Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
demeter1
profiilit
demeter1
demeter1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
7547
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Heh,+peukku+siivoojalle.+Hänen+huumorinsa+iskee+minuun..))
Tuosta+pitkästi+kirjoittamisesta.+Minua+se+ei+ainakaan+haittaa,+jos+teksti+on+muuten+sujuvaa+kuten+meidän+pitkästi+kirjoittavilla+mielestäni+on.+
Sitten+oma+bloggaukseni:+pakkassää,+9+astetta,+mutta+huomiseksi+on+luvattu+vähemmän.+Siksi+pidin+kiirettä,+että+pääsin+vielä+ladulle.+Hiihtäjiä+olikin+tällä+kertaa+enemmän,+mutta+useimmat+luistelevat,+minä+pysyttelen+ladulla+ja+varon+mäkiä..))
Noita+kuntoilulaitteita+meilläkin+on+joka+lähtöön.+Viimeisin+tulokas+on+juoksumatto.+Se+ostettiin+puolison+jalkavamman+kuntouttamista+varten.
Muuten+ajattelin+pitää+tänään+vapaapäivän.+Eilen+sorvailin+ruokia:+vegepitsoja+kukkakaalipohjalla.+Ovat+kyllä+minunkin+makuuni+vaikka+muille+niitä+valmistin...
11.02.2017 14:17
Aivan,+ja+ellei+muita+oikeassa+olijoita+ole,+voi+todeta+Kari+Suomalaisen+tapaan:+"olen+mieluummin+yksin+oikeassa+kun+joukon+mukana+väärässä"..))
04.02.2017 18:34
Alkoi+kiinnostaa+tuo+ero,+eppu2.+Herastuomari+on+arvonimi,+jonka+ansiotunut+lautamies+saattoi+saada,+näin+googlasin...
04.02.2017 18:30
Tuskin+minun+kannustukseni+siinä+paljon+painaa+-+siis+Paloman+hankkeissa.+Ja+oikeassa+olijoitahan+politiikassa+riittää..))
Liian+fiksu+ei+myöskään+pidä+olla.+Harakkaa+ei+valittu+vaan+Rinne,+joka+osaa+politiikan+retoriikan+eikä+arvelluta+äänestäjiä.
Mutta+tuo+lisäansio+eläkeläisille+lautakuntatyön+kautta+oli+hyvä+idea.
Meilläkin+oli+lautamies,+joka+eli+kokouspalkkioilla+ja+minullekin+ne+olivat+hyvä+lisätulo+kun+olin+noihin+aikoihin+keikkatyöläinen.
04.02.2017 17:16
Tuon+kuvauksesti+perusteella+sinulla+on+sitten+paljon+valinnanvaraa,+Paloma.
Se+ongelma+taitaa+meilläkin+kohta+olla+-+puhun+siis+äänestäjänä+-+että+mikään+puolue+-+ei+edes+persut+-+erotu+ohjelmansa+puolesta+muista.
Melkein+sama+ketä+äänestää...
04.02.2017 15:26
Nuorilla+on+intoa,+mutta+ei+tietenkään+sitä+elämänkokemusta,+mitä+meillä+on.+Senkin+vuoksi+politiikkaan+olisi+hyvä+saada+myös+varttuneempaa+väkeä.+
En+tunne+ruotsalaisen+puoluepolitiikan+sisältöä,+ilmeisesti+se+eroaa+meidän+omasta+ainakin+ruotsindemokraattien+osalta+-+siis+että+heitä+voisi+verrata+perussuomalaisiin..))
Luulen,+että+arvoliberaalit+ovat+vähemmistönä+missä+puolueessa+tahansa,+mutta+piikkinä+lihassa+voisivat+myös+olla+missä+puolueessa+tahansa..))
04.02.2017 14:32
Teepä+itseäsi+tykö,+Paloma.+Ilmaise+kiinnostuksesi+ja+ota+yhteyttä+paikallisiin+toimijoihin.+Ei+siihen+muuta+tarvita,+etenkään+sinun+meriiteilläsi...
