Vapaa kuvaus

Aloituksia

13

Kommenttia

124

  1. En tiedä, saako näin sanoa

    mutta olisin halunnut kanssasi kaiken. Olet ainoa ihminen, jonka kanssa oikeasti haluaisin naimisiin, jos sinäkin haluai
    Ikävä
    24
    37
  2. Harmi, miten kaikki meni

    Mutta minkäs teet.
    Ikävä
    19
    32
  3. Rakastan sinua,

    mutta en näköjään osaa tehdä oikeita asioita, jotta olisit tässä vierelläni. Olisin tarvinnut siihen apua. Osaisin vain
    Ikävä
    6
    42
  4. Hyvää joulua, rakas mies

    Olisitpa täällä. Ikävä sinua. Haluaisin sinut edelleen. Ja haluaisin olla sinun.
    Ikävä
    6
    62
  5. Tiedätkö mitä, mies?

    Tiedätkö, mikä harmittaa minua kaikkein eniten tässä meidn jutussa, mies? Se, että/jos kumpikin on valmis heittämään ka
    Ikävä
    32
    1216
  6. Ikävöin sinua, mies

    Ikävöin sinua aina vaan. Olet minulle tässä maailmassa se ihminen, joka on kaikkein tärkein. Ja joka merkitsee minulle e
    Ikävä
    11
    577
  7. Minulla on ikävä sinua, mies

    Vaikka ei siinä mitään uutta taida olla, kun varmaan miljardinnen kerran tämän totean. Mutta sinulla on nykyään se sorm
    Ikävä
    36
    2028
  8. Haluaisin sinut, mies

    Mutta mitä sinä haluat?
    Ikävä
    8
    626
  9. Mies, olemmekohan vaan tehneet tästä

    niin vaikeaa, vaikka kaikki olisi oikeasti tavallaan niin helppoa? Ainakin minusta tunnut niin oikealta... Jos ymmärrät
    Ikävä
    19
    1245
  10. M*****selle

    Tietäisitpä, kuinka paljon sinua rakastan. Rakastan sitä tuiketta silmissäsi, kun nähdään. Rakastan kaikkea sinussa, enk
    Ikävä
    17
    803
  11. Olisipa ollut ihanaa,

    jos meistä olisi tullut me. Mutta en kai voi kuin huokaista syvään.
    Ikävä
    8
    601
  12. Olisi niin paljon sanottavaa sinulle, mies

    Enkä kuitenkaan osaa sanoa mitään. En ole osannut enkä osaa lähestyä sinua mitenkään järkevällä tavalla. En osaa tulla
    Suhteet
    30
    1748
  13. Mies, kertoisitko

    Kertoisitko minulle, mitä sinä haluat? Mistä tässä kaikessa on kyse, mitä sinä ihan todella pohjimmiltasi haluat ja ajat
    Ikävä
    17
    716