Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

1334

1. Tässä+belgialaisessa+tapauksessa+ei+myöskään+tule+unohtaa+sitä+kylmää+vaihtoehtoa,+että+sisarrukset+saattoivat+avautua+siskonsa+kuolemasta+näin+monen+vuoden+jälkeen+ja+tällä+tavalla+ainakin+osittain+rahastus+mielessään.+Tähän+seikkaan+tarttui+flaaminkielinen+lääkäreille+suunnattu+lehti,+josta+kohtia+julkaisi+muutama+belgialainen+lehti.
  2. Kumma+juttu,+mutta+myös+minä+olen+huomannut,+että+teitä+mummomuorista+kitiseviä+on+kaksi,+korkeintaan+kolme.+Sinä+osaat+pilkkusäännöt+ja+kirjoitat+muutenkin+asiallisemmin.+Toisella+kirjoittajalla+taas+pilkut+puuttuu+lähes+aina+tai+ovat+väärässä+paikassa.+Jos+hän+kirjoittaa+vain+yhden+lauseen,+loppuu+se++joko+huutomerkkiin+tai+ilman+pistettä+tähän+hymiöön+:D+.Nämä+huomiot+olen+tehnyt+varsin+helposti,+vaikka+välillä+olen+tältä+palstalta+pois+päiviä,+jopa+viikkoja.Mitä+tulee+mummomuorin+kirjoituksiin,+niin+en+ymmärrä+häneen+kohdistuvaa+kritiikkiä.+Mielestäni+hän+kirjoittaa+hyvin,+mielenkiintoisesti+ja+keskustelevasti.+Kuten+mainitsin,+en+ole+tällä+palstalla+jatkuvasti,+joten+kaikkia+hänen+kirjoituksiaan+en+ole+lukenut.+Mutta+ne+kerrat+kun+olen,+ja+niitä+kertoja+on+paljon,+en+ole+koskaan+lukenut+hänen+kirjoittaneen+mitään+uskovia+herjaavaa.+Hänen+tyylinsä+on+välillä+hiemän+rempseä,+mutta+ei+herjaava.+Olen+muutaman+kerran+lukenut+hänen+pyyntönsä+näyttää+toteen+nämä+herjaavat+kirjoitukset,+mutta+kertaakaan+niitä+ei+ole+hänelle+osoitettu.+Häneen+on+kohdistunut+mitä+törkeimpiä+ketjunavauksia+ja+ainoa+"teistä+uskovista",+joka+on+älähtänyt+on+ollut+"pertsa2012",+joka+on+myös+maininnut,+että+kyllä+mummomuorin+kanssa+pystyy+keskustelemaan,+jos+on+siihen+eväät,+hatunnosto+pertsalle.On+valitettavaa,+jos+joku+teistä+kokee+mummomuorin+kirjoittelun+uskovia+herjaavana,+mutta+silloin+kannattai+ottaa+askel+taaksepäin+ja+miettiä+ovatko+ne+todella+sitä+vai+onko+vain+liian+herkkä+omissa+uskonasioissaan+ettei+näe+metsää+puilta?