Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
asiantravel
profiilit
asiantravel
asiantravel
Vapaa kuvaus
Aloituksia
36
Kommenttia
1202
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
jos+ymmärtäisit+lukemaasi+hitaalla+käyvä+jälkijättöinen+niin+ymmärtäisit+lauseen+"+pian+niin+paljon+kun+huvittaa"++kysyppä+vaikka+hoitsulta+mitä+se+tarkoittaa.++aivan+oikein..!!!+ymmärsit+kuitenkin+että+olen+palannut+töihin,,!!!+et+olekkaan+aivan+toivoton+tapaus.+ole+onnellinen+että+olen+vielä+työssä.+minun+rahoillahan+sinunkin+eläminenkin+maksetaan.+aivan+,+vielä+tällä+hetkellä+käyn+töissä+6+kuukautta+vuodesta.+mutta+en+enää+kauan.+sinullahan+tuota+työongelmaa+ole+koskaan+ollutkaan...
08.06.2019 16:48
ei+pimahtanut+pinna,+lähinnä+huvittaa+nuo+sinun+jätöksesi...+missä+on+sinun+elämä.?++minulla+on+sentään+mahdollisuus+viettää+lähes+puolet+vuodesta+thaimaan+lämmössä..+pian++niin+paljon+kun+huvittaa.+sinulle+sitä+mahdollisuutta+ei+tule+koskaan+herra+hitaalla+käyvä+jälkijättöinen...
08.06.2019 16:29
tuo+sinun+katkeruus+kaikkea+ja+kaikkia+kohtaan+näkyy+melkoisen+kauas.+saat+kyllä+apua+siihen+jos+vaan+ymmärtäisit+hakea.
luulet+ettei+kukaan+tunnista+sinua+kun+kirjoitat+anonyyminä,+eihän+täällä+ole+ketään+muuta+yhtä+ääliötä.
+kaksi+on+edelleenkin+yksi....
08.06.2019 15:23
edelleen+haluan+korjata+tämän+jälkijättöisen+huomattavan+hitaalla+käyvän+herran+sanomisia.+aasi+travel+ei+ole+naimisissa+thain+kanssa+.+eikä+koskaan+aio+ollakkaan.+mistä+päättelit+että+olen+naimisissa.?++jokin+uusi+luulosairauskin.?+
ystävällisesti+vastausta+taas+odotellen,+aasi+travel.
08.06.2019 15:18
ihmettelen+miksi+tänne+kirjoittavista+lähes+kaikki+on+anonyymejä.++ei+ainakaan+johdu+siitä+että+nimimerkin+rekisteröinti+olisi+vaikeaa...+eräskin+hmmm,+sanoisinko....+enpäs+sano...+kirjoittaa+99%+viesteistä+anonyyminä+,yhden+prosentin+nimimerkillä.
08.06.2019 14:39
ei+liity+mihinkään+vedonlyöntiin+vaan+eiliseen+viestiketjun+aloitukseen..
08.06.2019 14:32
"mies"+joka+ei+pysy+sanojensa+takana,+vallan+anonyyminä+sairaita+oksennuksiaan+heittelee.+pian+alkaa+toinen+persoona+säestämään.
08.06.2019 12:03
näköjään+"paraisten+mies"+oireilee+pahemman+kerran+taas.+eilinen+diagoosini+ei+ainakaan+suuremmalti+pieleen+mennyt+tai+sitten+on+aamuannos+ottamatta..
08.06.2019 11:53
muistan+hyvin+mukavat+tarinasi+ainakin+10+vuoden+takaa..+siksi+tuo+28x,+ja+tulee+aina+olemaan..
08.06.2019 11:51
hra+28x+milloin+käynyt+thaimaassa+viimeksi..?
08.06.2019 11:25
ääliö+paljasti+itsensä+päivä+pari+sitten..
08.06.2019 10:54
väärin+meni
08.06.2019 10:53
muistakaahan+palstalaiset+että+kaksi+onkin+yksi..!!!
08.06.2019 10:33
edelleen+tässä+herra+senssun+vastausta+odottelen,...
07.06.2019 16:49
kuten+huomaat,+asialliseen+kysymykseen+et+täältä+vastausta+saa.+suosittelen+tutustumaan+thaimaan+suurlähetystön+sivuihin,++siellä+eri+viisumeihin.+löytyy+myös+härmän+kielellä+jos+tarvit.+muitakin+mahdollisuuksia+on+mutta+en+nyt+niistä+ala+kirjoittelemaan.+onnea+matkaan.!
07.06.2019 16:47
kiitos+mielelläni+jatkan+tästä.++syykin+on+selvä,+erittäin+laadukasta+palstaa+lueskeltuani+huomasin+että..+mitenhän+tuon+oikein+nätisti+sanoisi...++yläpäästään+jälkijättöinen,+huomattavan+hitaalla+käyvä+herra+on+kiinnostunut+nimimerkistäni.+ajattelinpa+ottaa+vähän+kantaa+asiaan+ettei+mene+aivan+tämän+herran+yksinpuheluksi.+viimeisen+vuoden+aikana+olen+ollut+viisi+kuukautta+thaimaassa,+siitä+viidestä+kuukaudesta+kolme+tuntia+pattayalla.+niistä+kolmesta+tunnista+kaksi+ajanut+autoa+keskustan+ruuhkassa+ja+tunnin+ollut+kasikornin+konttorissa.+muutenhan+pidän+majaa+eukon+omistamassa+talossa+Rayongissa,+itse+omistaen+vain+Zoomerin.+persaukinen+kun+olen.+joten+asiaan,+mistä+tulee+nimitys+pattayan+Aasitravel..?+mielenkiinnolla+vastausta+odottaen.++muuten,+on+melkoisen+mielenkiintoista+ja+tasokkaan+sivistynyttä+keskustelua+herrat+saaneet+aikaiseksi.+huomaa+kyllä+että+on+sivistystä+takana+enemmänkin.++aina+ilo+asioida+kanssasi.
rakkain+terveisin+A(a)siantravel
ps.+varmistui+muuten+juuri+äsken+että+kaksi+onkin+yksi,+paino+sanalla+varmistui.++vekkuli+juttu.
07.06.2019 16:13
Riemukasta+iltaa,+insinööriherrat+numeromies+ja+chiang+mai+pitävät+näköjään+melkoisen+sivistynyttä+keskustelua+yllä+tasoa+unohtamatta.+haukkumista+ja+suoranaista+vi....lua.+jostakin+syystä+minusta+tuntuu+että+tämä+ratkiriemukas+puolituntinen+lukuhetki+riittää+taas+pariksi+viikoksi.+matkailuannos+jäi+melkoisen+vaisuksi.+syksyllä+taas+thaimaahan,+terveiset+kaikille+palstalaisille.!!
29.05.2019 19:12
palstan+sivistyneet+herrasmiehet+thaimaasta+pitävät+taas+näköjään+tasoa+yllä.
13.05.2019 18:55
moro+numeromies,++eukolle+soittelin+tänään.++rayongin+seudulla+lämmöt+huitelee+yli+40+asteessa,++ei+kuulemma+muista+näin+pitkää+kuumaa+jaksoa.+sateesta+ei+sitten+tietoakaan.
01.05.2019 18:11
Jahas,+asiaahan+täällä+näköjään+kirjoitellaan.+herrat+pitävät+näköjään+edelleenkin+tasoa+yllä,+mukavaa+vessalukemista.+ja+vielä+tietysti+tervehdys+hra+28x.,!!
30.04.2019 17:55
60 / 61