Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yksi_usko
Yksi_usko
Yksi_usko
Vapaa kuvaus
Aloituksia
303
Kommenttia
6089
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Enkelit+kumartavat+vain+Jumalaa.+Jumala+itse+sanoo+Pojasta:+"Jumala,+sinun+valtaistuimesi+pysyy+ajasta+aikaan..."+Jumala+itse+nimittää+Jeesusta+Jumalaksi.+Se,+että+Jumala+synnytti+Jeesuksen+tarkoittaa+tietenkin+sitä,+kun+Jeesus+syntyi+ihmiseksi.+Hän+oli+Marian+kohdussa+ennen+kuin+syntyi+tähän+maailmaan.+Jeesus+on+aina+ollut.+Hän+on+iankaikkinen.+Ei+ole+aikaa,+ettei+Jeesus+ole+ollut.
01.03.2019 17:54
Jeesuksesta+on+tullut+Marian+kohdussa+ihminen.+Hän+on+kuitenkin+ollut+aina+olemassa.+Häntä+ei+ole+luotu,+sillä+Hän+on+Jumala,+jota+enkelitkin+kumartavat.
01.03.2019 17:50
Ei+Jeesus+lakannut+olemasta.+Hän+oli+haudassa+tasan+3+yötä+ja+3+päivää,+jonka+jälkeen+Isä+herätti+Hänet+kuolleista.
01.03.2019 17:42
<<Olet+epäjumalanpalvoja+ja+odotan+innolla+pääseväni+sinun+tuomiotasi+seuraamaan+jos+oikea+jumala+on+olemassa.+>>
Saattaa+olla,+että+olet+itse+kuumassa+paikassa,+joten+tämä+innokkuus+on+vain+toiveajattelua.
01.03.2019 17:36
Hebrealaiskirje+jatkuu:+1:8
Mutta+Pojastaan+hän+sanoo:+
-+Jumala,+sinun+valtaistuimesi+pysyy+ajasta+aikaan,+ja+sinun+kuninkaanvaltikkasi+on+oikeudenmukaisuuden+valtikka.
Tämä+on+Jumalan+puhetta.+Aika+paljon+joudut+jättämään+pois,+jos+haluat+alentaa+Jumalan+vain+luoduksi,+mitä+Raamattu+ei+lainkaan+opeta.+Voin+muistuttaa,+että+tässä+asiassa+ei+ole+kyse+sen+pienemmästä+asiasta+kuin+elämästä+ja+kuolemasta.+Joten+parasta+laittaa+nyt+asiat+järjestykseen.
01.03.2019 17:26
Hebr.+1:5-6
Ei+Jumala+ole+yhdellekään+enkelille+milloinkaan+sanonut:+
-+Sinä+olet+minun+Poikana,+tänä+päivänä+minä+sinut+synnytin.
Ei+myöskään+näin:+
-+Minä+olen+oleva+hänen+Isänsä,+ja+hän+on+oleva+minun+Poikani
Kun+Jumala+jälleen+tuo+Esikoisensa+maailmaan,+hän+sanoo:
-+Kaikki+Jumalan+enkelit+kumartakoot+häntä.
Tätä+kristityt+eivät+oikein+ymmärrä.+Enkelit+ovat+luotuja,+ja+Jeesus+on+heidät+luonut.+Jeesusta+taas+ei+ole+luotu,+sillä+hän+on+ollut+iankaikkisesti.+Ei+ole+sellaista+aikaa,+jolloin+Jeesusta+ei+ole+ollut.+Ei+ole+alkua+Messiaalle.+Mitä+tuo+kohta+sitten+tarkoittaa.+Syntyminen+tarkoittaa+Jeesuksen+syntymistä+Marian+kohdusta.+Hän+oli+kohdussa+n.+9+kk.+Kukaan+ei+tiedä,+miltä+hän+näytti+sitä+ennen.+Marian+kohdussa+hän+sai+kädet+ja+jalat+ja+ihmisen+muodon.+Enkelit+kumartavat+häntä.+On+muistettava,+että+vain+Jumalaa+palvotaan+(kumarretaan).
(lähde:+https://www.youtube.com/watch?v=S0_mWVE5DkM)
01.03.2019 17:21
<<tulkitsevansa>>
Kun+Raamatussa+selvästi+asia+sanotaan,+niin+kuka+enää+puhuu+tulkitsemisesta?+Jeesus,+Jumalan+ruumiillistuma,+on+elänyt+meidän+keskellämme.+Juutalaiset+ovat+Jumalan+itsensä+valitsema+kansa.+Ei+tarvitse+kuin+lukea+juutalaisten+historia,+niin+Jumala+on+selvä+asia.+Juutalaiset+ovat+edelleen+meidän+keskellämme,+joten+sitäkään+ei+tarvitse+tulkita.+Mitä+sinä+oikein+tulkitset+tai+luulet+tulkitsevasi?
01.03.2019 16:15
Paras+terapialääke+tähän+ketjuun+on+kuitenkin+se,+että+Jeesus+on+ruumiillistunut+Jumala,+joka+vain+ja+ainoastaan+voi+antaa+kaikki+synnit+anteeksi.+Nöyrtykää+Jumalan+edessä,+nyt+vielä+kun+on+armon+aikaa.
