kertokaapas volvoäijät mitkä on oireet jos ei käy kaikilla pytyillä ja voiko syy olla joku muu? kyseessä 850 -96 2,4.....ja kannattaako korjata?
tehot loppuu
blondi-72
5
341
Vastaukset
- kasipätkäysikuus
Vaihda tulppajohdot. Sullakin on vissiinkin alkuperäset piuhat. Saman teki mulla.
- daamitlaaksossa
Jos ei käy ihan kaikilla pytyillä, oireena on usein Volvon hankinta... :-) [Sori, oli ihan pakko kun tarjottiin tällaista vastapalloa.]
- tulpatkin
sytytystulpat uusiksi.Jos ei ole diesel?
- blondi-72
eipä kellään tullut mieleen tarjota vikakoodin lukua, mielenkiintoista
Ei onnistu vikakoodin luku OBD-testerillä. Ei lukenu meillä ainakaan.
Vasta kuulin kaverilta, että akun vieressä konehuoneessa olis pieni rasia, josta vois syöttää vikakoodin? Onko kellään kokemuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888139
- 896238
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344731- 503235
- 363224
- 442779
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per422711- 432661
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562562