Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
MrLimppu
profiilit
MrLimppu
MrLimppu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
65
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin+vaikka+minulla+oli+sisko+niin+ei+se+kovin+paljon+auttanut+kun+hän+kuitenkin+oli+sen+verran+monta+vuotta+minua+nuorempi.+Jotkut+hänen+vaatteet+joskus+kokeilin+mutta+suurin+osa+oli+minulle+kuitenkin+sen+verran+liian+pienet+että+eivät+minulle+mahtunut+päälle+sitten+millään.+Jotkut+hänen+pienet+koon+110+vaatteet+kuitenkin+onnistuin+änkeämään+minun+päälle+vaikka+itse+jo+siihen+aikaan+käytin+jo+koon+160+vaatteita.+Uimapuvut+oli+kuitenkin+sellaisia+että+ne+venyivät+tarpeeksi+ja+menivät+minun+päälle+vaikka+olivat+reilusti+liian+pienet.+Kerran+kun+olin+yksin+kotona+olin+löytänyt+hänen+yksiosainen+uimapuku+ja+onnistuin+pukemaan+sen+päälleni+ja+siinä+olin+sitten+kotona+useamman+tunnin+ja+riisuin+sen+vasta+hetki+ennen+kun+vanhemmat+tulivat+töistä+kotiin.+Luulin+että+kukaan+ei+saa+tietää+mitä+olin+tehnyt+mutta+olkaimet+olivat+tehnyt+selvät+jäljet+olkapäille+ja+illalla+saunassa+sitten+selitin+jotain+todella+painavasta+koulurepusta+jonka+olin+vuorotellen+kantanut+molemmilla+olkapäillä.+Tuohan+aikaan+minä+olin+juuri+siirtynyt+yläasteelle+ja+sisko+oli+vasta+juuri+aloittanut+koulun+ala-asteella.
25.06.2022 12:01
Niinpä,+itse+on+varmaan+sitten+ollut+oikea+enkeli+lapsuudessa+kun+ei+koskaan+mitään+tuollaista+keksinyt+tehdä.
09.06.2022 22:36
Kiitoksia,+siitä+on+jo+päässyt+yli+koska+siitä+on+jo+sen+verran+monta+vuotta.
09.06.2022 22:32
Niinhän+mekin+siskon+kanssa+olimme+todella+läheisiä+jopa+niin+läheisiä+että+joskus+kävimme+katsomassa+yhtä+paritaloa+missä+molemmat+asunnot+oli+myynnissä+yhtäaikaisesti+mutta+siellä+oli+kosteusvaurioita+niin+se+jäi.+Olisi+ollut+kätevä+hänen+lapsille+kun+eno+olisi+asunut+naapurissa,+ja+joku+olisi+pitänyt+taloa+silmällä+kun+itse+olin+tien+päällä.+
Ikävä+kyllä+meidän+yhteinen+taival+täällä+maan+päällä+loppui+jo+monta+vuotta+sitten.
09.06.2022 16:52
Niin+sitä+minäkin+vähän+arvelinkin+hänen+iäkseen+kun+äidin+ja+tädin+kanssa+oli+siellä+huvipuistossa.+Tosin+tänä+päivänä+nuoret+kyllä+aikuistu+aikaisemmin+kun+ennen,+siskon+tyttökin+matkusti+jo+ympäri+Suomea+yksin+silloin+kun+hän+oli+tuossa+iässä,+nyt+hän+on+jo+nuori+nainen+eli+tuosta+on+jo+vuosia.+
Sitä+en+arvannut+että+siskosi+on+yh,+joten+se+teoria+hänen+miehestä+ei+sitten+pitänyt+paikkansa.
09.06.2022 14:34
Nimenomaan,+ainahan+nuoret+ovat+keksineet+vaikka+mitä+mutta+nyt+nämä+haasteet+jotka+netissäkin+leviää+niin+välillä+alkaa+jo+olemaan+hengen+vaarallisia+heille+itselleen+tai+ulkopuolisille.
09.06.2022 12:48
Minkä+ikäinen+tämä+poika+on?+Jotenkin+minulle+tuli+mielikuva+että+hän+olisi+joku+12-16+vuotias+ja+tuskin+sen+ikäisenä+hän+vielä+olisi+kiinnostunut+nuuskimaan+tätinsä+pikkuhousuja.+Oliko+hän+yksin+vierailulla+silloin+vai+oliko+koko+perhe+siellä+sinun+luona?+Jos+oli+koko+perheen+voimin+niin+enemmän+minä+ehkä+epäilisin+sinun+siskon+miestä+kuin+siskosi+poika.+Tämä+nyt+vaan+on+minun+mietteitä+asiasta+tietämättä+tarkemmin+mitään+yksityiskohtia+tästä.
09.06.2022 12:26
En+minäkään+mikään+mestari+ole+mutta+työni+puolesta+pitää+vähän+niitäkin+tarkkailla+niin+että+on+vähän+kärryillä+mitä+nuoriso+puuhailee+ja+varsinkin+näitä+ihme+haasteita+kun+niillä+siellä+on.
09.06.2022 12:11
Niin+tai+näin,+enhän+minä+tiedä+että+tekisikö+hän+noin+vai+ei.++Itse+en+voisi+kuvitella+että+teini+iässä+olisin+jonkun+tädin+pikkuhousuja+lainannut+tuollaista+asia+varten+mutta+serkkutytöjen+pikkuhousut+ehkäpä+kyllä.
