Naiset, kertokaa nyt sitten...

ihmetyskummastus

Miten teidän mielestänne miesten ja naisten pariutumisasiat pitäisi järjestää, että maailma olisi parempi paikka?

Onko teidän mielestä ok, että on miehiä, jotka vaan jäävät yksin, koska he eivät kelpaa naisille? Mitä heille tulisi mielestänne tehdä? Onko heillä oikeus seksiin ja rakkauteen vai ei? Vai pitäisikö taata yhteiskuntarauhan nimissä, että kaikille löytyy puoliso? Miten? Kertokaa nyt kerrankin, miten asia pitäisi teidän mielestänne tehdä, älkääkö vain tyytykö syyttämään miehiä saamattomuudesta tai muusta vastaavasta.

Kysyy ihmettelevä mies

92

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No siinähän se onkin kun teillä on täysin erilainen ajattelumaailma keskivertonaisten kanssa. Koska ainakaan minusta (enkä usko olevani ainoa nainen joka on tätä mieltä) niitä ei todellakaan pidä "järjestää". Aika moni meistä naisista uskoo vielä romantiikkaan, että sellainen ihminen vaan tulee vielä jonain päivänä elämässä vastaan - mutta enemmän tai vähemmän yllättäen, vaikka töissä, koulussa tai harrastusten parissa, joillain jopa lomareissun yhteydessä. Hakemalla haettuna ei löydä itsensä kuin sellaisesta suhteesta, jossa on pidemmän päälle paha olla. Ja jos henkilöllä on ihan kokoajan haku päällä ja "pakottava tarve" löytää "ihan vaan joku" niin se kyllä paistaa ikävästi myös ulospäin ja antaa ns. "epätoivoisen" kuvan. Ja joo, minäkin olen joskus nuorena syrjittynä ollut sellainen "ihan kaikki kelpaa" -ihminen, epätoivon perikuva, joka myös jatkuvasti valitteli kavereilleen seurustelemattomuuttaan ja kelpaamattomuuttaan (vaikka nainen olenkin). Enää en moiseen "alentuisi", ja jokaisen joka "alentuisi", pitäisi ensin hoitaa oma itsetunto kondikseen.

• Kunetymmärrärumia

Ja aina vaan samaa!
        Tuhannen kerran kukaan ei tänne synny huono itsetuntoisena vaan huono itsetunto juontaa aina juurensa huonosta kohtelusta ulkopuolisilta.
        Komeilla miehillä ei ole huonoa itsetuntoa koska saavat naisilta poikkeuksetta positiivista palautetta.
        Rumat saavat pelkkää syrjintää ulkonäkönsä takia joten tottakai se lyttää heidän itsetuntonsa.
        Näinollen huono itsetunto korjautuu vain ja ainoastaan että rumaa kohdellaan myös ulkopuolisesti hyvin.
        "Hoida oma itsetuntosi" vinkuminen ei auta asiaa suuntaan ei toiseen.
        Ruman onkin otettava se "ihan joku vaan" ja komea ottaa sen jonka haluaa samoin kuin naisetkin.
        Epätoivoa se ei silloin ole jos ei parempaakaan saa ja sen jonka haluaa ei ole mahdollisuuttakaan saada mutta ettehän te tätä ymmärrä varsinkaan jos ongelma ei ole koskaan omalla kohdalla ollut.
        Ja turha jankata tähän viimeistä lausettasi sillä se ei pidä paikkansa.

• Kunetymmärrärumia kirjoitti:

Ja aina vaan samaa!
        Tuhannen kerran kukaan ei tänne synny huono itsetuntoisena vaan huono itsetunto juontaa aina juurensa huonosta kohtelusta ulkopuolisilta.
        Komeilla miehillä ei ole huonoa itsetuntoa koska saavat naisilta poikkeuksetta positiivista palautetta.
        Rumat saavat pelkkää syrjintää ulkonäkönsä takia joten tottakai se lyttää heidän itsetuntonsa.
        Näinollen huono itsetunto korjautuu vain ja ainoastaan että rumaa kohdellaan myös ulkopuolisesti hyvin.
        Ruman onkin otettava se "ihan joku vaan" ja komea ottaa sen jonka haluaa samoin kuin naisetkin.
        Epätoivoa se ei silloin ole jos ei parempaakaan saa ja sen jonka haluaa ei ole mahdollisuuttakaan saada mutta ettehän te tätä ymmärrä varsinkaan jos ongelma ei ole koskaan omalla kohdalla ollut.

No niinhän se omakin huono itsetuntoni johtui yläaste- ja lukioaikojen jatkuvasta kiusaamisesta. Joten en mielestäni ole väittänyt etteikö se johtuisi huonoista kokemuksista, vaan että siitä huolimatta sitä ei pysty kukaan muu parantamaan kuin sinä itse. Mulla parani vasta reilusti yli parikymppisenä ympäristönvaihdoksen seurauksena, kun oli tuhansien kilometrien päässä niistä vanhoista kiusaajista/lyttääjistä.

Ne aidosti positiiviset kokemukset vastakkaisesta sukupuolesta tulivat mulle vasta, kun oli ensin itsetunto vähän kohentunut, eli siinä hieman yli parikymppisenä. Siihen asti olin oppinut vähän jo pelkäämäänkin miehiä, niiden yläasteen ja lukion aikaisten luokkalaisten takia.

"samoin kuin naisetkin"

Ei naisilla ole parisuhteen osalta aina valinnanvaraa. Jos olisin saanut valita, olisin elänyt loppuelämäni yliopistoaikaisen luokkakaverini kanssa, joka oli paitsi mukava, ystävällinen, kohtelias että mielestäni hyvännäköinenkin. Mutta hän oli juuri se mies joka täydellisesti "friendzonetti" minut (kyllä, sitä tekevät miehetkin, että kaveraavat sellaisten naisten kanssa joilta eivät kuitenkaan yritä edes seksiä saada, parisuhteesta nyt puhumattakaan). Toisinaan tuntui että pelkkä seksikin hänen kanssaan olisi varmaan ollut elämäni huippuhetki. Mutta sekin jäi arvoitukseksi. Nykyään hän on kihloissa tai naimisissa 10 vuotta itseään vanhemman naisen kanssa (minun kanssani hän taas oli samanikäinen). Koska hän oli kuitenkin luonteeltaankin niin upea ihminen, toivon hänelle kuitenkin onnea elämässään ja suhteessaan...

Nykyään olen tajunnut entistä paremmin, ettei musta ole "järkisuhteeseen" vaan se syvä, oikea rakkaudentunne pitää tulla. Jos olisin tehnyt "järkivalinnan" olisin edelleen toisen eksäni kanssa, johon tunsin alkuihastusta ja joka oli hyväkäytöksinen, mukava, huumorintajuinen, yllättävän pitkä ja omaan makuuni ulkoisesti ihan mukiin menevä - ja johon tunsin ekoina viikkoina alkuihastusta, mutta jonka kanssa se tunne ei koskaan syventynyt rakkaudeksi. Ilmeisesti odotan "toista yliopistoaikojen miehen kaltaista" tapausta elämääni... Voi jäädä haaveeksi, mutta pelkkään "järkisuhteeseen" en vain kykene enää tyytymään, siitä kärsivät molemmat osapuolet.

• Kunetymmärrärumia kirjoitti:

Ja aina vaan samaa!

No niinhän se omakin huono itsetuntoni johtui yläaste- ja lukioaikojen jatkuvasta kiusaamisesta. Joten en mielestäni ole väittänyt etteikö se johtuisi huonoista kokemuksista, vaan että siitä huolimatta sitä ei pysty kukaan muu parantamaan kuin sinä itse. Mulla parani vasta reilusti yli parikymppisenä ympäristönvaihdoksen seurauksena, kun oli tuhansien kilometrien päässä niistä vanhoista kiusaajista/lyttääjistä.

Ne aidosti positiiviset kokemukset vastakkaisesta sukupuolesta tulivat mulle vasta, kun oli ensin itsetunto vähän kohentunut, eli siinä hieman yli parikymppisenä. Siihen asti olin oppinut vähän jo pelkäämäänkin miehiä, niiden yläasteen ja lukion aikaisten luokkalaisten takia.

"samoin kuin naisetkin"

Ei naisilla ole parisuhteen osalta aina valinnanvaraa. Jos olisin saanut valita, olisin elänyt loppuelämäni yliopistoaikaisen luokkakaverini kanssa, joka oli paitsi mukava, ystävällinen, kohtelias että mielestäni hyvännäköinenkin. Mutta hän oli juuri se mies joka täydellisesti "friendzonetti" minut (kyllä, sitä tekevät miehetkin, että kaveraavat sellaisten naisten kanssa joilta eivät kuitenkaan yritä edes seksiä saada, parisuhteesta nyt puhumattakaan). Toisinaan tuntui että pelkkä seksikin hänen kanssaan olisi varmaan ollut elämäni huippuhetki. Mutta sekin jäi arvoitukseksi. Nykyään hän on kihloissa tai naimisissa 10 vuotta itseään vanhemman naisen kanssa (minun kanssani hän taas oli samanikäinen). Koska hän oli kuitenkin luonteeltaankin niin upea ihminen, toivon hänelle kuitenkin onnea elämässään ja suhteessaan...

Nykyään olen tajunnut entistä paremmin, ettei musta ole "järkisuhteeseen" vaan se syvä, oikea rakkaudentunne pitää tulla. Jos olisin tehnyt "järkivalinnan" olisin edelleen toisen eksäni kanssa, johon tunsin alkuihastusta ja joka oli hyväkäytöksinen, mukava, huumorintajuinen, yllättävän pitkä ja omaan makuuni ulkoisesti ihan mukiin menevä - ja johon tunsin ekoina viikkoina alkuihastusta, mutta jonka kanssa se tunne ei koskaan syventynyt rakkaudeksi. Ilmeisesti odotan "toista yliopistoaikojen miehen kaltaista" tapausta elämääni... Voi jäädä haaveeksi, mutta pelkkään "järkisuhteeseen" en vain kykene enää tyytymään, siitä kärsivät molemmat osapuolet.

Ja miksen ymmärtäisi rumia ihmisiä, jos minua on aikanaan kiusattu juuri ulkonäköä haukkumalla?

• palstalutka kirjoitti:

"samoin kuin naisetkin"

Ja miksen ymmärtäisi rumia ihmisiä, jos minua on aikanaan kiusattu juuri ulkonäköä haukkumalla?

Hyvää tajunnanvirtaa ja selkeää tekstiä; kiitokset siitä.

Itse pysähdyin ensimmäistä kertaa kohdalle "ihan vaan joku"; taitaa olla aikalailla verrattavissa termiin "tyytyä johonkin". Jos nyt jätetään pois laskuista henkilöt joista heti näkee että ei tule onnistumaan ja henkilöt jotka heti pistää sykkeen ylös ja maalaa elämän kirkkaammilla väreillä eli juuri se henkilö jonka kanssa varmaan olisitte onnellinen.

