N38 sotkeutui ätmiin

Aki.Palstamäki

Kun N38 on jakanut elämäänsä hyvin avoimesti tällä palstalla, joten ajattelin ettei häntä ahdistane vaikka avaan yhden ketjun lisää hänen lempiaiheestaan, eli N38:sta. Suhde päättyi tällä kertaa siihen että mies oli tossu, menevä ja määrätietoinen nainen kyllästyi miehen saamattomuuteen.

Saamattomuus on invalidisoiva luonteen ominaisuus, joka tekee miehestä parisuhdemielessä alemman tason miehen. Periaatteessa luonne-ATM voi olla ihan ok näköinen ja osata vähän smalltalkia, mutta henkilän flegmaattisuus voi olla niin häiritsevää että nainen ahdistuu tilanteessa.

N38:sin kertomuksen perusteella hän oli sotkeutunut luonne-ATM:iin, ehkä sellaiseen joita meidän palstan ATM-pojatkin ovat.

56

725

Vastaukset 56

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • " Periaatteessa luonne-ATM voi olla ihan ok näköinen ja osata vähän smalltalkia, mutta henkilän flegmaattisuus voi olla niin häiritsevää että nainen ahdistuu tilanteessa.

N38:sin kertomuksen perusteella hän oli sotkeutunut luonne-ATM:iin, ehkä sellaiseen joita meidän palstan ATM-pojatkin ovat."

Kylläpä nyt päräytti pertti avauksien avauksen, varmaan on niin itse olet niin henkisesti viriili ja jännittävä ettei tuollaista tilannetta pääsisi syntymään mutta kuinkas on sen oman pillun saannin kanssa, onkos tullut paneskeltua viimeaikoina? Kyllä kai tuollainen paremman tason ytm-alfa panee päivittäin?

• Aki.Palstamäki

En riepottele tässä avauksessa omaa seksielämääni, vaan kerroin havainnostani tapauksessa N38.

Tunnistan miestyypin johon N38 sortui, sellainen vähän hauskannäköinen velikulta sieltä juhlista, ja usein tyyppi osaa vaihtaa sanan tai pari ja saa naiset kiinnostumaan itsestään.

Todellisuudessa tyypissä ei ole muuta kuin kuori, ja hän tietää sen itsekin. Joku näistä luonne-ATM tapauksista voi käväistä suhteessakin, mutta he tajuavat yleensä itsekin olevansa epäkelpoa ainesta ja voivat kehittää mitä villimpiä teorioita sinkkuudelleen.

Ei myönnä yleensä vajavaisuuttaan, vaan pyrkii antamaan kuvan siitä että hänellä on korkeat vaatimukset.

• mitäpä.mieltä
        Aki.Palstamäki kirjoitti:

En riepottele tässä avauksessa omaa seksielämääni, vaan kerroin havainnostani tapauksessa N38.

Tunnistan miestyypin johon N38 sortui, sellainen vähän hauskannäköinen velikulta sieltä juhlista, ja usein tyyppi osaa vaihtaa sanan tai pari ja saa naiset kiinnostumaan itsestään.

Todellisuudessa tyypissä ei ole muuta kuin kuori, ja hän tietää sen itsekin. Joku näistä luonne-ATM tapauksista voi käväistä suhteessakin, mutta he tajuavat yleensä itsekin olevansa epäkelpoa ainesta ja voivat kehittää mitä villimpiä teorioita sinkkuudelleen.

Ei myönnä yleensä vajavaisuuttaan, vaan pyrkii antamaan kuvan siitä että hänellä on korkeat vaatimukset.

Harmaaritarihan haikailee niitä 50-luvun naisia joita ei oikeasti enää ole olemassakaan, voisiko hänen kohdallaan olla tästä kyse?

• Aki.Palstamäki kirjoitti:

Ei hän ollut sellainen eikä hänessä ole vikaa. Hän on ihana ihminen, mutta jollekkin toisentyyppiselle naiselle. Minä vain olen mikä olen enkä sovi kellekkään. Hän ei ole mikään tyhjä kuori eikä mikään atm.

• Pihtarikurppa
        ExN38 kirjoitti:

Ei hän ollut sellainen eikä hänessä ole vikaa. Hän on ihana ihminen, mutta jollekkin toisentyyppiselle naiselle. Minä vain olen mikä olen enkä sovi kellekkään. Hän ei ole mikään tyhjä kuori eikä mikään atm.

