Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yogamies
profiilit
Yogamies
Yogamies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
99
Kommenttia
3603
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No tuskin tuosta on mitään tutkimusta tehty kuinka yleistä tuollainen asenne on. Lähinnä kai se harkinta-aika on sitä eron hakijaa varten. Hänhän on se joka haluaa erota.
Jos asenne on kuitenkin tuo, niin turha varmaan odottaa hänen muuttavan käytöstään harkinta aikana. Hän haluaa laittaa kovan kovaa vastaan, eli tekee sinulle uhkauksen, jotta et laittaisi eropapereita.
Ei sinun ole pakko suostua asunnon myymiseen eikä sitä voi myydä harkinta-aikana. Sitten vasta kun on erottu ja ositus tehty.
18.03.2026 17:04
Ei se ota jos ei annakaan jos tutustut.
Ota huomioon, että voi olla, ettei hänkään ole kiinnostunut sinusta ihmisenä, vaan olet hänen seksifantasia. Tiedäthän sen laulunkin: "en tiedä miksi mua kiihottaa, tuo yhtä pitkä kuin leveä nainen..."
Hän siis saattaa etsiä jonkinlaista dominaa
18.03.2026 16:54
No parin kolmen vuoden päästä se taas nähdään, että naiset itse vähän välittävät oli Trump kuinka sovinistinen tahansa. Kunhan on vaan määrätietoinen alfauros, joka vie eikä kysele.
27.02.2026 14:46
Millä tavalla puolison nimissä?
Onko teillä avioehto, vai ovatko puolison vanhemmat sulkeneet testamentissaan sinut pois?
Se että jokin asia on jonkun nimissä ei poista asiaa, että sinulle aviopuolisona kuuluu puolet.
Vaikka kyseessä olisikin oikeasti sellainen tilanne, että esim testamentilla tai avioehdolla sinut olisi suljettu pois, kannattaa kuitenkin hakea kohtullistamista avioerossa. Jos avioehtosopimus on kohtuuton, sen piiriin kuuluvaa omaisuutta voidaan määrätä jaettavaksi.
17.02.2026 11:15
"Olen aistivinani kirjoituksestasi pientä halveksuntaa tai ehkä kateuttakin (aargghh) korkeakoulutettuja kohtaan."
Sama
Tämä ehkä liittyy siihen yleiseen tiedevastaisuuteen ja korkeakoulutettujen erityisesti korkeakoulutettujen naisten halveksuntaan.
17.02.2026 11:01
Höpsis. Osaako kaikki siivoojat ja parturikampaajat käyttää moottorisahaa. Tuskin.
17.02.2026 10:58
Silmärypyt silmäkulmissa on ok, mutta ei silmien alla😄
12.02.2026 14:54
Joo, kyllä katselee ja kyllähän tuonpikku hiljaa kasvavan läpinäkyvyyden kestää.
Nyt alkaa ymmärtää mitä lihavat naiset tarkoittavat kun he sanovat olleensa näkymättömiä kun olivat ylipainoisia.
12.02.2026 14:52
Ilmeisesti olette vasta tapailleet.
Itse sanoisin, että unohda tämä mies. Turha varmaan ruveta yrittämään muuttaa 5-kymppistä miestä noin perustavanlaatuisessa asiassa. Jos toinen ei ole perussiisti, se tuskin siihen enää oppii tuossa iässä.
05.02.2026 15:21
Varoituksen sana vain. Jos sen toinen rakastaa sinua ylitsepursuavasti ilman mitään epäröintiä ja haluaa mennä suhteessa nopeasti eteenpäin, kannattaa hälytyskellojen soida. Ne ovat myös narsistin tapoja rakastaa.
05.02.2026 15:17
On se aika ikävää.
Ikävintä on ehkä se, että nuoret naiset eivät katso enää samalla tavalla kuin 40+ vuotiaana. Ihan näkymättömäksi tässä ei kuitenkaan ole vielä muuttunut.
Fyysisiä rajoitteita ei ole juurikaan vielä tullut, mutta tiettyjä kylläkin. Ehkä suurin on näön heikkeneminen.
