Siis oikeasti mitä miehet etsii? Onko vika minussa vai mikä tämä juttu on?
Olen 29v, seurustelen. Mutta jotenkin tuntuu että jokainen suhde loppuu samalla tavalla ja mä en jaksa enää edes yrittää.
Olen siis luonteeltani hiljainen ja herkkä. Mielummin kuuntelen. Kun puhun, tykkään puhua syvällisistä asioista. Rakastan kotirauhaa, tavallista arkea, lapsia, ruuanlaittoa, eläimiä, kasvattaa kukkia, shoppailua ja urheilua. Koti on siisti ja pärjään yksin rahallisesti. Enkä nyt mikään ruma tai lihavakaan.
Olen kuitenkin sellainen boheemi taitelijasielu ketä on kuulemma vaikeaa ymmärtää. Pelkään hieman ihmisiä ja huomaan että muut huomaavat haavoittuvuuteni. En tykkää bilettää ja yksinolo on tärkeää.
Huomaan että miehet lähtevät vierestäni ”paremmille metsästysmaille”. Onko se, että on herkkä ja introvertti niin iso este parisuhteelle? Että tykkää lukea paljon kirjoja eikä ole mikään pälättäjä.. huumorilin löytyy.
MITÄ TE miehet haette, että kelpaa vain pinnallinen suhde..?
Miehille kysymys
6
<50
Vastaukset
- joomies31
Tarvitset introvertti miehen jolla on sama ajatus mailma.
- sasad
kuulostat kiinnostavalta naiselta,itteeni ahdistaa pidemmän päälle ekstroverttien seura, huomionhaku ja bilettäminen-ei kiitos. nuorena elin tota..
m82 Aika ennakkoluuloinen olet itse.
Ei puhelias ole sama kuin pinnallinen eikä kauneuskaan tarkoita turhamaisuutta.
Itse olen parisuhteessa ns hyvän tyypin kanssa. Hän on nätti, mutta ei perinteisen kaunis, puhelias, hyvin huumorintajuinen, auttavainen empaattinen. Tekee ahkerasti töitä, pitää kodin siistinä, tulee hyvin toimeen sukulaisteni ja kaverieni kanssa.- Kysy_Itseltäsi
Mitä sinulla on suhteelle antaa, pidätkö miestä hyvänä, kuunteletko vai häviätkö heti omiin puuhiisi yksin kun toisella on puhuttavaa. Katso peiliin ensin että mitä sinä annat suhteelle, panostatko ihan oikeasti suhteeseen. Tuskin miehet lähtevät vain pinnallisista syistä jos ovat jo ruvenneet seurustelemaan. Pinnalliset piirteet saavat miehen lähestymään ja se mitä sinulla on annettavaa suhteelle ja heille saa heidät pysymään.
- ettänäin
No sanoisin että jos muutaman vuoden sisällä alkaa olemaan sitä yksin oloa eli käperryt omiin oloihin ja mies yrittää puhella niin siitä voi alkaa puuttumaan se hohto kun toinen pakenee ilta toisensa jälkeen kirjan pariin tai on hiljakseen.
Voihan se olla jos haluat olla yksikseen ja päivästä toiseen samat asiat toteutuu niin hohto siinä voi karata ainaskin jos suhde alussa,muutaman ensimmäisen vuoden aikana ei pitäisi olla mitään sellaista ettei olisi hohtoa. esim:ekat kolme vuotta.
Pitäskö sinun nyt ruveta katsemaan uutta ja sitä oikeanpaa kohdetta ja rohkaistua eli elämään sielä oikeassa maailmassa ja unohtaa ne nettitarinat,ne kun on juuri niitä ettei sitä sopivaa tule löytymään,ihminen pitää tavata livenä vaikka baarissa karaokessa jos ei muualla.Sielä sitä näkee ihmisiä,pitää olla avoin ihminen,ei kukaan halua hiljaista yksin eläjää ,eihän sitä viihdy kauaa sellaisen kanssa. - 25vmies
riippuu täysin millaista miesten seuraan olet hakeutunut, itse olen suhteessa samanlaisen naisen kanssa kuin sinä ja olen ikionnellinen. alkuun omassa suhteessa oli esim se että missä hän halusi lukea tunnin kaksi, olin itse samaan aikaan tietokoneella ystävien kanssa puhumassa ja pelaamassa. Hän sanoi että se tuntui alkuun kummalta ja harkitsi jopa suhteen päättämistä, yksi kunnon keskustelu avasi molempien ajatukset ja pääsimme asian yli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561298
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1571242Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601115Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu551109Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1031087Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä56873Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56863- 51787
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin75785Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54785