Vapaa kuvaus

Aloituksia

32

Kommenttia

1073

  1. On+kyllä+älyvapaa+aloitus,+mutta+mutta.+Pitäisiköhän+googlailla+taas+kalentereita+että+onko+tänään+torstai+vai+perjantai.
  2. Aito+vai+klooni..??
  3. Voi+senssu+ressukkaa,+kylläpä+huomaa+että+selvästi+olet+minua+ikävöinyt.+Olen+ollut+täällä+thaimaassa+ihan+live-elämässä+elämässä+oikeaa+elämää,+toivottavasti+sinäkin+joskus+pääset.+Aloitushan+ei+minua+koske+muuten+kuin+tuon+kahvipaketin+osalta+ja+huomaan+että+sinäkin+olet+siitä+hyvin+kiinnostunut+ja+innoissasi.+Onhan+sanonta+että+hyvin+yksinkertaiset+ihmiset+innostuvat+yksinkertaisista+asioista.Jutellaan+sitten+kahvipaketista,+sinun+mieliksesi.Minunkin+mielestäni+on+varsin+tyhmää+retuuttaa+kahvia+matkalaukussa,+varsinkin+noin+huonoa+missä+laatu+vaihtelee+vallan+tavattomasti.Mutta+tiedätkö+mitä.?+Ei+sitä+tarvitse+retuuttaa+mihinkään,+meillä+täällä+thaimaassa+tuota+juhla+mokkaa+voi+ostaa+kyllä+ihan+useista+paikoista.+Jopa+täältä+Rayongista,+joka+sijaitsee+matkojen+päässä+tuolta+rakastamaltasi+ja+ihailemaltasi+Pattayalta.+Tästä+kortteerilta+reilu+10+minsaa+mopolla+ja+kaffepaketti+on+kainalossa.Muuten+tuo+samainen+juhlamokka+mistä+jo+kerran+kuvan+sait+on+edelleen+avaamatta.+Tykkäisitkö+jos+lähettäisin+sulle+oikein+ison+kuvan+siitä.?+Pyytäisit+nätisti+jotain+kivaa+hoitsua+tulostamaan+sen+ja+laittamaan+sinitarralla+vaikkapa+sängynpäätyyn.+Olisi+muuten+huonekaverit+kateudesta+vihreänä.+Kyllä+voisit+kehuaretostella+että+"on+meillä+muuten+kahviakin+täällä+thaimaassa"Olisi+se+hienoa.!Ostin+muuten+tänään+kaurahiutaleitakin,+ihan+peltipurkissa.+On+sitten+pähee+purkki,+ei+muuten+ole+kaikilla+pojuilla.+Siinä+sitä+kehumista+riittäisi,+saat+kuvan+jos+olet+kiltti+hoitajille.Kirjoittelemisiin.