Eli sanotaan että treffeille tulee henkilö joka näyttää olevan ihan ok, (vähän lattea ilmaisu, muönnän) niin minkälaisia ajatuksia teillä silloin pyörii? Ajan tässä takaa sellaista treffien mentävää aikaikkunaa. Jos aluksi ajattelette että tuon kanssa oleminen on tyytymistä niin kestääkö se koko treffin ajan vai voiko sieltä treffien aikana vielä nousta ajatus että tuohan voisi olla minun kainalossa enemmän kuin ok.
        Tuossa aloituksessa kun kysyttiin että mitä tehdä niin tätä kautta vähän ajattelin "lypsää" ajatusta siitä että kuinka tärkeä on ensivaikutelma? Kaikki panokset alkuun vai luottaa siihen että pystyy siinä edetessä parantamaan osakkeitaan?

• hmmmmmm
        M184 kirjoitti:

Hyvää tajunnanvirtaa ja selkeää tekstiä; kiitokset siitä.

Itse pysähdyin ensimmäistä kertaa kohdalle "ihan vaan joku"; taitaa olla aikalailla verrattavissa termiin "tyytyä johonkin". Jos nyt jätetään pois laskuista henkilöt joista heti näkee että ei tule onnistumaan ja henkilöt jotka heti pistää sykkeen ylös ja maalaa elämän kirkkaammilla väreillä eli juuri se henkilö jonka kanssa varmaan olisitte onnellinen.

Eli sanotaan että treffeille tulee henkilö joka näyttää olevan ihan ok, (vähän lattea ilmaisu, muönnän) niin minkälaisia ajatuksia teillä silloin pyörii? Ajan tässä takaa sellaista treffien mentävää aikaikkunaa. Jos aluksi ajattelette että tuon kanssa oleminen on tyytymistä niin kestääkö se koko treffin ajan vai voiko sieltä treffien aikana vielä nousta ajatus että tuohan voisi olla minun kainalossa enemmän kuin ok.
        Tuossa aloituksessa kun kysyttiin että mitä tehdä niin tätä kautta vähän ajattelin "lypsää" ajatusta siitä että kuinka tärkeä on ensivaikutelma? Kaikki panokset alkuun vai luottaa siihen että pystyy siinä edetessä parantamaan osakkeitaan?

Eikös ne asiantuntijat väitä, että ihmisen on todella vaikea muuttaa käsitystään, jonka on toisesta ensivaikutelmassa sanut. Mieluiten kannattaa siis satsata siihen ensivaikutelmaan, osakkeiden parantaminen myöhemmin ei tule olemaan kovin helppoa.

• hmmmmmm kirjoitti:

Eikös ne asiantuntijat väitä, että ihmisen on todella vaikea muuttaa käsitystään, jonka on toisesta ensivaikutelmassa sanut. Mieluiten kannattaa siis satsata siihen ensivaikutelmaan, osakkeiden parantaminen myöhemmin ei tule olemaan kovin helppoa.

Näinhän minäkin olen sen ymmärtänyt ja hieman sitä hämmästellyt; tai siis itseäni kun poikkean kaavasta. Jos treffeille tulee sellainen ok nainen niin kyllä minä haluan tavata toistekin. Helposti noissa treffeissä jännittää kun ekaa kertaa törmätään. Itse en usko että heti ekalla kerralla saa täyttä kuvaa.

• hmmmmmm
        M184 kirjoitti:

Näinhän minäkin olen sen ymmärtänyt ja hieman sitä hämmästellyt; tai siis itseäni kun poikkean kaavasta. Jos treffeille tulee sellainen ok nainen niin kyllä minä haluan tavata toistekin. Helposti noissa treffeissä jännittää kun ekaa kertaa törmätään. Itse en usko että heti ekalla kerralla saa täyttä kuvaa.

”Jos tulee ok nainen” niin sehän tarkoittaa, että olet saanut hänestä melko hyvän ensivaikutelman.

Entäs sitten, jos ensivaikutelma ei olekaan ok? Empä usko, että kovin helposti annat hänelle uutta tilaisuutta korjata osakkeitaan.

• hmmmmmm kirjoitti:

”Jos tulee ok nainen” niin sehän tarkoittaa, että olet saanut hänestä melko hyvän ensivaikutelman.

Entäs sitten, jos ensivaikutelma ei olekaan ok? Empä usko, että kovin helposti annat hänelle uutta tilaisuutta korjata osakkeitaan.

Mutta riittääkö naisille jos mies on ihan ok siihen että kelpuuttaa toisille treffeille? Silloin kun vielä lueskelin naisten treffi- ilmoituksia niin kyllä melko yhteneväinen oli ajatus että heti pitää olla mies joka saa sukat pyörimään karusellissa ja pilkkeitä pitää tunkea silmään enemmän kuin kaveri ehtii kirveellä vuolla. En tiedä onko tuo "kerrasta poikki"- ajatus sukupuolesta, iästä tai paikkakunnasta kiinni. Toki yksilötasollakin mutta uskoisin että siinä on muutakin.

Toki on minullekin tullut vastaan muutama ei ihan ok tapaus. Yksi liikunnallinen nainen joka ei jaksanut nousta portaita, yhdellä "joskus pikku reissu" tarkoitti paria etelän matkaa ja yhtä Euroopan matkaa vuoteen ja yksi joka korosti korkeaa koulutusta ja maallista omaisuuttaan; eikä tämä viimeinen siis mitenkään hyvällä vaan halusi näyttää minulle paikkani heti alkuun jos oltaisiin pariskunta.
        Itse kun menen treffeille niin lähtökohta on se että en hae sieltä mitään projektia koska toista ei voi muuttaa vaan pitää miettiä miten itselle ne omat ajatukset ja tekemiset pystyy sovittamaan toisen kanssa jotta molemmat viihtyy. Ensimmäisessä tapauksessa liikunnalisuuden käsitteessä meillä oli ero ja muutenkin elämäntavoissa oli iso näkemyshaitari.
        Toisessa tapauksessa tuo ulkomaanmatkailu oli vielä ihan ok, mutta kun juttua tuli miten tylsä ja harmaa Suomi on eikä täällä ole mitään nähtävää. En tiedä olisiko lähtenyt koskaan Suomea kiertämään mutta kun pitää töissäkin käydä niin tuollainen reissumäärä vuooteen ei ainakaan itselle ole realismia.
        Kolmas nyt olisi ehkä ansainnut uuden yrityksen. Jäi meinaan vaivaamaan että oliko hän oikeasti ilkeä vai oliko hänellä fantasia että rahvaan työväestön mies kantaa hänet makuuhuoneeseen samalla kun hän laulaa "kanna minut metsään apinamies."

Kun nainen ei ole ihan ok, niin minun taulukoissa mennään aika syvälle tuonne asennemailman ja periaatteiden puolelle että vaikea nähdä että toinen mahdollisuus juurikaan muuttaisi tilannetta.

• hmmmmmm
        M184 kirjoitti:

Mutta riittääkö naisille jos mies on ihan ok siihen että kelpuuttaa toisille treffeille? Silloin kun vielä lueskelin naisten treffi- ilmoituksia niin kyllä melko yhteneväinen oli ajatus että heti pitää olla mies joka saa sukat pyörimään karusellissa ja pilkkeitä pitää tunkea silmään enemmän kuin kaveri ehtii kirveellä vuolla. En tiedä onko tuo "kerrasta poikki"- ajatus sukupuolesta, iästä tai paikkakunnasta kiinni. Toki yksilötasollakin mutta uskoisin että siinä on muutakin.

Toki on minullekin tullut vastaan muutama ei ihan ok tapaus. Yksi liikunnallinen nainen joka ei jaksanut nousta portaita, yhdellä "joskus pikku reissu" tarkoitti paria etelän matkaa ja yhtä Euroopan matkaa vuoteen ja yksi joka korosti korkeaa koulutusta ja maallista omaisuuttaan; eikä tämä viimeinen siis mitenkään hyvällä vaan halusi näyttää minulle paikkani heti alkuun jos oltaisiin pariskunta.
        Itse kun menen treffeille niin lähtökohta on se että en hae sieltä mitään projektia koska toista ei voi muuttaa vaan pitää miettiä miten itselle ne omat ajatukset ja tekemiset pystyy sovittamaan toisen kanssa jotta molemmat viihtyy. Ensimmäisessä tapauksessa liikunnalisuuden käsitteessä meillä oli ero ja muutenkin elämäntavoissa oli iso näkemyshaitari.
        Toisessa tapauksessa tuo ulkomaanmatkailu oli vielä ihan ok, mutta kun juttua tuli miten tylsä ja harmaa Suomi on eikä täällä ole mitään nähtävää. En tiedä olisiko lähtenyt koskaan Suomea kiertämään mutta kun pitää töissäkin käydä niin tuollainen reissumäärä vuooteen ei ainakaan itselle ole realismia.
        Kolmas nyt olisi ehkä ansainnut uuden yrityksen. Jäi meinaan vaivaamaan että oliko hän oikeasti ilkeä vai oliko hänellä fantasia että rahvaan työväestön mies kantaa hänet makuuhuoneeseen samalla kun hän laulaa "kanna minut metsään apinamies."

Kun nainen ei ole ihan ok, niin minun taulukoissa mennään aika syvälle tuonne asennemailman ja periaatteiden puolelle että vaikea nähdä että toinen mahdollisuus juurikaan muuttaisi tilannetta.

Sinäkö et sitten tarvitse sitä seksuaalista vetovoimaa ollenkaan (mitä tuo sukkien pyöriminen tarkoittaa) lähtiessäsi seuraaville treffeille?

• hmmmmmm kirjoitti:

Sinäkö et sitten tarvitse sitä seksuaalista vetovoimaa ollenkaan (mitä tuo sukkien pyöriminen tarkoittaa) lähtiessäsi seuraaville treffeille?

Näin se minulla menee. Minulla ei sellaista kiimaa syty ensi treffeillä vaan se vaatii hieman pidemmän tutustumisen. Vähän kuulostellaan mitä ajattelee nykyhetkestä, tulevaisuudesta, mitkä asiat on tärkeitä ja rakkaita. Samoin hiukan yhteisiä pieniä yhdessäolon hetkiä ja kokemuksia kuten käydään keilaamassa, huvipuistossa, ostoksilla tms. Siinä vähän hahmottaa onko siinä vierellä helppo olla ja nauttiiko siitä.

Sen jälkeen sitten alkaa hiipiä ajatus että voisiko myös fyysisesti osoittaa että nautii yhdessäolosta jolloin lähtökättelyt voi tehdä jo kyynärpää taitettuna eikä suorin käsin ja siitä se sitten etenee. En koskan ole kysynyt mutta vähän epäilen että muutama potentiaalinen parisuhde on tähän kaatunut kun naiset ovat luulleet etten ole myös fyysisesti kiinnostunut heistä.

