Vapaa kuvaus

Aloituksia

92

Kommenttia

6180

1. Mutta olet kirjoittanut tämän ketjun ylhäältäpäin seitsemännessä viestissä (20.2.2025) näin:

"Tämä ambulanssin kyydissä ollut henkilö on kirjoittanut poliisista tekemäänsä kanteluun seuraavaa:

"Tuolla Keskisenkadun päässä olevalla linja 10 kääntöpaikalla kun tervehdin ikkunasta (poliisin nimi poistettu) niin hän ja hänen kanssaan harmaassa poliisiautossa istunut partiokaveri vilkuttivat virnuillen ja naureskellen takaisin. Minulle tuli heidän eleistään sellainen tunne, että minulle on tässä tapahtumassa jokin väkivallanteko.."

Niin missä muualla tämä kertomasi "teko" olisi muka sitten tapahtunut kuin ambulanssa kun tästä olet kyseisellä tavalla kertonut?
    Etkö enään muista mitä olet aikoinaan kirjoittanut tapahtuneesta?
  2. Kyllä, olen aika-ajoin tänne kurjoitellut tällä samalla nimimerkillä kuin nytkin. Lukenut ketjun vaihesta varmasti enemmän kuin kirjoittanut. Ketju kun ei ole edennyt tässä ajan kuluessa oikeastaan mihinkään, niin nykyään käynyt kerran-kaksi kuukaudessa käynyt katsomassa ketjua onko mitään edistystä asiassa tullut (eipä ole).

En kyllä osaa vieläkään päättää onko ketjun aloittaja trolli vaiko oikeasti sitä mitä kirjoittaa (eli jätän sanomatta).

Se asia ei vieläkään ole minulle selvinnyt, että miksi aloittaja luulee että yleisellä keskustelupalstalla mitä suomi24 on, niin kirjoittajilla olisi omakohtaisia kytköksiä kaikkiin asioihin mistä kirjoittavat.

Minustakin voi nimimerkin perusteella tehdä Google hakua suomi24 palstaan liittyen ja katsoa mistä kaikista asioista palstalla aktiivisesti keskustelen ja sitten voi myös miettiä onko minulla kaikista aiheista omakohtaista kokemusta vaiko ei…

Samoin minut löytää samalla nimimerkillä myös ainakin yhdeltä tietyyyn harrastukseen liittyvältä keskustelufoorumilta, sieltä selviää myös asuinkuntani (noin puolentoistatunnin päässä Tampereelta) sekä useaan otteeseen kertonut ammattini yms. enkä siltäkään pohalta keksi miten asiaan henkilökohtaisesti liittyisin.