Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
HmusicK
profiilit
HmusicK
HmusicK
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
9
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Toi+nyt+on+vaan+selitystä+siitä+kuinka+sergel+oy+toimii++sinun+mielestäsi+"oikein".
20.09.2017 10:38
Ja+viestisi+pointti+oli?
20.09.2017 10:35
Nyt+jälkisanoina+vielä.+Vaikka+sergel+oy+lupasi+poistaa+minut+sieltä+listoilta,+kun+huomasivat+että+mua+ei+voitu+huijata,+olen+saanut+tekstiviestejä+6+kpl+ja+niissä+joko+sama+numerosarja+tai+eri.+Eli+mulla+on+nyt+yhteensä+joku+neljä+velkaa+jossain.+Eli+tavallaan+jatkavat+ahdisteluani.+En+jaksa+enää+reagoida+asiaan,+koska+tiedän+jo+miksi+saan+niitä+viestejä.+En+onneksi+hävinnyt+tässä+kuin+n.+6+snt+koska+soitin+hädissäni+kyseiseen+lafkaan+ja+minulla+oli+paljon+turhaa+stressiä.
11.09.2017 08:41
Sergel+Oy:ltä+siis+tuo+viesti.
19.04.2017 14:54
Mun+caseni+Finnbody+Myllypuron+kanssa+on+nyt+ohi+vastauksella:+
Hei,
Kiitos+viestistä.
+
Pahoittelemme+tapahtunutta+ja+siitä+teille+aiheutunutta+harmia.
+
Tekstiviestimme+on+tullut+väärään+numeroon.+Poistimme+sen+oikean+vellisen+tiedoista.
Voin+kertoo,+että+tää+ei+ole+eka+eikä+vika+kerta,+kun+tuo+firma+lähettelee+viestejään+vääriin+numeroihin.+Noille+riittää+orastava+asiakkuus+kokeilujaksolla.+Tietojen+antaminen+Finnbody+Myllypurolle+mahdollisti+huijausyrityksen.
19.04.2017 14:52
Nonni+nyt+sitten+sain+Sergeliltä+ihanan+epämääräisen+ja+välttelevät+vastauksen+sähköpostiin.+
Hei,
Kiitos+viestistä.
+
Pahoittelemme+tapahtunutta+ja+siitä+teille+aiheutunutta+harmia.
+
Tekstiviestimme+on+tullut+väärään+numeroon.+Poistimme+sen+oikean+vellisen+tiedoista.
Että+tällaista.+Eikä+ole+eka+kerta,+että+jotain+tällaista+sattuu.+Mun+mielestä+on+järkyttävää,+että+ne+voi+tolla+tavalla+mennä+"sekaisin"+kenelle+lähettelee+viestejään.+En+ole+eka+enkä+vika+ihminen,+jolle+tuo+firma+tekee+näin.
19.04.2017 14:50
Okei,+no+hyvä+että+sun+kokemus+on+tuo.+Mutta+mielestäni,+et+ole+lukenut+mun+ensimmäistä+selontekoani+kunnolla.+Tiedän+varmuudella,+että+en+ole+tehnyt+mitään+sopimusta+Finnbodyn+kanssa.+En+tiedä+kuinka+monta+kertaa+mun+pitää+sitä+sanoa.+
En+ole+käynyt+siellä+salilla+ollenkaan+ja+jos+olisin+käynyt+niin+tietenkin+ne+ois+laskuttanut+siitä+mua+joka+kuukausi.+
Minulla+oli+2+viikon+ilmainen+kokeilujakso,+jonka+aikana+se+salikortti+toimi+ja+sitten+se+lakkasi+toimimasta,+koska+mitään+sopimusta+ei+tehty.+
Itse+en+kyllä+jaksa+kauheasti+tätä+asiaa+selvittää+muutoin+kun+sähköpostilla,+koska+kyseessä+on+perusteeton+perintä.+Jos+yrittävät+jotain+muuta+kuin+tätä+niin+täytyyhän+niiden+herranjumala+todistaa+nää+jotenkin.
Lisäksi+sinä+luultavasti+olit+töissä+ns.+Normaalilla+perintäfirmalla,+jolla+ei+ole+kontollaan+röyhkeitä+huijauksia+muistuttavia+perintöjä,+vaan+normaaleja+maksamattomia+laskuja.
13.04.2017 01:00
Hyvä+neuvo!+:)+enpä+tänne+tullut+erityisesti+neuvoja+hakemaankaan+vaan+toteamaan,+miten+mulle+aiheutui+harmia+kyseisen+yrityksen+kanssa+jo+siitä+että+ylipäätään+osallistuin+ilmaiselle+tutusmijaksolle.+
Toinen+asia+on+sitten+se,+että+miksi+"kunnialliset"+yritykset+saavat+lähetellä+tällaisia+uhkailukirjeita+ilman+seuraamuksia.+
Mulle+on+tästä+asiasta+huudettu,+että+varmasti+sulla+on+joku+maksamaton+lasku!+Että+sinun+oma+vika+jos+tulee+tällaisia.+Jostain+syystä+ihmiset+pitää+viimeseen+asti+firmojen+puolta+ja+uskoo+niiden+hyvyyteen.+Yksittäisessä+ihmisessä+on+pakko+olla+vika.+Huijatuksi+tulemisen+myöntäminen+ja+se,+että+yritys+on+toiminut+epäeettisesti+on+todella+vaikea+niellä.+
Kyllä+mä+väitän,+että+sergel+oy+on+saanut+uhkailullaan+perittyä+parit+lisäliksat+huijattuaan+ja+vähintäänkin+johdettuaan+harhaan+hyväuskoisia+ihmisiä.+Senhän+jo+10v+takainen+soneracase+ennakoi.+Perittiin+vanhentuneita+laskuja+ihan+surutta.
12.04.2017 04:57
En+ole+tehnyt+Finnbody+Myllypuron+kanssa+mitään+sopimusta.+Eli+sopimusehtoja+ei+ole+olemassakaan,+koska+mitään+sopimusta+ei+ole+koskaan+tehty.+
Joka+tapauksessa+aion+kyllä+selvittää+asian+kummankin+yrityksen+kanssa.+
Enkä+ole+käytännössä+saanut+mitään+laskua+kirjallisena+enkä+mitenkään+muutenkaan.+Olen+vain+saanut+kaksi+viestiä,+jossa+väitetään,+että+olen+velkaa+Finnbodylle.+Summaakaan+en+tiedä.+
Sain+viestin+perinnästä+vuoden+ja+4+kuukauden+jälkeen.+Mitä+ihmettä+he+yrittävät+periä+minulta?
11.04.2017 21:26
1 / 1