Haluaisintietää
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
124
En tiedä, saako näin sanoa
mutta olisin halunnut kanssasi kaiken. Olet ainoa ihminen, jonka kanssa oikeasti haluaisin naimisiin, jos sinäkin haluai2451- 1953
Rakastan sinua,
mutta en näköjään osaa tehdä oikeita asioita, jotta olisit tässä vierelläni. Olisin tarvinnut siihen apua. Osaisin vain666Hyvää joulua, rakas mies
Olisitpa täällä. Ikävä sinua. Haluaisin sinut edelleen. Ja haluaisin olla sinun.687Tiedätkö mitä, mies?
Tiedätkö, mikä harmittaa minua kaikkein eniten tässä meidn jutussa, mies? Se, että/jos kumpikin on valmis heittämään ka321248Ikävöin sinua, mies
Ikävöin sinua aina vaan. Olet minulle tässä maailmassa se ihminen, joka on kaikkein tärkein. Ja joka merkitsee minulle e11615Minulla on ikävä sinua, mies
Vaikka ei siinä mitään uutta taida olla, kun varmaan miljardinnen kerran tämän totean. Mutta sinulla on nykyään se sorm362046- 8639
Mies, olemmekohan vaan tehneet tästä
niin vaikeaa, vaikka kaikki olisi oikeasti tavallaan niin helppoa? Ainakin minusta tunnut niin oikealta... Jos ymmärrät191261M*****selle
Tietäisitpä, kuinka paljon sinua rakastan. Rakastan sitä tuiketta silmissäsi, kun nähdään. Rakastan kaikkea sinussa, enk17874- 8619
Olisi niin paljon sanottavaa sinulle, mies
Enkä kuitenkaan osaa sanoa mitään. En ole osannut enkä osaa lähestyä sinua mitenkään järkevällä tavalla. En osaa tulla301771Mies, kertoisitko
Kertoisitko minulle, mitä sinä haluat? Mistä tässä kaikessa on kyse, mitä sinä ihan todella pohjimmiltasi haluat ja ajat17731