Naisten alusvaatteet

Anonyymi

Olen keski-ikäinen mies joka pukee naisten alusasuja. Homma alkoi siitä kun poikana sain periä isosiskoni vaatteita, villapaitoja, t-paitoja, takkeja, mutta myös sukkahousuja. Vielä 9-vuotiaana olin välillä kotona erilaisissa lasten sukkahousuissa. Totuin siihen, ja muistan että sain jonkinlaista tyydytystä pukiessani siskoni käyttämiä vaatteita. Välillä hävetti kun kaverit tulivat kylään, ja paljastui, että minulla oli yllä tyttöjen asuja. Sitten minusta tuli iso poika, ja vanhempani eivät enää tyrkyttäneet siskoni vaatteita. Kiinnostukseni naisten asuja kohtaan oli kuitenkin herännyt. Aloin salaa yksin ollessani kokeilla teini-ikäisen siskoni hameita, rintaliivejä, alushousuja, povisukkia ja nylonisia sukkahousuja. Pian myös äidin vaatteet alkoivat kiinnostaa. Ensimmäisen orgasmini sain äidin isoissa rintsikoissa ja vaaleanruskeissa sukkahousuissa. Nautin suunnattomasti säännöllisistä leikeistäni, mutta varjelin huolellisesti salaisuuttani, en vahingossakaan halunut jäädä kiinni. Hieman vanhempana rohkaistuin ostamaan omia alusasuja. Nyt monen vuoden jälkeen puen edelleenkin erilaisia naisten alusvaatteita, myös töissä, jossa pidän pikkareita ja sukkiksia päällysvaatteiden alla

96

7458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samoin kiinnostaa, sama halu, kun näkis asuissa.

    • Anonyymi

      muistan kyllä miten nuorena muna seisoi ja sperma lensi naisten mm. silkkisatiinisten pikkareiden avulla mutta vanhemmiten on näköjään laantunut niin että nytkin mulla on naisten punaiset silkkisatiinipikkarit jalassa mutta eipä nämä enää sytytä millään lailla vaikka yleensä pidän tavallisia miesten vaatteita.

    • Anonyymi

      Kiva tarina... mä pidän myös samoista ajatuksista..

      • Anonyymi

        Kiitos! Olisi kiva kuulla sinun kokemuksistasi ja tavoistasi pukeutua naisten vaatteisiin. Mistä asuista pidät ja mitä pukeutuminen merkitsee sinulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! Olisi kiva kuulla sinun kokemuksistasi ja tavoistasi pukeutua naisten vaatteisiin. Mistä asuista pidät ja mitä pukeutuminen merkitsee sinulle

        Nuorena löysin vaatehuoneestamme ihanat naisten korsetit.. kun laitoin ne päälleni niin ne tuntui tosi mukavalta! Huomasin, että korsettia halusi kokeilla lisää ja ne kiihoitti valtavasti...
        Myös huomasin, että sukkahousuissa on jotain kivaa.. ja niitä kokeiltua sain mahtavan stondiksen..!
        Nykyään tulee osteltua ja käytettyä myös ohuita sukkahousuja.!
        ......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorena löysin vaatehuoneestamme ihanat naisten korsetit.. kun laitoin ne päälleni niin ne tuntui tosi mukavalta! Huomasin, että korsettia halusi kokeilla lisää ja ne kiihoitti valtavasti...
        Myös huomasin, että sukkahousuissa on jotain kivaa.. ja niitä kokeiltua sain mahtavan stondiksen..!
        Nykyään tulee osteltua ja käytettyä myös ohuita sukkahousuja.!
        ......

        Alkup. kirjoittaa. Minunkin äidilläni oli tallessa korsetti ja irtosukkia, joita salaa sovitin. Elettiin kuitenkin 1970-lukua jolloin korsetit ja sukkanauhat alkoivat olla harvinaisia arkisessa pukeutumisessa. Sukkahousuja oli taas paljon tarjolla, enimmäkseen erilaisia vaaleanruskeita ja ihonvärisiä ja eri paksuisia. Ja kiihottavia naisten alushousuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkup. kirjoittaa. Minunkin äidilläni oli tallessa korsetti ja irtosukkia, joita salaa sovitin. Elettiin kuitenkin 1970-lukua jolloin korsetit ja sukkanauhat alkoivat olla harvinaisia arkisessa pukeutumisessa. Sukkahousuja oli taas paljon tarjolla, enimmäkseen erilaisia vaaleanruskeita ja ihonvärisiä ja eri paksuisia. Ja kiihottavia naisten alushousuja

        Minulla on samalta vuosikymmeneltä aivan samanlaiset kokemukset. Suurimman mielihyvä olen saanut rintaliiveistä ja niitä on tullukin hankittua jonkin varran. Toki muutkin asut ovat ihania.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on samalta vuosikymmeneltä aivan samanlaiset kokemukset. Suurimman mielihyvä olen saanut rintaliiveistä ja niitä on tullukin hankittua jonkin varran. Toki muutkin asut ovat ihania.

