Kuusenjuuret
Vapaa kuvaus
Aloituksia
37
Kommenttia
6146
Luterilaisen tunnustus
Meillä on rajallinen aika täällä maanpäällä. Olen elänyt ihan hyvän elämän ja nyt minun aikani on lopuillaan. Olisin voi2281983Uskoako vai ei
Uskotko pallosalamoihin, vaikka niitä ei ole pystytty tieteellisesti todistamaan?66666Hyvää sanomaa
Efesolaiskirjeen neljännessä luvussa sanotaan näin: "Olkaa sen sijaan toisianne kohtaan ystävällisiä, hyväsydämisiä, ant050Hyvää sanomaa
Efesolaiskirjeen neljännessä luvussa sanotaan näin: "Olkaa sen sijaan toisianne kohtaan ystävällisiä, hyväsydämisiä, ant78654Tanssijoista
Katselin tänään jotain ylistysohjelmaa. Siinä etualalla oli muutama nainen, jotka hyppelivät ja heiluttelivat jotain lii1001048Helatorstai
Tänään on jo lehdet puissa havaittavissa ja aurinko paistaa. Siunattua Kristuksen taivaaseenastumisen päivää kaikille.54668Kysymys ekumeniasta
Wikipedian mukaan ekumenia tarkoittaa eri kristillisten kirkkojen ja tunnustuskuntien yhteistyötä ja pyrkimyksiä läheise2552627Palmusunnuntai
Kävikö virpojia virpomassa? Täällä kävi pari, oikein suloiset pikkutytöt ja hyvin tehdyt vitsat. Mitä ajattelette tästä1371438Rukouksesta
Olen pohtinut rukousta viime aikoina. Raamatussa on paljon kohtia rukoilusta. Tässä muutamia: Mark. 11: 24. Sentähden mi1842592Ollaan onnellisia
Nyt kun olemme tutkimuksenkin mukaan onnellisia niin lienee paikallaan kysyä, että mikä tekee sinut onnelliseksi? Mitä s5114Mietiskelyä
Moni viisaaksi tunnettu ihminen uskoo kristinuskon Jumalaan. Moni viisaaksi tunnettu ihminen ei usko kristinuskon Jumala1491857Aloita uusi keskustelu
Tajunnan virtaa tältä yöltä siirrä maalia missä olen sanonut että olet sanonut että olen sanonut että olet sanonut siir1031018- 852473
Hyvää kynttilänpäivän loppua
Tänään oli kynttilänpäivä. Aurinkokin paistoi ja ilma oli rapsakan viileä. Kynttilänpäivä muistuttaa, että Jeesuksessa t13204- 1642599
Uskon herättäjä
Lähdin tänään iltakirkkoon. Ilta alkoi jo hieman hämärtää. Puiden oksat olivat kauniin huurteiset ja maa oli valkoinen.1341769Rakkaudellisuudesta
Joskus täällä saa lukea kommentteja, että rakkaudellinen suhtautuminen toisiin olisi jotenkin huono asia. Tai että se ta3993653Ihmisten alkuperä
Jumala loi Aatamin ja Eevan, mutta mistä ovat tulleet muut ihmiset (pakanat)?1698Tällaista tänään mietteissä
Olen ollut siinä luulossa, että olen uskossa ja menossa taivaaseen. Välillä tosin on tullut epäilyksen hetkiä ja toivois1721965Hyvää itsenäisyyspäivää
Käytiin ajelemassa lähitienoon kirkot vuorokauden vaihtuessa itsenäisyyspäivään. Kirkot olivat kauniisti valaistut. Yhde58723