Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
CandleInMist
profiilit
CandleInMist
CandleInMist
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Herään+aamulla+päänsärkyyn,+joka+viestii+että+eilinen+baari-ilta+tuntui+taatusti+ennen+unohtumistaan+unohtumattomalta.+Havaitsen+lojuvani+sivukujalla+ja+tajuan+vajonneeni+siihen+pisteeseen,+jossa+edes+öisin+ihmisiä+sieppaavat+orjakauppiaat+eivät+katso+minua+aikansa+arvoiseksi.+Sitten+huomaan+kipeät+mustelmat+kaulassani+ja+virnistän+typerästi.+Ehkä+ulkoisesti+vaikutan+arvottomalta,+mutta+ainakin+minusta+löytyy+tarpeeksi+karismaa+naisseuran+iskemiseen...+Tai+sitten+käytin+siihen+viimeiset+rahani.+Hetken+pohdittuani+asiaa+päätän+uskoa+ensimmäiseen+teoriaan,+kampean+itseni+pystyyn+ja+hoipertelen+kadulle.+Astun+polttavan+kuumaan+auringonpaisteeseen+ja+suoraan+keskelle+puolialastonta+kulkuetta.+Huomaan+etäisesti+tutulta+näyttävän+kiharapäisen+naishenkilön+kulkevan+ihmisjoukon+mukana+minua+kohti,+asetun+hänen+eteensä+ja+kysyn+pöllämystyneenä:+"Mitä+helvettiä+täällä+oikein+tapahtuu?"
10.12.2018 15:21
Taas+yksi+päivä+tuloksetonta+menneisyyden+haaveiden+tavoittelua+takana.+Astun+Uinuvan+krakenin+juottolaan+ja+kävelen+tiskille.+Tilaan+tuopin+olutta+ja+vilkaisen+syrjäsilmällä+vasemmalla+puolellani+olevaa+pariskuntaa.+He+näyttävät+siltä+kuin+eivät+kuuluisi+tänne.+Toinen+heistä+syö+silakoita.+Värähdän+inhotuksesta.+Jos+olisin+tiennyt+yhdistäväni+kalat+viimeiseen+tutkimusmatkaani+vielä+vuosien+jälkeenkin,+olisin+valinnut+eri+kapakan+kantapaikakseni.+Renault+tyrkkää+täyden+tuopin+eteeni.+Alan+upottaa+murheitani+kiitettävällä+vauhdilla.+
Huomioni+palautuu+pariskuntaan,+kun+nainen+alkaa+uhkailla+miestä+ryöstöllä.+Vilkaisen+Renaultia+kysyvästi.+Kirppukasa+kohauttaa+olkiaan+näyttäen+yhtä+hämmentyneeltä+kuin+minä.+Palautan+huomioni+näennäisesti+tuoppiini,+mutta+kuuntelen+samalla+kiinnostuneena.
26.11.2018 18:02
Nimi:+Kolmisilmä+Jacob
Ulkonäkö:+Kalpea+ja+sotkuisen+näköinen+ihmismies.+Otsassa+ellipsimäinen+arpi,+josta+nimi+Kolmisilmä+on+peräisin.+
Perustietoa:+Kylähullun+maineessa+oleva+paikallisasukas,+joka+väittää+olleensa+aikoinaan+vauraan+valtakunnan+kruunun+suosiossa+ollut+tutkimusmatkailija,+kunnes+haaksirikkoutui+Ambra+agoran+lähistöllä+jouduttuaan+merihirviön+uhriksi.+Tarinasta+liikkuu+monta+versiota,+joista+yhtään+eivät+täyspäiset+henkilöt+yleensä+usko.+On+jo+pitkään+pyrkinyt+hankkimaan+laivan,+miehistön+ja+muita+resursseja,+joita+hän+tarvitsisi+tutkimusmatkailun+jatkamiseen.+Yritykset+eivät+ole+tuottaneet+tulosta.+Käyttää+satunnaisesti+mieltälaajentavia+huumeita+ja+on+satamassa+olevan+merimiesten+suosiman+kapakan+kanta-asiakas.+
Kyvyt:+Saa+joskus+ennenäkyjä,+muttei+aina+erota+niitä+hallusinaatioista.+On+vahvassa+yhteydessä+meren+henkiin+ja+jumaliin.+Osaa+käyttäytyä+yllättävän+karismaattisesti.
22.11.2018 16:13
Niinhän+ne+ovat+ja+olen+tykännyt.+Mutta+koitan+nyt+siirtää+viikonlopun+aikana+keskustelun+sinne+sähköpostin+puolelle.
17.03.2017 20:11
1 / 1