• hmmmmmm
        M184 kirjoitti:

Näin se minulla menee. Minulla ei sellaista kiimaa syty ensi treffeillä vaan se vaatii hieman pidemmän tutustumisen. Vähän kuulostellaan mitä ajattelee nykyhetkestä, tulevaisuudesta, mitkä asiat on tärkeitä ja rakkaita. Samoin hiukan yhteisiä pieniä yhdessäolon hetkiä ja kokemuksia kuten käydään keilaamassa, huvipuistossa, ostoksilla tms. Siinä vähän hahmottaa onko siinä vierellä helppo olla ja nauttiiko siitä.

Sen jälkeen sitten alkaa hiipiä ajatus että voisiko myös fyysisesti osoittaa että nautii yhdessäolosta jolloin lähtökättelyt voi tehdä jo kyynärpää taitettuna eikä suorin käsin ja siitä se sitten etenee. En koskan ole kysynyt mutta vähän epäilen että muutama potentiaalinen parisuhde on tähän kaatunut kun naiset ovat luulleet etten ole myös fyysisesti kiinnostunut heistä.

No olet kyllä erikoinen mieheksi. Vaikea oikeasti uskoa, ettet tunne mitään himoa naista kohtaan, ennen tarkkaa tutustumista. Yleensä miehille riittää palkkä seksikkään kuvan näkeminen.

Mutta joo, tuollainen käytös kyllä takuuvarmasti viestittää naiselle, että haluat pysytellä pelkällä friendstonella. Varmasti olet missannut monta lupaavaa romanssin alkua.

• hmmmmmm
        hmmmmmm kirjoitti:

No olet kyllä erikoinen mieheksi. Vaikea oikeasti uskoa, ettet tunne mitään himoa naista kohtaan, ennen tarkkaa tutustumista. Yleensä miehille riittää palkkä seksikkään kuvan näkeminen.

Mutta joo, tuollainen käytös kyllä takuuvarmasti viestittää naiselle, että haluat pysytellä pelkällä friendstonella. Varmasti olet missannut monta lupaavaa romanssin alkua.

Pelkkä, eikä palkka!

• "Onko teidän mielestä ok, että on miehiä, jotka vaan jäävät yksin, koska he eivät kelpaa naisille? "
      - On. Ei yhteiskunta voi heille ystäviäkään taikoa.

Mitä heille tulisi mielestänne tehdä?
      - Ei mitään. Itse voivat tehdä ja harrastaa mitä haluavat lain puitteissa.

Onko heillä oikeus seksiin ja rakkauteen vai ei?
      - Kaikilla on oikeus yrittää, ketään ei voi pakottaa.

Vai pitäisikö taata yhteiskuntarauhan nimissä, että kaikille löytyy puoliso?
      - Ei tietenkään

• haista.paska

Kiitos. Entistä vähemmän kiinnostaa mitä naisille ikinä tulee tapahtumaan.

• justjoosd
        haista.paska kirjoitti:

Onpa wuwuwuin mielipiteellä aikamoinen valta. Random palstan nainen sanoo noin niin sitten keillään naisilla ei ole väliä.Mutta miks edes pitäisi välittää mitä naisille tulee tapahtumaan? En mäkään välitä tuntemattomista.

• nojustjooniinaivantaas
        justjoosd kirjoitti:

Onpa wuwuwuin mielipiteellä aikamoinen valta. Random palstan nainen sanoo noin niin sitten keillään naisilla ei ole väliä.Mutta miks edes pitäisi välittää mitä naisille tulee tapahtumaan? En mäkään välitä tuntemattomista.

Valitettavasti wuwwuwuuwwuin kanssa on samaa mieltä suurin osa naisista.

• mistäs
        nojustjooniinaivantaas kirjoitti:

Ja tiedät tämän mistä? Oletko ajatustenlukija?

• haista.paska kirjoitti:

Mitä helvettiä ylijäämämiehille sitten pitäisi tehdä? Ehkä ne voitaisiin pakottaa asumaan toistensa kanssa, niin eivät olisi niin yksinäisiä.

Ps. Suurin osa yksinäisistä ja masentuneista on naisia. Silti vain jäämämiehet ovat huutelemassa yhteiskuntaa apuun.

• 282181
        Wwuwuw kirjoitti:

Mitä helvettiä ylijäämämiehille sitten pitäisi tehdä? Ehkä ne voitaisiin pakottaa asumaan toistensa kanssa, niin eivät olisi niin yksinäisiä.

Ps. Suurin osa yksinäisistä ja masentuneista on naisia. Silti vain jäämämiehet ovat huutelemassa yhteiskuntaa apuun.

Ilmeisesti ne haluaa että joku nainen pakotetaan suhteeseen niiden kanssa. Ihan hemmetin kivaa varmaan olla sellaisen naisen kanssa joka ei oikeasti edes halua sitä miestä. Tai sitten ne haluaa että joku surkuttelisi "voi teitä pikkuisia reppanoita". Oikeasti tuota sääliä saa odottaa hamaan tappiin, ihmiset keskittyy omaan elämäänsä ei niillä ole aikaa muita surra. Harvaa ihan oikeasti kiinnostaa toisten asiat kun on omiakin murheita.

• haista.itse
        haista.paska kirjoitti:

Toi valittaminen on ainakin hirmu epäseksikästä. Useimmat naisettomiksi jääneistä miehistä sitä paitsi saisivat kyllä jonkun, mutta kun naista ei tullut oikeaan aikaan, se ei ole täydellinen jne. niin se ei kelpaa.

• 6465465
        nojustjooniinaivantaas kirjoitti:

Kaikki naiset 100%. Millä ihmeellä voi olla edes muuta mieltä?

• aloita.itsestäsi
        Wwuwuw kirjoitti:

Mikä ihmeen ylijäämämies? Sinä olet täysin jäävi puhumaan mistään ylijäämistä, koska olet itse sellainen. Olet täysin turha ihminen ja voisit poistua maailmasta vaikka ihan oman käden kautta. Tee palvelus ihmiskunnalle.

• aloita.itsestäsi kirjoitti:

Mikä ihmeen ylijäämämies? Sinä olet täysin jäävi puhumaan mistään ylijäämistä, koska olet itse sellainen. Olet täysin turha ihminen ja voisit poistua maailmasta vaikka ihan oman käden kautta. Tee palvelus ihmiskunnalle.

Ylijäämämies on mies, joka jää haluistaan huolimatta ilman naista. Se, keistä aloituksessa puhuttiin. Itse nimittävät itseään ätmeiksi, eli alemman tason miehiksi.

• je57jw56
        Wwuwuw kirjoitti:

Ylijäämämies on mies, joka jää haluistaan huolimatta ilman naista. Se, keistä aloituksessa puhuttiin. Itse nimittävät itseään ätmeiksi, eli alemman tason miehiksi.

Ylijäämänainen olet sinä, eli täysin turha saasta yhteiskunnalle ja kenelle tahansa. Se mistä minä nyt puhun. Vaika kutsut itseäsi ihan millä nimellä tahansa, niin et ole mitään muuta kuin vajaaälyinen feministi ja voit poista itsesi maailmasta. Kukaan ei jää kaipaamaan sinua, ei kukaan.

• ex-sinkku
        Wwuwuw kirjoitti:

"Suurin osa yksinäisistä ja masentuneista on naisia"

Ei voi millään pitää paikkaansa !

Tästä pitää huolen jo miesten haitaksi oleva syntyvyyssuhde:

206 vauvasta Suomessa keskimäärin 106 on poikia ja 100 on tyttöjä.

siis:

P(poika) = 106/206

P(tyttö) = 100/206

Koulun biologiantunnilla opetetaan oppilaille väärää ja harhaanjohtavaa tietoa aiheesta.
        Esitetään mihinkään perustumaton väite, jonka mukaan "ero tasaantuu normaaliin pariutumisikään mennessä". Toki, jos "normaali pariutumisikä" = 50-54v, niin siinä tapauksessa pitää paikkansa.

Eli miehet yritetään pakottaa odottamaan sitä parinmuodostusta 50-54v ikään (ihan kuin 50-54v naiset olisivat jotenkin halukkaampia parinmuodostukseen kuin nuoremmat, vaikka sinkkuja sillä hetkellä olisivatkin).

Ja jos NAINEN odottaisi pariutumista 50-54v ikään saakka, syntyvyysluvut romahtaisivat hyvin lähelle nollaa. Kuinka moni nainen on vielä lisääntymiskykyinen tuossa 50-54v iässä ?

Jos tuollainen yksinäisten ja masentuneiden naisten joukko olisi oikeasti olemassa (mitä en siis usko), niin miksi he eivät ota näitä haukuttuja ätmejä aviomiehikseen ?

Tarjolla kyllä olisi, yli 2 sinkkumiestä jokaista sinkkunaista kohti!

Kyllä jokaiselle sinkkunaiselle mies löytyy, ainoa mikä tämän voi estää on sinkkunaisen oma nirsous (ja joissakin yksittäistapauksissa muu asennevammaisuus).

Yleisin esimerkki sinkkunaisen asennevammaisuudesta:

"Emmä soita enkä anna numeroa tuntemattomille"

Nainen, joka tuon kommentin esittää, voi syyttää vain itseään, jos jää yksin.

Jos pelkäät puhelinhäiriköintiä, siihen paras ratkaisu on saunalahti prepaid, löytyy lähimmältä R-kioskilta, eikä maksa paljoa ! Tämän lisäksi joko dual sim -puhelin tai vaihtoehtoisesti 2 eri puhelinta.

Olin itse sinkku aivan liian kauan !

Ja yksi yleisimmistä tavoista, millä suominaiset tylyttävät miehiä, on juuri tuo em. lause : "Emmä soita enkä anna numeroa tuntemattomille".

Jos pitäisi näppäillä puhumisen sijaan, niin tiedossa on miehille 100% varma ranteen jännetuppitulehdus, joka on varsin kivulias vaiva.

Mistä sitten nainen, kun suominaisia ei kiinnosta aito parisuhde miehen kanssa, vaan pyrkivät vain tylyttämään miehiä?

Itse ratkaisin ongelman hankkimalla aasialaisen vaimon.

Tätä ratkaisua suosittelen jokaiselle miehelle, joka kokee ongelmaksi suominaisen jatkuvan ja toistuvan tylyttämiskäytöksen.

Ei ole olemassa mitään merkkiä siitä, että suominaiset aikoisivat millään tavalla korjata käyttäytymistään suomalaisia miehiä kohtaan.

katso vaikkapa momondosta tai skyscanner.net lennot niin vaimonhakureissu Aasiaan voi alkaa.

Suosittelen jo ennen matkaa hankkimaan mahdollismman moneen aasialaisnaiseen kontaktin nettideittipalstojen avulla - ja hanki suora numero - nettideittipalstojen kautta viestinnässä on aina oma riskinsä !

