Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
Harmaaritari
Harmaaritari
Harmaaritari
Liittynyt 9v sitten
1574
aloitusta ·
20803
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Siinä+onkin+se+ero+että+minä+olen+ikisinkku+pitkälle+omasta+valinnasta,+sinusta+taas+on+tulossa+semmoinen+tahtomattasi.+Tuosta+pettymisestä+olet+siinä+mielessä+oikeassa+että+minun+sitoutumiskyvyttömyyteen+helposti+petytään,+siksi+en+harrasta+nettideittailuja+sun+muita+etten+aiheuttaisi+pettymyksiä+sitten+kenellekään,+niissä+kun+naiset+hakee+aina+sitoutumista.
15.04.2017 20:08
"+Toki+halukkaita+seksiin+ja+suhteeseen+nytkin+olis+vaikka+muille+jakaa,+mutten+halua.+En+enää.+Olen+jotenkin+lopen+kyllästynyt+ja+lannistunut.+En+tarvitse+ketään+enkä+ole+luotu+siihen,+et+täytän+muiden+tarpeita+vain.
Ääähhh...+kohta+tulee+masis.+"
Älsn+ny+masennu,+minusta+kun+vaikuttaa+ihan+siltä+että+olet+löytämässä+itsestäsi+sen+oikeasti+vahvan+naisen+joka+pärjää+ilman+mitään+tai+ketään+ja+se+on+hieno+taito.+Keskity+vaan+lapsiisi+ja+tekemisiisi+ilman+miesten+perään+haikailua+niin+hyvä+tulee.
15.04.2017 18:53
Paha+riepotella+jotain+sellaista+mitä+ei+ole.+Se+minua+kai+vähän+häiritsee+kun+ilmiselvästi+niputat+meidät+muut+palstamiehet+saamattomiksi+ätmeiksi+antaen+ymmärtää+itsesi+olevan+panomiesten+panomies+mutta+veikkaan+että+sulla+itselläs+on+ihan+yhtä+hiljaista+romantiikan+saralla+kuin+useimmilla+meistä+->+Ihan+samanlainen+ätmi+olet+kuin+muutkin+täällä.
Mitä+tuohon+kuoren+tulee+niin+eiköhän+kaikki+ole+enemmän+tai+vähemmän+kuoria,+jollain+saattaa+olla+vähän+enemmän+kerroksia+sisällään+muttei+voi+ihan+noin+suoraviivaisesti+yleistää+tässä(kään)+tapauksessa.
15.04.2017 18:48
"+Periaatteessa+luonne-ATM+voi+olla+ihan+ok+näköinen+ja+osata+vähän+smalltalkia,+mutta+henkilän+flegmaattisuus+voi+olla+niin+häiritsevää+että+nainen+ahdistuu+tilanteessa.
N38:sin+kertomuksen+perusteella+hän+oli+sotkeutunut+luonne-ATM:iin,+ehkä+sellaiseen+joita+meidän+palstan+ATM-pojatkin+ovat."
Kylläpä+nyt+päräytti+pertti+avauksien+avauksen,+varmaan+on+niin+itse+olet+niin+henkisesti+viriili+ja+jännittävä+ettei+tuollaista+tilannetta+pääsisi+syntymään+mutta+kuinkas+on+sen+oman+pillun+saannin+kanssa,+onkos+tullut+paneskeltua+viimeaikoina?+Kyllä+kai+tuollainen+paremman+tason+ytm-alfa+panee+päivittäin?
15.04.2017 17:52
Niin+ja+sitten+vielä+lisäisin+että+miten+semmoiselle+ylkihemmottelevalle+menneisyyden+miehelle+mitenkään+voi+pärjätä+kun+sen+tekemät+kaikki+ihanat+jutut+on+naisen+muistoissa+vielä+vahvana?+Vastaus+on+ettei+oikeastaan+mitenkään+muuten+kuin+tajuamalla+ihan+itse+lähteä+mukaan+kilpavarusteluun+mutta+miten+voi+tajuta+jos+nainen+ei+ole+kertonut+mihin+tottunut+ja+jos+onkin+niin+se+naisen+odottama+tyylikin+olisi+vain+matkimista+ja+kävisi+kukkaron+päälle,+suurin+osa+tavimiehistä+ei+varmaan+heti+alussa+täysillä+sellaiseen+osaa/halua+lähteä+ja+taas+kun+ei+ole+alussa+lähtenyt+ei+välttämättä+myöhemminkään+sitä+katso+tarpeelliseksi.+
Sitten+vielä+sekin+seikka+että+jos+nainen+on+vaikka+tehnyt+miehelle+lapsia+niin+siitähän+voi+ikään+kuin+vastavuoroisesti+mies+haluta+palkita+naisen+uhrauksistaan+mutta+uusiojutuissa+taas+kun+ne+lapset+on+jollekin+muulle+miehelle+tehty+eikä+mies+ole+oikeastaan+itse+saanut+vielä+mitään+muuta+kuin+seksiä+niin+se+ei+ehkä+osaa+vielä+arvostaa+naista+riittävästi+niin+että+ylettömästi+hemmottelisi+vaan+mieluummin+katselee+mihin+asiat+johtaa.