        Itse olen myös hankkinut rintaliiveja ja nautin niiden käyttämisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen myös hankkinut rintaliiveja ja nautin niiden käyttämisestä.

        Minä käytän myös rintaliivejä päivittäin , nytkin päällä. Usein myös sukkanauhaliivit ja nylon sukat .Minulla on melko paljon naisten vaatteita joihin on mukavaa pukeutua.
        M61 CD


    • Anonyymi

      Kiva on myös käydä naisten luonna ostamassa vaatteita!

      • Kirpparilla kyselin eräältä povekkaalta mummolta että olisko hänellä myydä alusvaatteita.Oli aika leveäperäinenkin.Hän minut sitten kutsuikin kotiinsa kahville ja sain sovitella hänen liivejään peilin edessä.Oli niin ihana ja tyydyttävä kokemus että kävin vielä sen jälkeenkin kahvilla.


    • Anonyymi

      Lainailin äidiltä salaa hepeneitä kunnes jäin rysän päältä kiinni. Kaikki päättyi hyvin, sain tosi mieluisan synttärilahjan, äiti lahjoitti ison kasan vaatteita jota harvemmin enää käytti. Pikkuhousuja, rintaliivejä, sukkia ja sukkahousuja, hameita mekkoja toppeja paitoja. Ihanaa ja kiihottavaa kun voi luvan kanssa nyt olla kotona tyttönä.

      • Anonyymi

        Hieno ja ymmärtäväinen äiti sinulla. On tärkeää tulla hyväksytyksi kaikkine outouksineen. Minkälaisia alushousuja, rintaliivejä, sukkia ja sukkiksia sait? Oliko lyhyitä vai pitkiä mekkoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno ja ymmärtäväinen äiti sinulla. On tärkeää tulla hyväksytyksi kaikkine outouksineen. Minkälaisia alushousuja, rintaliivejä, sukkia ja sukkiksia sait? Oliko lyhyitä vai pitkiä mekkoja?

        Kauhean iso kasa vaatteita. Tänään puin päälle valkoiset pitsikoristeiset alusvaatteet ja stayupit, sekä vartaloa myötäilevän vaalean minimekon. Katseltiin netistä kenkiä yhdessä kun jalka on isompi kuin äidillä.


    • Asuja on vuosien kuluessa kertyny valtavasti, pelkästään hameita parisataa, mekkoja, paitoja, toppeja, liivejä sukkia,... Kaikki puhtaita ja sliitettyjä käytön jälkeen. Lahjoittasin mielelläni niitä pois toisten pukeutuian nautintokäyttöön. Ainoa ehto on että puet ne yllesi kun olen paikalla. Jos et halua, en koske sinuun.

      • Anonyymi

        Haluaisin jokunen hame mekko, voisin tulla luoksesi?


      • Hei Laura.Olisi ihanaa pukeutua kanssasi ja mitä kivaa sitten voisikaan tehdä.Olet vaan niin kaukana...


      • Mistäpäin Laura olet.todella mielelläni tulisin kokeilemaan asuja ja saa koskea.


      • moi olis kiva sovitella asuja niin et toinen neuvoo mikä olis sopiva oon hämeenlinnasta


      • asuntoautom52 kirjoitti:

        moi olis kiva sovitella asuja niin et toinen neuvoo mikä olis sopiva oon hämeenlinnasta

        Tuletko käymään kymenlaaksossa milloin? Olis tosiaan kiva sovitella asuja


      • Anonyymi
        asuntoautom52 kirjoitti:

        moi olis kiva sovitella asuja niin et toinen neuvoo mikä olis sopiva oon hämeenlinnasta

        Niin olisi tosi mukava kun saisi kommenttia ja mielipiteitä eri asuista. Minulla on paljon erilaisia jota voisi sovitella


      • Kuulostaa ihanalta. Tykkään ihanista asuista. Haluisin olla jonkun orja,piika,vauva tai prinsessa ihanissa asuissa. Rakastan huiveja.


      • Kyllä kiinnostaisi parit asut itselle... ;-) Mistäpäin olet?


      • Anonyymi

        vieläkö luet nämä vastaukset, minäkin haluaisin tulla sinun luoksesi ja saisit auttaa minua pukeutumaan? haluan ,haluan myös meikata jos annat. olisimme tyttöinä molemmat ja saisin antautua sinulle .


      • Anonyymi
        asuntoautom52 kirjoitti:

        moi olis kiva sovitella asuja niin et toinen neuvoo mikä olis sopiva oon hämeenlinnasta

        Täällä naistenasuissa viihtyvä ukm 58v Hämeenlinna
        Minihameita,pikkareita satiinista pitsiin,stay-up sukki, sukkahousuja,sukkanauhaliivejä..

        Joskus puen myös levarilla ja puistossa auton avulla..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä naistenasuissa viihtyvä ukm 58v Hämeenlinna
        Minihameita,pikkareita satiinista pitsiin,stay-up sukki, sukkahousuja,sukkanauhaliivejä..

