Olen+sitä+mieltä+ja++tulen+olemaan+ja+olen+sanonut,+että++kokomusta+ja+sosiaaliDEMOKRAATIT+yhdessä+on+raastavin+ja+ryöstävin+yhdistelmä++(siis+yhdessä++hallituksessa)++"verokirjalla"+työssä+käyvälle,+sano+sinä+nyt+jotain+nekatiivistä+siitä+epäjumalastasi+eli+eu:sta.+Mikä+minä+olen+urputtamaan+isosta+rahasta,+en+urputa+metsäin+puista+enkä+merien+vesistä,+otan+sen+mitättömän+osan+niistä,+mikä+minulle+kuuluu,+MUTTA++EN+kieroilemalla+ja+epärehellisesti.+en+ajaisi+luonnonsuojelualuita++kieltääseni++muilta+tätä+samaa+oikeutta+esim.+puihin+ja+kaloihin.+Esimerkki:+ja+mistäpä+muusta+kuin+pääpirusta+oikein+pelsebuupista,+pörssikeinottelija+soros+apujoukkoineen++kävi+pörssikeinotteluun+LOHESTA+noin+kolmevuotta+taitaa+olla+jo+pian++viisikinvuotta+++takaperin+lohi+vietiin+Lontoonpörssiin.++Välittömästi++nousi+hinta+ja+ennusteet+kertoivat,+lohen+hinnan+olevan"+ensikesänä+vähintään++"kolminkertainen.+Kuinka+ollakkaan++SAMAAN+AIKAAN+viherpiipertäjät+aloittivat+"myyräntyöt"+vaatien+Suomen+ja+ruotsin+rannikoilla++täydellistä++lohenkasvatuskieitoa+,+saasteisiin+vedoten.+EIKÖ+OLE+MERKILLINEN++SATTUMA++TÄMÄKIN:+Ellet+usko,+voit+tarkastaa+++pörssitiedot+lohesta+ja+kasvatuskielto+kamppanijan++ajankohdat.+Tämänkin+asian+näkee+realiajassa+kun+on+oivallusta++mielenvapaus+ja+tarkkanäkö.