Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
hvp27
profiilit
hvp27
hvp27
Vapaa kuvaus
Aloituksia
52
Kommenttia
7560
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eiköhän+kyse+ole+pelkästä+ahmimisesta.+Syömishäiriöihin+voi+auttaa+psykoterapia+mutta+ne+ovat+hankalia+tapauksia.
18.09.2020 10:58
Palataanpa+taas+alkulähteelle:
1)+ravitsemussuosituksissa+suositellaan+noin+50E%+hiilihydraatista.+Minulla+tuo+on+1250+kcal.+Se+olisi+6.3+kg+valkokaalia.
2)+kakkostyypin+diabeetikot+eivät+käytä+insuliinia+kompensoimaan++ravinnon+hiilihydraattia+vaan+vähentämään+maksan+tuottamaa+glukoosia.+Tämä+ei+valitettavasti+mene+kaikille+jakeluun.+Aterioiden+hiilihydraattia+kompensoidaan+ateriainsuliinilla+jota+käyttävät+ykköstyypin+diabeetikot.
18.09.2020 10:55
Minulla+on+sellainen+suhtautumistapa+asiaan+että+suunta+on+tärkeämpi+kuin+vauhti.+Elämäntyylin+täytyy+olla+siedettävä+eli+sillä+on+pystyttävä+olemaan+loppuikä.+Toki+välillä+voi+pitää+tehostejaksoja+ja+nyt+alkaakin+yksi+kun+tuli+Sitraludia+kiertäjäkalvon+tulehduksen+eikä+voi+käyttää+yhtään+alkoholia.+250+kcal*30+päivää+tekee+7500+kcal+eli+painon+pudotus+voisi+olla+yhteensä+2+kg.+Syömisten+kanssakin+voisi+olla+tiukempi.
18.09.2020 09:42
Mistä+noin+päättelet?+Tutun+äidillä+on+sen+sijaan+skitsofrenia+ja+kuolee+piakkoin+lääkkeiden+sivuvaikutukseen.+Loppuivatko+taas+asia-argumentit+kun+piti+siirtyä+solvaamaan?
18.09.2020 08:51
No+rasvaisessa+sianlihassa+tai+makkarassa+on+noin+30%+rasvaa+ja+20%+proteiinia.
18.09.2020 08:49
Minä+juon+siis+10+olutta+viikossa,+riippuen+missä+olen.+Kotona+olevista+baareista+ei+saa+hyviä+oluita+joten+en+niitä+juo+ja+silloin+kun+käyn+viikonloppuna+kotona+tai+mökillä+oluen+määrä+jää+10+pulloon+viikossa.+Työpaikkakunnalla+menee+viikonloppuna+4+pulloa+lisää.
Elän+varmasti+aktiivisempaa+elämää+kuin+suurin+osa+ihmisistä.+Syynä+se,+että+en+katso+tvtä+eli+minulla+jää+noin+kolme+tuntia+enemmän+aikaa+harrastuksiin.
Minulla+karppaus+ei+toiminut+vaikka+en+käyttänyt+alkoholia+ja+hiilihydraatit+olivat+alle+60g+päivässä.+Ruisleivän+vaihto+pekoniin,+makkaraan,+kananmuniin+ja+rasvaisen+lihaan+sekä+voihin+että+kermaan+ei+ainakaan+minua+laihduttanut.
Voisit+lukea+Ruotsin+sosiaalihallituksen+ohjeen+diabeetikoiden+ravitsemukseen+eli+ei+siis+hoitoon+'Kost+vid+diabetes'.+Ei+suositella+ketokarppausta.+Oma+dieettiin+löytyy+siitä+kahdesta+kohdasta+eli+matalan+GI:n+dieetti+ja+maltillinen+karppaus.+Ja+edelleenkin+kahden+oluen+glykeeminen+kuorma+on+pieni,+muistaakseni+minulla+jotain+15%.
18.09.2020 08:45
Suosittelisin+sinullekin+psykoterapiaa.+Sitä+antavat+psykoterapeutit,+eivät+psykiatrit.+Psykiatrilla+käyntikin+voisi+tehdä+sinulle+hyvää,+en+tosin+tiedä+onko+uskontoon+ja+ikävään+luonteeseen+lääkkeitä.+Skitsofreniaan+kyllä+on+mutta+niillä+on+todella+ikäviä+sivuvaikutuksia.
18.09.2020 08:25
Tuon+artikkelin+mukaan+tuo+mies+syö+erittäin+paljon+lihaa.+Silläkin+saa+itsensä+lihotettua.
18.09.2020 08:04
Eiköhän+tämäkin+mies+tiedä+kuinka+pitäisi+syödä+mutta+ei+pysty+sitä+noudattamaan.+Itsellä+oli+sama+juttu+mutta+muutin+elämänarvojani+itse.+Ruuan+ei+tarvitse+aina+olla+herkullista+ja+panostan+enemmän+laatuun+kuin+määrään+niissä+asioissa+jotka+ovat+minulle+tärkeitä.
