Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

7421

1. "Miten+voi+kirjoittaa+ylipäätään+asiaa,+jos+pitää+varoa+kommentin+vastaanottajan+kiukkuista+reaktiota?+"Hyvä+kysymys,+korppis.+Jospa+se+onnistuu+sillä,+että+"kirjoittaa+ympäripyöreitä+seliselijuttuja,+jotka+eivät+loukkaa+ketään"+-+kuten+toinen+kirjoittaja+on+minun+kirjoituksiani+kuvannut..))No.+Jos+kaikki+tekisivät+niin,+täällä+olisi+aika+tylsää+-+ainakin+useimmille.+Kai+ihmiset+tahtovat+välillä+kunnon+matsia+saadakseen+katsomoonkin+jotain+eloa.+Silti+olen+sitä+mieltä,+että+toisen+persoona+pitäisi+jättää+rauhaan.+Olisiko+siitä+kuuluisasta+sinä-viestin+vaihtamisesta+minä-viestiin+apua+?+Siis+jos+nyt+apua+tarvitaan.Mutta+tottahan+sekin+on,+ettei+näin+kirjavassa+joukossa+pysty+sanomaan+oikein+mitään+sellaista,+mikä+ei+jotakuta+loukkaisi.+En+oikein+tahdo+käydä+analysoimaan+henkilöä,+joka+täällä+tahtonsa+ilmaisee+-+siis+sen,+että+toinen+ei+"menisi+henkilökohtaisuuksiin"+kun+jokaisella+pitäisi+kuitenkin+olla+oikeus+suojella+henkilöään,+varjella+reviiriään.Niin,+että+taitaa+olla+ratkaisematon+yhtälö+tämä.+Olen+itse+ehtinyt+olla+niin+vähän+palstalla+tätä+nykyä,+etten+ole+selvillä+mistään+isommista+skaboista,+mutta+eikös+niiistä+aina+ole+selvitty+?
  2. Varmasti+huonojakin+kokemuksia+löytyy.+Saunnaisseulonta.+Ja+kyllä+tuntuisi+tylsältä,+jos+omia+ponnistuksia+ei+huomioitaisi+lainkaan,+etenkin+kun+tietävät,+että+on+paljon+niitä,+joita+ei+millään+keinoin+saa+mukaan+"talkoisiin"...