Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
asiantravel
profiilit
asiantravel
asiantravel
Vapaa kuvaus
Aloituksia
36
Kommenttia
1206
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+ole+sallittua+muille..???+++En+ymmärrä.
Jokainenhan+voi+syödä+mitä+haluaa,+tosin+siellä+suomen+laitoksessa+syödään+mitä+tarjotaan.+kuulunee+kuukausimaksuun.
F+ykkösten+lähetystä+odotellessa+khao+pad+kung,+hyvää+perushuttua.
16.08.2020 14:43
Tokihan+nuo+hinnat+mieleen+jäävät+kun+jokapäivä+syödä+täytyy,+ei+edes+tarvi+googlailla..+Tuo+sizzlerin+salaattibuffa+käydään+syömässä+vähintäin+kerran+viikossa,+muissa+paikoissa+sitten+fiiliksen+mukaan.
16.08.2020 14:21
Japanilaistyylisistä+noissa+Fuji+ketjun+ravintoloissa+on+aivan+mainio+ruokalista,+on+sitten+tietysti+paljon+kokista+kiinni+tuo+ruuan+maku,+rayongissa+on+kaksi+Fujia+ja+toisessa+on+paljon+paremman+makuiset+safkat.+Se+vaan+on+paljon+kokeista+kiinni.+Ruoka+on+vaan+ihan+parasta+thaimaassa,+länkkäriruokaa+ei+ole+juurikaan+ikävä+tullut,+mitä+joskus+tässä+kotosalla+tehnyt.+Harvoin+sitäkin,+joskus+liha+ja+lohisoppaa..
Terveiset+Rayongista,+hyvää+yötä
15.08.2020 19:58
Sizzler+ei+ole+varsinaisesti+buffetpaikka,+siellä+on+vain+salaattibuffa.+Ainut+buffaan+kuuluva+lämmin+on+spaghetti,+tuna+ja+tom+yam+keitto.+Hintaan+kuuluu+myös+pari+palaa+paistettua+leipää+ja+jälkkärit+hedelmiä+ja+pari+sorttia+vanukasta.+Hinta+oli+viime+viikolla+320+baht+++juomat.+Oikeat+buffat+kuten+shabushi+tai+hot+pot,+jossa+on+sitten+sushia,+kalaa,+mereneläviä,+possua,++nautaa+ja+kymmeniä+sortimentteja+syötävää+ovat+sitten+hinnaltaan+400-700+bahtia+ja+joissakin+niissä+on+aikarajoitus..+Etenkin+tuo+shabushi+on+erinomainen.+En+tiedä+ainakaan+yhtään+kunnon+buffaa+alle+200+bahtiin,+ehkä+10+vuotta+sitten+on+ollut+tai+sitten+ovat+noita+muovituoli/+pölykapseli+ruokaloita.
Terveiset+Rayongista,+hyvää+yötä.
15.08.2020 19:50
Tapanani+on+kylläkin+nukkua+öisin,+ei+ole+tarvetta+tosiaankaan+päivystää+suomi24+palstaa.+Tuossa+23-+00.00+tulee+nukkumaan+käytyä,+suomen+seiskan+uutisten+jälkeen.
13.08.2020 19:24
Olen+aloittajan+kanssa+hyvinkin+pitkälti+samaa+mieltä+asiasta,+numeromieshän+tuo+aloituksen+lienee+tehnyt.+Olen+tässä+pitkin+viikkoa+lukenut+uutisia+suomesta+ja+tuosta+nykyisetä+koronatilanteesta,+tuntuu+aivan+siltä+että+tuosta+kevään+korona-aallosta+ei+todellakaan+opittu+yhtään+mitään.+Päättäjät+on+taas+yllätetty+housut+kintuissa+ja+kaikki+tuntuu+olevan+taas+yhtä+sekoilua.+Kaivattaisiin+pikaisia+ja+rankkoja+päätöksiä+tai+muuten+asiat+ovat+todella+huonosti+nopeastikin.+Puhutaan+vaan+lakipykälistä+ja+liikkuvuuden+vapaudesta...+Hölmöläisten+hommaa+todellakin.+Oma+lento+olisi+helsinkiin+ensikuun+alussa+mutta+nyt+näyttää+siltä+että+siirrän+sen+hamaan+tulevaisuuteen+ja+pysyn+täällä.
12.08.2020 19:24
Joku+joskus+ennenmuinoin+kyseli+että+saako+mekhongia+mistään,+oli+tuossa+edellämainitussa+paikassa+myynnissä+tuollaisia+lahjapakkauksia.
https://aijaa.com/HSBu7p
04.08.2020 19:33
Mukavasti+ovat+herrat+siirtyneen+aloituksen+osoitteista+ravintolaruokiin,+mielenkiintoista+luettavaa.+Tarjoankin+sitten+jälkkäriksi+suklaakakkua+pähkinöillä+höystettynä,+erinomaisen+hyvää+herkkuan+kunhan+ei+tule+tavaksi.+Paikkana+Holiday+inn+Rayong+kahvilan+puoli.+Nyt+täytyy+varoa+paripäivää+herkkuja,+oli+sellainen+latinki.
https://aijaa.com/xN7ra4
Terveiset+rayongista,+hyvää+yötä.