Pahin riski on se, että joku ikävä nainen tekee sinusta aiheettoman valituksen nettideittipalstan ylläpidolle. Tämä voi aiheettomanakin johtaa siihen, että pääsysi nettideittipalstalle estetään kokonaan, etkä voi lukea saapuneita viestejä lainkaan, et vanhoja etkä uusia !

Suora puhelinnumero ja e-mail -osoite kiinnostuksesi kohteelle on ainoa keino torjua tätä riskiä.

Useamman kuin yhden nettideittipalstan käyttö on myös suositeltavaa, samasta syystä.

Vaikka Aasiassa on hyviäkin naisia, niin kyllä sieltä löytyy myös sikailijoita, jotka haluavat aiheuttaa sinulle harmeja.

• ex-sinkku kirjoitti:

"Suurin osa yksinäisistä ja masentuneista on naisia"

Ei voi millään pitää paikkaansa !

Tästä pitää huolen jo miesten haitaksi oleva syntyvyyssuhde:

206 vauvasta Suomessa keskimäärin 106 on poikia ja 100 on tyttöjä.

siis:

P(poika) = 106/206

P(tyttö) = 100/206

Koulun biologiantunnilla opetetaan oppilaille väärää ja harhaanjohtavaa tietoa aiheesta.
        Esitetään mihinkään perustumaton väite, jonka mukaan "ero tasaantuu normaaliin pariutumisikään mennessä". Toki, jos "normaali pariutumisikä" = 50-54v, niin siinä tapauksessa pitää paikkansa.

Eli miehet yritetään pakottaa odottamaan sitä parinmuodostusta 50-54v ikään (ihan kuin 50-54v naiset olisivat jotenkin halukkaampia parinmuodostukseen kuin nuoremmat, vaikka sinkkuja sillä hetkellä olisivatkin).

Ja jos NAINEN odottaisi pariutumista 50-54v ikään saakka, syntyvyysluvut romahtaisivat hyvin lähelle nollaa. Kuinka moni nainen on vielä lisääntymiskykyinen tuossa 50-54v iässä ?

Jos tuollainen yksinäisten ja masentuneiden naisten joukko olisi oikeasti olemassa (mitä en siis usko), niin miksi he eivät ota näitä haukuttuja ätmejä aviomiehikseen ?

Tarjolla kyllä olisi, yli 2 sinkkumiestä jokaista sinkkunaista kohti!

Kyllä jokaiselle sinkkunaiselle mies löytyy, ainoa mikä tämän voi estää on sinkkunaisen oma nirsous (ja joissakin yksittäistapauksissa muu asennevammaisuus).

Yleisin esimerkki sinkkunaisen asennevammaisuudesta:

"Emmä soita enkä anna numeroa tuntemattomille"

Nainen, joka tuon kommentin esittää, voi syyttää vain itseään, jos jää yksin.

Jos pelkäät puhelinhäiriköintiä, siihen paras ratkaisu on saunalahti prepaid, löytyy lähimmältä R-kioskilta, eikä maksa paljoa ! Tämän lisäksi joko dual sim -puhelin tai vaihtoehtoisesti 2 eri puhelinta.

Olin itse sinkku aivan liian kauan !

Ja yksi yleisimmistä tavoista, millä suominaiset tylyttävät miehiä, on juuri tuo em. lause : "Emmä soita enkä anna numeroa tuntemattomille".

Jos pitäisi näppäillä puhumisen sijaan, niin tiedossa on miehille 100% varma ranteen jännetuppitulehdus, joka on varsin kivulias vaiva.

Mistä sitten nainen, kun suominaisia ei kiinnosta aito parisuhde miehen kanssa, vaan pyrkivät vain tylyttämään miehiä?

Itse ratkaisin ongelman hankkimalla aasialaisen vaimon.

Tätä ratkaisua suosittelen jokaiselle miehelle, joka kokee ongelmaksi suominaisen jatkuvan ja toistuvan tylyttämiskäytöksen.

Ei ole olemassa mitään merkkiä siitä, että suominaiset aikoisivat millään tavalla korjata käyttäytymistään suomalaisia miehiä kohtaan.

katso vaikkapa momondosta tai skyscanner.net lennot niin vaimonhakureissu Aasiaan voi alkaa.

Suosittelen jo ennen matkaa hankkimaan mahdollismman moneen aasialaisnaiseen kontaktin nettideittipalstojen avulla - ja hanki suora numero - nettideittipalstojen kautta viestinnässä on aina oma riskinsä !

Pahin riski on se, että joku ikävä nainen tekee sinusta aiheettoman valituksen nettideittipalstan ylläpidolle. Tämä voi aiheettomanakin johtaa siihen, että pääsysi nettideittipalstalle estetään kokonaan, etkä voi lukea saapuneita viestejä lainkaan, et vanhoja etkä uusia !

Suora puhelinnumero ja e-mail -osoite kiinnostuksesi kohteelle on ainoa keino torjua tätä riskiä.

Useamman kuin yhden nettideittipalstan käyttö on myös suositeltavaa, samasta syystä.

Vaikka Aasiassa on hyviäkin naisia, niin kyllä sieltä löytyy myös sikailijoita, jotka haluavat aiheuttaa sinulle harmeja.

"ero tasaantuu normaaliin pariutumisikään mennessä".

Ei missään noin väitetä, eikä mitään normaalia pariutumisikää ole des olemassa.. ( jätetään nyt lapset silti pois laskuista)

Googlettamalla löydät helposti tutkimukset mun sanomisten tueksi, no olkoon..

"Tilastokeskuksen mukaan Suomessa oli 1,1 miljoonaa yksinasuvaa vuoden lopussa. Näistä miehiä oli 46 prosenttia. Yksinasuvien miesten määrä on tuplaantunut kahdessa vuosikymmenessä."

Tietysti ikäjakauma on yksinasuvilla miehillä ja naisilla erilainen mainitsemastasi faktasta johtuen. Ehkä miesten pitää tiputtaa kriteereitään ( iän suhteen), niinhän naisillekin aina sanotaan.

• Pillujen--asiantuntija

Jännämiehet saa rakkautta ja seksiä. Niin ovat naiset päättäneet.
      Vissiin jännämiehet osaa olla romanttisia kun pahoinpitelevät naisia.

• Ai pahoinpitelevät vai? Minua ei ole yksikään partneri koskaan edes lyönyt, mistään pahoinpitelyistä puhumattakaan, ja skaala on ollut perusluonteen puolesta kuitenkin todella vaihteleva ujoista miehistä sosiaalisempiin sekä kahteen itsevarmaan peluriin. Pahin tapaus oli yksi "kokematon penikka" joka meni levittämään numeroni jollekin kaverilleen (ja sekin tapaus siis ennalta kokematon eikä suinkaan mikään "jännäpanomies". Mutta mitään fyysistä uhkaa ei ole koskaan kenenkään seksikumppanin kanssa joutunut kokemaan.

En tiedä millaisia valintoja sitten ne naiset tekevät, jotka teidän palstapoikien asiasta jauhamisen perusteella joutuvat ihan jatkuvasti miesten pahoinpitelemiksi. Tai sitten tiedätte vähemmän niiden ns. "jännämiesten" seksielämästä kuin luulette tietävänne.

• 6574
        palstalutka kirjoitti:

Ai pahoinpitelevät vai? Minua ei ole yksikään partneri koskaan edes lyönyt, mistään pahoinpitelyistä puhumattakaan, ja skaala on ollut perusluonteen puolesta kuitenkin todella vaihteleva ujoista miehistä sosiaalisempiin sekä kahteen itsevarmaan peluriin. Pahin tapaus oli yksi "kokematon penikka" joka meni levittämään numeroni jollekin kaverilleen (ja sekin tapaus siis ennalta kokematon eikä suinkaan mikään "jännäpanomies". Mutta mitään fyysistä uhkaa ei ole koskaan kenenkään seksikumppanin kanssa joutunut kokemaan.

En tiedä millaisia valintoja sitten ne naiset tekevät, jotka teidän palstapoikien asiasta jauhamisen perusteella joutuvat ihan jatkuvasti miesten pahoinpitelemiksi. Tai sitten tiedätte vähemmän niiden ns. "jännämiesten" seksielämästä kuin luulette tietävänne.

He tietävät vähemmän, kuin luulevat tietävänsä.

Heillä itselläänhän ei ole ollenkaan sosiaalista elämää, Heillä ei siis ole mitään tietoa ihmisten oikeasta elämästä. Ei mitään. Ainut kontakti oman kämpän ulkopuoliseen elämään heillä on juorulehtien lööpit. He lukevat pelkät lööpit (eivät lainkaan sitä itse artikkelia) ja niitä lööppejäkin hyvin valikoiden. Niiden perusteella he sitten muodostavat oman maailmankuvansa, joka on kaukana todellisuudesta.

• Pillujen--asiantuntija
        palstalutka kirjoitti:

Ai pahoinpitelevät vai? Minua ei ole yksikään partneri koskaan edes lyönyt, mistään pahoinpitelyistä puhumattakaan, ja skaala on ollut perusluonteen puolesta kuitenkin todella vaihteleva ujoista miehistä sosiaalisempiin sekä kahteen itsevarmaan peluriin. Pahin tapaus oli yksi "kokematon penikka" joka meni levittämään numeroni jollekin kaverilleen (ja sekin tapaus siis ennalta kokematon eikä suinkaan mikään "jännäpanomies". Mutta mitään fyysistä uhkaa ei ole koskaan kenenkään seksikumppanin kanssa joutunut kokemaan.

Olet kai ollut onnekas mutta joka viiden parisuhteessa oleva nainen joutuu hakatuksi tilastojen mukaan. Eli aika yleistä se kuitenkin on että naisella on jännämies.

• hmmmmmm
        Pillujen--asiantuntija kirjoitti:

Olet kai ollut onnekas mutta joka viiden parisuhteessa oleva nainen joutuu hakatuksi tilastojen mukaan. Eli aika yleistä se kuitenkin on että naisella on jännämies.

Toisin sanoen: 80% parisuhteessa elävistä naisista ei koskaan tule hakatuksi.
        Ylivoimaisesti suurin osa naisten valitsemista miehistä on siis kunnollisia.

• Koposka

Mä olen ainakin saanut ihan itse kaikki kumppanini eikä kukaan ole mua siinä jeesannut. Miksi jonkun muun pitäisi olla vastuussa mun pariutumisesta tai seksielämästä?

• haista.ko.paska

Ei sinun pidä olla vastuussa mistään. Ei minuakaan kiinnosta jos sinut vaikka hakataan ja potkitaan. En ole vastuussa, ei myöskään voisi vähempää kiinnostaa.

• Joku islamin ihannoija taas?

