Lian pienet ja tiukkat vaatteet

Anonyymi

Onko muita jotka ovat kiinnostuneita lian pienistä vaateista? Eli kiinnostunut pukeutua lian pieniin vaateisiin. Mihin vaateisiin pukeudutte lasten, naisten tai miesten vaateisiin?

163

2121

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lähinnä repimisleikeissä. Nautin satiini ja nylon pintaisten vaatteiden repimisestä. Kiiltävä piukea untsikka esim. Moncler antaa kivan nautinnon saumojen rätinän kera.

    • Anonyymi

      Tiukat satiinishortsit on tosi hot! Vaikka retro adidakset!

      • Anonyymi

        Jep, etenkin juniori kokoiset piukat beckenbauerit soivat ja rätisevät kivasti.


    • Tämä on hyvä mikä saisi yleistyä naisillalla. Ihana olisi miehenä katsoa kun liian tiukat vaatteet nuolisitten kroppaa

    • Minua kiinnostaa pukeutua ja kokeilla lian pienet vaatteet ja kengät ja yrittää saada ne ängetty päälleni. Mutta myös katsoa kun nainen yrittää pukea todella paljon lian pienet vaatteet ja kengät päälle ja ehkäpä myös yrittää auttaa häntä saamaan ne ängetty päälle. Olisi kiva joskus joutua malliksi naiselle ja yrittää pukeutua hänen vaatteisiin.

    • Anonyymi

      Tyttöystäväni kanssa olemme menossa lomalle ja katsoimme uimapukuja ja ajattelin yllätä hänet hankkimalla hänelle tämän puvun jota katsoimme mutta tulipahan pieni ongelma kun hänen koko oli loppu. Hän on aasialainen ja melko pieni ja koko 140 olisi hänelle varmaan se oikea koko mutta jäljellä on vaan koko 122 ja 152 niin kumpikohan pitäisi tilata? Tuo pienempi voi olla vähän lian pieni mutta toisaalta tuo suurempi voi ollakin liian iso ja onkohan se sitten hankala jos on liian iso uimapuku?

    • Anonyymi

      Pukeudun liian pieniin tuulipukuihin. Takki usein kestää. Tuulihousut sen sijaan lopulta repeävät jostai saumastaan. Tämä aiheuttaa jostain syystä suurta kiihotusta.

      • Niin yleensä se on se alaosa eli housut tai hame joka ensin repeä, ennen kun paita tai takki repeä.


      • Anonyymi
        MrLimppu kirjoitti:

        Niin yleensä se on se alaosa eli housut tai hame joka ensin repeä, ennen kun paita tai takki repeä.

        Takki ei ole koskaan edes vahingossa revennyt, muutamat olen tahallaan rikkonut. Sen sijaan tuulihousut ovat useasti revenneet ihan vahingossa haaroista tai pyllystä. Myös housujen polvet ovat hajonneet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Takki ei ole koskaan edes vahingossa revennyt, muutamat olen tahallaan rikkonut. Sen sijaan tuulihousut ovat useasti revenneet ihan vahingossa haaroista tai pyllystä. Myös housujen polvet ovat hajonneet.

        Minulla joskus on kyllä myös takki revennyt selästä, mutta takki pitää kyllä silloin olla paljon liian pieni, jos on vain vähän liian pieni niin eipä se silloin repeä.


      • Anonyymi
        MrLimppu kirjoitti:

        Minulla joskus on kyllä myös takki revennyt selästä, mutta takki pitää kyllä silloin olla paljon liian pieni, jos on vain vähän liian pieni niin eipä se silloin repeä.

        Pitääpä kokeilla saada joku takkini repeämään selästä. Takkeja tuntuu kertyvän, kun ostamistani tuulipuvuista vain housut hajoavat 😁


    • Anonyymi

      On tullut kokeiltua useinkin. Mm. naisten pillifarkkuja ja jeggingsejä. Ja naisten neuleita ym. muita puseroita. Pienimmät farkut on jo niin pienet, että hankala kiskoa päälle. Olenkin pukenut alle liukaspintaiset sukkahousut. Ja silloinhan ne jää hyvinkin näkyville, kun lahkeensuu nousee aika ylös. Näyttää ihanalta, kun muutenkin tykkään sukkahousuista. Myös naisten tiukkoja urkkalegginsejä/trikoita olen kokeillut.

    • Anonyymi

      Satiinishortsit etenkin Puman stripe shortsit ja niden repiminen. Satiini- ja untuvatakit antaa myös kivan vastuksen. Kasarilla koulun punttisalilta tuleessa oli kiva poimia käytävältä muhkea Milletin kiiltountsikka ja hoitaa loppu pullistelut saumat paukkuen.

    • Anonyymi

      Oli miten oli mutta.. Liian tiukat farkut miehellä, aiheuttivat siemennesteelle huonoja jatkuvuuteen aiheuttavia uutisia.

      • Anonyymi

        Eikös se ole pelkkää positiivista. Stoppia tyhmyyden jatkumolle.


    • Anonyymi

      minä ainakin tykkään kun vaimoni pukee liian pienen t-paidan ilman liivejä nännit näkyvät läpi on siinä muilla katsomista c-kupit joten on mitä näyttää

    Ketjusta on poistettu 169 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      346
      3895
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1719
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1480
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe