Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yogamies
profiilit
Yogamies
Yogamies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
99
Kommenttia
3608
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä minulle parisuhde pääsääntöisesti on suhde toisiinsa, mutta kyllä voisin avata (ja olen avannutkin) parisuhdetta myös ulkopuolisille.
Eli voisin ottaa samaan sänkyyn myös muita touhuamaan. Varsinaisesti mitään parisuhteita muiden kanssa en halua.
05.05.2026 16:45
Ilmeisesti ette ole puhuneet syistä seksin loppumiseen, kun et syistä mitään mainitse.
Kannattaisi ehkä koittaa puhua, eikä vain kerran vaan yrität 20 kertaa.
Siltikin kannattaa miettiä kannattaa miettiä kannattaako 99% hyvää aikaa hylätä 1% huonon ajan takia.
05.05.2026 15:06
Kaksi vaihtoehtoa
1. Jos mies on ollut puhumaton jo parisuhteen alusta lähtien (lukuunottamatta ehkä ensi kuukausia) ei mitään ole tehtävissä. Joko hyväksyt tai hylkäät.
2. Jos taas puhelias mies on muuttunut puhumattomaksi, kannattaa ehkä yrittää kysellä muutoksen syytä .
05.05.2026 14:58
Mitä vinkkejä oikein kaipaat? Ilmeisesti, miten voisit välttää ex-rouvan vaateet.
Olen sitä mieltä, että annat exälle mitä exälle kuuluu.
Avioehto on hyvä paperi, eikä sitä exän mielipiteet vaikuta.
Avio-oikeuden alaisen omaisuuden jaatte tasan, jo lastenkin takia.
Kannattaa ottaa lakimies huolehtimaan, että asiat menevät pykälien mukaan ja vältytte turhilta riidoilta.
27.04.2026 13:56
No tämä, jos nainen on tosiaan uhrautunut kotiäidiksi, vaikka olisi halunnut työelämään, niin siihen ei ole ollut mahdollisuuksia,
Muuten suomen päivähoitosysteemi on kyllä niin hyvä, että yksinhuoltajaäiditkin pystyvät kyllä tekemään uraa. Useimmiten kyse on naisen omasta tahdosta.
27.04.2026 13:52
No tuskin tuosta on mitään tutkimusta tehty kuinka yleistä tuollainen asenne on. Lähinnä kai se harkinta-aika on sitä eron hakijaa varten. Hänhän on se joka haluaa erota.
Jos asenne on kuitenkin tuo, niin turha varmaan odottaa hänen muuttavan käytöstään harkinta aikana. Hän haluaa laittaa kovan kovaa vastaan, eli tekee sinulle uhkauksen, jotta et laittaisi eropapereita.
Ei sinun ole pakko suostua asunnon myymiseen eikä sitä voi myydä harkinta-aikana. Sitten vasta kun on erottu ja ositus tehty.
18.03.2026 17:04
Ei se ota jos ei annakaan jos tutustut.
Ota huomioon, että voi olla, ettei hänkään ole kiinnostunut sinusta ihmisenä, vaan olet hänen seksifantasia. Tiedäthän sen laulunkin: "en tiedä miksi mua kiihottaa, tuo yhtä pitkä kuin leveä nainen..."
Hän siis saattaa etsiä jonkinlaista dominaa
18.03.2026 16:54
No parin kolmen vuoden päästä se taas nähdään, että naiset itse vähän välittävät oli Trump kuinka sovinistinen tahansa. Kunhan on vaan määrätietoinen alfauros, joka vie eikä kysele.
27.02.2026 14:46
Millä tavalla puolison nimissä?
Onko teillä avioehto, vai ovatko puolison vanhemmat sulkeneet testamentissaan sinut pois?
Se että jokin asia on jonkun nimissä ei poista asiaa, että sinulle aviopuolisona kuuluu puolet.
Vaikka kyseessä olisikin oikeasti sellainen tilanne, että esim testamentilla tai avioehdolla sinut olisi suljettu pois, kannattaa kuitenkin hakea kohtullistamista avioerossa. Jos avioehtosopimus on kohtuuton, sen piiriin kuuluvaa omaisuutta voidaan määrätä jaettavaksi.
17.02.2026 11:15
"Olen aistivinani kirjoituksestasi pientä halveksuntaa tai ehkä kateuttakin (aargghh) korkeakoulutettuja kohtaan."
Sama
Tämä ehkä liittyy siihen yleiseen tiedevastaisuuteen ja korkeakoulutettujen erityisesti korkeakoulutettujen naisten halveksuntaan.
17.02.2026 11:01
Höpsis. Osaako kaikki siivoojat ja parturikampaajat käyttää moottorisahaa. Tuskin.
17.02.2026 10:58
Silmärypyt silmäkulmissa on ok, mutta ei silmien alla😄
12.02.2026 14:54
Joo, kyllä katselee ja kyllähän tuonpikku hiljaa kasvavan läpinäkyvyyden kestää.
Nyt alkaa ymmärtää mitä lihavat naiset tarkoittavat kun he sanovat olleensa näkymättömiä kun olivat ylipainoisia.
12.02.2026 14:52
Ilmeisesti olette vasta tapailleet.
Itse sanoisin, että unohda tämä mies. Turha varmaan ruveta yrittämään muuttaa 5-kymppistä miestä noin perustavanlaatuisessa asiassa. Jos toinen ei ole perussiisti, se tuskin siihen enää oppii tuossa iässä.
05.02.2026 15:21
Varoituksen sana vain. Jos sen toinen rakastaa sinua ylitsepursuavasti ilman mitään epäröintiä ja haluaa mennä suhteessa nopeasti eteenpäin, kannattaa hälytyskellojen soida. Ne ovat myös narsistin tapoja rakastaa.
05.02.2026 15:17
On se aika ikävää.
Ikävintä on ehkä se, että nuoret naiset eivät katso enää samalla tavalla kuin 40+ vuotiaana. Ihan näkymättömäksi tässä ei kuitenkaan ole vielä muuttunut.
Fyysisiä rajoitteita ei ole juurikaan vielä tullut, mutta tiettyjä kylläkin. Ehkä suurin on näön heikkeneminen.
Työmarkkinoillakaan ei viisikymppinen ole enää kuuminta hottia. Toisaalta eläkekin alkaa jo välkkymään mielessä.
Joka tapauksessa ollaan sellaisessa iässä, että eletty elämä alkaa näkymään ja tuntumaan. Syödyt pekonit ja juoksematta ja poltetut tupakat näkyvät ja tuntuvat.
05.02.2026 14:29
Näin nimettömänä voi kehua itseään ihan huolella
Olen kyllä ollut noin 40 ikävuodesta lähtien ulkonäkööni erityisesti sen jälkeen kun olen aloittanut kuntosalilla käymisen.
Kun ulkonäköäni kehutaan, yleensä sanotaan ensimmäiseksi pitkä ja raamikas. Sitten tummat piirteeni antavat vielä kasvoille luonnetta. Itse olen tyytyväinen vielä vahvaan tummaan tukkaani.
Nyt kun ikä on 55 en ole tyytyväine leuan alle pikku hiljaa kertyvästä löysästä sekä rypyistä silmien alla .
05.02.2026 14:02
Rymyeetu on vanha suosikkini. Tosin, kun olin siellä pari vuotta takaperin siellä oli liikaa nuorta väkeä, mutta ehkä käyn katsomassa jos ei liian pitkä jono.
Zetorissa käynnistä on varmaan ainakin 10 vuotta ja silloin se oli täynnä maahanmuuttajia, enkä viihtynyt yhtään.
22.01.2026 16:31
Kiitos vastauksesta, Mummot on tunnelissa vain kesäisin.
22.01.2026 16:28
Sanotaan, että ainoa varma tapa on saada selville kiinteistön arvo on myydä se.
Jos tosiaan haluaa ostaa toisen ulos kiinteistön omistuksesta, niin siinä ottaa riskin, joka on huomioitava hintaa sopiessa.
19.01.2026 13:13
1 / 181