Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
eppu2
eppu2
Liittynyt 9v sitten
40
aloitusta ·
3813
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+kuulunut+itse+taloyhtiön+hallitukseen+ja+nyt+olen+varajäsenejä.
Toivon+aina,+että+nuorenpia+tulisi,+vaikeaa+
Tuosta+koiran+ulinasta,+niin+kysymys+on+eroahdistuksesta,+joka+olisi+hoidettavissa.
Itse+muistan,+kun+asuin+kerrostalossa,+joka+oli+työpaikkani+ja+kaupungin++yhteisomistama.+Yövuoroa+tekeviä+meitä+asui+monia+ja+koira+haukkui+päivät+läpeensä.
Se+loppui+kun+monta+valitusta+tuli.
Juoruilu+on+inhoittavaa,+itse+en+ole+siihen+törmännyt.+On+onni+asua+hyvässä+yhteisössä
Toki++kerrostayhteisössäkin+jotain+ääniä+pitää+sietää,+jotka+ajatellaan++niinkuin+normaalin+elämän+ääniksi.
15.06.2018 23:03
Höpöhöpö+Tellukka,+Suomessa+kissojen+osuus+lintukuolemiin+on+häviävän+pieni.
Mene+melskaamaan+sinne+missä+oikeasti+ongelma+on.
Tiedätkös,+että+vihreät+Tampereella+metelöi+jokaisen+lahopuun+kaatamisesta+Hämeenpuistosta,+mutta+kun+ratikka+piti+saada,+niin+ei+ollut+väliä+puilla+eikä+liito-oravilla.
Että+sillai.
15.06.2018 22:44
Näin+on+ja+syy+on+juuri+se,+mitä+täälläkin+on+sanottu,+että+eteläeuroopassa+pyydystävät+niitä+verkoillaan.
15.06.2018 22:38
Olen+kastellut+kyllä+.
Salaattia,+tilliä+ja+persiljaa,+olen+nostanut+vanhasta+kaivosta+vettä.
Pihassa,+kun+sadevesi+loppui,+olen+ottanut+hanavettä+kukille.
Pari+kippoa+on+vettä+ulkona,+en+tiedä+kuka+tarvitsee,+siinä+on.+Mutta+järvi+on+tuossa+,+että+luulen,+jotta+vettä+riittää+eläimille.
Ihanaa+mustarastaan+laulua+kuuntelin+illalla.
15.06.2018 22:34
Minäkin+olen+lähiökammoinen+näin+kesäaikaan.
Linnunpoikaset+olivat+lähteneet,+tämän++ketjun+myötävaikutuksesta+tarkastelin++ympäristön+tarkkaan,+ei+yhtään+höyhentä+löytynyt,+joten+kissani+ei+ole+syyllistynyt+mihinkään.
Täälläkin+on+koiria+kesänmittaan++5-9+asti.+Koska+olemme+maalla+ja+tonttimme+on+iso+myös+koirat+ovat+vapaana.+Vain+silloin+kun+tietä+myöten+heitä+viedään+alamökille,+kytkye+laitetaan,+(tienosakin+on+meidän+maalla,+yksityistie).
Talvisin+(puoli+vuotta)+olen+tyytyväinen+kerrostaloelämään,+mutta+jos+en+pääsisi+sitten+maalle+näivettyisin+kuoliaaksi.
15.06.2018 22:24
Eilen+oltiin+kissan+kanssa+ala-mökillä.+Kuunteli+vähän+aikaa+linnunpoikien+sirkutusta,+ei+pyrkinyt+äänen+suuntaan,+istui+vain+ja+sitten+loikkasi+terassin+sohvalle+nukkumaan.
Kun+tulin+paikalle,+kissa+hyppäsi+lattialle,+emolintu+hyppi+kaiteella,+kissa+käänsi+selkänsä+ja+meni+takaisin+sohvalle+nukkumaan.
Täällä+on+metsä+jokapuolella+ja+paljon+erilaisia+lintuja,+on+hyvä+ettei+kissaa+kiinnosta.
Tuota+lupiinia+leikkasin+jo+viime+vuonna+kolme+kertaa+ja+tänä+vuonnakin+jo+kerran.
Ns.+vieraslajit+muuttavat+kyllä+alkuperäisluontoa.
Niinkuin+tiedämme,+ihminen+on+pahin.
15.06.2018 15:29
Kissani+on+minun+rakas+ystäväni+ja+Sinä+sanot,+että+se+pitäisi+tappaa.
Katso+nyt+tästä+oravatietoa.
https://www.sll.fi/mita-me-teemme/ymparistokasvatus/tarinoita-metsasta/orava-1
15.06.2018 11:29
OK.+surllista+kuitenkin.
14.06.2018 23:24
Pylkerö
Kun+aikoinani+hain+hoitajakouluun,+oli+tiukat+testit.+Kuka+vaan+ei+päässyt+sisään.