        Joskus puen myös levarilla ja puistossa auton avulla..

        saisko niitä sovitella


      • Anonyymi
        asuntoautom52 kirjoitti:

        saisko niitä sovitella

        Toki saa kosketella, sovitella ja nautiskella.

        Minihameita on eri materiaaleista, eniten venyvät ja sopivat useammankokoisille tuollaiset lycrapuuvilla minihameet, ovat kapeita ja tiukkoja, mutta vyötärön kuminauha antaa hyvin sopivuutta.

        Satiini ja pitsiset pikkuhousut, tangaa ja stringiä.

        Sukat kokoa 3 ja 4 sopivat miehille hyvin 175- 185cm pituisille
        Hyvä kertoa mitä haluaa kokeilla ja mitä haluaa nähdä/tuntea toisen päällä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toki saa kosketella, sovitella ja nautiskella.

        Minihameita on eri materiaaleista, eniten venyvät ja sopivat useammankokoisille tuollaiset lycrapuuvilla minihameet, ovat kapeita ja tiukkoja, mutta vyötärön kuminauha antaa hyvin sopivuutta.

        Satiini ja pitsiset pikkuhousut, tangaa ja stringiä.

        Sukat kokoa 3 ja 4 sopivat miehille hyvin 175- 185cm pituisille
        Hyvä kertoa mitä haluaa kokeilla ja mitä haluaa nähdä/tuntea toisen päällä

        olis kyl ihanaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toki saa kosketella, sovitella ja nautiskella.

        Minihameita on eri materiaaleista, eniten venyvät ja sopivat useammankokoisille tuollaiset lycrapuuvilla minihameet, ovat kapeita ja tiukkoja, mutta vyötärön kuminauha antaa hyvin sopivuutta.

        Satiini ja pitsiset pikkuhousut, tangaa ja stringiä.

        Sukat kokoa 3 ja 4 sopivat miehille hyvin 175- 185cm pituisille
        Hyvä kertoa mitä haluaa kokeilla ja mitä haluaa nähdä/tuntea toisen päällä

        kuinkas sais yhteyden


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä naistenasuissa viihtyvä ukm 58v Hämeenlinna
        Minihameita,pikkareita satiinista pitsiin,stay-up sukki, sukkahousuja,sukkanauhaliivejä..

        Joskus puen myös levarilla ja puistossa auton avulla..

        Ihana olis tavata, puetaan yhdessä


      • Anonyymi

        Olisiko 70-80 -luvun vekkihameita,kiihotun sellaisista ukm59 lahti


    • Anonyymi

      Onko muita jotka käyttää naisten yöpaitoja.

      • Anonyymi

        Minulla on musta pitsi yöpaita jota on ihana käyttää. Nukun usein se päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on musta pitsi yöpaita jota on ihana käyttää. Nukun usein se päällä.

        Minä ihastuin naisten ihaniin yöasuihin kun kerran jouduin olosuhteiden pakosta yöpymään anoppini luona ja kun valittelin, että mukka ei ollut pyjamaamukana, niin anoppi hakia kaapista aikaa isokokoisen tumman sinisen yöpaidan, missä oli vähän pitsiä etosassa, ja siihen samaa sarjaa olevat pikkarit. Kun vastustelin, hän sanoi niiden olleen miehensä joka oli menehtynyt jo joku vuosi aikaisemmin. Kävimme saunassa. Anoppi ensin, minä sitten ja hän oli asettanut yöasut siihen saunan pukuhuoneen penkille ja laittanut minun vaatteet pesukoneeseen. Mikäs siinä auttoi. Saunan jälkeen astelin keittiöön, missä hän oli laittanut vähän iltapalaa ja niitä nauttiessa hän kertoi miehensä käyttäneen naisten asuja kotioloissa säännöllisesti, eikähänellä ollut itään sitä vastaan, päinvastoin, sanoi sen olleen mukava piriste yhteiselolle. Siinä yhteydessä hän myös mainitsi, että vaimoni oli ollut tietoinen asiasta ihan lapsuudesta saakka. Sitten hän nauraen jatkoi, että, jos minä sattuisin sellaiselle päälle, niin olisi hyvä tietää, että kotona siitä ei olisi vastustusta. Aamulla, kun sain edelesinä päivänä kastuneet vaatteeni kuivina takaisin ja tein lähtöä kotii, anoppi antoi minulle kassin, missä oli käyttämäni yöasu sanoen, että jos alkaa kiinnostamaan, voisin joskus tulla tutkimaan appiukon "perintöä"...

        Niin sitten se oikeassti tapahtuikin Anoppi oli soittanut vaimoleni ja kertonut yöasustani ja painottanut, että minä olin tykännyt niistä kovasti. Kotona vaimon oli jo kaivanut esiin vanhoja, vähän suurempia asujaan ja vaati minua heti pukeutuaan niihin, Siitä alkoi minun tyttöilyni ja sitä opn jatkunut vuosikaudet. Anopin luokse kun menemme, menen aina naiseksi pukeutuneena. Olen valtavasti kiitollinen näille kahdelle elämäni naiselle


    • Anonyymi

      Minulla toi alkoi kolmikmppisenä. Olin dommaavan naisen luona ja piti laittaa naistenpikkuhousut jalkaan. Ensin ajatus tuntui nöyryyttävältä mutta tuntuikin hyvältä. Huomasin pikkuhiljaa nauttivani naistenvaatteiden pukemisesta ja olevani transfetisisti. Olen myös bisse ja naistenvaatteissa tunnen pääseväni lähimmäksi sisintäni.