+Miksi+Jeesus+on+ruumiillistunut+Jumala?+https://www.youtube.com/watch?v=t0VDd_RGCN4
01.03.2019 11:18
Tässä+ketjussa+voi+jokainen+ateisti+itkeä+ja+purkaa+sydäntään.+Hyvä+niin.+He+todella+tarvitsevat+terapiaa.+He+ovat+hylänneet+Jumalan.+He+kieltävät+Jeesuksen+ja+Pyhän+Hengen+Jumaluuden.+Liian+monet+kieltävät+Jumalan+olemassaolon.+Mutta+itkekööt+täällä+ja+saakoon+vertaistukea.
01.03.2019 10:59
Raamatussa+sanotaan,+että+vain+hullu+sanoo,+ettei+ole+Jumalaa.
01.03.2019 10:44
Voin+kertoa+sinulle,+että+olet+noissa+Jeesuksen+Jumaluuden+kieltävissä+väitteissäsi+todella+heikolla+nykypäivänä,+kun+jokainen+voi+itse+katsoa+netistä.+Siis+se,+mitä+sinä+sanot+Raamatusta,+voidaan+aina+tarkistaa+netistä.+Sama+koskee+myös+sitä,+että+mitä+minä+sanon.+Jokainen+saa+oikean+tiedon,+joka+oikeasti+haluaa.+Mutta+kyse+onkin+siitä,+että+ne,+jotka+huutavat+Jeesuksen+Jumaluutta+vastaan,+eivät+haluakaan+tietää+totuutta.+Totuus+on+kaikkien+saatavissa,+mutta+jotka+eivät+halua+uskoa+totuutta,+eivät+sitä+usko,+vaikka+Jumala+itse+ilmestyy+taivaasta+ja+kertoo+sen.+Jotka+eivät+usko,+ne+eivät+vain+usko.+Tämä+on+mielestäni+todistus+Raamatusta.+Näinhän+Jeesuskin+sanoi+aikansa+Jeesuksen+vastustajille.+Heiltä+on+kyllä+sitten+pääsy+evätty+taivasten+valtakuntaan.+Tämä+valinta+on+-+varmaan+sen+jokainen+tietääkin+-+elämän+ja+kuoleman+kysymys.
01.03.2019 10:42
Ehkä+jäät+ihmettelemään+sitä,+että+eihän+noissa+ole+kreikankielistä+tekstiä.+Mutta+on.+Ensimmäisessä+linkissä,+kun+rullaat+vähän+tekstiä+alas+päin.+Onko+tarpeeksi+rautalangasta+väännetty?
01.03.2019 10:36
Haastan+kaikki+mukaan,+jotka+väittävät,+ettei+Jeesus+ole+Jumala.+Voitte+aloittaa+tekemällä+aloituksen+tyhjäksi+aloituksen+listan.
01.03.2019 00:56
Kyllä+he+saavat+kunnioittaa,+mutta+eivät+osallistua+sen+viettämiseen.
01.03.2019 00:25
Tarkennan+hieman.+Sinun+solvauskommenttisi+eivät+ole+vastaus.+Vastaus+pitää+löytyä+Raamatusta.
01.03.2019 00:24
Koska+et+löydä+yhtään+sellaista+ketjua,+jossa+olisin+saanut+nenälleni.:)
01.03.2019 00:22
<<+kun+itse+tiedän+paljon+tuota+setää+paremmin+miten+asia+on.>>
Sinä+muistat+vain+yhden+asian+paremmin.+Aabrahamin+poikien+lukumäärän.+Kyse+oli+loppujen+lopuksi+muistamisesta.+Voisitko+kertoa,+mitä+muuta+luulet+tietäväsi+tai+muistavasi+paremmin?+Kykenetkö+lainkaan+kommentoimaan+varsinaiseen+videon+aiheeseen?
01.03.2019 00:16
Paitsi+että+puhuja+tietää+mitä+puhuu,+kääntäjä+kääntää+hyvin+ja+kuuntelijat+oppivat+oikein+ja+Raamatunmukaisesti.+Virhe+Aabrahamin+poikien+lukumäärässä+oli+huolimattomuus,+eikä+se+ollut+edes+videon+varsinainen+aihe.+Sen+kuka+tahansa+olisi+voinut+korjata+halutessaan.+Tämä+ei+vähennä+videon+Raamatunmukaisuutta+vähääkään.+Se+kertoo+vain+inhimillisyydestä.+Videossa+käsitellään+Paavalin+kirjettä+Galatalaisille+ja+aihe+on+aivan+vallan+muuta+kuin+Aabrahamin+poikien+lukumäärä.
01.03.2019 00:11
Tämä+ketju+on+selvä+osoitus+siitä,+että+kaikki+linkitsemäni+Messiaanisten+videot+ovat+täysin+oikein.+Niissä+ei+virheitä+ole+havaittu.+Yksi+pieni+virhe+nyt+Shulamilla+ja+hirmuinen+mylläkkä.+:)))
01.03.2019 00:05
Minä+teen+jatkuvasti+virheitä,+ymmärrän+väärin+videoita+jne.+Tämä+on+minulle+tapa,+enkä+ole+täällä+tuomassa+omia+oppeja+vaan+kertomassa+Raamatullisista+opetuksista.+Tämä+rabbi+ei+ole+tehnyt+muita+virheitä+vaikka+olen+kuunnellut+lukuisia+hänen+videoitaan.+Ihana,+että+ne+on+suomennettu+niin+hyvin.+Kuuntelen+niitä+videoita+koko+ajan+nytkin.+Haluan+kuunnella+ne+vielä+uudestaan+ja+vielä+niin+kauan+että+osaan+varmasti+kaiken+Raamatusta.
28.02.2019 22:47
94 / 305