Nyt trolli Abrahammia vituttaa.
Vastaukset 14
- Anonyymi
Hjuva hjuva.
- Anonyymi
Kaikkia rehellisä ja omantunnon omaavia vituttaa , toisten sortaminen ,toisinsanoen epärehellisyys sen ei pitäisi olla kenenkään mukavuusalue, ei edes norjalaisten.
- Anonyymi
Hyvä hyvä.
- Anonyymi
Mikä siinä on niin hyvää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinä on niin hyvää?
Hyvä, että Aaprahammia vituttaa.
Anteeksi maalaisuuteni, oletin että keskustelemme oikeudenmukaisuudesta, mutta tämä Aabrahammin ärsyttäjä tuntuu olevan niitä ihmisiä, että hoidattaa FINNIÄ nenänpäästään , vaikka kroppaansa syöpä runtelee Tämä on surullista, siis tämänkaltainen piittaamattomuus itsestä ja toisista .
- Anonyymi
Älä itke.
En itke, mutta typeryytesi tekee olon haikeaksi.
- Anonyymi
Itke vaan jos se helpottaa oloasi.
- Anonyymi
Jääkiekko ja hiito on Venäjällä puhtaita lajeja, Ainoastaan yleisurheilu jonka kautta typerien selitysten varjolla "länsi"
=eu yrittäää eristää Venäjää. Tulevaisuus yleisurheilussa on seuraavanlainen Kiina ja Venäjä ottaa 85% arvokisamitalleita, kenia,etiopia luovuttavat pitkänmatkan mitallinsa ja jenkit lyhyiden matkojen mitallit, näin tulee käymään.- Anonyymi
Eikö Venäjällä harrasteta muita lajeja kuin yleisurheilua sekä rääpälelajeja jääkiekkoa ja hiihtoa?
- Anonyymi
Venäjä saatetaan kokonaan potkia ulos kansainvälisestä yleisurheiluliitosta. Hyvä.
- Anonyymi
Venäjä ulos urheilutoiminnasta ja heti.
- Anonyymi
Hyvä idea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta873879Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii4121422Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty391107Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä227933Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty72933Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s292835Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto24802Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen25717Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33701Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan41683