Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
hvp27
profiilit
hvp27
hvp27
Vapaa kuvaus
Aloituksia
52
Kommenttia
7560
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ylin+neljännes+käytti+peräti+5%+tyydyttynyttä+rasvaa+tuolla+ja+siellä+kylläkin+pyydettiin+vähentämään+suolaa.
23.08.2020 04:45
Se+on+katkera+kalkki+Vekulle+kun+hänen+mukaansa+vain+karppaus+parantaa+diabeteksen.
23.08.2020 04:38
Joo.+Muuten+kyllä+hyvä+lääke+mutta+voi+olla+mahdoton+käyttää+joillekin.
23.08.2020 04:30
Tuskin+tupakoi+kun+on+juossut+maratonin+2.5+tuntiin.+Mitenköhän+isäsi?
Fogelholm+on+Helsingin+yliopiston+ravitsemustieteen+professori+eli+akateemisesti+korkeimmalla+oleva+henkilö+ravitsemustieteissä+Suomessa.+Tietänee+hommansa.
23.08.2020 04:19
Ei+tieteellinen+koulutus+takaa+sitä,+että+ei+hurahtaisi+johonkin.+En+kyllä+usko+KNMn+väitelleen.
23.08.2020 04:01
Luonnollisesti+siitä+miten+siellä+syötiin+vielä+1960-luvulla.+Siinä+missä+meillä+ravitsemus+on+parantunut+niin+siellä+se+on+huonontunut.+Erikoisesti+nykylasten+lihavuus+huolestuttaa.
Lihan,+eläinrasvan+ja+sokerin+kulutus+on+noussut+valtavasti.+Kasvisten+ja+hedelmien+kulutuksesta+en+tiedä.
23.08.2020 03:57
B12+yliannostuksesta+ei+ole+vaaraa+ja+vitamiini+halpaa+niin+en+kyllä+mittaisi+omalla+rahalla.+Itse+syön+sitä+metformiiniin+takia.
22.08.2020 10:33
Saisihan+noiden+lisäksi+syödä+hiukan+lehtisalaattia.+Bernsteinin+dieetti+kieltää+esimerkiksi+tomaatin+ja+kahvimaidon.+
Ei+hiilihydraatittomalla+dieetillä+elä+edes+vuotta+ilman+ravintolisiä.
22.08.2020 08:55
Joo.+Erikoisesti+hiilihydraatin+laatu+on+laskenut.
22.08.2020 08:41
Juu,+en+muistanut.+Ilmeisesti+kuulut+niihin+ihmisiin,+joilla+vilja+ärsyttää+suolistoa.+Oliko+eroa+puhdistetun+viljan+ja+täysjyvän+välillä?+On+viljoissa+muitakin+proteiineja+kuin+gluteeni+ja+joillakin+viljan+kuitu+ärsyttää+suolistoa.
22.08.2020 08:39
Rypsille+käytettiin+neonikonoideja.+Roundup+on+ykeisherbisidi+joka+tappaa+kaikki+kasvit+paitsi+peltokortteen+ja+sen+siirtogeeniset+kasvit.
Nykyiset+kasvinsuojeluaineet+hajoavat+ennen+kun+kasvit+syödään.+Ulkomaisissa+hedelmissä+on+kyllä+jäämiä.
22.08.2020 08:34
Sekä+Forxiga+että+metformiini+vähentävät+sokeria+kun+toinen+estää+sen+syntymistä+ja+toinen+poistaa+sitä+elimistöstä.
Olisi+varmaan+parasta+varata+lääkärille+aika.+Itse+kyllä+kokeilen+ennen+seuraavaa+lääkäriä+mikä+on+paasto+ilman+XigDuota.