15.04.2017 15:51
Joo,+vaikeaa+se+varmasti+on+varsinkin+kun+kummallakin+on+vakiintuneita+tapoja+ja+totumuksia+menneisyydesssä.+Itse+tässä+jonkin+aikaa+sitten+kuulin+yhden+naisen+saavan+joka+viikonloppu+mieheltään+kukkia,+se+mies+on+opettanut+naisen+odottamaan+sellaista+jota+harvempi+mies+kuitenkaan+tarjoaa.+Epäilemättä+sen+naisen+seuraavassa+suhteessa+tulee+aikoja+joissa+nainen+odottaa+enemmän+kuin+saa+eikä+uusi+mies+välttämättä+itse+tajua+mistä+kiikastaa+kunnes+sille+sanotaan,+sitten+taas+vaikka+toisikin+edellisen+miehen+tapaan+jokaviikkoisen+kukkapuskan+nainen+silti+pettyy+kun+tekee+sen+"käskettynä".
15.04.2017 15:32
Tuo+on+minusta+hieno+piirre+sinussa+kun+otat+"syyn"+niskoillesi+vaikka+totuus+lienee+siellä+jossain+välimaastossa.+Tyypillisesti+olettaisin+kuitenkin+menevän+useimmiten+niin+että+"vika"+on+aina+toisessa,+sen+tekemisissä+ja+tavoissa+niin+tuo+on+ihan+hyvä+ettet+semmoiseen+sorru,+toisaalta+taas+tuokin+menee+ehkä+vähän+ylitse+jos+pelkästään+itsessäsi+ajattelet+olevan+"vikaa".
15.04.2017 15:24
"Sinänsä+ei+mitään,+mutta...+jos+et+anna+käskyä+huomioda+sitä+ja+tätä+ja+itseäni...ei+huomioida."
Eh,+tuosta+nyt+tuli+mieleen+vähän+semmoinen+että+naisten+tapaan+odotit+että+mies+tajuaa+huomioida+sinua+ja+sun+tarpeita,+tuo+kukkasia,+järkkää+kivoja+kylpyläviikonloppuja,+touhuaa+tekemistä+sinulla+ja+lapsille+viikonlopuksi+jne.+ja+sitten+petyiy+kun+mies+ei+"tajunnutkaan"+niitä+valmiiksi+eteen+laittaa+kun+tulet+kotiin+raskaan+työviikon+päätteeksi.+
Miehen+kannalta+asia+saattaa+olla+niin+ettei+ole+tottunut+tuollaiseen+kun+on+sinkkuna+elellyt+eikä+ehkä+ymmärtänyt+että+sinä+taas+odotat+häneltä+spontaania+luovuutta+kaiken+kivan+touhuilun+merkeissä+kun+hän+on+mies,+ihan+tyytyväinen+kun+saa+vain+seksiä+ja+ehkä+ajatteli+että+sinullekin+se+riittää+ja+sitten+aina+kun+haluat+extrahemmottelua+siitä+sitten+mainitset.+Hän+kun+ei+niitä+ennemmin+ole+juuri+järjestellyt+niin+siksi+varmaan+sitten+varmistellut+että+kaikki+menisi+nappiin,+kun+luuli+tekevänsä+juuri+oikein+tekikin+mahdollisimman+väärin+sinun+kannalta+kun+sammutti+kipinän.
15.04.2017 15:13
Samaa+mieltä,+Pertsalla+ei+hermo+kestäisi+olla+asiallinen+vaan+sortuisi+kuitenkin+henkilöhyökkäyksiin+ja+ätmittelyihin,
15.04.2017 12:10
Osittain+olen+samaa+mieltä+ja+sehän+on+kyllä+ikävää+jos+jollain+noin+että+pyritään++karkottamaan,+itse+kun+toivoisin+saatavan+juurikin+zöngön,+N38:n+ja+N34:n+kaltaisia+keskustelijoita+enemmänkin+tänne,+siis+juuri+tuollaisia+joille+ei+heti+mene+herne+nenään+vaan+alkavat+keskustelemaan+valinnoistaan+sensijaan+että+puskista+henkilöhyökkäilevät+kuten+aika+moni+muu+naiskirjoittaja+täällä.+Niin,+sitten+tuo+miestrolliksi+syyttely,+kieltämättä+se+on+vähän+epäilyttävää+että+N34+ja+N38+ilmestyvät+tänne+aina+suunnilleen+samoihin+aikoihin+mutta+mulle+on+oikeastaan+ihan+sama+onko+trolleja+vai+ei+niin+kauan+kuin+keskustelevat+noin+hyvin.
