Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Haluaisintietää
profiilit
Haluaisintietää
Haluaisintietää
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
124
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tai+jos+nyt+ihan+rehellisesti+saan+sanoa,+niin+olisi+ihaninta+herätä+vierestäsi+joka+aamu+ja+käydä+joka+ilta+nukkumaan+viereesi.+Ja+elää+koko+loppuelämä+kanssasi+ja+vierelläsi.
28.01.2019 21:27
Ikävä+sinua,+mies.+Olisi+kiva+nähdä+joskus+(joka+päivä)+muutenkin+kuin+vain+silloin,+kun+satuimme+sattumalta+törmäämään.
28.01.2019 21:20
En+tiedä,+saako+näinkään+sanoa,+mutta+voisin+oikeastaan+pakata+kamani+saman+tien+ja+muuttaa+kainaloosi+loppuelämäkseni.+Tiedän,+että+olet+elämäni+ihminen,+jonka+kanssa+haluaisin+elää+loppuelämäni.+Tältä+minusta+on+tuntunut+alusta+asti.+
Sinun+kanssasi+on+samaan+aikaan+maailman+helpointa+ja+luontevinta+olla+ja+toisaalta+taas+jalat+meinaavat+mennä+alta,+kun+kipinä+on+niin+suuri.
22.01.2019 23:02
Olen+sinun,+mies,+jos+haluat+niin.+Vaikka+tästä+sekunnista+lähtien.
21.01.2019 23:02
Ei+kai+minulla+oikeutta+sanoa+tai+tuntea+tätäkään,+mutta+vuodatetaan+nyt+sitten+kaikki+tuska+kerralla.
Olisipa+sinulla+edes+murto-osan+aavistus+siitä+tuskasta,+jota+olen+kokenut+kaikki+nämä+vuodet,+kun+olen+tiennyt+sinun+olevan+toisen+kanssa.+Tietäisitpä,+kuinka+suuri+shokki+se+viime+tammikuinen+huomaamiseni+oli,+vaikka+olin+pelännyt+sitä+kaikki+nämä+vuodet.+Ja+kaiken+muun+tuskan+päälle+vielä+se,+että+olen+koko+elämäni+ajan+haaveillut+asuvani+tietyssä+paikassa,+erityisen+ihanaa+se+olisi+ollut+kanssasi.+Ja+sitten+sinä+menit+ja+muutit+juuri+sinne+-+mutta+et+minun+kanssani.+No,+eihän+sekään+kiellettyä+ollut.+Silti.
16.01.2019 21:57
Tulipas+surkea+ja+epäselvä+teksti.+Ei+tuosta+taida+välittyä+oikein+se+ajatus,+joka+minulla+oli.+:(
16.01.2019 19:54
Joo.+:)
01.01.2019 21:15
Mutta+en+tiedä,+mitä+hän+tuumaa.+Olisiko+se+ok,+vai+onko+kenties+tuo+täällä+oleva+"olet+käsittänyt+väärin,+jos+luulet+toimineesi+oikein"+-ketju+häneltä+minulle...+Mitäköhän+tässä+taas+oikein+ajatella+ja+miten+toimia...
30.12.2018 23:55
Mitä+tuumaisit,+jos+tämä+asia+puhelimeesi+ilmestyisi+viestillä?
30.12.2018 22:09
Jos+olisi+minulle,+niin+olisi+erittäin+suotavaa+ja+toivottavaa.+Samaa+asiaa+mietin+täällä,+mutta+kuten+sanoit,+minäkään+en+tiedä,+olisiko+viestin+lähettäminen+suotavaa+tai+toivottavaa...+:/
Omalta+osaltani+voin+sanoa+sen,+että+hän+ei+voi+tehdä+mitään+sellaista,+joka+ei+kelpaisi+tai+ei+olisi+toivottavaa,+jos+vain+tekisi+jotain,+joka+voisi+edes+jollain+tavalla+viedä+meitä+yhteen.+Pian.
26.12.2018 22:12
Olen+miettinyt+jälleen+kerran+koko+ajan,+millaista+milloinkin+olisi,+jos+olisit+ollut+kanssani+siellä,+missä+milloinkin+olen+ollut.
