Mistä piiskaa?

Onkohan suomessa mitään paikkoja, minne tällainen kolmekymppinen nainen, voisi mennä turvallisesti toteuttamaan fantasioitaan?
Itseäni kiihottaa suuresti ajatus piiskan saamisesta, lähinnä kädellä paljaalle pepulle polven yli, ruoskiminen tai vastaava ei niinkään ole se mun juttu.
Alistettuna olo ja sitominen joissain määrin myös kiehtovat, mutta en koskaa ole ollut sellaisessa suhteessa missä näitä fantasioita olisin päässyt toteuttamaan/uskaltanut ehdottaa.

20

938

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nam

      Missä päin majailet,miten sinuun saa yhteyden kyselee mies joka voisi auttaa sinua

    • Missä sinä asut?Minä voin auttaa sinua jos asut lähellä minua!

    • Piiskanystävä

      Itse olen sekä piiskan, että piiskaamisen ystävä. Olen siis kokenut molemat roolit. Näin jo aikuisena miehenä, joka myöskin kaipaa piiskaa sanoisin ihan kokemuspohjalta. Parhain ja turvallisinkeino on ottaa asia rohkeasti puheeksi jo mahdollisen kumppanin kanssa. Kun ei aseta sitä "fantasia ja odotusrimaa" heti alkuun liian korkealle itse. Yllättävän moni mies on halukas dominoimaan ja piiskaamaan. Piiskaavia naisia on valitettavasti huomattavan vähän olemassa ja monesti miehelle ainoakeino onkin mennä ammattilaisille ja se taas kysyy reippaasti lompakosta paksuutta. Pikkuhiljaa edeten ja tuttu kumppani, jos hänet saat mukaan leikkimään on se turvallisintie. Omasta mielestäni!

    • Pipsaliisa,

      On suomessa kaupallisia piiskaajia, riippuen hieman siitä missäpäin maata asustat. Piiskan saamista pääsee kokeilemaan myös ilmaiseksi, itse piiskaan naisia ilman seksiä. Ihan siksi että se minua huvittaa ja kiinnostaa.

      • Hej Pipsaliisa minä asun kolmiossa kokkola seinäjoki vaasa!Asutko lähellä?Minä en halua naida ketään!Erektiöhäiriköitä!Asutko lähellä minua?Kyllä minä voin maksaa vähän jos tulet piiskaamaan minua!


      • Pipsa.Liisa

        Mites yhteys ja paamminen?


      • Pimpsliisa
        Pipsa.Liisa kirjoitti:

        Mites yhteys ja paamminen?

        Erektöhääriööö,auts töks töks
        Soita vaikka mulle ; )


      • Pimpsliisa kirjoitti:

        Erektöhääriööö,auts töks töks
        Soita vaikka mulle ; )

        Pimpsaliisa en teidä sinun puhelinnumero ja ei minulla salainen numero että en uskalta soita sinulle jos olet naapurirouva?


      • Pipsa.Liisa kirjoitti:

        Mites yhteys ja paamminen?

        Pipsa Liisa minun e posti on poikavanha elefantikärsä g peninkulma piste kåm


    • nam

      Mistä sinä Pipsaliisa olet,keskisuomesta?toivottavasti : )

    • solmunen

      Piiskaajan löytäminen ei ole ongelma. Riittävä luottamus ei olekaan itsestään selvää. Vaatisi hieman tuntemista.
      Omien toiveiden ja rajoitusten selvittäminen on tärkeää myös siinä pisteessä kun suu (jos ei ole tukittu) sanoo EI ENÄÄ mutta mieli haluaa lisää.
      Jos sinusta olisi siihen, niin yksi mahdollisuus olisi jos sinä kurittaisit ja alistaisit miestä sekä sitoisit siten kuin haluaisit itsellesi tehtävän.

      Seksuaalinen kiihoittaminen ja kiusoittelu on oma lukunsa. On tai ei alistetun ennakkoehdon mukaisesti.
      Kaakon kulmalla olemme leikkineet näitä leikkejä vaimoni kanssa vuosikausia molemmissa rooleissa.