Työmarkkinoillakaan ei viisikymppinen ole enää kuuminta hottia. Toisaalta eläkekin alkaa jo välkkymään mielessä.
Joka tapauksessa ollaan sellaisessa iässä, että eletty elämä alkaa näkymään ja tuntumaan. Syödyt pekonit ja juoksematta ja poltetut tupakat näkyvät ja tuntuvat.
05.02.2026 14:29
Näin nimettömänä voi kehua itseään ihan huolella
Olen kyllä ollut noin 40 ikävuodesta lähtien ulkonäkööni erityisesti sen jälkeen kun olen aloittanut kuntosalilla käymisen.
Kun ulkonäköäni kehutaan, yleensä sanotaan ensimmäiseksi pitkä ja raamikas. Sitten tummat piirteeni antavat vielä kasvoille luonnetta. Itse olen tyytyväinen vielä vahvaan tummaan tukkaani.
Nyt kun ikä on 55 en ole tyytyväine leuan alle pikku hiljaa kertyvästä löysästä sekä rypyistä silmien alla .
05.02.2026 14:02
Rymyeetu on vanha suosikkini. Tosin, kun olin siellä pari vuotta takaperin siellä oli liikaa nuorta väkeä, mutta ehkä käyn katsomassa jos ei liian pitkä jono.
Zetorissa käynnistä on varmaan ainakin 10 vuotta ja silloin se oli täynnä maahanmuuttajia, enkä viihtynyt yhtään.
22.01.2026 16:31
Kiitos vastauksesta, Mummot on tunnelissa vain kesäisin.
22.01.2026 16:28
Sanotaan, että ainoa varma tapa on saada selville kiinteistön arvo on myydä se.
Jos tosiaan haluaa ostaa toisen ulos kiinteistön omistuksesta, niin siinä ottaa riskin, joka on huomioitava hintaa sopiessa.
19.01.2026 13:13
Mikä tuossa muka oli valhetta.
Eivät nuo uutiset olleet ristiriidassa keskenään, vaikka aloittaja niin väittää.
19.01.2026 13:04
Ihan kiinnostuneena kysyn, että oletko samaa mieltä muistakin asioista menneisyydessä. Onko menneisyys vain menneisyyttä jos tulevalla kumppanilla on useita maksuhäiriömerkintöjä tai että hänellä on taustaa väkivaltaisuudesta tai huumeidenkäytöstä?
09.01.2026 13:06
No sehän tässä olikin se pointti, että näitä kiusallisia keskusteluja ei tarvitse käydä, vaan päätelmät voi ihan hyvin tehdä muista merkeistä.
Huom. Enkä tuominnut ketään seksuaalihistoriansa perusteella, koska itselläni on hyvinkin värikäs sellainen. Voin kuitenkin sanoa, että vaihtelunhaluinen ja huomiohakuinen luonne ei kertarysäyksellä häviä parisuhteeseen mennessä. Se voi painua hetkeksi taka-alalle, mutta perusluonne ei muutu.
09.01.2026 11:38
Oikeaa hetkeä ei ole. Varsinkin jos sinä miehenä ilmoitat naisen vilkkaan seksuaalihistorian olevan ongelma, ole atuttamattomasti juntti ja sovinisti.
Bodycountia voi kuitenkin päätellä monesta asiasta, joita kannattaa tarkkailla naisessa:
-miten kova nainen on ollut juhlimaan
-paljonko on ns kaverimiehiä
- onko nainen kova meikkaamaan
-onko naisen pukeutuminen seksikästä vai konservatiivista
- millaisia ovat jutut naisen kavereiden kanssa
- kuinka paljon nainen kaipaa kehuja
- poistu naisen luota täydessä yökerhossa vaikka vessaan ja katso, miten nainen käyttäytyy kun luulet, että hän on poissa.
08.01.2026 08:50
No olkaa onnellisia, että olette syntyneet pohjoismaiseen yhteiskuntaan, jossa on pitkälle viedyt yksilönvapaudet.
Maailma on liikkumassa siihen suuntaan, että erilaisia mahdollisuuksia olla oma itsensa ja yksilön oikeuksia rajoitetaan. Siitä merkkinä Suomessakin Persut hallituksessa.
08.01.2026 08:44
1 / 181