• pariutumisasia

Onko teidän mielestä ok, että on miehiä, jotka vaan jäävät yksin, koska he eivät kelpaa naisille?
      > ei, paitsi jos ei haluu
      > miehille ei mitään
      > on jos haluaa
      > normaaleille kyllä
      Miten?
      > maahanmuutossa etusija naisille jotka haluavat suomalaisen miehen
      Otetaan karvalapsien asemesta halukkaita naisia maahanmuuttajiksi

• Tämä-selvä

Naisten pitää alkaa kelpuuttaa rumia ätmejä. Lopettakaa siis ulkonäköön tuijottaminen ja statukseen tuijottaminen.

• macynhaamu

Mitähän se auttaa, kun rumat ätmitkin valikoi vain nättejä naisia? Jos ei mopot kohtaa, ne menee ohi.

• Pillujen--asiantuntija
        macynhaamu kirjoitti:

Mitähän se auttaa, kun rumat ätmitkin valikoi vain nättejä naisia? Jos ei mopot kohtaa, ne menee ohi.

Ei ätmit valikoi ketään. Ätmi odottaa että käykö flaksi ja nainen valikoi. Naiset on liian pinnallisia ja kuten on nähty niin ei se komea top 10 mies ole naisille hyvä ja luotettava mies vaan pettää ja kohtelee naisia huonosti. Ätmit ei petä ja ovat turvallisia naisille.

• pyh

Ei ätmit valikoi ketään. Ätmi odottaa että käykö flaksi ja nainen valikoi. Naiset on liian pinnallisia ja kuten on nähty niin ei se komea top 10 mies ole naisille hyvä ja luotettava mies vaan pettää ja kohtelee naisia huonosti. Ätmit ei petä ja ovat turvallisia naisille.

Ätmit mitään turvallisia ole.
        Nainen se joutuisi ätmipelkurille turvana olemaan ja ajamaan jännikset ätmin kimpusta pois. Ätmi vain tutisee pöydän alla, jos kinkkinen tilanne tulee eteen.

• macynhaamu

Ehkei kaikki valikoi, mutta palstalla on kuvien ja tekstien perusteella miehiä joille ei näyttäisi kelpaavan tavis naiset.

Pitää olla malli tai missi...esittelykelpoinen kuvankaunis. Olkoonkin, että kuvankäsittelyllä muokattuja kuvia palvoo yllättävän moni.

Sikäli olen luulossa, että joku tavis ei kelpaa lähestyjänä. Liian ruma, liian vanha jne...

• Jenseits_der_Klöster

Vastaanpa nyt minäkin, vaikka olenkin viettänyt suurimman osan elämistäni miesten kehoissa.

Asian järjestämiseen ei tarvitse puuttua yhtään nykyistä enempää.

On jo olemassa järjestelmä, jota kutsutaan eri uskonnoissa vähän eri nimillä. Nykyään siitä käytetään usein nimitystä "vetovoiman laki". Jotkut pukevat järjestelmän muotoon "niin metsä vastaa kuin sinne huutaa".

Järjestelmä on tehokas, reaaliaikainen ja poikkeuksettoman reilu kaikkia kohtaan.

Se määrittää paitsi ihmissuhteiden määrän myös niiden laadun, niin hyvässä kuin pahassa.

En muuttaisi mitään.

• 76576576

Samaa mieltä. Koen tilanteen reiluksi, sen näkee katukuvassa. Suunnilleen saman tyyppiset ihmiset pariutuvat keskenään.

• älä.jauha.paskaa
        76576576 kirjoitti:

Samaa mieltä. Koen tilanteen reiluksi, sen näkee katukuvassa. Suunnilleen saman tyyppiset ihmiset pariutuvat keskenään.

Paitsi että naisille ei kelpaa mies joka on pienituloisempi, lyhyempi, jolla on huonompi koulutus... jne.

• kyllä ne jää yksin jotka eivät oöhsrjoiytele sosiaalisia taitoja.€

• mklbgflrt

Ei se harjoittelu mitään auta jos ei ole ominaisuuksia millä soveltaa niitä. Ei kannettu vesi kaivossa pysy.

• mklbgflrt kirjoitti:

Ei se harjoittelu mitään auta jos ei ole ominaisuuksia millä soveltaa niitä. Ei kannettu vesi kaivossa pysy.

Kyllä ne harjoittelulla onnistuu.
        Silläin lapsiakin opetetaan alkuun pääsemiseksi ja sitten opetellaan toistojen kautta soveltaa, toiset hitaammin toiset nopeammin oppii.

Yleisesti lapsi oppii uimakoulussa 10 kerrassa uimaan koska ohjaajat tietävät tietyn kaavan kautta mutta taas motorillisesti vaikea tarvitsee enemmän vaiheita käydä läpitte, kehon osien liike tekniikoiden kautta pitää yksilöllisesti ohjata kun ihminen oppii eri tapojen kautta joten hitaammin.

• valtakunta kirjoitti:

Kyllä ne harjoittelulla onnistuu.
        Silläin lapsiakin opetetaan alkuun pääsemiseksi ja sitten opetellaan toistojen kautta soveltaa, toiset hitaammin toiset nopeammin oppii.

Yleisesti lapsi oppii uimakoulussa 10 kerrassa uimaan koska ohjaajat tietävät tietyn kaavan kautta mutta taas motorillisesti vaikea tarvitsee enemmän vaiheita käydä läpitte, kehon osien liike tekniikoiden kautta pitää yksilöllisesti ohjata kun ihminen oppii eri tapojen kautta joten hitaammin.

Oho minulle on tullut pikkuinen auttamaan kirjoittamaan tekstiä . Söpöä se on vienyt niin usein kädestä puhelimen ja kovasti harjoittelee puhelimen käyttöä.

• mklbgflrt kirjoitti:

Oon etsinyt niin monia harjoituksia koko viikon.
        Eri ikävaiheisille lapsille ja harjoitelu päivittäin 5 vuotias on ollut innokas harjoittelija ja tehnyt huvikseen tänään 10 sivua matikan tehtäviä. Sanoinkin että olisi kyllä jo tauon paikka.
        3v harjoittelee monisteen verran päivittäin kynän ohjausta ja söpöä on että yksi vuotias harjoittelee aakkosia tunnistaa vaikka ei puhukkaan mutta osan ääntelee samoin tunnistaa kirjaimia.

2 luokkalainen harjoittelee kirjoittamista ja taas kielioppia harjoittelee 3lk ja 5lk.
        Meidän 5vuotias oppi uimaan hetken mutta kun kellumaan oppii niin se uimistaito kehittyy muta sukeltaa se osaakin jo hyvin.

• mklbgflrt kirjoitti:

Kyllä me 1 vuotiaatkin kanssa harjoitellaan kynän käyttöä mutta ei tehtäviä kuin vaan kynän pitämistä ja saada aikaan piirustuksia.

• mklbgflrt kirjoitti:

Tää on yhtä palapelin rakentelusta tuntuu erivaiheitten tunnistaminen kuin kaikkine osa-alueiden harjoittelu. Tykkään lapsien kehittymisen nähdä joskus jotkut joutuu harjoittelee uudelleen jos on jo unohtanut.

Lasten kasvatus on erittäin kivaa ja nähdä niiden onnistumisia ja epäonnistuminen kuuluu elämiseen mutta turvallisessa ympäristössä nekin on kiva ylittää kun kannustetaan.

• mklbgflrt kirjoitti:

Vesi kyllä kaivossa pysyy muuten sitä oltaisiin vain lihoja, eipä onnistuminen on vain reikä kaivossa johon monen toisto saada umpeutuu.
        Lapsessa näkyy ihmisten eriaikakausien vaiheita ja miten enemmän tiedostostaan ihmisen kehitystä ja tunnistetaan sitä paremmin pystytään tukemaan ihmislajin kasvu ja vahvistamaan henkilökohtaisia heikkouksia.

• macynhaamu

Minä aika vakaasti uskon, että meillä on pitkälti avaimet jokaisella omissa käsissä, mihin suuntaan elämäämme aletaan kuljettaa. Ja myös siinä, että älytään vaihtaa suuntaa, jos joku suunta on umpikuja.

Tokihan kanssaihmiset vaikuttaa osaltaan kaikkeen miten mikäkin asia etenee, mutta myös oma tahto, sinnikyys ja päämäärän tavoitteellisuus asiaan siipensä tuo. Jos et menesty yhdellä tyylillä, opettele uusi...ihmisiä täytyy vähän oppia lukemaan, jotta osaa olla niiden kanssa. Siitä se lähtee.

Persoonaansa ei tarvitse muuttaa, mutta eri porukoissa tarvii osata mukautua. Jossain olet kuin kotonasi, jossain ihan vieraalla maalla. Helpointa on hakeutua kaltaistensa seuraan, missä ei tarvitse opetella olemaan...riittää kun on. :)

Häiritseekö minua sitten jonkun sinkkuus? Ei todellakaan. Häiritseekö minua se, ettei kaikki saa rakkautta? Surettaa, mutta tiedän, että menestyminen suhteissa on monen asian summa. Eikä oma panostus ole suinkaan merkityksetöntä..mistään ei rakkautta tipu syliin, se pitää houkutella esiin. Ja löytää. Ja sitä pitäisi vielä osata vaalia ja ylläpitää...

Ketään en lähtis pakottamaan, sillä pakolla ei mitään aitoa ja hyvää saa aikaan.....pelkkää kärsimystä.

• "Onko teidän mielestä ok, että on miehiä, jotka vaan jäävät yksin, koska he eivät kelpaa naisille? "
      - ei se ole ok. Kenenkään yksinäisyys ei ole ok

- vaikea sanoa. Ehkä pitäisi lisätä valistusta. Ehkä jopa henkilökohtaisia neuvontatapaamisia niitä haluaville.

- periaatteessa kyllä. Jos vammaisillakin on oikeus niihin, niin miksi ei sitten muilla

- Ei, koska sitä ei pystytä mitenkään takaamaan.

• Nainen39vee

"Onko teidän mielestä ok, että on miehiä, jotka vaan jäävät yksin, koska he eivät kelpaa naisille?"

Ei se minun mielestäni ole ok, sillä tottakai olisi toivottavaa, ettei kukaan jäisi vastentehtoisesti yksin. Mutta valitettavasti tuo nyt on karu tosiasia, että joillekin silti käy niin, ja vaikka asia ei olisikaan ok, sen kanssa on osattava elää - enkä tarkoita vain yksilötasolla, vaan yhteisönä myös.

"Mitä heille tulisi mielestänne tehdä?"

Samaa, mitä naisille, jotka jäävät yksin - mikäli he haluavat apua tai tukea, sitä on syytä tarjota. Jos yksinäisyys on ongelma, sitä ei saa vähätellä.

"Onko heillä oikeus seksiin ja rakkauteen vai ei?"

