Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yogamies
profiilit
Yogamies
Yogamies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
97
Kommenttia
3564
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Seuraavaksi kun mies jättää sovitut työt tekemättä, lähdet pois päiväksi, sitten kolmeksi päiväksi, sitten viikoksi jne. Jos ei mies tokene, niin voit lähteä kokonaan.
01.10.2025 11:15
Kolme vastausta ja enemmän tai vähemmän jokainen kertoo lapsista.
Minunkin vastaus ei ole ihan sitä, mitä odotat.
Minä olen ollut avioliitossa, jossa oli lapsia ja nyt jälkimmäinen liittoni on lapseton.
Minulle oli alusta asti selvää, että en halua enää lisää lapsia ja puolisoni mukautui ajatukseen ja ehkä oli hänelle jopa helpotus, koska hänellä on sellainen sairaus, että voi olla ettei lapsia saa.
Kyllä silti on jossain kohtaa tullut mieleen, että puolisoni kanssa olisin mielummin saanut lapset kuin ex-vaimoni.
Lapsivapaa elämähän on PALJON helpompaa kuin elämä lasten kanssa. On rahaa ja aikaa enemmän, tulee vähemmän konfliktitilanteita ja turhautuneisuutta.
Toisaalta vastavuoroisesti lukemattomioa arjen iloja jää kokematta ja sitten ei ole lapsista apuja elämän loppusuoralla.
Uskon, että vaikka parisuhteen alussa olisi selvää, ettei lapsia tule niin kyllä sitä asiaa tulee pohdittua useaan kertaan liiton aikana.
01.10.2025 11:05
Tyykkäätkö siis kaikista tatuoinneista aiheeseesta riippumatta. Pääkallo hakaristitatuointi voi olla tosi hienokin :-)
01.10.2025 10:28
Ei välttämättä. Ei niissä ole aina tarkoitus löytöää täydellistä paria, vaan herättää keskustelua ja kerätä klikkauksia. Tässä ovat onnistuneet.
"Hän järkyttyi alttarilla tatuoinneistani, hän ei tykkää niistä, onneksi ne saa piiloon,"
Julia ilmeisesti arvelee, että kotioloissa mies tykkää tatuoinneista, mutta ei vaan halua, että hänellä on niitä julkisesti. Voi kuitenki olla niin, ettei mies ihan oikeastikaan tykkää tatuoinneista .
01.10.2025 10:26
Kertomuksesi on vähän omituinen?
- mistä sinä tiedät, kuinka paljon vaimoa säälitellään ja mitä häneltä kysellään?
- kenelle sinä kertoisit miten kaikki meni, jos sinulta kamut hävisi?
-kerrot, että kaverit tuntee sut, vaikka toteat, ettei sinulla ole kavereita
Pari neuvoa:
- eronneille miehille on ryhmiä, joissa voi käydä juttelemassa, niin ei tarvitse yksin miettiä
- nyt täytyy ruveta hankkimaan uusia kavereita
30.09.2025 16:25
"Minun täytyisi nostaa kissa pöydälle miehen raha-asioihin liittyen, mutta millä tavalla aloitan ettei mua syytetä mistään."
Mistä sinua nyt syytettäisiin?
Mies valehtelee silmät ja korvat täyteen ja sinä pelkäät, että sinua jostain syytettäisiin.
Luultavasti valetta koko juttu. Jos ei ole, niin ota itseäsi niskasta kiinni ja ryhdistäydy.
Minulle tuollainen pitkäaikainen ja suunnitelmallinen valehtelu olisi jo syy hakea eroa.
30.09.2025 16:09
Yleisin syy voisi olla, että olen liian vanha (55) vaikka moni huomattavasti nuorempi voisi huolia minut seksikumppaniksi, niin kumppaniksi halutaan usein lähempänä omaa ikää oleva.
Jollekin voisin olla liian pitkä (195).
Miljoona muuta pienempääkin syytä voisi löytyä, mutta monessa mielessä olen tai ainakin olen ollut monelle ns unelmavävy: komea, kohtelias, varakas, sivistynyt, kiltti jne ja tietysti vaatimaton 😉
30.09.2025 15:53
"Rasvajuovat ovat varhaisin näkyvä ateroskleroosin vaurio, joka ilmenee keltaisena tai lähes valkoisena läiskänä valtimon sisäpinnalla. Se muodostuu, kun makrofagit nielevät kolesterolia ja muita lipidejä ja muuttuvat "vaahtosoluiksi" valtimon seinämässä. "
Jollei veressä ole kolesterolia, ei ole makrofageilla mitään mitä niellä, eli edelleen se veressä oleva kolesteroli on tässäkin ongelma, vaikka ei ihan samalla tavalla kun perinteisesti on ajateltu.