04.02.2017 13:59
Olin+mukana+vihreiden+ensimmäisessä+aallossa.+Kun+he+puolueeksi+järjestäytyneenä+saivat+ääniä+ja+runsaasti+lautakuntapaikkoja,+mukaan+kutsuttiin+meitä,+joilla+oli+vihertävää+ajattelua,+mutta+ei+kokemusta+politiikasta.
Minullekin+lankesi+kokonaista+viisi+lautakuntapaikkaa.
Tuttuni+opasti+minua:+"muista+sitten,+että+luottamustehtävissä+täytyy+ennenkaikkea+luottaa".+Siihen+se+useimmisten+jäikin:+kun+virkamiehet,+asiantuntijat,+esittelivät+hankkeita,+paha+siihen+oli+maallikon+mitään+sanoa.+Korkeintaan+saattoi+kysellä+yksityiskohtia+ja+arvioida+hankkeen+tarpeellisuutta/kustannuksia.+Eikä+silläkään+ollut+päätöksen+kannalta+mitään+merkitystä,+usein+asioista+oli+jo+"sovittu"+kulissien+takana+ja+yksittäiset+puheenvuorot+jäivät+kuriositeetiksi,+joihin+voitiin+parhaimmillaan+suhtautua+"kiinnostuneesti".+
En+halua+tietenkään+latistaa+aloittajan+intoa.+Ja+tuo+eläkeläisten+mukanaolo+lautakunnissa+olisi+todella+hyvä+idea,+tuoda+mukaan+malttia+ja+perspektiiviä...
04.02.2017 13:56
Ei+muuta+kuin+meteliin+mukaan,+aloittaja.+Aina++sillä+reissulla+jotakin+oppii+kun+pitää+pään+kylmänä,+eikä+odota+liikaa.
Olen+ymmärtänyt,+että+pienemmissä+kunnissa+valtuustoon+pääsee+jo+aika+pienellä+äänimäärällä+ja+kuten+sanot,+reppuriika,+tunkua+niille+paikoille+ei+välttämättä+kovasti+ole...
04.02.2017 11:26
No+voi+surkeus+!+1leskenkö+olisi+viemässä+niitä+ainoita+iloja+(ruoka&juoma),+mitä+ikäihmisille+vielä+on+tarjolla+?
Kotikalja+on+perinteinen+juhlajuoma.+Aina+otan+kun+sitä+on+tarjolla+jossakin,+vaikka+en+muuta+otakaan+-+siis+alkoholia.
Minäkin+luulen,+että+1lesken+vähän++jekuttaa+meitä.+Tai+sitten+hän+tahtoo+vain+verrytellä+oivallista+sanavalmiuttaan.+Tuskin+se+ketään+haittaa+?
Jos+on+noin+taitava+kielenkäyttäjä+niin+miksi+pitää+kynttilää+vakan+alla...?))
04.02.2017 11:14
Heh,+eppu2,+minä+esittelinkin+nyt+vain+tämän+parhaan+puoleni,+liikkuvuuden..))+Lihaskunto+ja+tasapaino+ovat+yhtä+tärkeitä+ja+niissä+riittää+askarreltavaa.
Täytyisi+varmasti+hyväksyä+tuo+aloittajan+toteamus:+ei+olla+vetreitä+enää.
Minulla+vain+sattuu+olemaan+liian+kovat+peesaajat:+veli+patistaa,+että+sama+toimintakyky+täytyy+säilyttää+ja+sen+säilyttää+kun+treenaa+enemmän+kuin+nuorempana...
03.02.2017 14:48
Teitä+onnellisia,+jotka+olette+saaneet+seurata+lastenlastenne+elämää+noin+pitkään.+Minulta+se+jää+kesken.+
Ammattikoulu+on+hyvä+valinta+tänä+päivänä,+eppu2.+Ja+tarvittaessa+siitä+voi+jatkaa,+kuten+meidän+tuttu+nuori,+joka+lähti+"kirveslinjalle",+teki+vähän+aikaa+töitä+ja+pääsi+sitten+ammattikorkeaan.
On+se+vaan+hienoa,+että+meillä+satsataan+koulutukseen.+Minunkin+vanhin+poika+pätevöityy+aikuisopintotuen+turvin,+nuorempi+tekin+saman+ja+valmistui+kolmanteen+ammattiinsa+joulun+aikaan.
