Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yogamies
profiilit
Yogamies
Yogamies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
97
Kommenttia
3554
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
lapsiin+suhtaudutaan+nykyään+kuin+suureen+rangaistukseen.+Ymmärrän,+että+diivalle+olisi+vaikeuksia+sietää+reviirillään+henkilöitä,+jotka+saisivat+enemmän+huomiota+kuin+hän.+Tällaisia+naisia+alkaa+olla+yhä+enemmän+
Lapset+ovat+elämän+rikkaus+ja+edelleen+lapset+tuovat+ihmisille+jonkinlaista+turvaa,+vaikka+ei+samalla+tavalla+kuin+ennen.+Useat+näistä+julkisuuteen+nousseista+vanhusten+kaltoinkohtelutapauksistakin+ovat+vanhusten+lasten+esille+tuomia.
28.02.2019 14:50
"Onko+teidän+mielestä+ok,+että+on+miehiä,+jotka+vaan+jäävät+yksin,+koska+he+eivät+kelpaa+naisille?+"
-+ei+se+ole+ok.+Kenenkään+yksinäisyys+ei+ole+ok
Mitä+heille+tulisi+mielestänne+tehdä?+
-+vaikea+sanoa.+Ehkä+pitäisi+lisätä+valistusta.+Ehkä+jopa+henkilökohtaisia+neuvontatapaamisia+niitä+haluaville.
Onko+heillä+oikeus+seksiin+ja+rakkauteen+vai+ei?
-+periaatteessa+kyllä.+Jos+vammaisillakin+on+oikeus+niihin,+niin+miksi+ei+sitten+muilla
Vai+pitäisikö+taata+yhteiskuntarauhan+nimissä,+että+kaikille+löytyy+puoliso?
-+Ei,+koska+sitä+ei+pystytä+mitenkään+takaamaan.
28.02.2019 12:22
Ok,+täytyy+päästä+miettiä+uudestaan
27.02.2019 22:33
Palsta+tulee+mieleen+kun+tuo+Timo+tahtoo+soi+:-D
27.02.2019 16:34
Sannihan+itse+asiassa+laulaa+melkein+pelkästään+siitä+mistä+palstalla+nykynaisia+haukutaan+eli+irtoseksistä.
27.02.2019 16:31
Jännämiesten++ihannointia
Sanni:
"Keräilen+mustelmia
Saan+sulta+niitä
Kun+käännyt+pois+niin+haluun+sua+vaan+enemmän"
"Sun+kaa+oon+enemmän+elossa+ku+koskaan
Oot+mulle+oman+elämäni+Jigsaw"
Suzanne+Vega:
"They+only+hit+until+you+cry
After+that+you+don't+ask+why"
Diandra:
"Vaikka+oot+kiltti+ja+kiva+sekä+kunnollinen,+ja+mun+tunteita+kunnioitat
Haluun+gansterin+herkän+ja+vaarallisen,+jolla+on+huonoja+ideoita
Paha+poikaa"
Kikka
"Sinussa+on+roimaa+alkumiehen+voimaa
Kanna+minut+metsään+apinamies!"
27.02.2019 16:27
Mihin+haluat+neuvoja.+Miesystävän+muuttamiseksi?
Vaatiiko+mies+sinuakin+nukkumaan+kympiltä?+Jos+ei,+niin+mikä+ongelma+siinä.+Menet+vain+nukkumaan+myöhemmin.
Jos+taas+vaatii,+niin+näen,+että+on+kaksi+vaihtoehtoa.
1)+et+tottele+miestä+ja+elät+mahdollisesti+sen+mökötyksen+kanssa,+mutta+tyytyväisenä+omasta+vapaudesta+ja+omien+rajojen+asettamisesta+parisuhteessa.
2)+menet+kympiltä+sänkyyn,+mutta+et+nuku,+vaan+luet+tai+vaikka+katsot+elokuvaa+kännykällä+käyttäen+kuulokkeita.
Se+mitä+mielestäni+et+voi+vaatia+on+,+että+mies+valvoisi+sinun+kanssa.
Sinänsä+hyvä+yöuni++ja+säännöllisyys+elämässä+ovat+todella+tärkeitä,+mutta+ymmärrän+kyllä,+että+voi+ärsyttää+jos+mistään+ei+voi+joustaa.
27.02.2019 11:35
No+syitä+on+niin+monta+kuin+eroajiakin.+Jollekin+(kuten+esim+ValtulointiSeis+edellä)+riittää+vaan+romantiikan+etsiminen+toinen+ei+eroa+millään+paitsi+jos+toinen+hakkaa,+eikä+aina+sittenkään.
Itse+sanoisin,+että+jos+keskinäinen+kunnioitus+katoaa.++Tarkoittaen,+huutamista,+riidoissa+henkilökohtaisuuksiin+menemistä+eli+ei+riidellä+asiasta,+vaan+dissataan+henkilöä.
27.02.2019 11:16
Joo+olen+ehdottomasti+sitä+mieltä,+että+on+elettävä+suu+säkkiä+myöten.+Leikkaukset+vain+aina+nostavat+hirveän+älämölön,+kun+köyhältä+viedään,+eikä+kovin+hyvällä+katsota+keskiluokalle+laitettavia+lisäverojakaan.
Pointtini+oli+vain+se,+että+monelle+voi(si)+tulla+yllätyksenä+JH:+n+Suomi,++jossa+pakolaisten+"hyysäämisestä"+lerikkaamalla+ei+saadakaan+hyvinvointia+kaikille,+vaan+jopa+nykyistä+rajumpia+lisäleikkauksia+olisi+edessä.
