Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yogamies
Yogamies
Yogamies
Liittynyt 8v sitten
100
aloitusta ·
3645
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olin teini ja kokematon suhteissa tai ylipäänsä naisten suhteen.
07.07.2026 14:43
Toteuttaisin kaikki haaveissani olleet pervoilut maksullisten naisten kanssa.
Tosin luulen, että niistä ei tarvitsisi edes suoraan maksaa, mutta välillisesti, kun kertoisi, että mennään pervoilemaan yhdessä Malediiveille, mutta pysähdytään matkalla Pariisissa vähän väline- ja asusteostoksilla.
06.07.2026 13:22
Lompakkokotelo on mulle ihan ehdoton.
03.07.2026 12:13
Viinamiehen vaimo on luultavasti myöskin rento tyyppi, eikä tule silmille jos avaa saunaoluen, tai saattaa itsekin tulla lauteille parantamaan maailmaa tölkin kanssa.
01.07.2026 10:13
Luulen, että tuossa ei mitään uutta ole. Onpahan vaan klikkauksia keräävä kesäartikkeli.
Samat lainalaisuudet pätevät edelleen, vaikka ingressissä muuta väitetäänkin.
Jos olet yksinhuoltaja tai/ja työtön olet markkina-arvoltasi alempana kuin muut.
01.07.2026 10:09
En oikein ymmärtänyt kaikkia kommentteja.
Fakta kuitenkin lain edessä on, että julkisuus voi pienentää tuomiota (Oikein tai väärin, en tiedä)
Milloin julkisuus voi lieventää tuomiota?
Kohtuuton inhimillinen kärsimys: Julkisuuden pitää aiheuttaa tekijälle tai hänen perheelleen poikkeuksellisen vakavaa haittaa, kuten työpaikan menetys, sosiaalinen eristäminen tai vakavia terveysongelmia.
Yllättävä tai virheellinen julkisuus: Lieventämisperusteena voi toimia tilanne, jossa medianhuomio on ollut täysin ennakoimatonta, suhteellisuudestaan poikkeavaa tai virheellistä.
Julkinen "oman käden oikeus": Jos henkilö on jo ennen tuomiota joutunut mediassa tai sosiaalisessa mediassa niin kovan ryöpytyksen tai lynkkaus-mielialan kohteeksi, että se rinnastuu rangaistukseen.
Edellinen siis tekoälyn tuotos. Ääriesimerkki tulee olemaan Anneli Auerin tapaus.
30.06.2026 14:35
Eihän se mitään riippuvaisuutta korosta, vaan päin vastoin minuilla on useampia vaihtoehtoja.
Jos vain nyhjäisin kumppanini kanssa , niin silloinhan olisin riippuvainen.
Tällä keskustelun aloittajallahan on mies, joka tuntuu olevan riippuvainen parisuhteesta ja kumppanin poissaolo ahdistaa ja aiheuttaa riitoja.
"Hyvät ystävät ei jätä vaikket heidän kyljessä aina olekaan."
Näin sopii toivoa, mutta olen eri mieltä. Ystävyys viilenee jja menee sellaiseksi hyvän päivän tuttavuudeksi ellei sitä pidetä yllä.
30.06.2026 14:29
Koita nyt edes yrittää keksiä joku parempi syy mennä valloittamaan toinen maa.
Meidän oli siis ihan pakko mennä valloittamaan Pohjois-amerikka, koska siellä oli sotia.
Meidän oli siis pakko ottaa mustia orjiksi, koska hekin olivat ottaneet toisia mustia orjiksi.
30.06.2026 14:18
Selitys ei ole mikään keinotekoinen, koska se on osa normaalia lainkäyttöä, ei mikään minun keksintö. Valtio ei varmaan halua korvauksiin syyttömälle tai syylliselle tulleesta ylimääräisestä vahingosta.
Jos yrittäjä esimerkiksi ajaa juopuneena ja nimesi ja yrityksesi nimi tulee julki, niin ihmset saattavat lopettaa ostamasta yrityksesi palveluja . Tällöin saat paitsi henkilökohtaisen rangaistuksen, myös johdannaisrangaistuksen ja esimerkiksi yrityksessä työskentelevät ihmiset joutuvat myös kärsimään.
30.06.2026 10:48
Jos molemmat eivät ole suvaitsevaisia, voi edessä olla paljon ristiriitoja.