      • Anonyymi

        Naisten pikkupöksyissä hyvä olla. Tuntuu hyvältä asut, kalu tykkää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naisten pikkupöksyissä hyvä olla. Tuntuu hyvältä asut, kalu tykkää.

        Naisten pikkuhousut on kyllä ihania. Käytän niitä nykyään lähes joka päivä.


      • Anonyymi
        brafantv kirjoitti:

        Naisten pikkuhousut on kyllä ihania. Käytän niitä nykyään lähes joka päivä.

        Naisten pikkuhousut arkikäytössä aina. Yö asuna pitkä satiini yöpaita. Kaikki sheivattu tarkasti ja satiini, ihana tunne. Terkut mature tyttöpoika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten pikkuhousut arkikäytössä aina. Yö asuna pitkä satiini yöpaita. Kaikki sheivattu tarkasti ja satiini, ihana tunne. Terkut mature tyttöpoika

        On ihanat, mutta ongelma, kun tuppaa seisomaan väärään aikaan väärässä paikassa liukkaissa pikkupöksyissä.


      • Anonyymi
        brafantv kirjoitti:

        Naisten pikkuhousut on kyllä ihania. Käytän niitä nykyään lähes joka päivä.

        Niin minäkin käytän niitä, usein. DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten pikkuhousut arkikäytössä aina. Yö asuna pitkä satiini yöpaita. Kaikki sheivattu tarkasti ja satiini, ihana tunne. Terkut mature tyttöpoika

        Armeijan jälkeen en ole käyttänyt miesten alusuja muulloin kuin terveystarkastuksissa, kun sinne ei oikein kehtaa mennä pitseissä.


    • Anonyymi

      Itellä alkoi kanssa nuorenpana kotoa asuessani äidin ja kahden siskon kanssa. Olen yrittänyt muistella mistä tämä alkoi, mutta tuloksetta.
      Itsellä on kiinnostuksen kohteena naisten uimapuvut, varsinkin yksiosaiset. Kaikki muutkin menee, mutta uimapuvut on se ykkös juttu.
      Useamman kerran jäin kiinnikkin kun pukeuduin siskojeni uimapukuihin ja siitäkös se riemu synty. Kerran tulin koulusta kotia niin oman huoneen sängyllä oli odottamassa ihan upouusi uimapuku ja lappu että saa ottaa.
      Monta kertaa yritin ostaa itse kaupasta, mutta en sitten uskaltanut. Myöhemmin tajusin että näitähän voi tilailla netistä.
      Tänäkin päivänä omistan erilaisia naisten asuja, joita tilaillut ympäri maailmaa.
      Tälleen kesä aikana tulee usein vedettyä uimapuku alle ja ajettua syrjä rannoille uimaan. En tiedä onko muita kertoja, mutta kerran ainakin joku mummeli nähny, kun ollut koiran kanssa lenkillä. Nykyään kun kotona yksin niin harvemmin tulee oltua ilman uimapukua ja kivaa on. :)

      • Anonyymi

        Naisten yksiosaiset uimapuvut ovat todella kiihottavat ja seksikkäät. Omistan muutaman sellaisen. Usein yhdistän lycraisen ja ihanan elastisen uimspuvun sukkahousuihin. Yhdessä ne muodostavat hienon kombon, johon on taivaallista laueta. Joskus käyn uimassa tässä asussa. Lötköttelen rantakalliolla ja annan auringon kuivata märän uikkarin ja sukkikset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten yksiosaiset uimapuvut ovat todella kiihottavat ja seksikkäät. Omistan muutaman sellaisen. Usein yhdistän lycraisen ja ihanan elastisen uimspuvun sukkahousuihin. Yhdessä ne muodostavat hienon kombon, johon on taivaallista laueta. Joskus käyn uimassa tässä asussa. Lötköttelen rantakalliolla ja annan auringon kuivata märän uikkarin ja sukkikset

        Todellakin. Eilen piti ihan laskea montako uimapukua omistan, niin onhan noit yli 15 kpl. :D
        Täytyy sanoa että kaikki uimapuvut ei ole samanlaisia esim vuorelliset ei kiinnosta tai "mummo" mallit. Tykkään erityisesti noista sportti malleista ja mitä avoimempi sen parempi.
        Uimapuvun täytyy myös olla napakka, siksi tilaan vähä pienemmän koon yleensä.
        Iltasin kiva käydä uimassa uimapuku päällä, kun vähemmän porukkaa. Nää helteet tuonu joka lähi rannalle tosi paljo porukkaa. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin. Eilen piti ihan laskea montako uimapukua omistan, niin onhan noit yli 15 kpl. :D
        Täytyy sanoa että kaikki uimapuvut ei ole samanlaisia esim vuorelliset ei kiinnosta tai "mummo" mallit. Tykkään erityisesti noista sportti malleista ja mitä avoimempi sen parempi.
        Uimapuvun täytyy myös olla napakka, siksi tilaan vähä pienemmän koon yleensä.
        Iltasin kiva käydä uimassa uimapuku päällä, kun vähemmän porukkaa. Nää helteet tuonu joka lähi rannalle tosi paljo porukkaa. :(