03.02.2017 14:34
Yritä+välttää+tämä+(?)+tauti,+heikku.+Sitkas+ja+pitkäpiimäinen+se+on+ja+buranaa+joudut+syömään+nappikaupalla+jos+sille+linjalle+lähdet.+Puoliso+sitä+söi,+minä+en,+ja+minä+lopulta+selätin+taudin+nopeammin+kuin+hän.
Tuosta+kortista:+mistä+löysit+?+Poikiani+ajattelin.+Kun+heilläkin+on+niitä+synttäreitä+ihan+joka+vuosi.+Toisin+kuin+meikäläisellä,+joka+ei+edes+muista+milloin+ja+mitä+täytti+viimeksi..))
03.02.2017 14:24
Heh,+onpa+siinä+laatutietoinen+ravintolan+asiakas,+mimmimummi..))
Mitäpä+tuota+sanojaan+säästelemään...+(ruma+seinä).
Ei+ole+tainnut+vielä+kuulla+Lauri+Tähkää,+joka+väittää+että+"ruma+on+kaunista"..))
03.02.2017 12:40
Eikös+se+"liikaa+rakastaminen"+ole+meidän+isoäitien+etuoikeus,+suvenelli+?
Kunhan+ei+astuta+vanhempien+varpaille.+Heillä+on+kuitenkin+se+kasvatusvastuu,+me+ollaan+vain+"hiljaisia+todistajia"...))
03.02.2017 12:36
Eka+puolison+suvussa+on+kolumbialainen+puoliso,+jolla+oli+valmiiksi+pieni+poika.+Oli+ihana+katsella+hänen+spontaania+tunneilmaisuaan.+Vain+kerran+hänet+näin,+mutta+muistan+aina..))
Eikö+ole+luonnollista,+että+sinunkin+lapsenlapsesi+ovat+tätä+lajia,+Paloma+?
Etelän+veri+virtaa+runsaana+ja+vapaana+?
03.02.2017 12:29
Tämä+vanha+nainenhan+oli+nuorenakin+kiinnostunut+jumaluuksista+ja+virsistä,+hunksi..))
Ehkä+hän+on+näitä,+jotka+ovat+"vanhana+syntyneet+ja+nuoreksi+jääneet".+Tämä+sitaatti+on+muuten+Donnerin+määritelmä++Jyrki+Kataisesta.
Kuten+hunksi+huomaa,+häntä+pidetään+silmällä...))+Viittaan+tuohon+Donnerin+fanittamiseen.
03.02.2017 12:14
Etääntyminen+on+alkanut+meilläkin+jo,+suvenelli.++Pikkumies+on+kohta+kuusi+vuotta+ja+käyttäytyy+juuri+noin.+
Sisko+täyttää+kolme+ja+hänen+"heikkitoverikseen"+kelpaan+vielä,+seuraava+on+sitten+vielä+vauveli,+ja+ihan+näinä+päivinä+syntyy+taas+uusi+tyttövauva,+tytärpuolelle.+Ehkä+kysyntää+vielä+ilmaantuu..))+Oikein+päätä+huimaa...
03.02.2017 11:56
On.+Minulla+erityinen+syy+suosia+"ulkomaisten"+ihmisten+blogeja,+hunksi.+
Ne+ovat+selväkielisempiä+kuin+kotimaiset..))
03.02.2017 11:41
Sama+status+minullakin,+aloittaja.+Kädet+menevät+lattiaan+ja+kroppa+taipuu+hyvin,+mutta+epävarmuutta+tulee,+kun+pitää+liikkua+epätasaisessa+maastossa,+vaikka+siellä+sienimetsässä.+
Tuolla+torpanäijä+katsoi,+että+kroppa+jäykistyy+aika+pienessä+(?)+ajassa,+ellei+sitä+huolla.+Näin+on+ilmeisesti+käynyt+minullekin.+Toisessa+ketjussa+esitettiin+tuo+testi+lattialle+menosta+ja+yläösnoususta+ilman+käsien+tai+jalkojen+apua.++Ei+onnistunut+minulta.+Tukea+piti+ottaa.+Laiska+minä...
03.02.2017 11:27
355 / 378