Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Jean-Pierre.Kusela
profiilit
Jean-Pierre.Kusela
Jean-Pierre.Kusela
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1334
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Älä+nyt+soimaa+Jumalan+älykästä+suunnittelua+laittaa+viihdekeskus+jätteiden+poisto+keskuksen+kanssa+yhteen+ja+vierekkäin.
05.09.2016 15:45
Tässä+belgialaisessa+tapauksessa+ei+myöskään+tule+unohtaa+sitä+kylmää+vaihtoehtoa,+että+sisarrukset+saattoivat+avautua+siskonsa+kuolemasta+näin+monen+vuoden+jälkeen+ja+tällä+tavalla+ainakin+osittain+rahastus+mielessään.+Tähän+seikkaan+tarttui+flaaminkielinen+lääkäreille+suunnattu+lehti,+josta+kohtia+julkaisi+muutama+belgialainen+lehti.
02.09.2016 12:50
Aika+hyvin+muistin+ajankohdan+sillä+Repe+kommentoi+sage8:lle+yhdessä+viestissä+näin:
"RepeRuutikallo+5.3.2016+14:37
Räyhis+on+näköjään+opetellut+hieman+tarkkaavaisemmaksi.+Pari+päivää+sitten+hän+erehtyi+ripulipaskomaan+Dt-nikin+alla+linkin+erääseen+omaan+vittuiluketjuunsa+ja+siinä+olikin+selittelemistä."
02.09.2016 12:26
Älä+turhaan+toista+niitä+sanoja,+vaikka+DT+siitä+jankkaa.+Ei+hän+kuitenkaan+siihen+tyydy+vaan+alkaa+lisää+jankkaamaan.+Tässä+ketjussa+on+useampi+henkilö+joka++muistaa+sen+siksi,+että+se+oli+lajissaan+asiatom+ja+törkeä+viesti,+mitä+ei+oltu+nähty+aikaisemmin+DT:n+nikin+kirjoittamana.+Minä+en+muista+sanatarkasti+viestiä,+mutta+asiattomuuden+ja+sen,+että+se+tapahtui+helmi-maaliskuun+vaihteessa+muistan.+
DT+uskottavuus+meni+silloin+ja+tämä+hänen+jankkaaminen+asiasta+ja+useiden+DT:n+multinikkien+kommentit+tekevät+hänet+vielä+naurettavammaksi.
02.09.2016 12:05
:=)+taitaa+olla+sinun+rekattujen+nimimerkkien+vakiohymiö+ja+aina+niin+kivasti+puuttuu+se+piste+sitä+edeltävästä+lauseesta.+:D
usko.vainen
20.8.2016+20:59
"Katsos+sinähän+alat+jo+pikkuisen+ymmärttää+mitä+orsmankääpä+ja+DT+ovat+sinulle+yrittäneet+rautalangasta+vääntää+:=)"
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14434159/miksi-vihervasemmisto-ei--suosi--islamisaatiota
01.09.2016 14:43
Se+olikin+tekniikan+alalta.+:)
ihan.naurattaa
20.8.2016+21:29
"Kyllä.+Tekniikan+alalta."
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14434159/miksi-vihervasemmisto-ei--suosi--islamisaatiota
01.09.2016 14:26
Yhdessä+toisessa+ketjussa+se+oli+teknologia.+;)
01.09.2016 13:00
Näyttääkö+tutulta?+:D
"ihan.naurattaa
21.8.2016+15:42
Joo,+oikein+vuodelta+2002+tarvitsi+kaivaa+vanha+juttu+:)"
Ketjusta:+http://keskustelu.suomi24.fi/t/14415500/mummomuori-vaitta-palstalla-fundamentalisteja!
01.09.2016 12:58
Luin+yhdessä+toisessa+ketjussa,+että+sinulla+on+teknologian+puolelta+tutkinto.+Nyt+kun+teit+tuon+matkasi+Ouluun,+kerro+alkaako+teknologia+teollisuus+siellä+näyttämään+piristymisen+merkkejä?
01.09.2016 12:39
Se+on+huomio+eikä+todiste.+Olen+myös+huomannut+myös+seikan,+josta+huulikoru+mainitsi.