        Yksiosainen uimapuku käytössä täälläkin, ja rauhallinen ranta. Jalkavälissä liikaa tavaraa, ei hyvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksiosainen uimapuku käytössä täälläkin, ja rauhallinen ranta. Jalkavälissä liikaa tavaraa, ei hyvä

        Mä olen ajatellut vuosia että joskus voisi mennä rannalle uimapuvussa, vaikka siellä olisikin ihmisiä tosin muutama hassu. Tämä on niin patoutunut ajatus että olen mielessäni kelaillut erilaisia konsteja. Kerran ajattelin että jos värjäisi hiukset ja laittaisi ponnarilla taakse ja vähän toppausta eteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten yksiosaiset uimapuvut ovat todella kiihottavat ja seksikkäät. Omistan muutaman sellaisen. Usein yhdistän lycraisen ja ihanan elastisen uimspuvun sukkahousuihin. Yhdessä ne muodostavat hienon kombon, johon on taivaallista laueta. Joskus käyn uimassa tässä asussa. Lötköttelen rantakalliolla ja annan auringon kuivata märän uikkarin ja sukkikset

        Mä laitan sukkahousut alle ja koko uimapuvun päälle. Sukkahousuihin laitan sitten vielä Fleshlightin sisäosan ja sitten mä nautin yhdistelmästä pitkään ennenkuin tulen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä laitan sukkahousut alle ja koko uimapuvun päälle. Sukkahousuihin laitan sitten vielä Fleshlightin sisäosan ja sitten mä nautin yhdistelmästä pitkään ennenkuin tulen.

        Tehokas yhdistelmä, niin kiimanen. Haluasisin nähdä sinut noissa kiimakuoseissa


    • Anonyymi

      Hieno tarina. Muistan kun minäkin olin poikana kiinnostunut siskon vaatteista, joita salaa kokeilin.. Nykyään puen säännöllisesti naisten alusvaatteita aina kun siihen on mahis. Rintsikat, alushame, pikkarit ja paksummat sukkahousut saavat minut hekumaan. Ne ovat runkkukledjujani. Voi kun olisi joku toinen alusasumies jonka kanssa lekkiä

      • Anonyymi

        Sama ajatus, naisten silkkipöksyissä ja alushameessa, ukm 61.


    • Anonyymi

      Eri asia kun esim. aikuisen naisen pikkuhousut, t paidat ja sukat. Ja asia on vielä mielenkiintoisempi jos nainen on tuttu ihan oikeassa elämässä.

      Mutta meneppä juttelemaan asiasta. Itse tiedän ihmisen jonka kanssa haluaisin tämän.

      Vitun urpot kyselee tai tarjoaa asiaa netissä

    • Anonyymi

      Pistän tähän omaa tarinaani.

      Kuten niin monella sen ajan pojalla, myös minulla oli niitä lasten sukkahousuja ihan pienenä. Mutta sitten joku talvi minulle hankittiinkin isojen poikien kalsonkeja.

      Olin tietysti ylpeä siitä että olin jo iso poika ja taisin sitä kehuakin kavereilleni, mutta jäin kaipaamaan jotain. Siihen aikaan kalsareista ainakin puuttui joustoa. En tykännyt niistä sitten pätkääkään.

      Olin ehkä jo koulussa, mutta en tiedä mikä sitten triggeröi tilanteen, näinkö jotain televisiossa, vai oliko se joku perinteinen joulujuhla. Jäin kuitenkin puhtaalla lapsen mielenkiinnolla ihmettelemään että miten kylmältä ohuet sukkahousut tuntuvat?

      Tai siis miksi minä nahistelen aina äidin kanssa lämpimistä vaatteista, kun hänen omansa ei näytä kovin lämpimiltä.

      Äitini joka muutenkin oli aika persoona, ei tietenkään osannut selittää miksi tyttöjen ei tarvinnut pukeutua lämpimästi, koska he vihasivat sukkahousuja.

      Sen sijaan hän haki vintiltä laatikollisen pois muuttanen siskopuolen vanhoja vaatteita.

      Laatikossa oli runsaasti erilaisia, ehkä vähän fiinimpiä mekkoja, hameita jne. mutta mulle se juttu oli tietysti pussillinen lähes käyttämättömiä juhla sukkahousuja.