Mutta tuo Aki-Pertti on ehta atm ja sekös häntä korpeaa.

• Aki.Palstamäki
        ExN38 kirjoitti:

Sanoit että sinua ahdisti se ettei hänellä vaikuttanut olevan ryhtiä ottaa vastuuta mistään, sinun piti vetää häntä perässäsi kuin kivirekeä.

Kyllä tuo kuulostaa vahvasti luonne-ATM tapaukselta.

Sanoit että sinua ahdisti se ettei hänellä vaikuttanut olevan ryhtiä ottaa vastuuta mistään, sinun piti vetää häntä perässäsi kuin kivirekeä.

Kyllä tuo kuulostaa vahvasti luonne-ATM tapaukselta.

Ei se mikään atm ole. Moni nainen unelmoi sellaisesta miehestä. Mä olen vain idiootti, koska haluan tasavertaisen suhteen johon kuuluu kiinnostus, huomioiminen, keskustelut ja kompromissit.

• Aki.Palstamäki
        mitäpä.mieltä kirjoitti:

Harmaaritarihan haikailee niitä 50-luvun naisia joita ei oikeasti enää ole olemassakaan, voisiko hänen kohdallaan olla tästä kyse?

Meillähän on hänen persoonallisuudestaan tiedossa vain se, mitä hän on meille avannut omaa käytöstään ja luonnettaan.

Sen perusteella kyllä luonne-ATM.

Paha riepotella jotain sellaista mitä ei ole. Se minua kai vähän häiritsee kun ilmiselvästi niputat meidät muut palstamiehet saamattomiksi ätmeiksi antaen ymmärtää itsesi olevan panomiesten panomies mutta veikkaan että sulla itselläs on ihan yhtä hiljaista romantiikan saralla kuin useimmilla meistä -> Ihan samanlainen ätmi olet kuin muutkin täällä.

Mitä tuohon kuoren tulee niin eiköhän kaikki ole enemmän tai vähemmän kuoria, jollain saattaa olla vähän enemmän kerroksia sisällään muttei voi ihan noin suoraviivaisesti yleistää tässä(kään) tapauksessa.

• Aki.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

Paha riepotella jotain sellaista mitä ei ole. Se minua kai vähän häiritsee kun ilmiselvästi niputat meidät muut palstamiehet saamattomiksi ätmeiksi antaen ymmärtää itsesi olevan panomiesten panomies mutta veikkaan että sulla itselläs on ihan yhtä hiljaista romantiikan saralla kuin useimmilla meistä -> Ihan samanlainen ätmi olet kuin muutkin täällä.

Mitä tuohon kuoren tulee niin eiköhän kaikki ole enemmän tai vähemmän kuoria, jollain saattaa olla vähän enemmän kerroksia sisällään muttei voi ihan noin suoraviivaisesti yleistää tässä(kään) tapauksessa.

Kysehän ei ole siitä miten minä niputan sinut ja muut palstapojat, vaan siitä mitä te kerrotte itsestänne.

Sulla on tällä palstalla jo aika pitkä historia ja tullessasikin lienet ollut Ikisinkkumies, juttujesi ja historiasi valossa sinut on helppo tunnistaa mieheksi jonka ympäriltä tuolit viedään.

Ehkä joku saattaa vilkaista sinuun pidempään, mutta pettyy.

• Aki.Palstamäki
        ExN38 kirjoitti:

Ei se mikään atm ole. Moni nainen unelmoi sellaisesta miehestä. Mä olen vain idiootti, koska haluan tasavertaisen suhteen johon kuuluu kiinnostus, huomioiminen, keskustelut ja kompromissit.

Tuohon ei pääse luonne-ATM tapauksen kanssa. Koet jääväsi yksin vastuuseen kaikesta.

Tuohon ei pääse luonne-ATM tapauksen kanssa. Koet jääväsi yksin vastuuseen kaikesta.

Jotkut naiset haluavat kokea olevansa vastuussa kaikesta. Minä vain en halua.

• Aki.Palstamäki
        ExN38 kirjoitti:

Jotkut naiset haluavat kokea olevansa vastuussa kaikesta. Minä vain en halua.