18.09.2020 07:45
Ehkä+"faktasi"+eivät+ole+olleet+kovin+vakuuttavia?+Dieettisi+on+varsin+eriskummallinen+ja+sinun+kannattaisi+kirjoittaa+siitä+kirja.+Siis+helppoheikiksi+helppoheikkien+paikalle.+Titteliksi+vaikka+'Miltei+tuplatohtori+KNM:n+uusi+dieetti'.+
Tällä+palstalla+pyörii+korkeintaan+muutama+kymmentä+ihmistä.+Ei+tuolla+ole+taloudellista+merkitystä+kenellekään.
18.09.2020 07:14
Aika+lailla+on+menty+alaspäin.+Aloituspaino+150++kg+ja+nyt+102.+Välillä+on+tullut+jokunen+kilo+lisää+mutta+suunta+alaspäin.
18.09.2020 07:07
Jeps.+Joillakin+natriumin+eritys+virtsaan+ei+toimi+kunnolla+ja+joillakin+toimii.+Jos+on+korkea+verenpaine+ja+käyttää+paljon+suolaa+niin+kannattaa+kokeilla+vähäsuolaista+dieettiä.
18.09.2020 07:04
Lue+vaikka+tämä+'Whole+grains+associated+with+longevity,+say+Harvard+researchers'.
18.09.2020 06:56
Fogelholm+suosittaa+kylläkin+täysjyväviljaa+mutta+tietää+hyvin+että+kaiken+ruuan+ei+tarvitse+olla+terveellistä.+Jäätelön+syönnistä+huolimatta+hän+on+hoikka+ja+erinomaisessa+kunnossa.
Oletko+katkera+Fogelholmille+kun+hän+pitää+karppausta+huuhaana?+Niin+pitävät+muutkin+ravitsemustutkijat.
18.09.2020 06:54
Joo.+Tuo+heppu+tarvitsee+psykoterapiaa+eikä+laihdutusta.
18.09.2020 06:46
Kakkostyypin+diabetesta+aiheuttaa+lähinnä+lihavuus.+Toki+voi+juoda+haimansa+mutta+silloin+kyseessä+on+ykköstyypin+diabetes.+Väitätkö+nyt+että+kaikki+olutta+juovat+diabeetikot+ovat+alkoholisteja?+
Minulle+pari+olutta+töiden+jälkeen+on+keino+päästä+eroon+työstä.+Sen+jälkeen+voi+sitten+harrastaa+muuta.
18.09.2020 06:38
Kerro+missä+virallinen+taho+suosittaa+tiukkaa+karppausta+diabeetikoille+diabeteksen+hoitoon?+Pitäisi+löytyä+runsaasti+lähteitä+kun+olet+noin+varma.+Vai+onko+uskomuksesi+lähtöisin+Karppauspiireissä?+Onko+sinulla+edes+diabetestä+tai+minkäänlaista+lääketieteellistä+koulutusta?
Aivan+vastaavasti+olen+joutunut+jättämään+diabetes+lääkkeet+pois+muutaman+kerran+kun+olen+nutrannut.+Isolla+kalori+ajella+käy+noin+olipa+dieetti+mikä+hyvänsä.
Briteissä+alkaa+iso+interventio+jossa+laitetaan+5000+diabeetikkona+pussikuurilla.+Edellisessä+kokeessa+90%+yli+15+kiloa+laihtuneista+pääsi+eroon+lääkkeistä.
18.09.2020 06:32
Enemmänkin+käännös+on+'runsas+suolan+käyttö+lisää+joillakin+verenpainetta'.+Suola+lisää+kiistatta+väestötasolla+verenpainetta+mutta+ei+kaikilla+yksilöillä.
Jostain+syystä+karppaajat+ovat+kovin+kiihkeitä+kieltämään+suolakin+negatiiviset+terveysvaikutukset.+Johtunee+tavattoman+korkeasta+suolan+saannista+koska+juustot,+makkarat+ja+muut+lihajalosteet+sisältävät+runsaasti+suolaa.
17.09.2020 16:00
Perunalla+ei+ole+täysjyvän+hyötyjä+joskin+perunasalaatissa+on+resistenttiä+tärkkelystä.
17.09.2020 15:16
Vaalea+leipä+oli+oikein+hyvää.+Jauhona+italialainen+00-jauho+ja+lisänä+hiukan+psylliumia+ja+rypsiöljyä.+Jos+juuri+ei+tule+ennen+keskiviikkoa+niin+teen+vielä+yhden+kauraleivän+reseptillä+1+osa+kaurahiutaleita,+2+osaa+vettä+ja+4+osaa+vehnäjauhoa.
17.09.2020 13:45
246 / 378