      Äiti antoi kokeilla niitä, mutta ehtona oli että tekisin sen jotenkin ”kunnolla”. Hänen käsitys asiasta oli, että menisin vaikka kouluun, niin tietäisin sitten ”kunnolla” miten kivuliasta kauneus on. No ihan niin hullu en minäkään ollu. Ainakin siihen aikaan olisi ollut kivuliasta saada turpaansa sen takia.

      No tässä kohtaa juttu meni jo vähän oudoks, niinku äidin kanssa yleensä. Jotenki hän onnistu tekemään siitä uhkauksen, että heittää vanhat turhat vaatteet pois, jos kukaan ei niitä käytä… Ja samaan aikaan jostain täysin käsittämättömästä syystä halusin kokeilla niitä.

      Tehtiin sitten sellanen sopimus, että puen ne viikonlopuksi kun lähdetään kummitädin luo toiseen kaupunkiin.

      Tässä on varmaan turha kertoo, että About heti, kun olin pukeutunu täyteen tällinkiin, niin sain mun ekat ”kuivat”.

      Sen jälkeen ei ollu paluuuta, vaan kaikenlainen tyttöily on ollut se juttu.

      • Anonyymi

        Hauska tarina. Monella taitaa olla oma persoonallinen stoorinsa ja kokemuksensa, joihin mieltymykset pohjautuvat. Usein vielä lapsuudessa tai nuoruudessa. Nämä seuraavat sitten mukana aikuisiässä


    • Anonyymi

      Kiva tarina... :)

    • Anonyymi

      Miten, jos naisten alusasuita tykkäävät olette parisuhteessa, niin miten naiskumppaninne suhtautuu asiaan ja / tai onko siitä tullut yhteinen juttu makkarinkin puolelle?

      Noin yleisesti ottaenhan on erityisen havinaista, että nainen ymmärtäsi, hyväksyisi ja / tai suhtautuisi asiaan jopa myönteisesti, sillä naiset pitävät miehistä maskuliinisina.

      • Anonyymi

        Ei ymmärtänyt ainakaa meillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ymmärtänyt ainakaa meillä.

        Miten asia tuli kekusteluun ja millainen reaktio ja lopputulema?

        Sitten "asustautujiakin" ovat erilaisia, jossa joku haluaa maustaa fiiliksiään alusasuilla silloin tällöin ja toinen haluaa viedä mieltymyksen hyvinkin pitkälle ja varsin keskeiseksi osaksi arkeaan.

        Ilmeisemmin naisilla on vaikeaa suhtautua jo tuohon "kevytversioonkin" puhumattakaan jos se on pitkälle vietyä.


      • Anonyymi

        Pikkuhiljaa ja varovasti sisäänuittamalla tämä mieltymys on löytänyt paikkansa seksielämässämme. Rouva oli kyllä aluksi hieman hämmentynyt ja yllättynyt. Keskusteltiin homoudet, transsujutut ja muut sekä katsottiin vähän nettipornoakin yhdessä. Lähinnä kai rouva hätääntyi että olen tullut kaapista ja muutun kohta naiseksi. Nykyään minulla on omia sukkiksia ja muita kivoja juttuja sekä voin pitää niitä koska vain. Saan sträppäriä stayupit jalassa jos haluan ja saan myös joskus huomautuksia kun sukkisnilkka näkyy farkun lahkeen alta jossain julkisella paikalla. Aivan kuin se jotain haittaisi :D


    • Anonyymi

      Kiva tarina, samoja ajatuksia.

    • Hei vaan. Noinhan se monilla on lähtenyt.Minulle kävi niin että äitini nuorempi (20 v) sisko ystävänsä kanssa puki minut tyttöjen vaatteisiin kun olin jotain 12.
      Rintaliivit ja silkkipöksyt tuntuivat ihanan kivoilta ja minulla alkoi pikku pili nousta.
      Tytöt läpsivät pöksyjeni etumusta ja kikattivat kun minulla jöpötti.
      Se tuntui niin hyvältä että siitä alkoi tyttöjen ja naisten asujen käyttö.

      • Anonyymi

        Mitä järkeä oli nyt tehdä tuollainen profiili?
        Tai oikeastaan ethän tehnyt mitään profiilia.


    • Anonyymi

      Hei, tulee myös käytettyä liivejä, pikkuhousuja ja sukkiksia. Kiva ajella iltaisin asuissa. Onko muita jota asut kiihoittaa? M48

      • Anonyymi

        Kyllä on. Ajelen Mikkelissä päällä sukkanauhaliivit, sukat, rintaliivit,pitsipöksyt .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on. Ajelen Mikkelissä päällä sukkanauhaliivit, sukat, rintaliivit,pitsipöksyt .

        Kappas vaan. Itse ajelen kesä iltaisin Mikkelin syrjä seutuja uimapuku päällä etsien uintipaikkoja. Yleensä pari kertaa viikossa. Nyt ollaan sitten talvilomalla tästä harrastuksesta ja odotellaan kesää.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En pukeutunut naisten vaatteisiin vielä kotona. Kuitenkin äiti sanoi mulle kun olin joku 18v enkä vielä edes käynyt armeijaa. "Saat sinä tuoda poikaystävä kun käymään". No arvosta tota kyllä mutta näkyyky se noin hyvin että olen ainakin bi.