Vika ei ole sinussa, kaikki naiset eivät kestä vätyksiä. Miehen kuuluu olla mies eikä hiiri.

Vika ei ole sinussa, kaikki naiset eivät kestä vätyksiä. Miehen kuuluu olla mies eikä hiiri.

Kiitos myötätunnosta, mut kyl se vika on minussa. Olen liian monimutkainen. Normaalit ihmiset ovat yksinkertaisempia. Hän on ihan normaali suomalainen mies.

• Aki.Palstamäki
        ExN38 kirjoitti:

Kiitos myötätunnosta, mut kyl se vika on minussa. Olen liian monimutkainen. Normaalit ihmiset ovat yksinkertaisempia. Hän on ihan normaali suomalainen mies.

"Hän on ihan normaali suomalainen mies. "

Sinkkuus on räjähtänyt käsiin kun näitä "normaaleja suomalaisia miehiä" alkaa olemaan nettipalstat väärällään.

Miehen kuuluu olla mies eikä hiiri, kyllä se näin on. Ei se ole sulle yhtään häpeällistä että kokeilit ATM:ia, nyt kokemuksesta viisastuneena etsit miehiä.

"Hän on ihan normaali suomalainen mies. "

Sinkkuus on räjähtänyt käsiin kun näitä "normaaleja suomalaisia miehiä" alkaa olemaan nettipalstat väärällään.

Miehen kuuluu olla mies eikä hiiri, kyllä se näin on. Ei se ole sulle yhtään häpeällistä että kokeilit ATM:ia, nyt kokemuksesta viisastuneena etsit miehiä.

Mä en etsi ketään. Ja kieltäydyn treffeista, lounaista ja kaikesta muustakin kansankäymisestä miespuolisten kanssa. Kaverisuhde olisi ok, mutten usko että mies ja nainen voi olla kavereita. Yhden tyypin kanssa yritin olla, kunnes tänään sit tuli sydänkuvioita viestissä :(

Oikeastihan suurin osa ihmisistä ei edes tiedä miksi haluaa suhteeseen, mitä se vaatii. Ne vain haluaa jonkun viereen, ihan ketä vain. Miksi.

• 876
        Harmaaritari kirjoitti:

"Se minua kai vähän häiritsee kun ilmiselvästi niputat meidät muut palstamiehet saamattomiksi ätmeiksi antaen ymmärtää itsesi olevan panomiesten panomies mutta veikkaan että sulla itselläs on ihan yhtä hiljaista romantiikan saralla kuin useimmilla meistä -> Ihan samanlainen ätmi olet kuin muutkin täällä"

Se että sinä olet, ei tarkoita että muutkin ovat. :D

• Aki.Palstamäki
        ExN38 kirjoitti:

Mä en etsi ketään. Ja kieltäydyn treffeista, lounaista ja kaikesta muustakin kansankäymisestä miespuolisten kanssa. Kaverisuhde olisi ok, mutten usko että mies ja nainen voi olla kavereita. Yhden tyypin kanssa yritin olla, kunnes tänään sit tuli sydänkuvioita viestissä :(

Oikeastihan suurin osa ihmisistä ei edes tiedä miksi haluaa suhteeseen, mitä se vaatii. Ne vain haluaa jonkun viereen, ihan ketä vain. Miksi.

Miksi joku haluaa suhteen? Siitä minulla ei ole mitään käryä.

Ymmärrän sinua jos mikkihiiri-kokemuksen jälkeen tunteet ovat pettymystä täynnään, mutta älä vaivaa päätäsi juuri nyt miesjutuilla.

Miksi joku haluaa suhteen? Siitä minulla ei ole mitään käryä.

Ymmärrän sinua jos mikkihiiri-kokemuksen jälkeen tunteet ovat pettymystä täynnään, mutta älä vaivaa päätäsi juuri nyt miesjutuilla.

Olen pettynyt vain itseeni. Enkä todellakaan vaiva mieltä miesjutuilla. Keskustelu on kuitenkin kiva. Teitä on hauskaa lukea. Piristää :)

Kysehän ei ole siitä miten minä niputan sinut ja muut palstapojat, vaan siitä mitä te kerrotte itsestänne.

