Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
santtu_1975X
profiilit
santtu_1975X
santtu_1975X
Vapaa kuvaus
Aloituksia
71
Kommenttia
2805
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pyörä+haettu+aamupäivästä+ja+noin+300km.+jo+takana+(tuli+vähän+pedempi+maantielenkki+ajettua+heti+alkuun).
Pyörä+(eli+Honda+CBR+650+F)+vaikuttaa+oikein+hyvältä,+on+itseasiassa+lähes+uusi+(muutaman+kuukauden+vanha)+ja+ajettu+3500km.+Ei+naarmun+naarmua+ja+kaikki+toimii+kuten+pitääkin.
Pyörä+vaikuttaa+ihan+mukavalta+"kompromissilta"+matkapyörän+ja+ratapyörän+väliltä.+Jousitus+ja+jarrut+(ABS)+toiminnaltaa+kilpapyörämäisiä,++ajoasento+"sporttinen"+mutta+silti+reilusti+tosi+sporttipyöriä+pystympi.+Moottorihan+on+noin+90Hv.+650cc,+joten+ei+tietysti+tuolla+teholla+mitään+ihan+tajunnanräjäyttävää+suorituskykyä+tule,+mutta+itselleni+aivan+tarpeeksi+riittävä+näihin+olosuhteisiin.
Vuokralle+antaja+vaikutti+oikein+hyviltä+ja+asiansa+tuntevalta+taholta+(käsittääkseni+yritys+on+Brittimiehen+ja+ilmeisestikkin+Thain+(naisen??)+yhteisyritys).
Kalusto+mitä+itse+näin+koostui+uusista/uudehkoista+(varmaan+maks.+2v.+vanhaa)+isommista+moottoripyöristä+ja+mainintana+se+että+eivät+edes+vuokraa+pyriönsä+henkilölle+jolla+ei+ole+Thaimaassa+hyväksyttävää+moottoripyörän+ajo-oikeutta+(eli+ajokortissa+moottoripyrän+ajo-oikeuden+kertova+A-kirjain+++kansainvälinen+ajokortti,+siis+jos+ei+omista+Thai+ajokorttia).
16.01.2018 14:17
http://bigbikerentalhuahin.com
Tuo+paikan+kanssa+on+homma+sovittuna.
13.01.2018 18:57
Nyt+on+pyörän+(Honda+CBR650)+vuokraus+sovittuna+Hua+Hinissä+valmiiksi+(ei+sitten+joudu+alkamaan+ympäriinsä+vuokraamoa/pyörää+etsimään),+aika+"tiukille"+meni+kun+huomenna+pitäisi+reissuun+lähteä...
Noh+nyt+pää-asia+että+(uskoakseni)+mieleinen+pyörä+löytyi+ja+vuokraajan+mukaan+uudehko+(noin+vuoden+vanha)+ja+hyväkuntoinen,+mutta+sen+sitten+tietysti+näkee+vasta+paikanpäällä...
13.01.2018 17:02
Niin,+itse+olen+vain+havainnut+Thaimaassa+ollessani,+että+siellä+on+tarjontaa+(vaikkapa+juuri+moottoripyörä+vuokrauksessa)+enemmän+kuin+mitä+"netistä+löytyy",+eli+läheskään+kaikki+myyjät/vuokraajat+eivät+ilmoittele+netissä.
Siksi+täältä+"apuja"+kyselenkin,+kun+netistä+ei+löydy,+mutta+paikanpäältä+kuitenkin+yleensä+on+saatavilla.
Toissapäivänä+löysin+kyseisen+paikan,+eivät+vain+vielä+ole+valitettavasti++vastanneet+kyselyyni:
http://bigbikerentalhuahin.com
Alkaa+vain+vähän+kiirettä+tulemaan+jos+meinaa+ennakkoon+ehtiä+vuokrauskesta+sopimaan,+kun+ylihuomenna+pitäisi+lähteä.
12.01.2018 15:41
Tehdään+nyt+sitten+niin,+että+rekisteröidytään+palstalle,+ettei+joku+pääse+kiusallaan+enään+"esiintymään"+minuna+(ja+pieni+muutos+nimimerkkiin).+
Mutta+joo,+olen+joskus+jopa+ollut+Gay+baarissa+pari+iltaa+töissä+(ovimiehenä)+tuuraamassa+kipeäksi+tullutta+kaveria,+ei+ne+nyt+ihan+ihmeellisiä+paikkoja+ole.
Thaimaassa+en+kyllä+ole+kyseisissä+paikoissa+käynyt,+kun+muutenkin+tulee+suhteellisen+vähän+lomilla+baareissa+käytyä+(kahdesta+syystä:+1.+saan+suomessa+olla+töissä+ihan+tarbeeksi+baareissa+jonkun+180-240+iltaa/vuosi.+2.+en+juo+alkoholia,+joten+se+ei+"vedä"+minua+baariin),+niin+sitten+niinä+iltoina+kun+baareissa+käyn+lomalla,+niin+en+kyllä+Gay+paikkaa+valitsisis...
11.01.2018 11:24
141 / 141