    • Anonyymi

      Puin aamulla ohuet sukkahousut jalkaan ja kävin kävelemässä. Ei voi muuta sanoa kun on tosi mahtavat ja kiihottavat. On paljon mukavammat kuin kalsarit. Emäntä laittoi roskiin nämä sukkahousut ja sain napattua ne sieltä. Ei auta kun tilata omaan käyttöön sukkahousuja.

      • Anonyymi

        Uuh


      • Anonyymi

        Suosittelen juttelemaan emännän kanssa. On paljon mukavampaa harrastaa kun rouva on juonessa mukana.


    • Anonyymi

      Minullekin kävi vähän samalla tavalla. Jouduin, tai sain käyttööni pari vuotta vanhempien serkkutyttöjen alusasuja ja muitakin vaatteita, mitä sitten jouduin pitämään. Jouhtuen ka ensi alkuun siitä, että vanhempieni tulot eivät olleet mitkään hyvät ja näin sai sitä kuuluisaa penniä vähän venytettyä, kun minä otin yli serkkujen alus- ym asut. Alkuvastustelun jälkeen hyväksyin käytännön ja minulla oli poikien alkkarit vain silloin kun oli voimistelua koulussa. ajan kanssa totuin ja opin myös pitämään niistä tyttöjen asuista. Kesäisin vietin aikaa usein mummolassa ja äitini pakkasi luonnollisesti kaikki mahdolliset asut minulle mukaan. Kun olin 12-vuoias, sain suoranaisen lottovoiton. Kulusin nimittäin mummin vintillä ja siellä huomioni kiinnittyi niihin moniin pahvilaatikoihin ja utelias kun olin, availin niitä ja sieltä löysin kasan naisten alusasuja mitkä varmaankin olivat kuuluneet äidilleni hänen ollessaan nuori. Siellä oli ukkanauhaliivejä, rintaliivejä, nailoneita, yöpaitoja siis kaikkea mitä nuoren naisen pukeutumiseen kuuluu. Minä otin tavakseni käydä vintillä kokeilemassa asuja aina kun mummi ei ollut paikalla. suurimman tunteen antoi pitkä elastinen korsetti sukkanauhoineen. Se tunne kun kiinnitin nailonit ja vedin nailoniset vaaleanpunaiset pikkarit siihen päälle. Ja kun kruunasin kaiken rintaliiveillä', joiden kuppeihin työnsi kasan sukkia, oli onneni taattu. No kyllähän se mummi minut lopulta sai kiinni siitä, mutta haukkujen sijasta sainkin kehuja jasen jälkeen sainkin olla mummin "tyttönä" koko kesä, sillä olin hänen mielestään niin äitini näköinen hänen ollessaan saman ikäinen. Kesä meni kuin huumassa. Mummi käherteli hiuksiani ja halaili minua tuon tuiosta. Ja kun tuli kotiin lähdön aika, sain mukaan pari kassillista äidin vanhoja asuja ja lupauksen saada loputkin sopivan tilanteen ilmaantuessa. Mummi oli jo puhunut äidin kanssa asiasta ja kotona sain äidin ohjauksessa harjotella tyttöilyä hellän äitini opastuksella. Sen jälkeen en juuri miesten alusasuja ole käyttänyt. Kotona minulla oli aina tyttöjen asut ylläni. Muutaman kerran meinasi käydä käry kun äiti sai yllättäviä vieraita. Nyt minulla on vakituinen naisystävä joka kannustaa minua ja auttaa tässä ihanassa harrastuksessani.