01.09.2016 12:15
Oletko+huomannut,+että+aina+kun+DT+ja+"räyhis"+laittavat+lauseen+perään+hymiön,+he+eivät+lopeta+tällaista+lausetta+pisteellä?+Sattumaako?+;)
01.09.2016 12:07
DT+reissasi+Ouluun+ja+huomaan,+että+lähes+samanaikaisesti+palsta+rauhottui+räyhiksestä,+yhteensattumaako?+;)
30.08.2016 23:36
Laitetaan+vielä+teksti,+jonka+"entäs.tämä"+oli+kopioinut+minulta+omaan+viestiinsä,+mutta+siirtänyt+lainausmerkin+keskelle+tekstiä.+Hän+varmaan+otti+enemmän+tekstiä+mukaan,+koska+et+ensimmäisellä+kerralla+löytänyt+sitä+kohtaa+missä+sinua+sanojesi+mukaan+"hämäsin".
"Mitä+tulee+mummomuorin+kirjoituksiin,+niin+en+ymmärrä+häneen+kohdistuvaa+kritiikkiä.+Mielestäni+hän+kirjoittaa+hyvin,+mielenkiintoisesti+ja+keskustelevasti.+Kuten+mainitsin,+en+ole+tällä+palstalla+jatkuvasti,+joten+kaikkia+hänen+kirjoituksiaan+en+ole+lukenut.+Mutta+ne+kerrat+kun+olen,+ja+niitä+kertoja+on+paljon,+en+ole+koskaan+lukenut+hänen+kirjoittaneen+mitään+uskovia+herjaavaa.+"
29.08.2016 21:31
""Mitä+tulee+mummomuorin+kirjoituksiin,+niin+en+ymmärrä+häneen+kohdistuvaa+kritiikkiä.+Mielestäni+hän+kirjoittaa+hyvin,+mielenkiintoisesti+ja+keskustelevasti.""
Tämä+oli+minun+aikaisemmin+kirjoittama+viesti+ja+sen+jatkon+nimimerkki+"entäs.tämä"+oli+laittanut+lainausmrrkkeihin.+
Tarkkuutta+lukemiseen!
29.08.2016 21:19
Mitä+ihmettä+oikein+höpötät+hämäämisestä?
Luit+moneen+kertaa,+kuitenkaan+lukematta+kunnolla.+Nimimerkki+"entäs.tämä"+huomasi+sen+heti+ja+joutui+auttamaan+sinua+KAKSI+kertaa+ennen+kuin+hoksasit+sen.+Älä+pistää+omaa+mokaasi+minun+syyksi.
29.08.2016 21:11
"Miksi+oikein+jankkaat+asiassa,+josta+sinulla+ei+ole+täyttä+tietoutta+kun+et+ole+nähnyt+kaikkia+ketjuja,+joissa+hän+jankuttaa+vastaan+ja+laittaa+omiaan+toisten+sanomaksi?......+Tämä+ei+ole+väittelyasia.+En+minä+ainakaan+alkaisi+väittää,+jos+minulla+ei+olisi+tietoa+asiassa."
Perustan+näkymykseni+niihin+ketjuihin+ja+viesteihin,+jotka+olen+lukenut+ja+teen+kommenttini+sen+perusteella.+Teilla+kahdella+on+historianne,+mutta+minulle+se+irrelevantti,+koska+sen+sisältöä+ei+konkreettisin+esimerkein+ole+tuotu+eteeni.
29.08.2016 16:21
"Niitä+uskoviin+kohdistuvia+piikkejä+ei+välttämättä+ateistit+huomaa"
Oletatko+minun+olevan+ateisti?+Siinä+missä+sinua+suututtavat+kirjoittajat,+jotka+arvuuttelevat+nikkejä,+minua+taas+tällaiset+epäsuorat+oletukset+mitä+joku+on.
29.08.2016 14:12
"Hyvä+kun+myönsit,+että+mummomuori+keskustelee+omien+tulkintojensa+kautta.+Eli+hän+keskustelee+itsensä+kanssa."
Miksi+lisäät+kommenttiisi+sellaista+mitä+en+ole+sanonut?+En+ole+sanonut,+että+hän+keskustelee+itsensä+kanssa+vaan+tulkitsee+teidän+sanomisia+ja+keskustelee+sitten+sen+tulkinnan+pohjalta.