27.02.2019 10:38
Haha.+Olen+tavannut+ja+jutellut+Mortenin+kanssa+n.+5+vuotta+sitten.+Olen+"lähes+sankari+siis+itsekin"
27.02.2019 10:30
No+ei+JH:+kaan+sano+kehitysapua+poistavansa,+vaan+päin+vastoin.+Hän+kannattaa+apua+ulkomaille.
Ei+JH+myöskään+pysty+kaikkia+kustannuksia+muutekaan+kerralla+lopettamaan+ja+vaikka+voisikin,+niin+vielä+jää+pari+miljardia+budjettivajetta+kurottavaksi+.
26.02.2019 15:11
No+niin+kuin+tuossa+jutussa+sanottiin,+niin+suurin+osa+vaihtaa+joka+päivä,+niin+kuin+minäkin.
26.02.2019 15:04
Juuri+näin
26.02.2019 11:55
Eikös+naisen+kuulu+herättää+halut+eikä+suojeluvietti?
26.02.2019 11:54
160+itse+195
"Aina+väitetään+ettei+pituudella+ole+väliä+,+mutta+kyllä+oman+kokemuksen+mukaan+sillä+on+väliä"
Oikeasti+naisen+pituudella+ei+juurikaan+ole+väliä+minulle,+mutta+koska+pistit+valintatilanteen,+niin+siksi.
Naisille+kyllä+miehen+pituudella+tuntuu+olevan+suuresti+väliä+Sen+näkee+jo+treffi-ilmoituksissa+varmaan++ainakin+puolessa+on+pituus+jollain+tavalla+mainittu.
26.02.2019 11:53
Aika+ennakkoluuloinen+olet+itse.
Ei+puhelias+ole+sama+kuin+pinnallinen+eikä+kauneuskaan+tarkoita+turhamaisuutta.
Itse+olen+parisuhteessa+ns+hyvän+tyypin+kanssa.+Hän+on+nätti,+mutta+ei+perinteisen+kaunis,+puhelias,+hyvin+huumorintajuinen,+auttavainen++empaattinen.+Tekee+ahkerasti+töitä,+pitää+kodin+siistinä,+tulee+hyvin+toimeen+sukulaisteni+ja+kaverieni+kanssa.
26.02.2019 10:59
En+nyt+ala+selostamaan++nuoresta+iästäsi+mitään.
Minusta+ei+kannata+suostua+mihinkään+vistillä+tehtyihin+"kosintoihin".+Seuraavaksi+voit+vastata+ja+sanoa+,+että+"tule+juttelemaan".++
Itse+ainakin+haluaisin+olla+sen+verran+spesiaali,+etten+ihan+viestillä+lähtisi+matkaan.+
Noita+naisen+luota+toiselle+kiertäviä+miehiä+on+ihan+aikuisissakin.+En+tiedä,+haluatko+olla+sellaisen+kiertopalkinto.
26.02.2019 10:49
Niinpä.+Siksi+kai+Suomessa+syntyvyys+laskeekin.
26.02.2019 10:42
Noista+kertomistasi+miehen+kommenteista+päätellen+miehesi+taitaa+olla+oikein+"fiksu+ja+mukava".
Minulle+ei+tulisi+mieleenkään+sanoa+kenellekään++mistään+hänen+ulkonäköön+liittyvästä+"hyi+vittu".
Toisaalta+ei+minulle+tulisi+2+kuukauttalapsen+syntymän+jälkeen++ruveta+jos+suunnittelemaan+eroa+jos+ei+saa+seksiä.+Tuliko+sinulle+ihan+yllätyksenä,+että+lapsen+tulo+muuttaa+parisuhdetta?
Ymmärsin,+että+miehellä+oli+jo+kaksi+lasta+aiemmasta+liitostaan?+Oliko+tämä+lapsi+enemmän+sinun+toiveissasi++vai+oliko+miehelläkin+palava+halu+kolmanteen+lapseen.++Joka+tapauksessa+sinä+olet+muuttunut+siitä+naisesta+jonka+hän+tapasi+,+äidiksi,+raskausarpineen,+maitorintoineen+ja+takaan,+että+köytöksesikin+on+muuttunut+lapsen+myötä.
Ehkä+siis+odottaisin+pari+vuotta+ennen+kuin+tekisin+mitään+radikaalia.+Hanki+sillä+aikaa+vaikka+dildo+ja+surisuttele+sitä+peiton+alla+illalla.
26.02.2019 10:38
Jos+kuuntelee+vaikka+Youtubesta+rahapodin,+niikn+siinä+johtaja+Halla-aho+kertoo,+että+Perussuomalaiset+ovat+porvaripuolue.
Ja+monelle+voi+tulla++yllätyksenä+myös,+että+jos++Persut+saisivat+kaiken+vallan+käsiinsä,+tulisi+suomen+köyhille+vielä+ahtaammat+oltavat+kuin+nyt,+koska++JH+tuossa+haastattelussa+ilmoitti,+että+heidän+mielestään+velanotto+pitäisi+lopettaa.++Vaikka+kuinka+säätettäisiin+pakolaiskuluista,+ei+siitä+saada+tarvittavaa+muutamaa+miljardia+säästettyä+.+Se+siis+tarkoittaisi+leikkauksia+tai+lisää+veroja.
26.02.2019 10:03
123 / 178