Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
bismillah
profiilit
bismillah
bismillah
Vapaa kuvaus
Aloituksia
59
Kommenttia
1068
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Höpö-höpö...muslimien+kanssa+olen+samaa+mieltä+siinä,+että+Jumala+on+YKSI.+Tätä+opetti+Jeesuskin+kuten+muutkin+juutalaiset.
03.03.2019 20:56
Levy+jäänyt+päälle,+vai?
03.03.2019 20:53
Miksi+ette+usko+Jeesusta+kun+hän+opettaa+oikein+palvelemaan+YHTÄ+Jumalaa.+Miksi+korotatte+ihmisen+epäjumalaksi,+tapatte+hänet+ja+palvotte+hänen+kummitustaan?+Miksi+Jumala+ei+kelpaa+teille,+Aabrahamin,+Iisakin,+Jaakobin...Jeesuksen+Jumala?
03.03.2019 19:37
Niin,+on+olemassa+vain+yksi+Jumala.+Kuinka+siis+kenelläkään+voi+olla+muuta+kuin+sama+Jumala.+Eri+asia+on,+kuka+ketä+/+mitä+haluaa+palvella+ja+rukoilla,+toinen+ainoaa+oikeaa+Jumalaa,+toinen+epäjumalai+ja+kummituksia.
02.03.2019 20:42
Melkoisen+arrogantti+olet+kun+katsot+voivasi+määritellä+mitä+kukin+on!
02.03.2019 20:25
Mitä+sinä+taas+vaidat+maalia.+Kuka+tässä+somaleista+puhuu+ja+mihinkään+muuttamisesta.+Minut+on+liitetty+lapsena+luterilaiseen+kirkkoon+ja+siinä+olen+pysynyt.+En+ole+vaihtanut+mihinkään+muuhun+yhteisöön.+Se+mihin+uskon+on+YKSI+Jumala+ja+tunnustan+Hänen+lakinsa.
02.03.2019 20:11
Väitit+minua+joksikin+jota+en+ole.+Olen+luterilainen.
02.03.2019 20:00
En+vedä+mitään+roolia.+Olen+luterilaisen+kirkon+jäsen+ollut+ikäni.+Uskon+Jumalaan.+Yhteen+Jumalan,+kuten+Hän++meille+itsensä+ilmaisee+Raamatun+ensilehdiltä+alkaen.+Vainajahenkien+palvonta+on+tuon+yhden+ja+ainoan+Jumalan+käskyllä+kielletty.+Miksi+sinä+palvot+kuolleen+ihmisen+haamua?
02.03.2019 18:24
Miksi+haluat+palvoa+kummituksia?
02.03.2019 17:03
Kyllä+minä+tiedän+ns.+"kristinuskosta"+(paavalilaisesta+monijumalaisesta+harhaopista)+enemmän+kuin+keskivertosuomalainen,+väittäisin.+Monikaan+ei+tunnu+tietävän+Jeesuksen+todellisesta+opetuksesta,+kuka+hän+oli,+miksi+Jumal+hänet+lähetti+ja+mitä+hän+opetti.+Ns.+kristinusko+syntyi+pakanamaailmassa+paavalilaisen+harhaopin+runtelemana+Jeesuksen+opetusten+vääristelmänä+kummitususkomus-monijumaluus-kauhistuksena.+Kyllä+minä+kristinuskon+tunnen.
02.03.2019 17:03
Miten+niin+"pelkkä"+moraalilaki?+Heti+ensimmäisenä+kerrotaan:
"Minä+olen+Herra,+sinun+Jumalasi.+Sinulla+ei+saa+olla+muita+jumalia."
Miksi+haluat+palvoa+kummituksia?
02.03.2019 16:14
Juuri+näin!
02.03.2019 15:56
Ihminen+luotiin+paratiisiin+ja+sinne+hän+myös+on+palaava+aikojen+lopussa.
02.03.2019 15:55
En+ole!+Jos+olet+yhtään+kykenevä+ymmärtämään+lukemaasi+et+ole+voinut+välttyä+huomaamasta,+että+katson+Paavalin+olevan+suuri+harhaopettaja.+Mitä+tulee+kysymykseesi,+jos+muistisi+on+hieman+pidempi+kuin+kultakalalla+muistanet,+että+kävimme+jo+läpi+tämän+kysymyksen+tässä+taannoin.+Älä+jankkaa!