Jo+aikanani,+kun+ohjasin+opiskelijoita,+tuli+esiin+keskeytyksiä,+kun+ei+pärjättykään.
Nykyään+pääsee+opikelijaksi+kuka+vaan+ja+tulokset+näkyvät+käytännössä.
Huolestuttavaksi+on+mennyt+tilanne.
Hoitohenkilöstön+taso+on+laskenut.+Näin+jo+sen+silloin,+ennen+kuin+eläkkeelle+jäin.
Nykynuorille+oli+paljon+tärkeämpää+saada+juhannus+vapaaksi,+kun+hoitaa+potilaita,+niinpä+me+vanhat+aina+olimme+jyhlapyhät+töissä.
14.06.2018 23:04
Tämmöstä+tää+on,+kun+tämä+vehje+aina+sakkaa.
14.06.2018 22:40
Joo,+on+rannikkoseuduilla+suurin+vaara,+mutta+täällä+Suomessa+ne+ovat+levinneet+jo+vissiin+Oulun+korkeudelle.
Mulla+on+kissalle+kokoajan++punkkisalva+ja+samoiten+porukoilla+koirilleen.+(Noin+6-9+koiraa+kesällä+oleilee+täällä+ajoittain).
14.06.2018 22:15
Joo,+on+rannikkoseuduilla+suurin+vaara,+mutta+täällä+Suomessa+ne+ovat+levinneet+jo+vissiin+Oulun+korkeudelle.
Mulla+on+kissalle+kokoajan++punkkisalva+ja+samoiten+porukoilla+koirilleen.+(Noin+6-9+koiraa+kesällä+oleilee+täällä+ajoittain).
14.06.2018 22:15
14.06.2018 22:13
Suomen+kansalainen,+sanottiin,+ensimmäiseksi+ajattelin,+jaa+kansalainen,+muttei+suomalainen.
Loppujenviimeksi,++onko+väliä+sillä,+jos+pahanteon+tekee+työksi,+eikö+se+pitäisi+kitkeä+kansalaisuudesta+riippumatta.
14.06.2018 22:06
Varmaan+ei+tiedettykään,+mutta+liekö+sitten+samoja+punkkeja,+kun+nykyään,+niitäkin+kun+on+monenkirjavia.+
Vaan+onhan+se+niin,+että+kauan+kesti,+ennekuin+punkin+aiheuttamat+taudit+edes+hyväksyttiin+sairauksiksi,+jotkut+vähättelee+niitä+vieläkin.
14.06.2018 21:58
Kyllä,+olet+oikeassa,+sieltä+ne+hirvikärpäset+tulivat,+entäs+punkit.+Ei+niistä+minun+lapsuudessani+puhuttu+mitään.
Ja+jos+tarpeeksi+kauaksi+historiassa+mennään,+niin+siihen+vieraslajiluetteloon+voisi+myös+ihmisen+laittaa.
Laukon+peuratkin+tuotiin+Kanadasta+lahjaksi++aatelisherralle.
14.06.2018 21:49
Työelämästä+olen+ollut+poissa+noin+8+vuotta.
Keväällä+olin+menossa+kotitilalle+käymään+ja+poikkesin+K-kaupassa+missä+yleensä+sinne+mennessä+poikkean.
Parkkipaikalla+auto+pysäköi+viereeni+ja+ihmettelin,+miksi+tuo+ihminen+minua+vahtaa.
Kun+hän+tuli+lähemmäksi+ja+kysyi,+muistatko,+silloin+hoksasin.+Entinen+työkaveri,+joka+asui+juuri+sillä+suunalla.
Parhaimmasta+päästä+työkavereita+hän,+kohtaus+oli+mieluinen.
Kasvomuistini+on+sellainen,+että+tarvitsen+ihmisen+nähdä+muutaman+kerran,+että+muistan+henkilön.+Ekakerralla+ei+onnistu.
14.06.2018 21:39
Ymmärrän+hyvin+Fixua,+jos+koko+ajan+on+sisällä+ja+sitten+kerran+linnun+näkee,+ei+ihme,+että+jahtaa.
Kuljen+päivittäin+ulkona+ja+hiiren+raatoja+saa+siivota+nurkista.+Yhtään+höyhenkasaa+en+ole+kohdannut.
Toisekseen+eivät+linnut+kovin+ahkerasti+maassa+juokse+ja+kissa+ei+osaa+lentää.
13.06.2018 11:25
Oliko+jossain,+että+tohon+hommaan+tuli+hiljan+muutosta,+ennen+sai+jotakin.
Ei+se+hääviä+ole,+kun+tämä+ilmastokin+myllertää+näitä+ääri-ilmiöitä+jo+täälläkin,+vaikkakin+lievemmässä+muodossa,+kun+maailmalla.
12.06.2018 20:01
Hervannassa+kulki+kanssa+varastelija+ihmisten+pihoilla.+Jäi+lopulta+kiinni+jonkun+valvontakameralla.
12.06.2018 19:30
72 / 191