Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

2

  1. Mulla on ollu smiley jonku 7v eikä oo ollu mitään ongelmaa muuta kuin ku oli alussa meduusa samaan aikaan ja siinä liian pitkä tappi ni se jäi aina kiinni.
    Kävin teettämässä sen ihan lävistys liikkeessä ja mitään tulehduksia ei tullu. Huuhtelin suusn 2-3 kertaa desioivalla suuvedella jota saa apteekista ja aina ruuan jälkeen vedellä ensimmäisen viikon. Kipuja ei ollu muuta ku ensimmäinen kaks päivää muuten ei mitään.
    Jänneläväri ei yleensä kasva ulos vaan suurempi todennäisyys on että se repeää kun on tehty liian pieneen jänteeseen.

    Mutta jos haluat sen jostain syystä tehdä ite ni kannattaa tehä ihan lävistysneulalla ja läviskorua käyttäen ja niitä saa halvalla crazy factoryltä, riippuen korusta hinta vaihtelee .20c ylöspäin ja neula on samaa luokkaa. Muilla ei kannata tulehdusriskin takia tehä ja paranee myös paremmin ja nopeammin kun tehdään lävistysneulalla.
    Eilen tehtiin alahuulen jänteeseen eikä siinä ole kuin pieni jomotus mut ei muuta, nyt on kaikki suun jänteet lävistetty eikä mitän ongelmia vanhojen kanssa.