Vapaa kuvaus

Aloituksia

37

Kommenttia

6146

  1. Luterilaisen tunnustus

    Meillä on rajallinen aika täällä maanpäällä. Olen elänyt ihan hyvän elämän ja nyt minun aikani on lopuillaan. Olisin voi
    Luterilaisuus
    228
    1953
  2. Uskoako vai ei

    Uskotko pallosalamoihin, vaikka niitä ei ole pystytty tieteellisesti todistamaan?
    Luterilaisuus
    66
    645
  3. Hyvää sanomaa

    Efesolaiskirjeen neljännessä luvussa sanotaan näin: "Olkaa sen sijaan toisianne kohtaan ystävällisiä, hyväsydämisiä, ant
    Luterilaisuus
    78
    634
  4. Hyvää sanomaa

    Efesolaiskirjeen neljännessä luvussa sanotaan näin: "Olkaa sen sijaan toisianne kohtaan ystävällisiä, hyväsydämisiä, ant
    Luterilaisuus
    0
    34
  5. Tanssijoista

    Katselin tänään jotain ylistysohjelmaa. Siinä etualalla oli muutama nainen, jotka hyppelivät ja heiluttelivat jotain lii
    Luterilaisuus
    100
    934
  6. Helatorstai

    Tänään on jo lehdet puissa havaittavissa ja aurinko paistaa. Siunattua Kristuksen taivaaseenastumisen päivää kaikille.
    Luterilaisuus
    54
    643
  7. Kysymys ekumeniasta

    Wikipedian mukaan ekumenia tarkoittaa eri kristillisten kirkkojen ja tunnustuskuntien yhteistyötä ja pyrkimyksiä läheise
    Luterilaisuus
    255
    2568
  8. Palmusunnuntai

    Kävikö virpojia virpomassa? Täällä kävi pari, oikein suloiset pikkutytöt ja hyvin tehdyt vitsat. Mitä ajattelette tästä
    Luterilaisuus
    137
    1404
  9. Rukouksesta

    Olen pohtinut rukousta viime aikoina. Raamatussa on paljon kohtia rukoilusta. Tässä muutamia: Mark. 11: 24. Sentähden mi
    Luterilaisuus
    184
    2559
  10. Ollaan onnellisia

    Nyt kun olemme tutkimuksenkin mukaan onnellisia niin lienee paikallaan kysyä, että mikä tekee sinut onnelliseksi? Mitä s
    Luterilaisuus
    5
    96
  11. Mietiskelyä

    Moni viisaaksi tunnettu ihminen uskoo kristinuskon Jumalaan. Moni viisaaksi tunnettu ihminen ei usko kristinuskon Jumala
    Luterilaisuus
    149
    1837
  12. Aloita uusi keskustelu

    Tajunnan virtaa tältä yöltä siirrä maalia missä olen sanonut että olet sanonut että olen sanonut että olet sanonut siir
    Luterilaisuus
    103
    995
  13. Healing room

    Onko teillä kokemusta Healing roomseista?
    Luterilaisuus
    85
    1931
  14. Hyvää kynttilänpäivän loppua

    Tänään oli kynttilänpäivä. Aurinkokin paistoi ja ilma oli rapsakan viileä. Kynttilänpäivä muistuttaa, että Jeesuksessa t
    Luterilaisuus
    13
    169
  15. Mitä hyvää?

    Mitä hyvää kristinusko, usko Jeesukseen, on sinun elämääsi tuonut?
    Yhteiskunta
    164
    2568
  16. Uskon herättäjä

    Lähdin tänään iltakirkkoon. Ilta alkoi jo hieman hämärtää. Puiden oksat olivat kauniin huurteiset ja maa oli valkoinen.
    Kristinusko
    134
    1747
  17. Rakkaudellisuudesta

    Joskus täällä saa lukea kommentteja, että rakkaudellinen suhtautuminen toisiin olisi jotenkin huono asia. Tai että se ta
    Kristinusko
    399
    3625
  18. Ihmisten alkuperä

    Jumala loi Aatamin ja Eevan, mutta mistä ovat tulleet muut ihmiset (pakanat)?
    Luterilaisuus
    16
    79
  19. Tällaista tänään mietteissä

    Olen ollut siinä luulossa, että olen uskossa ja menossa taivaaseen. Välillä tosin on tullut epäilyksen hetkiä ja toivois
    Luterilaisuus
    172
    1933
  20. Hyvää itsenäisyyspäivää

    Käytiin ajelemassa lähitienoon kirkot vuorokauden vaihtuessa itsenäisyyspäivään. Kirkot olivat kauniisti valaistut. Yhde
    Luterilaisuus
    58
    701