      • Jos sulla ei ole vaikea löytä nainen joka halua annaa piiskaa,lähettää tänne yks sitten heti!


    • Annan mielelläni piiskaa ja alistan sinua, kunnes kerjäät minua lopettamaan ja antamaan lopullisen tyydytyksen.

      • Sinä jamo69 sinä olet vissin mies?Ei kiitos silloin!


    • avulias

      mikäli asut Turku-Salo lähistöllä niin voisin olla avuksi

    • ob_serwer

      Hankala tilanne. Jos olisi ammattilainen tarjolla, ei olisi muuta haittaa kuin hinta, mutta jos ei, niin mitä sitten? Vaatii rohkeutta ja luottamusta, jos pyytää jotain kaveria avuksi. Varsinkin, jos toiveissa on pelkkä piiskaaminen ilman seksiä. Me ollaan sovittu yhden kaverin kanssa että hän tekstarissa jonkun merkin ja minä menen käymään. Menen, morjestamme, hän menee kontilleen sänkyä vasten, komennan housut alas, annan piiskan viuhua, lähden pois samatien ja piiskattu jää siihen missä on. 5 minuuttia koko lysti. Muuten kun olemme tekemisissä, tästä ei puhuta.

      • Minä haluaisin että se nainen joka piiskaa minua asun minun kansani 24/7 suhdetta!Hän ei tarvitse tehdä töytä siis kotin ulkopuolella jos hän ei halua!


    • Komponenti

      Voi pojat että teitä vedätetään....!!

    • Kumppania ei tällä hetkellä ole, jonka kanssa näitä fantasioita ottaa esiin. Joten siitäkin syystä jo tarvitsisi ulkopuolista apua hommaan. Vaikkakin joskus kumppanin eteen sattuessa olisi kiva kun voisi kokeilla tuota täydessä luottamuksessa, niin on ajatus myös tuntemattoman toimesta piiskatuksi tulemisesta todella kiihottava.

      Etelä suomessa asustelen, mutta en tiedä miten nopeasti rahkeet riittäisivät jonkun täällä apua tarjoavan tapaamiseen. Vaikkakin myönnän että ajatus on kutkuttava.

      • Minä mielellän leikkisi sinun kansasi mutta asun 400 km pois sinulta!Valitettavasti!Minua voisi sinua luottaa!Minä tiedän tasmällen kuinka minä tekisin sinulle!Sinä saisit samanlainen käsittely kuin minä itse haluan saada!


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kansanedustaja vähättelee raakkutuhoa

      On ihan käsittämätöntä, että muuten niin ryhtilinjan puolueen jäsen vähättelee luonnonsuojelua ! Minäkin vastustan hait
      Maailman menoa
      337
      3519
    2. Oletko nainen siis

      Ihastunut vai rakastunut?
      Ikävä
      54
      1658
    3. Mies rakkain

      Meidän rakkaus ei pala tulessakaan❤️‍🔥
      Ikävä
      35
      1621
    4. Mulle ei oo ketään missään

      Että turha tässä on enää ikävöidä mitään. Masennun lopullisesti ja häviän tältä planeetalta.
      Ikävä
      175
      1351
    5. Laita kaivattusi

      Sukunimen ensimmäinen kirjain tähän. Katsotaan tuleeko osumia. 🙂
      Ikävä
      55
      1331
    6. Karpo kujalla

      PrimeTimessä joku demari pyörittää Karpoa 100-0.
      Ähtäri
      25
      1221
    7. Vaikenen vaikka

      haluaisin sanoa sinulle niin paljon.
      Ikävä
      96
      1137
    8. Näytit minulle

      aivan uudenlaisen maailman. Sellaisen, jossa peilien pinta ei ole säröillä. Ihastuin sinuun mitä paremmin opin sinut tun
      Ikävä
      44
      1067
    9. Mietin vain että

      tuleeko tästä koskaan mitään enempää? Tuntuu kuin menisin oravanpyörässä ympyrää. Toivon jotakin paljon enemmän.
      Tunteet
      10
      1009
    10. Hei ottaako joku vielä

      Pullavaa? ......
      Ikävä
      26
      929
    Aihe