04.08.2020 19:28
Mukavaa+että+välillä+jotain+järkevääkin+tällä+palstalla.+Meillä+tuo+osoite+9/22+ja+sitten+moo+++numero.+Alueen+nimi+ja+Rayong+21000.++Ainakin+täällä+tuossa+osoitteessa+9/22+tuo+22+on+talonnumero+ja+9+alue,+naapureilla+on+9/21+ja+9/23.
Mukavaa+iltapäivänjatkoa+Rayongista.
02.08.2020 10:27
Olen+huomannut+lukiessani+kommenttejasi+että+kaikki+tietosi+on+tuota+"muutama+vuosi+sitten+tietoa"+Tietänet+kuitenkin+että+noihin+vapaaehtoisiin+vakuutuksiin+vaikuttavat+monet+seikat+kuten+paljonko+sinulla+on+vakuutuksia+ko.+yhtiössä,+onko+yksityis-+vai+yritys+vakuutuksia,+kenties+molempia,+onko+pitkäkin+asiakassuhde.+Korvaushistoria,+eli+oletko+hyvä+asiakas+yhtiölle+ja+monet+muut+seikat.+Tuohon+sinulle+rakkaaseen+kela-asiaan+en+ota+kantaa,+asun+edelleen+suomessa+jne..+Kinaaman+en+jaksa+kanssasi+alkaa+joten+laitan+pätkän+tuosta+viestittelystä+jota+kävin+vakuutusneuvojani+kanssa,+enkä+kommentoi+enää+tätä+päivänselvää+asiaa.+Tuosta+näet+myös+kaipaamasi+vakuutusyhtiön+nimen.
https://aijaa.com/wYvDp2
31.07.2020 15:44
Olen+huomannut+lukiessani+kommenttejasi+että+kaikki+tietosi+on+tuota+"muutama+vuosi+sitten+tietoa"+Tietänet+kuitenkin+että+noihin+vapaaehtoisiin+vakuutuksiin+vaikuttavat+monet+seikat+kuten+paljonko+sinulla+on+vakuutuksia+ko.+yhtiössä,+onko+yksityis-+vai+yritys+vakuutuksia,+kenties+molempia,+onko+pitkäkin+asiakassuhde.+Korvaushistoria,+eli+oletko+hyvä+asiakas+yhtiölle+ja+monet+muut+seikat.+Tuohon+sinulle+rakkaaseen+kela-asiaan+en+ota+kantaa,+asun+edelleen+suomessa+jne..+Kinaaman+en+jaksa+kanssasi+alkaa+joten+laitan+pätkän+tuosta+viestittelystä+jota+kävin+vakuutusneuvojani+kanssa,+enkä+kommentoi+enää+tätä+päivänselvää+asiaa.+Tuosta+näet+myös+kaipaamasi+vakuutusyhtiön+nimen.
https://aijaa.com/wYvDp2
31.07.2020 15:40
Perustelisitko+tuota+"matkavakuutus+on+mennyt+vanhaksi"..?
Itse+laitoin+viestiä+vakuutusyhtiööni+tuossa+maaliskuun+puolivälin+jälkeen+tuosta+vakuutuksen+jatkamisesta,+vastaus+tuli+että+vakuutusta+voi+jatkaa+1-21+kuukautta.+Vakuutus+pitää+olla+jatkettu+ja+maksettu+ennen+vanhan+vakuutuksen+päättymistä.+Minulla+on+nyt+vakuutus+voimassa+syyskuun+loppuun,+jatketaan+tarvittaessa.+Lento+helsinkiin+olisi+syyskuun+alussa+ja+sitten+taas+tammikuun+alussa+takaisin+bangkokiin.+Täytyy+vaan+harkita+että+menenkö+käymään+suomessa+lainkaan+jos+näyttää+ettei+tammikuussa+pääsisi+takaisin+thaimaahan.+En+oikein+ymmärrä+noita+sinun+kommentteja+vakuutuksista+ja+viisumeista,+ei+niissä+ole+mitään+ongelmia+normaali+ihmiselle.
30.07.2020 19:14
Olen+huomannut+että+eri+immigrationeissa+on+hieman+eri+käytännöt,+ilmeisesti+pykäliä+tulkitaan+hieman+eri+tavalla.+Itse+ole+viime+vuodet+asioinut+map+ta+phutin+immissä,+joka+on+suuremmalti+osin+tarkoitettu+rayongin+teollisuuden+työntekijöiden+käyttöön+toki+siellä+ihan+normi+fallejakin+paljon+asioi.+Leimoja+olen+sieltä+passiin+hakenut+ja+muita+paperiasiota+hoidellut+mm.+ajokortteja+varten+paperit.+Pariin+otteeseen+olen+thaimaahan+tullessa+sanonut+eukolle+että+soittaa+tuosta+ilmoittautumisesta,+ja+aina+vastaus+immistä+on+ollut+sama,+ei+tarvi+tulla+käymään+jos+osoite+on+sama+kuin+viime+kerralla+ja+osoite+oli+merkitty+oikein+maahantulokorttiin.+Eli+tuosta+päätellen+heillä+on+aika+hyvin+vanhatkin+tiedot+saatavilla+tietokoneelta.