Sulla on tällä palstalla jo aika pitkä historia ja tullessasikin lienet ollut Ikisinkkumies, juttujesi ja historiasi valossa sinut on helppo tunnistaa mieheksi jonka ympäriltä tuolit viedään.

Ehkä joku saattaa vilkaista sinuun pidempään, mutta pettyy.

Siinä onkin se ero että minä olen ikisinkku pitkälle omasta valinnasta, sinusta taas on tulossa semmoinen tahtomattasi. Tuosta pettymisestä olet siinä mielessä oikeassa että minun sitoutumiskyvyttömyyteen helposti petytään, siksi en harrasta nettideittailuja sun muita etten aiheuttaisi pettymyksiä sitten kenellekään, niissä kun naiset hakee aina sitoutumista.

• Aki.Palstamäki
        ExN38 kirjoitti:

Olen pettynyt vain itseeni. Enkä todellakaan vaiva mieltä miesjutuilla. Keskustelu on kuitenkin kiva. Teitä on hauskaa lukea. Piristää :)

Sanon suoraan että tuollaisen ätmikokemuksen päälle sinä tarviisit kunnon panon oikean miehen kanssa, ei ole oikein että syyllistät itseäsi.

• Aki.PaIstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

Siinä onkin se ero että minä olen ikisinkku pitkälle omasta valinnasta, sinusta taas on tulossa semmoinen tahtomattasi. Tuosta pettymisestä olet siinä mielessä oikeassa että minun sitoutumiskyvyttömyyteen helposti petytään, siksi en harrasta nettideittailuja sun muita etten aiheuttaisi pettymyksiä sitten kenellekään, niissä kun naiset hakee aina sitoutumista.

Siinä missä minä olen elänyt elämääni, sinulta puuttuu historia, nykyisyys ja tulevaisuus.

Sen sijaan että yrittäisit tehdä sinua kalvavalle sinkkuudelle jotakin, sinä syyllistät siitä naisia. Ikis, sinä ole täysi ämmä.

• Aki.PaIstamäki kirjoitti:

Siinä missä minä olen elänyt elämääni, sinulta puuttuu historia, nykyisyys ja tulevaisuus.

Sen sijaan että yrittäisit tehdä sinua kalvavalle sinkkuudelle jotakin, sinä syyllistät siitä naisia. Ikis, sinä ole täysi ämmä.

Sinun elämän saldo on rikkinäinen perhe, mahtava suoritus.

Ei sinkkuus minua kalva ja naisia syyllistän yleisen tilanteen vuoksi, en oman tilanteeni vaikka kieltämättä jos naiset olisivat parempia pariutuminen niiden kanssa kiinnostaisi enemmän.

• Aki.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

Sinun elämän saldo on rikkinäinen perhe, mahtava suoritus.

Ei sinkkuus minua kalva ja naisia syyllistän yleisen tilanteen vuoksi, en oman tilanteeni vaikka kieltämättä jos naiset olisivat parempia pariutuminen niiden kanssa kiinnostaisi enemmän.

Yhdestä näkökulmasta katsottuna rikkinäinen perhe, mutta toisesta näkökulmasta katsottuna hieno matka.

Yksin tähän maailmaan synnytään, ja yksin täältä lähdetään. Merkityksellistä on se, mitä tuossa välillä tekee. Jos päätyy sinun ratkaisuusi, niin ei tee mitään vaan parkuu muiden epätäydellisyyttä.

Sinulla on taatusti omat syysi syyllistää naisia, mutta todellisuudessa voit katsoa itseäsi peiliin ja löydät vian sieltä.

Minulla ei ole mitään estettä ryhtyä parisuhteeseen mukavan naisen kanssa jos sellainen eteeni pölähtää.

• Harmaaritari kirjoitti:

Millä tavalla et ole kykeneväinen sitoutumaan?

• ExN38 kirjoitti:

Jokseenkin sillä tavalla että suhteillessanikin haluan säilyttää oman tilan, oman asunnon jne. niin se sitten vaikuttaa sitoutumiskyvyttömyydeltä kun en syöksy isoihin liikkeisiin oikopäätä.

Jokseenkin sillä tavalla että suhteillessanikin haluan säilyttää oman tilan, oman asunnon jne. niin se sitten vaikuttaa sitoutumiskyvyttömyydeltä kun en syöksy isoihin liikkeisiin oikopäätä.