02.03.2019 15:37
Kumpi+on+siis+islamiin+kallellaan?+Sinä+islamista+paasamisinesi+vai+minä+Paavali-kirjoituksillani?
02.03.2019 14:43
Kovasti+tunnut+siitä+kirjoittelevan.
02.03.2019 14:33
Minä+kai+täällä+vähiten+islamista+ja+muslimeista+kirjoittelen.+Kenellä+siis+muslimifetissi?
02.03.2019 14:03
"Jeesus+sanoi+myös+että+Isä+ja+minä+olemme+yhtä+ja+että+kuku+on+nänyt+hänet+on+nähnyt+Isän,+mihinkä+skippaat+sellaiset+kohdat+ja+millä+perusteella?"
Kirjoitin+jo+tästä:
"Löydät+helposti+eron+vääristeltyjen+Jeesuksen+opetusten+(paavalilaisen+kummitususkon+vääristämiä)+ja+aitojen+profeetta+Jeesuksen+opetusten+väliltä."
Lainaamasi+kohta+on+paavalilaista+kummitusoppia.
02.03.2019 13:11
Luehan+Uutta+Testamenttia.+Löydät+helposti+eron+vääristeltyjen+Jeesuksen+opetusten+(paavalilaisen+kummitususkon+vääristämiä)++ja+aitojen+profeetta+Jeesuksen+opetusten+väliltä.+Todellinen+Jeesus+oli+juutalaisille+(ja+vain+heille)+lähtetty+opettaja.+Hän+opetti,+että+Jumala+on+YKSI,kuten+Jumala+itse+on+meille+ilmoittanut.+Löydät+myös+todisteet+sille,+että+Paavali+halusi+tuhota+Jeesuksen+aloittaman+liikkeen+juutalaisuuden+sisällä,+jossa+hän+ei+väkivalloin+liikkeen+ulkoa+päin+toimimalla+onnistunut.+Niinpä+Paavali+teki+sen,+minkä+vain+läpeensä+paha+tai+riivauksen+vallassa+oleva+voi+tehdä,+eli+luopui+alan+oppineena+varmasti+läpikotaisin+tuntemastaan+Jumalan+opetuksesta+ja+selkeistä+kielloista+ja+loi+kummitususkonnon.+Kun+tuntee+tuon+ajan+pakanauskontoja+ei+ole+ihme+että+ajatus+löi+läpi+pakanoiden+keskuudessa.+Kun+sitten+roomalaiset+(pakanat)+ottivat+kimmitususkonnon+omakseen+on+loppu+(surullista)+historiaa.+
En+ole+yhden+miehen+seurakunta,+vaan+luterilainen+joka+uskoo+YHTEEN+Jumalaan+ja+seuraa+Jeesuksen+opetusta.+En+suvaitse+monijumalaista+pakanaoppia!+En+rukoile+ihmisiä!+En+kumarra+ihmisiä!
02.03.2019 08:56
Paavalilaisen+harhaopin+synnyttämä+kristinuskon+vääristelmä+ja+sen+kolmen+jumalan+kopla+ovat+tuominneet+valtavan+määrän+ihmisiä+kadotukseen.+Jeesus+nimenomaan+varoitti+susista+lampaiden+vaatteissa.+Paavali+tuhosi+kristinuskon+sisältä+päin+vääristämällä+Jeesuksen+opetukset+täydellisti+luodessaan+vainajahenkikultin+ja+myyden+ajatuksen+pakanoille.+Pakanoihin+upposi+moinen+täydestä+ja+luonnollinen+jatko+olikin+kolme+jumalaa,+isä,+poika+ja+alun+perin+Maria.+Yrityksissä+selittää+epätoivoisesti+kyseessä+olevan+yhä+monoteistinen+uskonto+Maria+korvattiin+(virallisissa)+versioissa+Pyhällä+Hengellä.+Huomattava+on+kuitenkin,+että+Maria+saa+edelleen+katolisissa+piireissä+valtaosan+rukouksista.+Millään+päätöksillä+ei+matemaattisia+tosiasioita+voi+muuttaa.+1+1+1=3!
01.03.2019 23:25
41 / 54