Ei seksi ja rakkaus ole sellaisia oikeuksia, joita voisi vaatia - on oikeus siinä tapauksessa, että niihin tulee mahdollisuus. Mutta eihän ketään voi esimerkiksi pakottaa rakastamaan. Oikeus on yrittää, kuten joku sanoikin, mutta seksiä ja rakkautta ei voida taata kaikille.

Kuvitellaan, että joku Virpi Butt ei saisi enää seksiä eikä rakkautta - ovatko palstamiehet sitäkin mieltä, että näitä pitäisi hänelle järjestää? Ovatko he samaa mieltä siinäkin tapauksessa, että arpaonni osuisi omalle kohdalle ja heistä joku joutuisi sitten "rakastamaan" tätä paloittelumurhaajaa? Tarkoitukseni ei ole rinnastaa yksinäisiä ihmisiä paloittelumurhaajaan, mutta otin provokatiivisen esimerkin siksi, että asia tulisi selväksi - ei se vastentehtoisesti suhteeseen ryhtyminen niin helppoa olisi.

"Vai pitäisikö taata yhteiskuntarauhan nimissä, että kaikille löytyy puoliso? Miten?"

Ei. Tässäkin mietittiin, pitäisikö taata jokaiselle rakkaus. Periaatteessa olisi mahdollista pakottaa ihmisiä seksiin ja avioliittoon, mutta jos ne ovat vastentehtoisia, niin tuskinpa nekään tekisivät onnelliseksi tekisivät niitä rakkautta ja suhdetta kaipaavia yksinäisiä miehiä - korkeintaan ne voisivat tyydyttää sellaisia, joiden mielestä olisi ihan ok, että oma parisuhde on pelkkää raiskausta. Mutta enpä usko suurimman osan miehistä sellaisia olevan.

Puolisoa ei voi yhteiskunnan taholta taata. Kenellekään. Varsinkaan ei voi taata rakastavaa puolisoa, jonka kanssa saa oikeasti onnellisen suhteen ja tyydyttävän seksielämän. Jotkut asiat vaan yhteiskunnassa ovat sellaisia, että niitä ei voi 100% varmuudella luvata. Muita tällaisia ovat esimerkiksi ystävät, sisarukset, se että omat vanhemmat elävät vanhoiksi tai edes omaan aikuisuuteen asti, oma pitkä elinikä, terveys... Näissä on aina jonkin verran onneakin mukana.

Ja sitä paitsi vaikka yhteiskunta nyt alkaisikin sattumanvaraisesti osoittaa ihmisille kumppaneita, niin seuraava tyytymättömyyden aihe olisi sitten se, että joku saa mukavan ja nätin kumppanin, mutta joillekin osuu joku mielenterveysongelmainen ja vaikeasti ylipainoinen tyyppi, joka ei vaikkapa terveysongelmiensa vuoksi kykene seksiin. Ja vähän paha heitäkään olisi puolisoarpajaisista pois rajata, koska sittenhän se taas olisi syrjintää - ja jos kuitenkin myös mielenterveysongemaisille, ylipainoisille ja seksiin kykenemättömille miehillekin järjestettäisiin kumppani, niin kaipa sitten pitäisi sama palvelus ulottaa niihin naisiinkin.

"Kertokaa nyt kerrankin, miten asia pitäisi teidän mielestänne tehdä, älkääkö vain tyytykö syyttämään miehiä saamattomuudesta tai muusta vastaavasta."

Vaikea kysymys. Ehkä voisi yrittää soveltaa samoja keinoja, joilla yritetään auttaa ihmisiä, joiden on vaikea löytää ystäviä, eli neuvonta, konsultaatio, erilaiset mahdollisuudet tavata muita ihmisiä, tsemppaus jne. Mutta pelkäänpä, että täysin toimivaa keinoa ei edes ole, koska muuten täällä ei olisi yhtäkään ihmistä, jolla ei ole edes kavereita. Ihmissuhde kun perustuu vastavuoroisuuteen, ei hyväntekeväisyyteen. Eli myös sen toisen osapuolen pitäisi sitä suhdetta haluta.

• saisimmekaikki

Kyllä meistä miehistä aivan jokainen saisi naisen, kunhan emme pidä rimaamme liian korkealla ja teemme asian eteen jotain, eri juttu kiinnostaako.

• orgikarkki

Miten teidän mielestänne miesten ja naisten pariutumisasiat pitäisi järjestää, että maailma olisi parempi paikka?
      - Kalenteri ja kello kädessä.
      Järjestää heille hurjia orgioita.

Onko teidän mielestä ok, että on miehiä, jotka vaan jäävät yksin, koska he eivät kelpaa naisille?
      - Onko ok että on ihmisiä jotka jäävät erinäisistä syistä yksin? Eihän sen pitäisi olla mikään ongelma, jotkut viihtyvät yksin.

- Viedä mielisairaalaan, onhan se nyt kummaa ja sairasta jos jotkut on yksin?

- Mikä on oikeus mitä tässä tarkoitetaan? Tee lakialoite Kelan seksi- ja rakkauspalveluista.

- Jos jokainen saa valita itse puolisonsa.

Miten?
      - Järjestää heille hurjia orgioita.

Kertokaa nyt kerrankin, miten asia pitäisi teidän mielestänne tehdä, älkääkö vain tyytykö syyttämään miehiä saamattomuudesta tai muusta vastaavasta.
      - Järjestää heille hurjia orgioita.

• Ei kai kukaan estä esim juuri sinua järjestämästä hurjia orgioita..

• munmielestäei
        Wwuwuw kirjoitti:

Ei kai kukaan estä esim juuri sinua järjestämästä hurjia orgioita..

Oliko toi sun kommentti sun mielestä julkasemisen arvonen kommentti?

• munmielestäei kirjoitti:

Oliko toi sun kommentti sun mielestä julkasemisen arvonen kommentti?

Mitäpä luulet kun se kerran siinä seisoo?

Eikö modet enää poista mun viestejä vauhdilla, vai mitä vittua taas siinä iniset?

• munmielestä

Mene lääkäriin hakemaan lääkkeitä paranoiaasi.
        En ole ikinä ilmoittanut mitään viestiäsi poistettavaksi.
        En inise, en sulle enkä taaskaan.

Opettele viestimään ihmisille kunnioittavammin ali-olio.

• On.paskapää
        munmielestä kirjoitti:

Mene lääkäriin hakemaan lääkkeitä paranoiaasi.
        En ole ikinä ilmoittanut mitään viestiäsi poistettavaksi.
        En inise, en sulle enkä taaskaan.

Opettele viestimään ihmisille kunnioittavammin ali-olio.

Ei tämä osaa muuta kuin vänkyttää omaa feminismiään ja miesvihaansa, siinä hänen anti pakstalle. Ei koskaan mitään asiallista suustaan päästä ja tykkää tulla sellaisiin aloituksiin räksyttämään missä puhutaan miesten yksinäisyydestä.
        Sellainen tyyppi.

• Tämähän.on.ollut.selvää

Kyllä hyvinvointivaltion pitää järjestä jokaiselle ilmainen seksirobotti. Jos ja kun varat ei riitä niin edes uudet paristot Silverlightiin. Naiset saavat pärjäillä kurkulla ja kynttilällä - on ne ennenkin riittäneet.

• mummowainaa

"Miten teidän mielestänne miesten ja naisten pariutumisasiat pitäisi järjestää, että maailma olisi parempi paikka?"

Ei pakkoavioliittoja. Jokaiselle oikeus päättää itse kiinnostaako pariutuminen yleensäkään. Oikeus omaan kehoon ja mieleen.

Kaikilla on oikeus rakastaa, siitä vaan! Rakkautta on niin montaa lajia. Kaikki eivät saa sellaista rakkautta takaisin päin, mitä olisivat vailla. Ketään ei voi vaatia rakastamaan ketään toista jollain tietyllä tavalla.

Yhteiskuntarauhan puolesta aivan yhdentekevää ätmien naisettomuus. Eniten ongelmia ovat aiheuttaneet perheelliset miehet. Pitäisikö miehiltä kieltää naisten kanssa seurustelut kokonaan?

• Elliheili

Seksi ei ole perusoikeus eikä tarve. Ongelman näyttää olevan siinä, että miehet usein haluavat seksiä ja rakkautta ilman sitoutumista. Naiset haluavat ensin romantiikka, rakkautta ja sitoutumista ja sitten vasta seksiä. Toki jotkin naiset voivat tyytyä panosuhteen, mutta enemmänkin ja myöhemmin tunteet tulevat. Sitten se on epätyydyttävässä tilanne jos toinen ei halua sitoutumista vaan pelkkää seksiä. Uskon kyllä että jokainen pohjimmiltaan haluaa tulla hyväksytyksi ja rakastetuksi omana itsenään ja löytää myös jonkun jota ehdoitta rakastaa. Jokaisella on tarve saada ja vastaanottaa rakkautta. Oikean ja aidon rakkauden löytämiseksi kannattaa tutustua toiseen ihmisenä, intiimin suhteen naisen kannattaa ryhtyä vasta kun mies on tosissaan jos siis haluaa sitoutuneen ja kestävän suhteen. Naisen ei kannattaisi antaa kun vasta avioliitossa, monta murhetta jäisi. Nimittäin monet jännämiehet, pelurit ja epäkelvot karsiutuissitten pois, ei ne jaksa odottaa. Toki jäisi vielä jokin narsku, psykopaatti ja saalustaja. Ja ne jotka pyörittävät montaa akkaa (usein en mainittuja persoonia) samaan aikaan voitas karkottaa muslimimaihin, niin suomalaiset kuin ulkomaiset, jotka eivät maan tapoja kunnioita

• NaineinRuudunTakaa

Jos haluu saaada on pakko antaa. Eli yksinäiset saamattomat miehet vois ajatella sitä omaa antamispuoltaan vähän enemmän muiden ihmisten suhteen eikä mennä vaan sillä ajatuksella että toisten tehtävänä on tyydyttää ne omat tarpeet.

Ensin oma elämä kuntoon, seisominen henkisesti omilla jaloillaan niin että toisten ihmisten seksuaalisesta ja muusta kohtaamisesta tulee mahdollista. Ei siis nin että vastuu omasta hyvinvoinnista yritetään työntää toisen päälle tai toisessa ääripäässä ollaan että "en ikinä tarvii ketään", vaan että itsellä on asiat riittävän hyvin omassa päässä ja elämässä, niin että on helppo jakaa asioita omat ja toisten rajat hyväksyen ja ymmärtäen.

Semmoisia sosiaalise elämän ja seksuaalisuuden perustaitoja vois opettaa. Nythän tuli se uusi kirjakin just pojille että miten luodaan hyvä seksielämä.

• wj56h56u

"Jos haluu saaada on pakko antaa"

Totta. Monien miesten pitää antaa naiselle rahaa saadakseen seksiä.

• Itse en ole nainen, mutta otan kantaa asiaan miehisestä aspektista kun näen paremmin ongelman ytimeen.. Naiset taitavat olla aikasta lailla omien mielikuviensa varassa kommentoimaan asiaa...

