Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kai1405
profiilit
Kai1405
Kai1405
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Munuaispotilaille+ei+suositella+ko.+lääkettä.+
Tässä+tietoa+haittavaikutuksista:
Ruoansulatuselimistö:+ruoansulatuskanavan+häiriöt,+ylävatsan+kipu,+pahoinvointi,+ripuli
Iho+ja+ihonalainen+kudos:+eryteema,+ärsytysihottuma,+näppyläinen+ihottuma,+allergiset+reaktiot,+urtikaria,+ekseema,+kutina
Yleisoireet+ja+antopaikassa+todettavat+haitat:+ödeema
Epäillyistä+haittavaikutuksista+ilmoittaminen
On+tärkeää+ilmoittaa+myyntiluvan+myöntämisen+jälkeisistä+lääkevalmisteen+epäillyistä+haittavaikutuksista.+Se+mahdollistaa+lääkevalmisteen+hyöty-haitta-tasapainon+jatkuvan+arvioinnin.
Terveydenhuollon+ammattilaisia+pyydetään+ilmoittamaan+kaikista+epäillyistä+haittavaikutuksista+seuraavalle+taholle:+www-sivusto:+www.fimea.fi
27.01.2019 12:48
Cartexan+400+mg+auttaa+varmasti+jos+on+vielä+mahdollista+rustoa+järjellä,+jota++lääkkellä+voi+korjata.+
Minulla+lähti+kamalat+kivut+pois+5+viikon+käytön+jälkeen+pois.+Jouduin+käyttämään+lähes+pari+vuotta+ohjeen+mukaisesti+ja+sitten+olin+reilun+vuoden+käyttämättä.+Sitten+taas+vuoden+käyttämisen+jälkeen+tuntui+ettei+tarvitse+käyttää.++Nyt+on+reilu+vuosi+etten+ole+käyttänyt+eikä+kipuja+ole+ollenkaan.+Tosiaan+liikun+paljon+ja+nyt+aloitan+rinnalle+kuntosalin.+
Lisäkiloja+tulee+aina+jos+syö+enemmän+kuin+kuluttaa.+Minulle+käy+aina+näin+;)
Kokeilkaa.+Lääkettä+käytetään+3+kk+ja+sitten+pidetään+2+kk:n+tauko,+jos+pystytään.+Lääkäri+lupasi+minulle+käyttää+lääkettä+yhtä+jaksoisesti+ilman+taukoa+jos+kipu+ei+häviä.+Jos+9+kk:n+käytön+jälkeen+ei+helpota+sitten+kannattaa+jo+hyvissä+ajoin+käydä+lääkärin+puheilla.
27.01.2019 12:42
Ei+onnistu+vikakoodin+luku+OBD-testerillä.+Ei+lukenu+meillä+ainakaan.+
Vasta+kuulin+kaverilta,+että+akun+vieressä+konehuoneessa+olis+pieni+rasia,+josta+vois+syöttää+vikakoodin?+Onko+kellään+kokemuksia?
10.11.2018 21:47
1 / 1