Vapaa kuvaus

Aloituksia

97

Kommenttia

3554

1. Onko+muuten+niin,+ettei+kuvia+saa+linkittää+keskusteluihin?+Viesti,+johon+olin+linkittänyt+kuvat+oli+poistettu.
  2. Juuri+näin
  3. Tämä+kysymys+vaikuttaa+kuin+tilaustyöltä+tälle+palstalle."Miksi+nuori+ikä+on+miehille+usein+niin+tärkeä+asia?+En+ole+mikään+rupsahtanut+ja+mummoontunut+vaikka+jo+40+olenkin+vaan+pidän+itseäni+jopa+nuorekkaana+ja+moni+alle+30+vuotias+nainen+on+päästänyt+itsensä+paljon+huonompaan+kuntoon+kuin+mitä+itse+olen."1)+Kyllä+se+on+enimmäkseen+se+ulkonäkö.+On+tietysti+poikkeuksia+sääntöön,+mutta+keskimäärin+nuori+on+paremmassa+ka+kiinteämmässä+kunnossa+kuin+vanha.+Moni+mies+ottaa+mielellään+jopa+hiukan+ylipainoisenkin+nuoren+naisen,+kun+iho+on+kiinteä++ja+hymy+on+raikas.2.+Yhtenä+syynä+on+se,+että+voi.+Ei+moni+tarvitsisi+isoa+autoakaan,+mutta+se+kuitenkin+otetaan,+koska+on+rahaa+ja+naapurit+ovat+kateellisia+jne.3.++Niin+kuin+joku+tuossa+aiemmin+sanoikin,+niin+mitä+vanhemmaksi+ihminen+tulee,+niin+sitä+enemmän+matkan+varrelle+mahtuu+pettymyksiä,+jotka+muokkaavat+mieltä+negatiiviseen+suuntaan.+Aloittajallakin+syö+itsetuntoa,+kun+huomaa,+ettei+ole+enää+ykkös,+eikä+enää+kakkosvalintakaan+oman+ikäisille+miehille.+4.+Tietysti+lapset+ja+eletty+elämä+ovat+myös+taustalla.+Juuri+viikonloppuna+eräs+yh-nainen+selosti,+ettei+hänellä+ole+aikaa+mihinkään+muuhun,+kuin+töihin+ja+lapsiin.No+eihän+sinulla+ole+huolta.+Kuten+tässäkin+keskusteluketjussa+pari+naista+kertoo,+ei+ne+vanhemmat+miehet+mitään+nuorempia+naisia+saa.+Kyn+ne+ovat+aikansa+lyöneet+päätä+seinään,+palaavat+he+häntä+koipien+välissä+kysymään+seuraa+omanikäisiltä+naisilta...eiku.
  4. Minusta+isyystestit+pitäisi+ottaa+rutiiniksi+jo+synnytyslaitoksella,+koska+n.+neljänneksellä+lapsista+on+eri+isä+kuin+luullaan,