Mä näkisin, että monet miehet jäävät yksineläjiksi vain siksi kun parisuhteeseen kelpaavia naisia = Parisuhde materiaalia ei vain ole riittävästi tarjolla ja tästä seikasta johtuen kilpailu näistä pienen ryhmän naisista on vaan niin kovaa.

Otetaan tähän alle hieman lukuja selventämään.
      - 60% naisista on ylipainoisia
      - Näistä 40% jäljelle jäävistä 25-35v nettitreffi naisista about 50%:lla on lapsia.
      -Nyt ollaan jo siinä tilanteessa, että kaikista naisista on tarjolla enää 20% parisuhde materiaalia!
      - Tässä vaiheessa kun aletaan käydä läpi yhteisiä mielenkiinnon kohteita, asuinpaikkaa, Kuka on halukas muuttamaan pienelle paikkakunnalle miehen luokse. Kuka haluaa lapsia ja kuka ei halua lapsia tulevaisuudessa jne jne jne..., niin mitä oikeastaan jää jäljelle?

--Mun mielestä on lähes lottovoiton kaltainen ihme, jos sporttinen lapseton, pienellä paikkakunnalla asuva 35-40v mies oikeasti kykynee löytämään mielenkintoisen, lapsettoman, itselleen sopivan naisen nykypäivänä parisuhteeseen/elämänkumppanikseen.

• parisuhteista

Parisuhdekelpoinen=iso määrä vaatimuksia jotka tekevät sopivan naisen löytämisestä mahdottoman

• Ja jos aletaan sitten miettiä ratkaisua ongelmaan:

-Meiltä uupuu parisuhdemateriaalia.
        --> On siirryttävä hakemaan se materiaali ulkomailta..
        Joko ottaa maahanmuuton kautta Suomeen valtavasti parisuhdemateriaalia miehille tai sitten miehet alkavat hakea naisensa ulkomailta Suomeen.
        Tokihan osa miehistä näin tekeekin, mutta kielimuuri yms. ongelmat ovat usein esteinä.
        Pitäisi luoda uudenlaista järjestelmää. Selkeitä treffipalstoja esim. Suomalaiset miehet vs Filippiiniläiset/ thai naisten välille.. Luoda mainontaa ja tuoda näitä vaihtoehtoja paremmin esille ja tarjolle missä perehtyä asiaan paremmin ja miettiä erilaisia mahdollisuuksia. Monesti miehille on jo kynnys perehtyä asiaan ja ottaa selvää. Huono kielitaito etc.. Ei nää koskaan ole yksinkertaisia asioita käytännön tasolla.

• Se on sitä nirsoilua se.

• Wwuwuw kirjoitti:

Se on sitä nirsoilua se.

No voithan sä sen noinkin ottaa.. Itse katson sen olevan älykkyyttä ja realismia kestävän parisuhteen muodostamiseen.
        Ei voi saada toimivaa/kestävää/mielekästä parisuhdetta itselleen sopimattoman kumppanin kanssa, joka ei vastaa edes omaa naismakuaan saatika, että olis mitään yhteistä.

Se on minusta harmi, että kuitenkin 60% naisista ovat ihan vaan syöneet itsensä ulos parisuhdemateriaalista..Siihen ei olisi todellakaan varaa kun lähtökohta on se, että naisia on muutenkin miehiä vähemmän.

• nirsojaollaan

Vai että vielä sen lapsettoman, nuoren, hoikan naisen pitäs muuttaa vanhemman erakon luokse jonnekin hevonkuuseen.

Itse ainakin miehenä voin rehellisesti myöntää sen että olen liian nirso eikä itseni tasoiset naiset liiemmälti kiinnosta. Tuo ei todellakaan ole naisten vika vaan meidän itsemme. Se että olet lapseton erakko jossain hevonkuusessa ei todellakaan nosta tasoasi vaan päinvastoin.

• erakko78 kirjoitti:

No voithan sä sen noinkin ottaa.. Itse katson sen olevan älykkyyttä ja realismia kestävän parisuhteen muodostamiseen.
        Ei voi saada toimivaa/kestävää/mielekästä parisuhdetta itselleen sopimattoman kumppanin kanssa, joka ei vastaa edes omaa naismakuaan saatika, että olis mitään yhteistä.

Se on minusta harmi, että kuitenkin 60% naisista ovat ihan vaan syöneet itsensä ulos parisuhdemateriaalista..Siihen ei olisi todellakaan varaa kun lähtökohta on se, että naisia on muutenkin miehiä vähemmän.

Jaa no miehistä 72 prosenttia on ylipainoisia, että näin.

Minustakin on oikeasti fiksua pitää kriteereitä yllä, ei ole mitään syytä pariutua vain pariutumisen takia. Että samaa mieltä siinä.

• nirsojaollaan kirjoitti:

Vai että vielä sen lapsettoman, nuoren, hoikan naisen pitäs muuttaa vanhemman erakon luokse jonnekin hevonkuuseen.

Itse ainakin miehenä voin rehellisesti myöntää sen että olen liian nirso eikä itseni tasoiset naiset liiemmälti kiinnosta. Tuo ei todellakaan ole naisten vika vaan meidän itsemme. Se että olet lapseton erakko jossain hevonkuusessa ei todellakaan nosta tasoasi vaan päinvastoin.

Tuo on kyllä ihme oletus, että aina sen muualla asuvan naisen pitäisi jättää kotinsa ja työpaikkansa ja muuttaa jonnekin hevon kuuseen miehen luokse. Ei ikinä toisinpäin.

• Wwuwuw kirjoitti:

Tuo on kyllä ihme oletus, että aina sen muualla asuvan naisen pitäisi jättää kotinsa ja työpaikkansa ja muuttaa jonnekin hevon kuuseen miehen luokse. Ei ikinä toisinpäin.

Eiköhän sitä muuteta välillä toisinkinpäin, mutta käytännössä homma taitaa kuitenkin yleisesti ottaen mennä niin, että nainen on yleensä miestä nuorempi ja samalla taloudellisesti köyhempi(lue:perseaukinen) asuu vuokralla ns. kädestä suuhun kun taasen miehillä on usein omakotitalo ja varallisuutta.

Jos olisin köyhä asunnoton ja ehkä jopa työtön, niin ilman muuta olisin valmis muuttamaan naisen omistamaan asuntoon....Toki tuskin etelä-suomeen kumminkaan kun omat talviset harrastukset vaativat sen lumen kuitenkin. -etelässä sitä ei ole.

Ja tuo hevonkuusi..Noh. se riippuu keneltä kysyy. Toiset arvostavat puhdasta luontoa ja rauhallista maaseutua.

• erakko78 kirjoitti:

Eiköhän sitä muuteta välillä toisinkinpäin, mutta käytännössä homma taitaa kuitenkin yleisesti ottaen mennä niin, että nainen on yleensä miestä nuorempi ja samalla taloudellisesti köyhempi(lue:perseaukinen) asuu vuokralla ns. kädestä suuhun kun taasen miehillä on usein omakotitalo ja varallisuutta.

Jos olisin köyhä asunnoton ja ehkä jopa työtön, niin ilman muuta olisin valmis muuttamaan naisen omistamaan asuntoon....Toki tuskin etelä-suomeen kumminkaan kun omat talviset harrastukset vaativat sen lumen kuitenkin. -etelässä sitä ei ole.

Ja tuo hevonkuusi..Noh. se riippuu keneltä kysyy. Toiset arvostavat puhdasta luontoa ja rauhallista maaseutua.

Sittenhän sen luulisi olevan helppoa..

Persaukiset nuoret naiset vain sinne vanhempien varakkaampien miesten seuraan jonnekin..

Jotain tässä taitaa kuitenkin mättää, kun teoria ei mätsää käytännön kanssa.

• Wwuwuw kirjoitti:

Persaukiset nuoret naiset vain sinne vanhempien varakkaampien miesten seuraan jonnekin..

Ps. Etelässä on lunta, jopa Kreikassa asti.

• Wwuwuw kirjoitti:

Naisten kanssa mikään ei ole helppoa...Jos ei heitä pitele työpaikka tai asunto, niin sitten ne on ne ystävät, perhe etc.

Eikä tarvitse viisastella/ saivarrella.. Minähän vain annoin teille vastauksia todellisuudesta ja elävästä elämästä... Useimmat teistä kun elää bitti maailmassa.

• erakko78 kirjoitti:

Naisten kanssa mikään ei ole helppoa...Jos ei heitä pitele työpaikka tai asunto, niin sitten ne on ne ystävät, perhe etc.

Eikä tarvitse viisastella/ saivarrella.. Minähän vain annoin teille vastauksia todellisuudesta ja elävästä elämästä... Useimmat teistä kun elää bitti maailmassa.

Bittimaailma voittaa mielikuvitusmaailman. Ehkä.

• einostaei
        erakko78 kirjoitti:

Nykyään monet mieluummin asuvat vuokralla ja käyttävät rahansa johonkin mukavaan kuin ovat velkavankeudessa kymmeniä vuosia, sitten on myös niitä jotka ostavat asuntonsa jo parikymppisinä. Joten eipä se teikän kämppä pisteitäsi nosta että se nuori, hoikka, lapseton nainen haluaisi vanhemman erakon.

• einostaei kirjoitti:

Nykyään monet mieluummin asuvat vuokralla ja käyttävät rahansa johonkin mukavaan kuin ovat velkavankeudessa kymmeniä vuosia, sitten on myös niitä jotka ostavat asuntonsa jo parikymppisinä. Joten eipä se teikän kämppä pisteitäsi nosta että se nuori, hoikka, lapseton nainen haluaisi vanhemman erakon.

Joo tiedetään, että naiset käyttävät rahansa mieluummin matkusteluun ja humputteluun sikäli kun ikinä valmistuvat ikuiselta "opiskelultaan"..
        Ja hei ääliö...Ei tässä ollut kyse siitä, että asunto nostaisi minun osakkeita vaan selitin tuolle tytölle, että miksi naiset yleensä muuttaa miehen luo kuin päinvastoin. Opettele ymmärtämään lukemasi...

• samaapaskavalitusta
        erakko78 kirjoitti:

Joo tiedetään, että naiset käyttävät rahansa mieluummin matkusteluun ja humputteluun sikäli kun ikinä valmistuvat ikuiselta "opiskelultaan"..
        Ja hei ääliö...Ei tässä ollut kyse siitä, että asunto nostaisi minun osakkeita vaan selitin tuolle tytölle, että miksi naiset yleensä muuttaa miehen luo kuin päinvastoin. Opettele ymmärtämään lukemasi...

On niitä kuule samalla lailla miehiäkin ketkä mieluummin hakevat kokemuksia kuin erakoituvat. Ja hei ääliö sinun tarkoituksesi tällä on saman paskan vänkääminen siitä mikset kelpaa nuorille naisille, ei ihmisillä ole lukemisen ymmärtämisessä mitään vikaa.