08.06.2022 23:44
Minäkin+yritin+ajankuluksi+katsoa+mutta+ei+tullut+yhtään+sellaista+videota+vastaan+ainakaan+siellä+Tiktokissa+missä+olisi+jonkun+rinnat+näkynyt+jossain+huvipuisto+laitteessa.+
Ehkä+ne+videot+olivat+vain+kuvaajien+omaan+käyttöön+tarkoitetut.
08.06.2022 23:39
Voihan+se+olla+että+hän+näin+tekee,+mutta+toisaalta+minulla+on+hieman+vaikea+kuvitella+että+hän+niitä+olisi+niitä+lainannut.+Tämän+mieten+perustuu+ihan+siihen+mielikuvaan+mitä+minulla+on+että+tämä+poika+kuitenkin+on+sinua+niin+paljon+nuorempi+että+häntä+kuitenkin+varmaan+enemmän+kiinnostaisi+sinun+tyttäresi+pikkuhousut,+siis+jos+sinulla+on+tytär,+tai+niin+ainakin+itse+olisin+toiminut+sen+ikäisenä+mitä+kuvitellen+hänen+olevan.
08.06.2022 19:56
Niin+minäkin+ajattelisin+että+nämä+muut+kuvaajat+ei+saa+tarkennettu+video+niin+että+sinun+tuttavat+ei+välttämättä+näe+sitä.+
Olen+joskus+itse+myös+yrittänyt+löytää+netistä+joku+video+minusta+kun+olettamus+on+ollut+että+se+päätyi+sinne+mutta+en+keksinyt+millä+hakusanalla+sen+olisin+löytänyt,+joten+varmaan+melko+pieni+mahdollisuus+myös+että+joku+sinun+tuttavasi+tuon+videon+sattuu+näkemään.
08.06.2022 19:39
Niin+ne+tuntematomat+kuvaajat+ei+onneksi+sentään+tiedä+kuka+sinä+olet+vaan+ainoastaan+joku+nainen+Särkäniemessä,+kun+siskon+poikasi+taas+olisi+voinut+laittaa+tekstiin+"tätini+"+jolloin+kaikki+hänen+tuttavat+olisi+tiennyt+kuka+olet.
07.06.2022 12:31
Ai+se+on+niin+tuore+tapaus,+luulin+että+siitä+olisi+jo+ollut+enemmän+aika.++Eikö+sinun+sisko+sitten+voisi+pyytää+että+hän+poistaa+sen+videon,+mutta+toisaalta+jos+oli+ollut+useampia+jotka+sen+kuvasi+niin+aina+se+on+jonkun+kamerassa+kuitenkin.+
Ai+Särkänniemessä+on+joku+sellainen+laite,+siitä+on+aikaa+kun+viimeksi+siellä+olen+käynyt+eli+joskus+ennen+korona+viimeksi+vein+porukkaa+sinne.
07.06.2022 11:38
Tuo+jos+hän+kuvasi+sen+videolle+niin+on+melkein+pahempi+kun+että+joku+tuttu+olisi+nähnyt+sen+tapahtuvan.++Nythän+on+se+vaara+että+hän+tai+joku+muu+julkaisee+sen+videon.+Missäpäin+tämä+muuten+tapahtui?
06.06.2022 11:41
No+sen+voin+kyllä+kuvitella+että+häpeän+määrä+on+ollut+kuvaamaton.+Niin+ja+varsinkin+jos+vielä+kotipaikkakunnalla+tapahtunut+niin+vielä+enemmän+ymmärrän+sen+tunteen,+koska+silloinhan+ainakin+kuvitellaan+että+joku+tuttu+olisi+sen+nähnyt.+Täytyy+myöntää+että+kyllähän+minäkin+olisin+tuntenut+samoin+jos+jotain+vastaavaa+olisi+minulle+käynyt.
06.06.2022 04:04
Niin+se+on+ainakin+sellainen+asia+mikä+minulle+ei+olisi+edes+tullut+mieleen+että+pitäisi+ottaa+huomioon,+mutta+tuli+varmaan+sinullekin+yllätyksenä+että+niin+kävi.
05.06.2022 20:28
Ehdottomasti+kannattaisi+joku+sellainen+kokouimapuku+hankkia.
05.06.2022 18:42
Niin+harmi+vaan+kun+en+osunut+paikalle+silloin.+Mielellään+olisin+tullut+apuun+että+olisi+saanut+rinnat+takaisin+sinne+mekkoon+sisään+piiloon.+Tuossa+on+kyllä+yksi+hyvä+syy+olla+mies+niin+ei+tarvitse+miettiä+tuollaisia+fysiikan+lakeja+ja+pelätä+että+jotain+sellaista+näkyy+mitä+ei+halua+näyttää.+Moni+mies+ei+sitä+edes+tulee+ajateleksi+että+noinkin+voisi+käydä.++
No+siinä+vasta+olisikin+ollut+näky+jos+sekä+rinnat+ja+rintaliivit+olisi+tullut+ulos+siitä+mekosta.
05.06.2022 18:40
Enemmän+minua+kiinnostaisi+nähdä+ne+kokouimapuvussa+että+miltä+ne+näyttävät+siinä+ja+pysyvätkö+rinnat+siinä+vai+yrittävätkö+ne+päästä+ulos+siitäkin.
05.06.2022 13:18
1 / 4