Ymmärrän. Itsekin yarvotsen omaa tilaa aika paljon. Voipi olla et siksi ahdistunkin, kun joku mun reviirillä hiippailee enkä saa omaa tilaa. Hmmm...

• Aki.Palstamäki
        ExN38 kirjoitti:

Jos Harmaaritarilla olisi naisia jonossa kerjäämässä huomiota, niin mihinkään naisten syyllistämiseen ei olisi tarvis.

Miehellä ei ole kenellekään mitään annettavaa, siitä nuo jupinat.

Jos Harmaaritarilla olisi naisia jonossa kerjäämässä huomiota, niin mihinkään naisten syyllistämiseen ei olisi tarvis.

En mä ainakaan kokenut hänen syyllistävän. Harvinaisen asiallista ja asiaa kommentteissansa tulee. Minusta hän vaikuttaa fiksulta ja järkevältä...

Kyllä sinunkin ja monen muunkin kommenteissa on asiaa. Mut tuo räyhääminen toisille...vai kuuluuko se jotenkin miehisyyteen ja testosteroniin?

• ExN38 kirjoitti:

Ymmärrän. Itsekin yarvotsen omaa tilaa aika paljon. Voipi olla et siksi ahdistunkin, kun joku mun reviirillä hiippailee enkä saa omaa tilaa. Hmmm...

Epäilemättä tulee siitä ahdistusta jos ja kun kaipaa omaa tilaa & aikaa ja sitä on sitten suhteessa vaikea saada jos toinen on ripustautuvaa tyyppiä. Minusta suomalaisessa asuntopolitiikassakin on vähän vikaa kun lapsille kyllä aina laitetaan omia huoneita mutta isälle ja äidille ei niitä ole, nehän menee sitten niin että isä saa sen tilansa jostain autotallista ja äiti keittiöstä tms.

Jos naisia oikein tosissani hakisin kyllä niistä ehkä jopa pienen jonon saisi jossain vaiheessa mutta kun en halua sellaista peliä, ei sovi mun luonteelle.

• Aki.Palstamäki
        ExN38 kirjoitti:

Kyllä sinunkin ja monen muunkin kommenteissa on asiaa. Mut tuo räyhääminen toisille...vai kuuluuko se jotenkin miehisyyteen ja testosteroniin?

Isot kirjaimet ja huutomerkit ovat räyhäämistä, ihan normaali argumentointi ei ole sitä.

Ikis on niin pitkään syyllistänyt naisia osattomuudestaan, että on parempi sanoa hänelle missä vika.

• ExN38 kirjoitti:

Pertin loppupelissä heikko itsetunto siellä vaan huutaa :D

• Aki.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

Jos naisia oikein tosissani hakisin kyllä niistä ehkä jopa pienen jonon saisi jossain vaiheessa mutta kun en halua sellaista peliä, ei sovi mun luonteelle.

Naistenmiehet eivät itke naisten tasottomuutta nettipalstoilla.

Sinun ja muiden ätmien itku on oikeasti turhautumista ja pettymystä osattomuuteenne.

Epäilemättä tulee siitä ahdistusta jos ja kun kaipaa omaa tilaa & aikaa ja sitä on sitten suhteessa vaikea saada jos toinen on ripustautuvaa tyyppiä. Minusta suomalaisessa asuntopolitiikassakin on vähän vikaa kun lapsille kyllä aina laitetaan omia huoneita mutta isälle ja äidille ei niitä ole, nehän menee sitten niin että isä saa sen tilansa jostain autotallista ja äiti keittiöstä tms.

Niinpä. Mä en siedä ripustautumista ollenkaan. Mutta olen sen verran huomaavainen, että sorrun oman hyvinvoinnin kustannuksilla sitten luopumaan omasta tilasta :( mun jotkut kaveritkin yrittää ripustautua :/ ja kun eristäydyn, olenkin ylimielinen joidenkin mielestä.

Tässä on muuten pohtimisen aihetta mulle aikas paljonkin :)

Naistenmiehet eivät itke naisten tasottomuutta nettipalstoilla.

Sinun ja muiden ätmien itku on oikeasti turhautumista ja pettymystä osattomuuteenne.