• samaapaskavalitusta kirjoitti:

On niitä kuule samalla lailla miehiäkin ketkä mieluummin hakevat kokemuksia kuin erakoituvat. Ja hei ääliö sinun tarkoituksesi tällä on saman paskan vänkääminen siitä mikset kelpaa nuorille naisille, ei ihmisillä ole lukemisen ymmärtämisessä mitään vikaa.

Minä kyllä kävin tuossa ihan asiallisesti läpi niitä syitä miks tässä ei kelvata puolin eikä toisin ja niitä syitä mikä tekee parisuhteen saamisesta haastavan...
        Ikävää ettet edelleenkään ymmrtänyt mitään...Kaikki mitä keksit on tulla siihen nylkyttämään kanssa keskustelijoille. -Pathetic

• hahahahahahahahaaa
        erakko78 kirjoitti:

Minä kyllä kävin tuossa ihan asiallisesti läpi niitä syitä miks tässä ei kelvata puolin eikä toisin ja niitä syitä mikä tekee parisuhteen saamisesta haastavan...
        Ikävää ettet edelleenkään ymmrtänyt mitään...Kaikki mitä keksit on tulla siihen nylkyttämään kanssa keskustelijoille. -Pathetic

Ahahhahahaaaa erakkoätmi yrittää päteä, se vasta säälittävää onkin, hahahahaaaaa.

• samaapaskavalitusta kirjoitti:

Ja eikö heepon mielessä käynyt, että ehkäpä etsin itseni kaltaista erakko elämästä nauttivaa naista mieluummin kuin jotain laajan kaveripiirin omaavaa yökerhoja kiertävää pakkelinaamaa....Käytät tuota minun erakko ominaisuutta ikäänkuin se olisi jokin lyömäase...
        Kaikki ei näemmä millään ymmärrä erilaisia ihmisiä. Kaikki ihmiset eivät kaipaa elämältään samanlaisia asioita.. Useimmat ihmiset ovat helvetin rasittavia -kuten sinäkin.

• EtOleErikoinen
        erakko78 kirjoitti:

Ja eikö heepon mielessä käynyt, että ehkäpä etsin itseni kaltaista erakko elämästä nauttivaa naista mieluummin kuin jotain laajan kaveripiirin omaavaa yökerhoja kiertävää pakkelinaamaa....Käytät tuota minun erakko ominaisuutta ikäänkuin se olisi jokin lyömäase...
        Kaikki ei näemmä millään ymmärrä erilaisia ihmisiä. Kaikki ihmiset eivät kaipaa elämältään samanlaisia asioita.. Useimmat ihmiset ovat helvetin rasittavia -kuten sinäkin.

Et sinä ole sen erikoisempi tai erilainen vaan aivan samanlainen ylimielinen tapaus kuin muutkin ätmit, täällä listailet prosentteja naisten vioista aivan kuin sinulla olisi varaa valita. Ja palstan tyypeistä varmastikin kaikki ovat jollain tapaa erakoituneita joten ei sekään sen erikoisemmaksi tee.

• Nainen39vee
        erakko78 kirjoitti:

"Eiköhän sitä muuteta välillä toisinkinpäin, mutta käytännössä homma taitaa kuitenkin yleisesti ottaen mennä niin, että nainen on yleensä miestä nuorempi ja samalla taloudellisesti köyhempi(lue:perseaukinen) asuu vuokralla ns. kädestä suuhun kun taasen miehillä on usein omakotitalo ja varallisuutta."

Minkä ikäisistä sä oikein puhut? Pidän hieman epätodennäköisenä sitä, että esim. opiskelijapojalla olisi omakotitalo, suurimmalla osalla ei ole varallisuuttakaan. Useimmitenhan se menee niin, että omakotitalo ostetaan vasta yhdessä sitten kun suhde on vakiintunut (jos siis ostetaan omakotitaloa ollenkaan), ja seurustelun alussa joko molemmilla tai toisella on joku pieni kerrostaloasunto, elleivät sitten molemmat asu vuokralla. Mutta riippuu tietysti ikäluokasta. Omassa ikäluokassani useimmiten on etsitty kokonaan uusi asunto ja muutettu siihen yhdessä, mutta toki joskus jompi kumpi on muuttanut toisen luo - ja se muuttaja on voinut olla yhtä hyvin mies kuin nainen.

• Nainen39vee

"--Mun mielestä on lähes lottovoiton kaltainen ihme, jos sporttinen lapseton, pienellä paikkakunnalla asuva 35-40v mies oikeasti kykynee löytämään mielenkintoisen, lapsettoman, itselleen sopivan naisen nykypäivänä parisuhteeseen/elämänkumppanikseen. "

"Naisten kanssa mikään ei ole helppoa...Jos ei heitä pitele työpaikka tai asunto, niin sitten ne on ne ystävät, perhe etc."

Niin, voihan se ollakin aikamoinen ihme. Ainakin, jos oletus on, että nainen tosiaan jättää koko muun elämänsä ja muuttaa miehen luokse pienelle paikkakunnalle, jossa hänellä ei ole mitään muuta kuin se mies. Ei kuulosta ihan kauhean hyvältä diililtä. Ja itselläni pistää silmään se, että sinä et pidä mahdollisena sitä, että se mies muuttaisi - joko naisen paikkakunnalle ja jollekin kolmannelle paikkakunnalle. Sinusta nainen on vaikea, kun ei jätä kaikkea miehen vuoksi, mutta entäs mies? Onko mies vaikea, kun kokee vaikeaksi sen, ettei toinen tee näin, vaikka hänen mielestään juuri naisen pitäisi?

Ja se, jos aika usein tehdään niin (että nainen muuttaa), ei ole mikään peruste edellyttää sitä omalta kumppaniltaan. Muutenkin peruste "kaikki muutkin" on usein aika huono.

Lapsettomia, sporttisia ja mielenkiintoisia 30-40-vuotiaita naisia kyllä on olemassa. Se on sitten eri asia, sattuvatko he kiinnostumaan juuri siitä pienellä paikkakunnalla asuvasta miehestä, jonka oletus on se, että nainen tulee hänen luokseen, mutta hänen ei tarvitse harkitakaan muuttamista. Jos noin tiukkoja asuinpaikkatoiveita alkaa olla, niin silloin melkein tarvittaisiin sellainen ihme, että se nainen löytyisi samalta paikkakunnalta.

• Hoks

Myös ylipainoinen on parisuhdemateriaalia, esimerkiksi toiselle ylipainoiselle.

• Nainen39vee kirjoitti:

"--Mun mielestä on lähes lottovoiton kaltainen ihme, jos sporttinen lapseton, pienellä paikkakunnalla asuva 35-40v mies oikeasti kykynee löytämään mielenkintoisen, lapsettoman, itselleen sopivan naisen nykypäivänä parisuhteeseen/elämänkumppanikseen. "

"Naisten kanssa mikään ei ole helppoa...Jos ei heitä pitele työpaikka tai asunto, niin sitten ne on ne ystävät, perhe etc."

Niin, voihan se ollakin aikamoinen ihme. Ainakin, jos oletus on, että nainen tosiaan jättää koko muun elämänsä ja muuttaa miehen luokse pienelle paikkakunnalle, jossa hänellä ei ole mitään muuta kuin se mies. Ei kuulosta ihan kauhean hyvältä diililtä. Ja itselläni pistää silmään se, että sinä et pidä mahdollisena sitä, että se mies muuttaisi - joko naisen paikkakunnalle ja jollekin kolmannelle paikkakunnalle. Sinusta nainen on vaikea, kun ei jätä kaikkea miehen vuoksi, mutta entäs mies? Onko mies vaikea, kun kokee vaikeaksi sen, ettei toinen tee näin, vaikka hänen mielestään juuri naisen pitäisi?

Ja se, jos aika usein tehdään niin (että nainen muuttaa), ei ole mikään peruste edellyttää sitä omalta kumppaniltaan. Muutenkin peruste "kaikki muutkin" on usein aika huono.

Lapsettomia, sporttisia ja mielenkiintoisia 30-40-vuotiaita naisia kyllä on olemassa. Se on sitten eri asia, sattuvatko he kiinnostumaan juuri siitä pienellä paikkakunnalla asuvasta miehestä, jonka oletus on se, että nainen tulee hänen luokseen, mutta hänen ei tarvitse harkitakaan muuttamista. Jos noin tiukkoja asuinpaikkatoiveita alkaa olla, niin silloin melkein tarvittaisiin sellainen ihme, että se nainen löytyisi samalta paikkakunnalta.

Kuten itsekkin kävin jo tuossa aiemmin läpi, niin asetelma on hyvin vaikea..
        Naiset juurikin hakeutuvat kasvukeskuksiin sen sijaan, että lähtisivät muuttamaan maaseudulle. Lisäks kun treffipalstoilla iso osa noista kriteerit täyttävistä naisista näyttää olevan korkeasti koulutettuja, joten heillä on paremmat työllistymismahdollisuudet etelässä.

Joku sellainen voisi kiinostua kenellä on mennyt työpaikka alta tai sitten ei viihdy työssään ja voisi jopa mielelläänkin vaihtaa maisemaa. Jonkinverran varmasti löytyy naisia ketkä ovat jo kyllästyneet etelä-suomen hälinään, saasteisiin, sohjo talviin, sekä yksiö asumiseen 20neliön home kämpässä ylihintaisella vuokralla. Kyllä sellainen nainen sattaisi kiinostua omakotitalo asumisesta maaseudulla.

-Yhtä mieltä olemme kuitenkin siitä, että minulle sopivia naisia on tarjolla todella vähän..
        Esim. täällä omalla alueella treffipalstallakaan ei ole kuin muutaman kymmentä naista tarjolla 20-40v ikähaitarilla, joista 99.9% ei vastaa etsimääni, niin sä alat jo ymmärtää ongelmaa. Mä olen pakotettu etsimään seuraa satojen kilometrien päästä ja valitettavasti se tarkoittaa sitä, että lähinnä satunnaista seksiseuraa voi saada sieltä täältä. Harvaa naista kiinostaa etäsuhteet alkuunkaan. Miksi kiinostaisikaan kun seuraa löytyy lähempääkin.

• igug
        Nainen39vee kirjoitti:

Tässä on hyvää sanaa markkina-arvoteoriasta. Se kyllä kertoo kenestä nuo 30-40v hoikat, lapsettomat, sporttiset ja mielenkiintoiset naiset kiinnostuvat. Tällöin miehellä pitää olla varallisuutta ja statusta sekä miehekäs ulkonäkö.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      31
      7028
    2. Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella

No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus
      Kasinopelit
      0
      4708
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      62
      3939
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      229
      2968
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      36
      2913
    6. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      45
      2566
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      26
      2515
    8. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      40
      1863
    9. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      26
      1845
    10. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1777
    Aihe