Vapaa kuvaus

Aloituksia

37

Kommenttia

6146

1. Varmasti+se+tapa+oli+joillain+miehilläkin,+ihan+kuin+nykyaikanakin.
  2. "Hienoa+että+korjasit+väärinkäsitykseni:"Harmi+vaan,+että+teit+taas+omia+tulkintojasi+vastauksistani.+Miten+se+on+niin+vaikeaa+lukea,+mitä+toinen+kirjoittaa+sen+sijaan,+että+lukee+mitä+itse+haluaa?+Luetko+Raamattuakin+niin,+että+vetelet+johtopäätöksiä+siitä,+mitä+haluaisit+siellä+olevan?"+Pidät+siis+naispappeutta+syntinä+ja+raamatunvastaisena!"Tuota+noin,+En+ole+ottanut+kantaa+naispappeuteen,+joten+siis+et+tiedä+kantaani+naispappeuteen."Jumalan+sana+ilmoittaa+että+luominen+tapahtui+6+päivässä.+Hienoa+että+selvensit+itsekin+uskovasi+tähän+Raamatun+totuuteen!"Kyllä,+mutta+meidän+6+päiväämme+ei+välttämättä+ole+sama+kuin+Jumalan+6+päivää."Olet+ollut+vähän+sekava+ja+moniselitteinen+mutta+hienoa+että+yhdyt+varauksettomasti+Raamatun+ilmoitukseen+että+homoseksualismi+on+syntiä!"Minulla+ei+ole+edelleenkään+tuohon+mitään+kantaa,+joten+älä+vedä+omasta+päästäsi+tulkintoja+tekstistäni."Hienoa+että+vihdoinkin+tunnustat+selvästi+ilman+sarvia+ja+hampaita+että+KOKO+Raamattu+kannesta+kanteen+on+erehtymätöntä+ja+kaikkina+aikoina+kaikia+ihmisiä+sitovaa!"Et+vastannut,+mitä+tarkoitat+kaikkia+ihmisiä+sitovaa:lla."Täytyy+sanoa+että+tähän+asti+olet+ollut+asiassa+kyllä+mahdollisimman+epäselvä+ja+moniselitteinen+mutta+hienoa+että+asia+on+nyt+sinulle+kirkastunut+ja+tunnustat+että+kaikki+epäuskoiset+ja+liberaalit+ovat+kristinuskon+ulkopuolella+ja+taivaaseen+päästään+vain+yhtä+tietä,+-eikä+liberaalien+monia+teitä."Olen+kyllä+ollut+varsin+selkeä+tässä+asiassa+koko+ajan.+Kumma,+että+et+ole+sitä+huomannut.+"Kiitos+sinulle+kun+noin+selvästi+kaikki+tunnustit+mutta+miksi+olet+tähän+asti+ikäänkuin+pitänyt+lamppuasi+vakan+alla?+Et+ole+selvästi+ilmoittanut+väriäsi+ja+siksi+sinusta+on+saanut+käsityksen+että+hännystelet+liberaaleja+ja+pidät+niiden+uskoa+kristillisyytenä?+No,+ei+tarvitse+kertoa+minulle,+sinulla+on+varmaan+siihen+syysi,+mutta+hienoa+kun+asiat+on+sinulle+nyt+kirkastuneet!"Asiat+ovat+olleet+minulle+kirkkaana+koko+ajan.+Minulla+ei+ole+mitään+tarvetta+ilmoittaa+väriäni+tällä+palstalla.+Minä+en+hännystele+enkä+arvostele+toisten+uskoa,+se+ei+ole+minun+tehtäväni.+Jotkut+asiat+ovat+minulle+epäselviä,+jotkut+taas+selviä.+Ja+muuten,+tuo+alentuva+sävysi+on+hieman+ikävää+luettavaa.
  3. Miksi+sitä+kysyt?
  4. Ei+ole.
  5. Ei+ole.
  6. Nimenomaan.