Vapaa kuvaus

Aloituksia

35

Kommenttia

3230

1. Sydämen+kauttahan+sinä+Olli+aikoinasi+vakuutuit,+että+Enver+Hoxha+on+maailman+valo+ja+menit+kilistelemään+kuppia+hänen+kanssaan.+Mitäpä+väliä+sillä,+että+hän+tapatti+poliittisia+vastustajiaan?+Nämähän+olivat+väärässä,+kuten+Smithiin+uskomattomatkin.+Henkien+erottamisen+lahjaa+sinun+todellakin+kannattaisi+harjoitella.+>+Sinä+olet+liian+aikaisin+uskonut+maallisiin+väitteisiin,+puolinaisiin+tietoihin+ja+tutkimuksiin+ja+vihollisen+väitteisiin.+Aina+ne+on+lopulta+kyetty+kumoamaan.+Kummallista,+että+et+ole+koskaan+pystynyt+osoittamaan+YHTÄKÄÄN+kumousta!+Sen+sijaan+mormonien+valheet+ja+sekoilut+on+pystytty+osoittamaan,+mm.+MK:n+virheet.Ja+jälleen+sekoitat+evankeliumin+ja+Smithin+opin.+Mitä+se+ketään+hyödyttää,+jos+sinä+vihdoin+suostuit+käyttämään+taika-alusasuja+ja+maksamaan+kymmenykset?+No+hyödyttäähän+se+kirkkosi+bisneksiä+Sinähän+väitit+pikään+meitä+asiantuntijoita+vastaan,+että+ei+sellaisia+(garmentit,+kymmenykset)+tarvita,+mutta+kun+piispasi+kertoi+sinulle+saman+asian+kuin+me+antit,+silloin+vihdoin+uskoit.+Ehdit+olla+sitä+ennen+pitkään+vapaamatkustaja.+>+Minä+elin+FARMSin+tuella+toisella+tavalla.Niin,+milloin+minkäkin+tuella.+Milloin+aiot+opetella+seisomaan+omilla+jaloillasi?
  2. Niin,+ainakin+UT+antaa+kristityille+luvan+syödä+mitä+tahansa.+Mutta+VT:n+alkupuolella+annetaan+ihan+selvät+säännöt:+pitää+syödä+tietynlaisia+puita+ja+ruohoja.+1.+Moos.+1:29+ Ja+Jumala+sanoi:+"Katso,+minä+annan+teille+kaikkinaiset+siementä+tekevät+ruohot,+joita+kasvaa+kaikkialla+maan+päällä,+ja+kaikki+puut,+joissa+on+siementä+tekevä+hedelmä;+olkoot+ne+teille+ravinnoksi.+Tosin+uusimmassa+suomennoksessa+asia+muuttuu+hiukan,+mutta+puita+pitäisi+edelleen+syödä:1.+Moos.+1:29+ Jumala+sanoi+vielä:+"Minä+annan+teille+kaikki+siementä+tekevät+kasvit,+joita+maan+päällä+on,+ja+kaikki+puut,+joissa+on+siementä+kantavat+hedelmät.+Olkoot+ne+teidän+ravintonanne.En+tiedä+onko+minulla+jokin+lukihäiriö,+mutta+jos+haluttaisiin+viitata+hedelmiin,+silloin+mielestäni+pitäisi+käyttää+ne-sanan+tilalla+nämä-sanaa.+Siis+samaan+tyyliin+kuin:+Kaapissa+on+kattila,+jossa+on+punainen+kansi.+Keitä+siinä+perunoita.+Tai:+Kaapissa+on+kattila,+jossa+on+punainen+kansi.+Keitä+tässä+perunoita.+Ensimmäisessä+vaihtoehdossa+perunat+käsketään+keittää+kattilassa,+jälkimmäisessä+vaihtoehdossa+kannessa.+Smith+antoi+viisauden+sanassa+luvan+syödä+lihaa+nälänhädän+ja+talven+aikana.+Lihansyönti+on+sallittua+siis+vain+nälän+torjumiseksi+silloin+kun+oikeaa+ruokaa+on+vaikea+saada.+Nykyisin+talvellakin+on+helposti+saatavissa+oikeaa+ruokaa.+Palelun+tai+raskaan+työn+kanssa+lihalla+ei+ole+mitään+tekemistä.+Sanon+sen+vuosikymmenten+kokemuksen+raskaalla+rintaäänellä.+Kummaa,+että+Smithin+antamaa+ainoaa+järkevää+ohjetta+ei+noudateta.+Itse+en+käytä+kuumia+juomiakaan,+koska+siihen+ei+ole+mitään+syytä+muutoin+kuin+joskus+poikkeustapauksissa+esim.+sairaana.
  3. Käytät+Olli+jälleen+väärää+sanaa.+Todistusta+ei+voi+uskonasioista+saada,+uskomuksen+voi.+Kävi+juuri+niin+kuin+edellä+arvelin.+Et+pysty+omakohtaiseen+tutkimiseen,+vaan+luovutat+asian+Kim+Jong-unin+hallinnolle...+ei+kun+siis+Nelsonille.+Toisaalta+sitten+kuitenkin+kyseenalaistat+ja+myönnät,+että+Nelson+voikin+olla+väärä+profeetta+siinä+missä+Smithkin.+Sanoistasi+huolimatta+on+kuitenkin+selvää,+että+nuolet+Kimiä...+ei+kun+siis+Nelsonia.+Eihän+kirkon+johtoa+todellisuudessa+saa+kyseenalaistaa.+Kehotat+tutkimaan,+että+onko+Raamatun+mukainen.+Smithin+jutut+moninaiskenteluineen,+taika-alusvaatteineen,+polyteismeineen+ym.+ovat+kaukana+Raamatun+opetuksista.