30.09.2025 15:36
Hammasterveyden yhteys sydänterveyteen on tiedetty jo pitkään, mutta mekanismit selviävät ajan myötä.
Vaarana tällaisissa uutisissa on, että moni ajattelee asiaa liian kapea-alaisesti, että nyt löytyi syy sydäninfarkteihin, eikä muulla väliä. Nyt saa syödä voita ja makkaraa niin paljon kuin haluaa, kunhan harjaa hampaat. Edelleen infarkti vaatii ahtauman, että bakteerit voisivat aiheuttaa sydänkohtauksen.
(sydän)terveys on siis monimutkainen kokonaisuus, johon vaikuttavat bakteerien ja kolesterolin lisäksi liikunta, paino, tupakointi, stressi jne.
08.09.2025 11:49
Tottakai inceleitä on, jos otetaan lyhenne incel sen suorassa merkityksessä.
Inceleitä on myös parisuhteissa ja tietysti myös inceleitä, jotka eivät ole ikinä "saaneet".
Inceliyteen liitetään kuitenkin usein myös tietty naisvihamielisyys ja keikki "saamattomat" eivät ole naisvihamielisiä. He eivät ajattele, että heillä on oikeus saada naista huolimatta siitä millaisia itse ovat.
Minusta inceliys ei ole kovin erityistä. On myös työttömiä, jotka ajattelevat, että yhteiskunnan pitäisi etsiä heille töitä, tai että se on muiden syy, etteivät he löydä töitä.
08.09.2025 11:40
Sinulla on totuuden siemen.
Moni nainen on itse niin päättämätön ja saamaton, että haluavat jonkun joka sanelee mitä tehdään ja sitten voi vielä jälkeenpäin marttyyrinä jupista.
19.08.2025 08:53
Hyväntekeväisyystoiminta, kuten esimerkiksi SPR-ystävätoiminta. Muiden auttaminen tuntuu pahuksen hyvältä.
19.08.2025 08:48
Kyllä ne lähtee, mutta vaatii se poikkeuksellisen auton.
Aikanaan 90-luvun alussa, kun olin juuri saanut ajokortin ja saimme lainaksi kaverin isän työpaikalta hienon auton, niin kyllä kun menimme Turussa parkkiin, koputtelijoita ikkunaan riitti ja pyyntöjä päästä takapenkille.
19.05.2025 09:51
Siis odotetko, että ensin saisit naisen ja sitten opiskelisit?
Olet ymmärtänyt miehen markkina-arvon muodostumisen kokonaan väärin.
MA rakentuu palasista, kuten juuri koulutus, status ja varakkuus. Niitä harva saa ilman opintoja ja työpaikkaa.
12.05.2025 11:36
Kyllä tosiaan pitää olla sopivalla tavalla jännä. Jännyys ei nyt sitten tarkoita samaa, mitä tällä palstalla yleensä tarkoitetaan.
08.05.2025 14:36
Kyllähän se oli jonkinlainen pahoinvointi koko ajan. Tavallaan se kuitenkin normalisoitui vuosien myötä.
Eron jälkeen elämän muuttuessa oikeasti normaaliksi sitä vasta tajusi, miten huonosti tuli kohdelluksi. Huonot menneet kokemukset lisäävät ehkä onnellisuutta nykyään.
25.04.2025 13:41
Voi hyvin olla noin kuin sanot. Harva (mies) suoraan myöntää kun puoliso kysyy, haluatko erota. Siitä voi seurata loputtomia keskusteluita, itkua ja huutoa, syyttelyä jne.
Toisaalta kyse voi olla jostain väliaikaisestakin ja mies tietää sen itsekin, eikä halua huolestuttaa.
25.04.2025 13:37
Kyllähän jännämiehen ja -naisen merkit ovat nähtävillä jo seurusteluvaiheessa jos vaan osaa ja uskaltaa katsoa.
Varsinkin naisia usein esimerkiksi narsistiset piirteet suhteen alkuvaiheessa viehättävät.
25.04.2025 13:31
No tämä tasoteoria on vain yksi tapa mallintaa todellisuutta ja itse pidän sitä aika hyvänä. Samalla tavalla voidaan mallintaa ihmisten ominaisuuksia muutenkin. Kuten vaikka huippukuntoinen, hyväkuntoinen, huonokuntoinen, rapakuntoinen.
Todellisuudessa YTK/KTM/ATM erot ovat useinkin ihmisten omassa päässä.
Jotkut ihmiset vain yrittävät kieltää tasoerot.
25.04.2025 13:24
Ei ole. Jokainen ero on erilainen. Oma ero oli surullinen, mutta samalla jännittävä, kun pääsi aloittamaan jotain uutta ja omaa.
23.04.2025 13:57
1 / 179