Haluaisintietää

Aloituksia
13
Kommenttia
124
- En tiedä, saako näin sanoamutta olisin halunnut kanssasi kaiken. Olet ainoa ihminen, jonka kanssa oikeasti haluaisin naimisiin, jos sinäkin haluai24100
- 1988
- Rakastan sinua,mutta en näköjään osaa tehdä oikeita asioita, jotta olisit tässä vierelläni. Olisin tarvinnut siihen apua. Osaisin vain6112
- Hyvää joulua, rakas miesOlisitpa täällä. Ikävä sinua. Haluaisin sinut edelleen. Ja haluaisin olla sinun.6117
- Tiedätkö mitä, mies?Tiedätkö, mikä harmittaa minua kaikkein eniten tässä meidn jutussa, mies? Se, että/jos kumpikin on valmis heittämään ka321289
- Ikävöin sinua, miesIkävöin sinua aina vaan. Olet minulle tässä maailmassa se ihminen, joka on kaikkein tärkein. Ja joka merkitsee minulle e11649
- Minulla on ikävä sinua, miesVaikka ei siinä mitään uutta taida olla, kun varmaan miljardinnen kerran tämän totean. Mutta sinulla on nykyään se sorm362106
- 8662
- Mies, olemmekohan vaan tehneet tästäniin vaikeaa, vaikka kaikki olisi oikeasti tavallaan niin helppoa? Ainakin minusta tunnut niin oikealta... Jos ymmärrät191299
- M*****selleTietäisitpä, kuinka paljon sinua rakastan. Rakastan sitä tuiketta silmissäsi, kun nähdään. Rakastan kaikkea sinussa, enk17943
- 8672
- Olisi niin paljon sanottavaa sinulle, miesEnkä kuitenkaan osaa sanoa mitään. En ole osannut enkä osaa lähestyä sinua mitenkään järkevällä tavalla. En osaa tulla301825
- Mies, kertoisitkoKertoisitko minulle, mitä sinä haluat? Mistä tässä kaikessa on kyse, mitä sinä ihan todella pohjimmiltasi haluat ja ajat17770