29.07.2020 19:06
Vielä+lisään+että+Sattahipistä+Rayongiin+tultaessa+nuo+jalostamosysteemit+alkavat+jo+tuosta+Map+ta+phutin+alueelta.+Iltavalaistuksessa+melko+hulppean+näköisiä+nuo+kaasujalostamon+tornit+ja+melkoista+lieskaa+tulee+torvesta+kun+polttavat+jotain+ylimääräistä+kaasua.
15.07.2020 19:02
Tuota+öljynjalostusteollisuutta+on+Rayongista+aina+tuonne+BanBhehen+asti+koko+rannikon+matkalta.+On+myös+kaasujalostamo+ja+paljon+muuta+kemianteollisuutta+ainakin+20+kilometrin+matkalla+rannikon+tuntumassa.+IRPC:llä+on+myös+oma+technology+college+täällä+rayongissa+jossa+kouluttavat+omia+työntekijöitään,+myös+oma+sähkölaitos+tuolle+jalostamokompleksille.+Pikkuteitä+kun+ajelee+tuota+rannikkoa+pitkin+pääsee+jonkinlaiseen+käsitykseen+tuon+laitoksen+suuruudesta.
Kerroit+että+Rayong+on+sinulle+hyvinkin+tuttu+paikka,+olet+sitten+oleskellut+täällä+useinkin?++Missäpäin+Rayongia+tuo+vaimosi+siskon+tyttö+asuu?
15.07.2020 18:57
Kiitokset+kehuista,+ei+vaan+viitsi+enää+tänne+kirjoitella+saatikka+kuvia+laittaa+syykin+on+aivan+selvä.+Parissa+minuutissa+alkaa+vittuilu+asiallisista+kuvista+ja+kommenteista,+tuossa+juuri+lueskelin+kuluneen+viikon+aloituksia+ja+kommentteja,+eivät+vaikuttaneet+terveen+mielen+tuotoksilta+ja+psykiatriksi+en+ryhdy+vaikka+tarvetta+näköjään+olisi.+Tarinoita+thaimaasta+kuvineen+löytyy+eräältä+oikealta+matkailupalstalta+jonne+jotain+pari-+kolme+kertaa+viikossa+laittelen.
11.07.2020 19:16
Täytyy+toivoa+kuitenkin+että+pääsee.+Minulla+lento+syyskuun+alussa+Bkk-Hel,+ja+tammikuun+alkuun+ostettu+lippu+takaisin+Hel-Bkk.+Syksyllä+pakko+käydä+suomessa+työasioita+hoitelemassa.+Hippusen+verran+venähti+tämä+tammikuussa+alkanut+retki+mutta+eipä+haittaa,+hyvin+on+viihdytty.+Täytyy+vaan+toivoa+että+ensi+tammikuussa+tilanne+alkaa+normalisoitumaan+eikä+tuota+toista+aaltoa+tule.+Eipä+huvittaisi+talvea+suomessa+viettää.+Jos+tuo+tilanne+tuossa+syyskuun+alussa+näyttää+huonolta+niin+sitten+pysytään+täällä.
30.06.2020 19:19
Paras+kommentti+mihin+palstan+vajakkipojan+aivoilla+kykenee,+oliko+muuta+aloitukseen+liittyen.
30.06.2020 19:07
Näin+tuon+suomalaisten+huimapäiden+bussin+Malesian+Sepangissa+F1+kisojen+bussiparkissa,+piti+oikein+hieraista+silmiä+kun+siellä+seisoi+rivissä+bussi+missä+luki+kupeessa+salon+tilausmatkat.+Vuosi+taisi+olla+2014,+näin+muistelisin.
28.06.2020 19:13
Olen+käyttänyt+tuota+Transferwiseä+aika+paljon,+mitään+luotettavuusongelmia+ei+ole+ollut+ja+raha+siirtyy+nykyään+suomen+tililtä+thaikkuihin+alle+viidessä+minuutissa+kun+lähettää+arkipäivisin.+En+ole+käyttänyt+enää+suomalaista+korttia+thaimaan+pankkiautomaatilla+aikoihin,+olen+siirtänyt+rahaa+suomitilitä+thaikkutilille+ja+sitten+nostanut+rahat+thaikkutililtä.+TW:+llä+aina+hyvä+vaihtokurssi+ja+siirtopalkkio+naurettavan+pieni+eli+tulee+huomattavati+halvemmaksi+kuin+suomikortin+käyttö.
27.06.2020 19:31
43 / 61