Vapaa kuvaus

Aloituksia

2

Kommenttia

9

1. En+tiedä+mistä+sait+kuvan+että+itsetuntoni+olisi+pohjalukemissa,+enkä+kyllä+omaa+varjoanikaan+säiky+:D+Säästäminen+on+kunnossa+ja+ihan+mukavati+sinne+säästöön+kertynyt.+Sillä+rahalla+pystyy+helposti+suuremmat+yllätysmenot+hoitamaan+tai+lähteä+matkalle.+Ei+se+raha+kuitenkaan+pitkään+elättäisi+jos+lopettaisin+työni+ja+yrittäminen+menisi+puihin.+Suurin+ongelmahan+taitaa+juurikin+olla+se+että+olen+niin+pitkään+elänyt+nuorempana+todella+tiukilla,+rahaa+ei+aina+riittänyt+edes+ruokaan+ja+ulosottoonki+meni+sievoinen+summa+kun+möhlin+asioitani+jättämällä+silloisen+vakityöni+ja+lähtemällä+unelmieni+perään+joista+ei+sitten+mitään+tullutkaan.Ulosottovelat+on+hoidettu+pois+jo+muutama+vuosi+sitten+ja+kaikki+asiat+on+siis+rahallisesti+mallillaan+tällä+hetkellä.+On+varaa+ruokaan,+laskuihin,+harrastamiseen+sun+muuhun+ja+säästöönki+jää+vielä+mukavasti.+Elämä+on+opettanut+käyttämään+rahaa,+mutta+kun+vihdoin+on+rahallisesti+tasapainoinen+elämä+niin+on+kovin+pelottavaa+riskeerata+se+ja+ehkä+taas+joutua+kituuttelemaan.Harrastan+kyllä+myös+liikuntaa+oman+jaksamisen+puitteissa,+lähinnä+viikonloppu+painotteisesti+ja+aamuvuoroviikkoina.+Iltavuoron+aikaan+menee+vähän+kevyemmin+mitä+jaksan+mutta+yövuoroviikot+tosiaan+kyllä+menee+vain+nukkuessa+ja+kärsiessä+huonoa+oloa.+Ruokavaliokin+on+kunnossa+eikä+ylipainoa+ole.Kolmea+kieltä+puhun+jo+sujuvasti,+kahta+opiskelen+parasta+aikaa.+Lisäksi+harrastan+käsitöitä,+kirjoittamista,+sisustamista,+ruoanlaittoa+ja+leipomista.+Lisäksi+jatkuvasti+innostun+uusista+asioista+joita+kokeilla+jne.+Ystäviäkin+löytyy+useampia+joita+näen+säännöllisesti+ja+perhekkin+asuu+lähellä.En+yritä+tässä+leveillä+mutta+haluan+vain+todistaa+että+itsetuntoni+ei+todellakaan+ole+ongelma+eikä+yrittämisen+puute.+Lähinnä+vain+se+pelko+hylätä+turvallinen+rahatilanne+ja+kyvyttömyys+osata+päättää+mihin+keskittyisin.+Eli+mitä+haluaisin+todella+lähteä+yrittämään,+mikä+olisi+se+fiksuin+vaihtoehto.
  2. En+voi+puhua+kaikkien+miesten+puolesta,+kun+varmasti+kaikki+ovat+erilaisia.+Mutta+ei+vika+silti+aina+ole+meissä+naisissakaan.+Itse+lähdin+treffeille+"ruman"+miehen+kanssa.+Hän+oli+todella+ujo+ja+vaivautunut+treffien+ajan,+ei+tiennyt+oikeen+minne+katsoa+ja+hörähteli+jatkuvasti+vaikkei+mitään+hauskaa+oltu+puhuttu+tai+tapahtunut.+Tiesin+myös+yhteisten+ystävien+kautta+että+hän+on+melko+alkoholiin+menevää+tyyppiä.+Silti+näin+miehessä+jotain+hyvää+ja+ajattelin+että+kyllä+se+siitä+alkujännityksen+laannuttua.Aloimme+siis+tapailemaan,+etenimme+hitaasti+koska+hän+ei+selvästi+ollut+valmis+nopeampaan+tahtiin+eikä+se+minua+haitannut.+Ettei+tarinasta+nyt+tulisi+liian+pitkä,+niin+tivistetään+että+3+kuukauden+tapailun+aikana+hän+ei+nukkunut+ensimmäistäkään+yötä+kanssani+koska+ei+uskaltanut,+ne+3+kertaa+kun+yritimme+niin+kahtena+kertana+hän+valvoi+ja+kääntyili+ja+ähisi+ja+puhisi+koko+yön+herätellen+minua+vähän+väliä.+Kolmantena+kertana+hän+herätti+minut+keskellä+yötä+ja+sanoi+lähtevänsä+nyt+kotiin.Käsipeliä+enempää+seksiä+meillä+ei+yhtä+kertaa+lukuunottamatta+ollut,+itse+yritin+tehdä+aloitteen+monta+kertaa,+mutta+etenin+rauhallisesti+koska+ymmärsin+että+se+ehkä+jännitti+häntä.+Lopulta+kyllästyneenä+käsipelin+aikana+sanoin+suoraan+että+haluaisin+enemmän,+hän+tokaisi+siihen+että+eikö+tämä+riitä!?Vastasin+suoraan+että+ei,+puoliväkisin+hän+yritti+hermostuneena+sitten+panna+minua+hyvin+huonolla+menestyksellä+ja+lopulta+kääntyi+pois+päältäni+ja+vihaisena+totesi+että+olenko+nyt+tyytyväinen!?+No+en+ollut,+en+silti+sanonut+mitään+koska+olin+todella+hämilläni+enkä+halunnut+pahoittaa+hänen+selvästi+herkkää+mieltään..Lopulta+jätin+miehen,+joka+ei+millään+ymmärtänyt+miksi+ja+mikä+oli+mennyt+pieleen.+En+halunnut+olla+ilkeä,koska+hän+oli+kaikesta+huolimatta+ystävällinen+ja+ihan+mukava+kaveri,+joten+en+nyt+kaikkia+hänen+puutteitaan+ja+ongelmiaan+alkanut+luetella+eron+syyksi.+Pari+viikkoa+myöhemmin+hän+laittoi+viestiä+ja+suunnilleen+haukkui+minut+tunteettomaksi+ämmäksi+ja+että+minun+pitäisi+jatkossa+miettiä+todella+pitkään+ennen+kuin+lähden+uuteen+suhteesen+"pilaamaan"+jonkun+toisen+miehen+elämän...En+kokenut+tarvetta+alkaa+vääntämään+hänen+kanssaan+tai+edelleenkään+satuttaa+häntä+lisää,+joten+jätin+asian+siihen.Tapasin+noin+vuotta+myöhemmin++hänen+kavereitaan,+jotka+kertoivat+miehen+todennäköisesti+olleen+vielä+neitsyt+meidän+tavatessamme.+Kyseessä+siis+silloin+yli+30+mies..+Se+selitti+monta+asiaa...Haluan+siis+nyt+vain+sanoa,+että+kyllä+varmasti+löytyy+muitakin+naisia+jotka+ovat+valmiita+antamaan+"rumille"+miehille+mahdollisuuden.+Mutta+eivät+kaikki+miehet+ole+valmiita+antamaan+sitä+mahdollisuutta+naisille.+On+helpompi+istua+kotona+valittamassa+omaa+kurjuuttaan+kuin+oikeasti+tehdä+asioiden+eteen+jotain.