Vapaa kuvaus

Aloituksia

303

Kommenttia

6089

1. <<vaan+erästä+sen+suuntausta.>>Ei+todellakaan+edusta+mitään+kristillistä+suuntausta.+Yksittäinen+teko+niin+kuin+Breivikinkin+teko.
  2. <<Ovatko+nimimerkki+"viiminen.tuomio.2"+kommentit+hengen+hedelmiä:+Hengen+hedelmiä+ovat+rakkaus,+ilo,+rauha,+pitkämielisyys,+ystävällisyys,+hyvyys,+uskollisuus,+sävyisyys...+>>Jokainen+vastaa+omista+kirjoituksistaan.+Minä+en+olisi+kirjoittanut+tuohon+sävyyn.<<Mutta+edelleenkin+sinä+siis+pelastut,+jumalasi+ei+voi+päättää+asiaa+toisin?+>>Kirjoitin,+että+olen+varma+pelastumisestani.+Se+on+Raamatunmukaistakin.+Jos+ei+ole+varma,+että+pelastuu,+niin+silloin+on+tehtävä+parannus.+Pelastumisen+pitää+olla+varmaa.+Eikä+siihen+tarvita+muuta+kuin+uskoa+Jeesukseen.+Uskon+hedelmänä+tulee+sitten+Jumalan+tahdon+noudattaminen.+Eli+Rakasta+Jumalaa+yli+kaiken+ja+lähimmäistäsi+niin+kuin+itseäsi.+Raamatussa+rakastaminen+on+periaate,+jossa+rakkaus+ulottuu+myös+vihollisen+rakastamiseen+(siis+sellaisenkin+rakastamiseen+joka+vihaa+sinua+tai+minua).<<Sinä+siis,+jumalasi+sijaan,+päätät+jo+senkin+mikä+on+ylentämistä+ja+mikä+ei?+>>Jumala,+joka+on+kaikkivaltias,+tietää+kaiken.+Myös+sen,+mitä+ihminen+päättää.+Minä+en+tee+Jumalan+sijaan+mitään.+Mutta+ihmisellä+on+vapaus+valita,+ihan+loppuun+saakka.+Joko+valitsemme+Jeesuksen+tai+emme+valitse.+Tästä+on+kysymys.+Jeesus+on+tulossa+tuomitsemaan,+ja+Hän+ei+tunnusta+niitä,+jotka+eivät+ole+Häntä+tunnustaneet.<<Ps.+tapasi+kirjoittaa+hymiö+on+sama+miten+nimimerkki+"viimeinen.tuomio.2":lla.+Erikoinen+sattuma+varmaan.>>Enpä+ole+seurannut+kenenkään+hymiöitä.+Hymiöt+ovat+niin+tavallisia,+että+melko+monet+niitä+käyttävät.+Itse+olen+oppinut+hymiöiden+käytön+lapsiltani.+;)
  3. Kyllä.+Olen+siitä+täysin+varma.+:)Jeesus+on+kärsinyt+minun+syntini+ristillä.