Onko tämä vähän niin kuin teijän välinen jonkin asteinen viha-rakkaussuhd? Kun piikitätte toisianne samalla tavalla ku mun isoäiti ja isoisä :D :

• Aki.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

Pertin loppupelissä heikko itsetunto siellä vaan huutaa :D

On aika jännää että minä en ole naiskokemuksistani huolimatta katkeroitunut naisille, mutta sinä ja muut palstaätmit olette katkeria vaikka teillä ei olekaan mainittavasti naiskokemuksia.

Olisiko se vain niin, että teidän kritiikissänne on kitkerä sivumaku.

• ExN38 kirjoitti:

Onko tämä vähän niin kuin teijän välinen jonkin asteinen viha-rakkaussuhd? Kun piikitätte toisianne samalla tavalla ku mun isoäiti ja isoisä :D :

Mun kohdalla kyse ei ole palstavänkäämisestä, minä näen näillä jutuilla olevan yhteyttä ihan oikeaankin elämään.

Naisviha ja katkeruus omasta osattomuudesta ajaa nämä palstaätmien tyyppiset rotat itkemään kohtaloaan nettipalstoille. Kyse on epäterveestä naiskuvasta, oikeassa elämässä tuollaisesta käytöksestä saisi sakinhivutusta.

• A.Palstamäki kirjoitti:

Mun kohdalla kyse ei ole palstavänkäämisestä, minä näen näillä jutuilla olevan yhteyttä ihan oikeaankin elämään.

Naisviha ja katkeruus omasta osattomuudesta ajaa nämä palstaätmien tyyppiset rotat itkemään kohtaloaan nettipalstoille. Kyse on epäterveestä naiskuvasta, oikeassa elämässä tuollaisesta käytöksestä saisi sakinhivutusta.

Heh, kukahan se tässä(kin) ketjussa naisvihailee kun muut yrittää asiallisesti keskustella? Taitaa olla se suurin rotta ihan sun omassa peilissä.

Heh, kukahan se tässä(kin) ketjussa naisvihailee kun muut yrittää asiallisesti keskustella? Taitaa olla se suurin rotta ihan sun omassa peilissä.

Vinkkiä olen antanut pettyneelle daamille.

• 121212121212

Ei välttämättä.

Esim. renttu olla olla flegmaattinen ja silti KTM/YTM.

Tavismiesten kategoriassa fegmaattisuus on epätoivottava ominaisuus, koska se ei tuota naiselle resursseja eikä miehelle statusta.

• Aki.Palstamäki

Flegmaattisuus on aina invalidisoiva luonteenpiirre, se heittää rentutkin ATM-kategoriaan.

• fla.vio

Sä, pertsa, oot aika hassu tapaus. Näin niinku ytmiksi sä olet harvinaisen aktiivinen palstailija. Eli suomeks: vietät aika paljon aikaa palstalla... :D

Jos minulta kysytään, olet sinä ätmimpi kuin palstan vakkariätmit... :D

• Aki.Palstamäki

Minä en ole tasoluokituksia keksinyt enkä ottanut käyttöön, käytän niitä välillä vain alleviivatakseni palstapoikien ajatusvirheitä.

Minä en ole koskaan luonnehtinut itseäni ytmiksi, sen kunnian ovat antaneet palstailuni aikana palstan tasoteoreetikot. Minun markkina-arvoni on minulle kohtalaisen merkityksetön asia tällä palstalla.

Kirjoittelen palstalla aikani kuluksi, ja oikaisen tasoteoreetikoiden ajatusharhoja.

• 876

Huomiohuoraava ätmi se on. Ainoa huomio näillä on palstalla.

• fla.vio

Minä en ole tasoluokituksia keksinyt enkä ottanut käyttöön, käytän niitä välillä vain alleviivatakseni palstapoikien ajatusvirheitä.

Minä en ole koskaan luonnehtinut itseäni ytmiksi, sen kunnian ovat antaneet palstailuni aikana palstan tasoteoreetikot. Minun markkina-arvoni on minulle kohtalaisen merkityksetön asia tällä palstalla.

Kirjoittelen palstalla aikani kuluksi, ja oikaisen tasoteoreetikoiden ajatusharhoja.