30.06.2026 09:41
Ulkonäön puolesta
Nuori, kauniskasvoinen, piukkaperseinen, litteävatsainen kiinteärintainen, pitkä vaalea surffitukka.
Luonteen puolesta
Reilu, sosiaalinen, sivistynyt, sopivasti suurpiirteinen, heikomman puolella, ahkera, kokeilunhaluinen/utelias.
30.06.2026 09:29
No aina on löydettävä jokin sylkykuppi omaan pahaan oloon.
Jos vihervasemmistoon lasketaan kuuluvaksi myös SDP, niin kyllä ns vihervasemmisto on ollut paljonkin vallassa ja viimeksi tätä kuluvaa hallituskautta ennen eli ns Marinin hallitus.
30.06.2026 08:30
"Miksei ne kumppanit sinulle vaan riitä?"
Kumppanin kanssa tehdään eri juttuja kuin ystävien. Suhde kumppaniin on niinsanotusti intiimi (mitä se kenenkin päässä tarkoittaa). Ystävän kanssa voi taas mennä esimerkiksi tapahtumiin joihin kumppani ei välttämättä halua. Ystävät ja sukulaiset voivat auttaa vaikkapa muutossa tai lastenhoidossa ja kuten jo aiemmin sanottua, ystävät ja sukulaiset ovat se kuuluisa turvaverkko jos kumppani jättää.
30.06.2026 08:18
Oman kokemuksen mukaan aika samaa mieltä. Kyllä aika monessa riennossa on mukana naisia ja erityisesti naisporukoita, mutta miehiä harvemmassa
30.06.2026 08:08
Se menee monen järjestön kanssa toisin päin. Valtio säästää niiden takia
Suurimpaan osaan suomen tulipaloista vastaa VPK:t (tai sopimuspalokunnat). Ilman niitä jouduttaisiin palkkaamaan toistakymmentä tuhatta pelastajaa lisää.
26.06.2026 16:03
Ei tärkeämpiä, mutta ehkä yhtä tärkeitä tai vähintään tärkeitä. Ketä on jäljellä, jos kumppanin kanssa tulee ero? Ne on ne ystävät, tai kuka lohduttaa jos kumppani kuolee?
26.06.2026 15:57
Valtio vaan tarvitsee järjestöjä, koska ei pysty tuottamaan kaikkea itse ja järjestöiden tuottamat palvelut ovat monesti edullisempia kuin yksityisten saatikka sitten jos samat henkilöt palkattaisiin valtiolle hommiin.
Itsekin kuulun eräään järjestön reserviin ja astun kuvioihin jos apuani tarvitaan. Silloin tarvitaan niitä hallinnollisia ihmisiä, jotka hommaavat minulle matkaliput, rokotukset yms.
Tulisi paljon kalliimmaksi seisottaa ihmisiä tyhjänpanttina siltä varalta, että heitä tarvitaan muutaman kerran vuodessa.
25.06.2026 12:53
"Kun kysyn näistä asioista, hän sanoo usein, ettei kerro kaikkea siksi, että reagoin voimakkaasti ja hän haluaa välttää riitoja. Hänen mukaansa hän ei voi olla minulle täysin rehellinen, koska ahdistun tai suhtaudun tapaamisiin negatiivisesti."
No tuohan on todella huono selitys. Ja ikään kuin leimaa sinut tässä syylliseksi.
Oikea vastaus olisi, että hän lopettaa tekemästä sellaisia asioita joista sinä ahdistut.
25.06.2026 12:46
Tuossa oli toisessa postauksessa juuri päinvastainen ongelma.
Kyllä teidän tapanne elää on niin erilaisia, että kannattaa vakavasti harkita kannattaako jatkaa.
Monesti miehille riittää että nainen on ja naiset haluavat parisuhteelta enemmän.
25.06.2026 12:41
Mies ehkä järjen tasolla tajuaa, että sinun on voitava mennä, mutta tunteen tasolla tuntuu pahalta.
Jos sinulla on itselläsi puhdas omatunto, niin minusta sinun kannattaa mennä. Ystävät ja sukulaiset ovat yhtä tärkeitä kuin puoliso ja ystävyyssuhteitakin pitää vaalia.
Moni unohtaa ystävänsä kun rupeaa seurustelemaan ja eron hetkellä katuu sitä.
25.06.2026 12:35
1 / 183