29.08.2016 14:04
"tähän+pieneen+joukkoon+mummomuori+kohdistaa+aina+negatiiviset+viestinsä.+Ilkeys+tulee+siitä,+että+mummomuori+panee+meidän+kontolle+asioista,+joita+emme+ole+sanoneet.+"
Mitään+tällaista+en+ole+lukenut+hänen+kirjoituksistaa.+
"Hän+siis+keksii+omassa+päässään+nämä+tulkinnat+ja+hän+itsekin+tunnustaa+tuossa+edellä+keskustelevansa+tulkintojensa+kautta,+ei+siis+meidän+sanomisien+kautta.+"
Kaikki+mitä+sanomme+ja+kirjoitamme,+toiset+enemmän+tai+vähemmän+tulkitsee.+On+lähettäjän+vastuulla+esittää+asiansa+niin+selkeästi,+että+tulkinnan+varaa+olisi+mahdollisimman+vähän.+Jos+hän+keskustelee+mielestänne+"tulkintojensa"+kautta,+niin+silloin+ette+ole+esittäneet+asiaanne+tarpeeksi+selkeästi.+Syytätte+vastaanottajaa+siitä,+että+hän+tulkitsee+sanomisienne+ja+riisutte+oman+vastuunne+sanomisienne+lähettäjänä.+Jos+mielestänne+mummomuorin+tulkinta+teistä+on+väärä,+on+se+teidän+vastuulla+korjata+tämä+väärä+tulkinta+esittämällä+asianne+uudelleen,+selkeämmin,+ja+varmistaa,+että+hänen+tulkintansa+on+mahdollisimman+lähellä+sitä+mitä+sanoitte.+Vastuu+sanan+selkeydestä+on+aina+lähettäjän,+ei+tulkitsijan.
Sitten+lopuksi+olisi+asiallista,+että+myös+muut+uskovat,+eikä+vain+pertsa2012,+ottaisivat+kriittisesti+kantaa+näihin+mummomuoriin+kohdistuviin+herjauskerjuihin.
29.08.2016 11:08
Kumma+juttu,+mutta+myös+minä+olen+huomannut,+että+teitä+mummomuorista+kitiseviä+on+kaksi,+korkeintaan+kolme.+Sinä+osaat+pilkkusäännöt+ja+kirjoitat+muutenkin+asiallisemmin.+Toisella+kirjoittajalla+taas+pilkut+puuttuu+lähes+aina+tai+ovat+väärässä+paikassa.+Jos+hän+kirjoittaa+vain+yhden+lauseen,+loppuu+se++joko+huutomerkkiin+tai+ilman+pistettä+tähän+hymiöön+:D+.
Nämä+huomiot+olen+tehnyt+varsin+helposti,+vaikka+välillä+olen+tältä+palstalta+pois+päiviä,+jopa+viikkoja.
Mitä+tulee+mummomuorin+kirjoituksiin,+niin+en+ymmärrä+häneen+kohdistuvaa+kritiikkiä.+Mielestäni+hän+kirjoittaa+hyvin,+mielenkiintoisesti+ja+keskustelevasti.+Kuten+mainitsin,+en+ole+tällä+palstalla+jatkuvasti,+joten+kaikkia+hänen+kirjoituksiaan+en+ole+lukenut.+Mutta+ne+kerrat+kun+olen,+ja+niitä+kertoja+on+paljon,+en+ole+koskaan+lukenut+hänen+kirjoittaneen+mitään+uskovia+herjaavaa.+Hänen+tyylinsä+on+välillä+hiemän+rempseä,+mutta+ei+herjaava.+Olen+muutaman+kerran+lukenut+hänen+pyyntönsä+näyttää+toteen+nämä+herjaavat+kirjoitukset,+mutta+kertaakaan+niitä+ei+ole+hänelle+osoitettu.+
Häneen+on+kohdistunut+mitä+törkeimpiä+ketjunavauksia+ja+ainoa+"teistä+uskovista",+joka+on+älähtänyt+on+ollut+"pertsa2012",+joka+on+myös+maininnut,+että+kyllä+mummomuorin+kanssa+pystyy+keskustelemaan,+jos+on+siihen+eväät,+hatunnosto+pertsalle.
On+valitettavaa,+jos+joku+teistä+kokee+mummomuorin+kirjoittelun+uskovia+herjaavana,+mutta+silloin+kannattai+ottaa+askel+taaksepäin+ja+miettiä+ovatko+ne+todella+sitä+vai+onko+vain+liian+herkkä+omissa+uskonasioissaan+ettei+näe+metsää+puilta?
29.08.2016 10:10
57 / 67