15.04.2017 11:41
Eipä+näytä+donna+vastanneen,+taisin+kysyä+liian+vaikeita+:(
15.04.2017 09:16
No+höh+:(+Meistä+olisi+hirveän+hauskaa+todistaa+palstateorioita+todeksi+ja+sinut+pahaksi+kun+hylkäsit+kiltin+&+kunnollisen+miehen+jonka+ainoa+vika+on+se+että+aina+halusi+olla+sinulle+mieliksi+mutta+kun+itsekin+olet+noin+hyvä+ja+myös+meitä+ymmärtävä+keskustelija+etkä+pelkästään+ilkeä+niin+vaikeaksi+menee+:D+Sinussa+on+vähän+samaa+kuin+zöngössä,+sellaista+inhimillisyyttä+että+teidän+ratkaisuja+voi+jopa+jollain+tasolla+ymmärtää+ja+tässä+sinun+tapauksessa+olen+kyllä+ihan+samaa+mieltä+siitä+että+homma+kannatti+lopettaa+tässä+vaiheessa+ennen+kuin+on+lusikat+laatikoissa+liian+tiukkaan+solmuun+ehtineet.
15.04.2017 09:15
"Syntyvyys+laskussa.+Onko+teillä+ideoita+miten+lapsia+saadaan+lisää?+"
Koska+suomalainen+nainen+on+osittautunut+riskialttiiksi+ja+muutenkin+mahdottomaksi+kumppaniksi+ajatellen+lapsien+tekoa+luonnollisesti+ehdotukseni+on+vaihtaa+suomalainen+nainen.+Koska+valitettavasti+emme+voi+aikakoneella+palata+aikaan+jolloin+suomalainen+nainen+oli+vielä+äitiominaisuuksiltaan+hyvä+jäänee+ainoaksi+mahdollisuudeksi+tuoda+parempia+naisia+jostakin+muulta+mantereelta+ja+lähettää+suomalaisnaiset+lahjana+jonnekin+sodomaan+ja+gomorraan+jonne+ne+sopivat+mainiosti.
14.04.2017 22:32
Ihan+aluksi+onnittelut+hienosta+ideasta+alkaa+pyörittämään+palstaneuvontaa+epätietoisille+mutta+siis+kysymykseen,+kysyisinkin+teknodonnalta+onko+mahdollista+enää+näin+2000-luvulla+mistään+löytää+kunnollista+50-lukulaistyyppistä+hoikkaa,+vapaata+naista?+Jos+on+(epäilen)+niin+mistä?
14.04.2017 21:57
Bongaat+vaikka+kaupna+kassajonosta,+kadulta+vastaan+kävellessä,+jostain+kulttuuririennosta+tms.+naisellehan+iskeminen+on+helppoa.
Ei+tuo+ikisinkkuna+vaihtoehtokaan+välttämättä+huono+ole,+parempi+ainakin+kuin+ne+vääränlaiset+suhteet.
14.04.2017 21:30
Joo+on+mutta+en+ala+pelkästään+niiden+vuoksi+suhteilemaan+ihmisten+kanssa+jotka+ei+olisi+sopivia+mulle.+Tuntuisi+vähän+huijaukselta+pelkän+seksin+vuoksi+seurustella.
14.04.2017 21:28
Kyllä+sitä+kunnollinenkin+nainen+saa+tutustua,+alkaa+vaikka+kaupan+kassajonossa+juttelemaan+jollekin+kivan+näköiselle+sinkkumiehelle.
14.04.2017 21:25
Sun+ongelma+on+varmaan+se+että+kun+etsit+treffipalstoilta+ja+muualta+vastaavista+niin+todennäköisimmin+törmäät+juuri+mainitsemasi+kaltaisiin+kontrollifriikkeihin+tai+perässä+vedettäviin+repopanoihin.+Sun+pitäis+löytää+ihan+vahingossa+joku+itsenäistä+elämää+viettämään+tottunut+ikisinkkumies+mutta+ne+kun+taas+on+aikalailla+sitoutumiskammoisia+niin+ei+välttämättä+sitten+synny+semmoista+kaiken+jakamis+-suhdetta+kuin+ehkä+toivoisit.
14.04.2017 21:23
En+nauti.,+toivoin+silloin+homman+onnistuvan+ja+vilpittömästi+toivotin+onnea+mutta+realistina+myös+epäilin+onnistumista.
14.04.2017 21:19
Istua+jalat+ristissä+kunnes+löytyy+se+oikeasti+semmoinen+jonka+kanssa+voit+elää.
14.04.2017 21:18
990 / 1041