22.08.2020 08:25
Täytyy+tehdä+vastaava+testi+ensi+viikolla.+Ei+kylläkään+kotipitsan+pitsalla+ja+jäätelön+jätän+väliin+vaikka+kyseisessä+ravintolassa+onkin+erinomaista+jäätelöä+tai+oikeastaan+gelatoa.+Minulla+on+verensokeri+2h+ateriasta+noin+8+eli+siinäkin+on+parantamista+mutta+laihtuminen+parantaa+tuotakin.
22.08.2020 07:28
Stressi+ja+sairastaminen+vaikuttaa+kyllä+verensokeriin.
22.08.2020 07:21
Laskimotulppa+ei+ole+krooninen+verisuonisairaus+vaan+äkillinen+tapahtuma.+Kun+istuu+lentokoneessa+pitkään+samassa+asennossa+niin+laskimoiden+veren+virtaus+vähenee+paikoitellen+ja+verisolut+alkavat+tarttua+toisiinsa+kiinni+ja+noista+muodostuu+vähitellen+verihyytymä.+Pitkillä+lennoilla+pitäisi+käyttää+lentosukkia+ja+jaloitella+säännöllisesti.
22.08.2020 06:59
En+tiedä+näiden+koulutustasosta+mutta+argumentit+ovat+lähinnä+huvittavia+ja+paljastavat+todellakin+asia-argumenttien+puutteen.
Muissakin+lahkoissa+naiset+usein+rakastuvat+guruihin+ja+matkasaarnaajiin.
22.08.2020 06:43
Kenestäköhän+Fogelholmilta+kirjoitat?+Mikael+Fogelholm+pyöräilee+kovaa+vauhtia+10+tuntia+viikossa+ja+juoksee.+Ei+kuulosta+vaippavanhukselta+eikä+myöskään+sössötä.
22.08.2020 06:40
Fogelholm+on+erittäin+hyväkuntoisen+näköinen+ja+tuskin+dementikko.+Kestävyysurheilijoiden+rasvaprosentti+on+helposti+alle+15+ja+Heikkilän+yli+25.+Heikkilä+valkaisee+hampaitaan+ja+todennäköisesti+meikataan+valokuviinsa.+Saattaa+myös+käyttää+korsettia.+Ja+värjää+hiuksensa+
Itse+olisin+kovin+tyytyväinen+jos+näyttäisin+muutaman+vuoden+kuluttua+Fogelholmilta.+Nyt+olen+kyllä+rypytön,+tukka+on+sängestä+huolimatta+tuuhea+eikä+tukassa+ole+harmaata.+Parrassa+alkaa+kyllä+olla+harmaata.
21.08.2020 15:38
Eipä+noilla+ole+ollut+ongelmia+omaksua+uutta+tietoa.+Sen+sijaan+esimerkiksi+Heikkilällä+on+ollut+ongelmia+omaksua+tietoa+ylipäätänsä.
Voit+esimerkiksi+kommentoida+Laatikaisen+blogia+eikä+sieltä+poisteta+hölmöjäkään+kommentteja.+Heikkilän+facebookryhmästä+taas+saa+bannin+heti+kun+toteaa+ettei+gurun+tekstissä+ole+järkeä.
Tyypillinen+professori+seuraa+alan+tutkimusta+hyvin+paljon.
21.08.2020 15:28
Olen+myös+pihi+eli+hankin+kaiken+mahdollisimman+halvalla.+Nyt+on+haussa+alligaattori+ja+halvin+hinta+on+90€+ja+kallein+130€.+Tuskin+ostan+kolmatta+vaan+tyydyn+halvempaan+kun+käyttöikää+tulee+vain+vuosi+eli+ehkä+50+käyttökertaa.
Itse+tehdyssä+shirataki+ssa+on+myös+hyviä+puolia+hinnan+lisäksi+eli+voisi+tehdä+esimerkiksi+levyä+ja+noita+voisi+maustaa.+Lisäksi+yhdestäkään+lähikaupasta+noita+ei+löydy.
21.08.2020 15:22
260 / 378