Ja sun ajattelu on täysin virheetöntä? :D

Mitä sä muuten saat aloituksen kaltaisesta arvostelusta? Siis muutakin kuin mitätöntä palstahuomiota? Kohotatko tasosi ytmistä superhyperüberytmiksi? :D

• Aki.Palstamäki
        fla.vio kirjoitti:

Ja sun ajattelu on täysin virheetöntä? :D

Mitä sä muuten saat aloituksen kaltaisesta arvostelusta? Siis muutakin kuin mitätöntä palstahuomiota? Kohotatko tasosi ytmistä superhyperüberytmiksi? :D

"Mitä sä muuten saat aloituksen kaltaisesta arvostelusta? Siis muutakin kuin mitätöntä palstahuomiota? Kohotatko tasosi ytmistä superhyperüberytmiksi?"

Huomion annatte sinä ja muut palstalaiset, siitä nöyrä kiitokseni.

Koen olevani oikeutettu antamaan arvioni N38:sin tilanteesta siinä missä palstaätmeilläkin on oikeus siihen.

• fla.vio

"Mitä sä muuten saat aloituksen kaltaisesta arvostelusta? Siis muutakin kuin mitätöntä palstahuomiota? Kohotatko tasosi ytmistä superhyperüberytmiksi?"

Huomion annatte sinä ja muut palstalaiset, siitä nöyrä kiitokseni.

Koen olevani oikeutettu antamaan arvioni N38:sin tilanteesta siinä missä palstaätmeilläkin on oikeus siihen.

Ei mene hyvin sullakaan... :D

Ei sen puoleen, ei mullakaan niin hyvin nyt. Putket vahvistimestani sanoi sopimuksen irti. Menee ens viikkoon kun saan vahdatettua ne ja jännitteet säädätettyä... :(

• eimuIIamuuta
        fla.vio kirjoitti:

Ei mene hyvin sullakaan... :D

Ei sen puoleen, ei mullakaan niin hyvin nyt. Putket vahvistimestani sanoi sopimuksen irti. Menee ens viikkoon kun saan vahdatettua ne ja jännitteet säädätettyä... :(

Kirjoitat kuin exn38

• fla.vio

• havemercy

Täällä on nyt kolme ketjua pelkästä exN38:sta. Jokohan riittäisi tälle viikolle?

• wedemandmore

Ei missään nimessä riitä. N38:n parisuhdestatus ja tekemiset on yhteiskunnallisesti niin kriittisiä, että ansaitsevat ainakin vielä kaksi ketjua lisää puitavaksi julkisella foorumilla.

• No voi hyvänen aika... hirveätä... mitenkä siihen ratkaisuksi keksis... hmmm...

Voisko auttaa, jos jätät lukematta. Tai menet itseesi ja pohdit syvällisesti miksi se sinua niin tympii?

• 1217
        ExN38 kirjoitti:

No voi hyvänen aika... hirveätä... mitenkä siihen ratkaisuksi keksis... hmmm...

Voisko auttaa, jos jätät lukematta. Tai menet itseesi ja pohdit syvällisesti miksi se sinua niin tympii?

Voisi auttaa, jos ne jätetään tekemättä. Aihe on sinkut, ei sinä.

• 1217 kirjoitti:

Voisi auttaa, jos ne jätetään tekemättä. Aihe on sinkut, ei sinä.

No älä lue. Ja tee sinkkuuteen liittyviä aloituksia itse...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko laittaa sulle viestiä?

Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S
      Ikävä
      61
      925
    2. Mikä tekee kaivatustasi

Haluttavan?
      Ikävä
      34
      857
    3. Lehtikankaan oppilas kuolema

Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞
      Kajaani
      16
      826
    4. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      105
      813
    5. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      125
      796
    6. Vieläkin saat

Sydämen tykyttämään. Vaikka emme näe
      Ikävä
      38
      713
    7. 42
      589
    8. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      72
      586
    9. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      581
    10. En tahallaan sua välttele...

Olis niin kiva nähdä jossain muualla kuin kaupassa!
      Ikävä
      40
      557
    11. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      29
      543
    12. Nyt kaatuu Kuisla

Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee
      Seinäjoki
      27
      503
    13. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      112
      468
    14. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      2
      462
    15. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      88
      458
    16. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60
      454
    17. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      37
      437
    18. Pystyisitkö liikkumaan

Tai tapailemaan kaivattuasi julkisesti?
      Ikävä
      45
      436
    19. 39
      423
    20. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?