Sain+viettää+jouluaaton+toisen+lempi-ihmiseni+eli+kummityttöni+kanssa,+mutta+sen+toisen+kaikkein+rakkaimman+olisin+halunnut+vierelleni+myös.+Olen+haaveillut+jo+monta+vuotta+siitä,+että+te+kaksi+tapaisitte+toisenne.+:)
Jos+saisin+olla+kanssasi,+hellisin+ja+pitäisin+sinua+niin+hyvänä,+kuin+vain+kukaan+ihminen+voi+toista+pitää.+En+näköjään+ole+osannut+tehdä+mitään+niin+kuin+olisi+kuulunut,+mutta+rakastan+sinua+silti.+Kunpa+vaan+voisin+sen+joskus+sinulle+näyttää.
24.12.2018 23:18
Enkä+peitellyt+tunteitani+siksi,+ettenkö+olisi+halunnut+sinua,+vaan+juuri+päinvastaisista+syistä.+Toisaalta+usein+vaikutti+siltä,+etteivät+tunteeni+olleet+toivottuja,+toisaalta+mietin+myös+sitä,+mitäköhän+ajattelisit+siitä,+että+tunteeni+olivat+heti+alusta+asti+niin+voimakkaat,+että+tiesin+oikeastaan+heti,+että+haluaisin+elää+kanssasi+koko+loppuelämäni,+ja+että+olen+oikeasti+lähinnä+itkenyt+ja+ikävöinyt+kaikki+nämä+vuodet.+Ja+samalla,+kun+tunteita+on+niin+paljon,+myös+menettämisen+pelko+on+ollut+ihan+hirvittävä.
30.11.2018 23:10
Uskaltaako+siihen+puhelimeen+lähettää+mitään..?+Ja+hyödyttääkö+se+mitään?
Veikkaan,+että+on+loppujen+lopuksi+paljon+asioita,+joita+et+tiedä.+Vaikea+sanoa,+mitä+minusta+olet+nähnyt+tai+millaisena+olet+minut+nähnyt,+mutta+luulen,+että+et+sitten+kuitenkaan+tunne+minua+hirveästi.+Kun+ei+koskaan+tullut+mahdollisuutta+tutustua+paremmin.+Moni+asia+jäi+vain+oletusten+ja+luulojen+tasolle,+enkä+ole+osannut+enkä+pystynyt+olemaan+sellainen,+kuin+oikeasti+olen.+Erityisesti+siksi,+koska+olen+suojellut+itseäni+ja+toisaalta+peitellyt+tunteitani+sinuun+niin+paljon+kuin+olen+pystynyt.+Se+harmittaa.
30.11.2018 23:00
Näin+se+juuri+on+minullakin.+Tämä+viesti+tiivisti+hyvin+omat+ajatukseni.+Ja+sitä+en+nimenomaan+ymmärrä,+miksi+hän+ei+halua+tehdä+mitään+asioiden+edistämiseksi,+jotta+sieltä+kuopasta+joskus+pääsisi+pois.+
Olen+elänyt+tuossa+jatkuvassa+menettämisen+pelossa+jo+vuosia,+ja+se+on+todella+rankkaa,+sen+voin+sanoa.+Melkein+mikään+ei+ole+niin+hirveää,+kuin+pelätä+koko+ajan+niin+paljon,+ettei+meinaa+uskaltaa+edes+hengittää.
29.10.2018 20:30
Mutta+rakastan+häntä+silti,+vaikka+tämä+on+välillä+niin+vaikeaa.
29.10.2018 18:56
Mikä+on+tärkeämpää+kuin+se+rakkaus?
29.10.2018 17:34
Olisin+halunnut+kulkea+hänen+rinnallaan.+Mutta+se+ei+ollut+minusta+kiinni.+:(
29.10.2018 17:31
Juuri+tältä+minusta+on+tänään+tuntunut.+"Pyytämättäkin+tahtoisit+jäädä..."
29.10.2018 17:26
Hyvää+yötä,+mies!+Rakastan+sinua.+Enemmän+kuin+mitään+tässä+maailmassa.+Olet+tärkeintä+ja+parasta,+mitä+elämässäni+on+koskaan+ollut.+Ja+rakastan+sinua+aina,+tiedän+sen,+joka+päivä+vaan+vielä+enemmän.+Toivottavasti+sinä+tiedät+sen.
24.10.2018 19:04
Olen+mukana,+jos+olet+hän.+Juuri+tuota+toivoisin+itsekin.
22.10.2018 20:11
1 / 7