Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
hvp27
hvp27
hvp27
Vapaa kuvaus
Aloituksia
57
Kommenttia
8242
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Leivässä on kyllä aina paljon energiaa. Kohta vuorossa 100 g täysjyväleipää ja päällä kebap-lihaa. 325 kcal. Tuo on minulla ateria mutta jos noita vetää 3 niin tuossa on jo 1000 kcal.
Peruna on taasen oivaa ruokaa laihduttajalle. Litra broilerkeittoa 600 kcal.
23.07.2024 18:36
Näinpä. Yksi pitsa kuukaudessa ei kaada painonhallintaa.
Eilen kepab. Syön kebaplihaa leivän päällä seuraavan viikon, mukana jukurttivalkosipulikastiketta (turkkilainen jugurtti/valkosipuli/valkopippuri/limettimehu/suola) ja tomaattikastike (valutettua tomaattimurskaa/sipulia/sitruunamehua/pilkottua chiliä/chilikastiketta) .
21.07.2024 12:18
Leivässä on noin 7 g proteiinia per 100 g ja jos korvaa 20% jauhosta soijajauholla tai gluteenilla niin proteiinin määrä nousee 17%:iin.
Perushampurilainen jossa ei ole majoneesia ei ole mikään kaloripommi, mäkkärin 250 kcal. Pitsaa taas ei voi tehdä mitenkään vähäkalorisesti.
19.07.2024 15:38
Valitettavasti sekä maitorasva ja naudanliha lisäävät diabestä eikä sinisillä alueilla käytetä kumpaakaan.
19.07.2024 05:15
Isäni sokeutui diabeteksen takia. Lienee paljon tavallisempaa kuin sokeutua Ozempicin takia. Nutriletit Ozempicin kanssa ovat auttaneet minulla vatsavoihin, epäilen että inuliini on syynä.
11.07.2024 15:06
Myös anjoviksia ja munakasta voi suositella.
11.07.2024 15:03
Joo ja tavallista ruokaa.
10.07.2024 05:49
Ei tarvitse olla erityisen älykäs jättämällä syömättä 300 g irtokarkkia, 300 g sipsejä ja litran kermajäätelöä. Tuossa on 3500 kcal.
Jäätelöä pitäisi riittää 50 g ja sipsit sekä karkit eivät kuulu järkevään elintapaan. Popcornissa on muuten huomattavan paljon vähemmän energiaa kuin sipseissä koska ne ovat kevyempiä. Niitäkin korkeintaan 50 g eikä joka päivä.
10.07.2024 05:49
Keskiolut ja makkara on aika hyvä lihotuskeino.
10.07.2024 05:38
Juu, 5 pitsaa tai vastaavaa päivässä on kyllä huomattavaa syömistä. Ei onnistu ihan jokaiselta.
Lihavat ihmiset syövät yleensä vain muutaman sata kilokaloria päivässä liikaa eikä sekään yleensä tule varsinaisesta ruuasta.
09.07.2024 15:44
Pitkä sokeri kuvastaa kuinka korkea sokeri tuhoaa kudosta eli proteiinien sokeristuminen on ongelma. Neuropatiaan liitty muutakin kuin tunnottomuutta.
06.07.2024 10:16
Ei tutkimus vaan simulaatio olemassa olevan datan datan avulla.
Noinhan se menee. Kasvipohjainen ruokavalio on terveellisempi monessa suhteessa, myös diabeteksen kannalta.
06.07.2024 06:14
Punariisin teho tulee statiineista ja käyttäisin itse apteekkitavaraa.
05.07.2024 18:01
Lisäksi vielä liikuntaa.
04.07.2024 15:32
Perustuu kirjoittajan omaan kokemunseen.
03.07.2024 06:09
Äh, desimaalipilkut puuttuvat eli 1.5-2.5€.
Pepe-lakritsipötkyjen kilohinta on jotain 10 €.
03.07.2024 06:07
'Olkinukke tai olkiukko (engl. straw man) on argumentointivirhe, jossa vastapuolen argumentti sivuutetaan esittämällä se vääristeltynä karikatyyrinä. Tällöin sanoja pannaan toisen suuhun ilman, että vastataan siihen, mitä toinen todellisuudessa väitti. Näin vastapuolen mielipide yritetään saada vaikuttamaan epäuskottavalta tai jopa naurettavalta, tai hänet pyritään saattamaan huonoon valoon.[1][2][3]'
'
'Ad hominem tarkoittaa henkilöön käyvää hyökkäystä. Tyypillisiä muotoja ovat ”sinä olet aina tuollainen”, tai ”ei tuota usko kukaan tuollaisen viherpipertäjän suusta”.'
03.07.2024 06:01
Antabus estää asetaldehydin hajoamisen ja sen kanssa viinasta tulee huono olo. Viinan himoa se ei poista.
02.07.2024 02:25
Saatavuus on parantunut paljon. Nyt saanut sitä jo 3 kk.
02.07.2024 02:23
Tutkitusti ei. Sen sijaan tyydyttynyt rasva lisää insuliiniresistenssiä ja insuliiniresistenssin syy on kehon oma rasva. Kakkostyyppiin auttaa pitkälti laihdutus.
02.07.2024 02:21
23 / 413