    • Anonyymi

      Kivoja kokemuksia monella täällä. Siispä ajattelin minäkin muutaman rivin laittaa. Nuorena kokeilin silloin tällöin salaa tyttöjen asuja ja joskus naistenkin vähän ylisuuria. Tämä tapahtui enimmäkseen kerrostalomme vintillä missä oli useita pyykkinaruja, minne talon naiset toivat pyykkinsä kuivumaan. Sieltä minä narulta napsin pikkuhousuja ja muutakin kivaa, mutta aina palautin ne paitsi kerran syyllistyion siihen, että pidin ne lainaamani vaalean punaiset pukkuhousut itselläni, sillä tiesin kenelle ne kuuluivat. Ne olivat suurin aarteeni pitkään. Sitten pääsin eroon hommasta, vaikka kyllä kauniit alusasut aina säväyttivät kun näin niitä näyteikkunoissa jaesim. Anttilan kuvastoissa.
      sitten olin onnettomuudessa ja jälkihoitoon kuului aika pitkään sairaalan pienessä uimahallissa vesijumppa. Sinne otettiin samaan aikaan max kuusi henkilöä ja voimistelimme ohjaajan opastuksella eri liikesarjoja. Kerran olin unohtanut uikkarini kotiin ja kysyuin hallia hoitavalta naiselta jos häneölä oli lainata uikkareita. Oli, mutta olivat liian pienet. Sen sijaan hän sanoi, että hänellä on kyllä naisten uimapukuja vähän joka kokoon. Vastsutelin ensin, mutta sitten hyväksyin niin, että vedin uimapuvun vain tuohon vyötäisille ja sitten altaaseen. Altaassa oli jo neljä naista, minä ainoana miehenä mukaan. Kun siinä sitten liikkeitä tehtiin, tahtoi uimapuku valua alas. Sen huomasi yksi naisista ja kehoitti minua vain nostamaan puvun ylös oikealle paikalleen, sillä ei se ketään häiritsisi ja muut naiset nyökyttivät päätään vähän hymyillen. Niinpä taiteilin tiukan elastisen mustan uimapuvun kokonaan ylleni ja lycran antama puristus kehollani oli ihmeellinen. Voimistelu sujui hyvin ja altaan reunalla sen jälkeen seisoessamme hetkisen, altaan hoitaja tuli takaapäin sanoin: "No niin tytöt, kiitos tästä kerrasta, nähdään taas viikon kuluttua." Minusta tuntui kivalta kun hän laski minutkin tyttöjen kanssa samaan sakkiin. Sen jälkeen olen hankkinut useita uimapukuja ja paljon muutakin naisten ihania asukokonaisuuksia ja pari kertaa jälkeenkin päin "unohdin2 omat uikkarini kotiin tietoisena siitä, että saisin taas julkisesti lainata naisten uimapukua,eikä kukaan antaisi minulle siitä negatiivisiä kommenttejaan. Pääsin siis takaisin ihanien asuleikkien pariin uudelleen vasta aikuisena.

    • murrosikäisestä asti kiinnostunut sukkahousuista ja hameista. alkoi ensin isosiskon sukkisten ja hameiden kokeilusta sittemmin myös äidin. kiihotti ja kiihottaa edelleen kovasti vaikka olen jo iäkäs mies. usein tulee omiin sukkahousuihin lauettua, muita omia asuja ei ole. välillä myös vaimon hameita kokeilen. vaimo tietää mieltymyksistäni mutta ei ole kiinnostunut muuten asiasta.

      • Anonyymi

        Meillä on samansuuntaiset kokemukset, hameet ja sukkikset kiihottaa. Minkälaisia hameita ja sukkahousuja sinulla on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on samansuuntaiset kokemukset, hameet ja sukkikset kiihottaa. Minkälaisia hameita ja sukkahousuja sinulla on?

        muutamia eri värisiä sukkiksia 20-40 den sekä perus-että kiiltävän liukkaat, yhdet mustat stay-upit pitsiresorilla. vaimon paria lyhyttä hametta "käytän" ja yksi upea nahkaminihame.


      • Anonyymi
        cd_karita kirjoitti:

        muutamia eri värisiä sukkiksia 20-40 den sekä perus-että kiiltävän liukkaat, yhdet mustat stay-upit pitsiresorilla. vaimon paria lyhyttä hametta "käytän" ja yksi upea nahkaminihame.

        Minä myös harrastan tuollaista ja mulle korkkarit hyvin kiihottavat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä myös harrastan tuollaista ja mulle korkkarit hyvin kiihottavat.

        juu, korkkarit hyvät, lisäksi minua kiihottavat kumisaappaat


      • Anonyymi
        cd_karita kirjoitti:

        juu, korkkarit hyvät, lisäksi minua kiihottavat kumisaappaat

        kotiaskareita hoidellut nyt stay -upeissa,minihameessa ja korkkareissa..pian vaihdan korkosaappaisiin kun menen ulos..korkokumisaappaat olis haaveena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kotiaskareita hoidellut nyt stay -upeissa,minihameessa ja korkkareissa..pian vaihdan korkosaappaisiin kun menen ulos..korkokumisaappaat olis haaveena

        Oi, minäkin viihdyn kumisaappaissa. Sukkahousut ja kumpparit ihana combo. Liukkaat sukkisjalat tykkäävät olla kumppareissa


      • Anonyymi
        cd_karita kirjoitti:

        muutamia eri värisiä sukkiksia 20-40 den sekä perus-että kiiltävän liukkaat, yhdet mustat stay-upit pitsiresorilla. vaimon paria lyhyttä hametta "käytän" ja yksi upea nahkaminihame.

        Nahkaminari ihana,myös vekkihameet.t.ukm03


    • Anonyymi

      Mahtavaa olla naisten vaatteissa. Pidän alushousuista, bodyista, stayupeista ja sukkahousuista. Lainaan välillä myös pyykkikorista tuoksuvia hepeneitä. Ihana pukea tuoksuvia alusvaatteita

    • Anonyymi

      Täällä innostavia tarinoita. Minäkin kokeilin nuorena siskon vaatteita. Nyt vanhempans puen silloin tällöin vaimon hepeneitä

    • Anonyymi

      Minulle kävi näin ihanasi kauan, kauan sitten.
      Tunsin kerran erään varttuneen naisen joka tutustumisemme jälkeen, jostain syystä halusi naiskennella kanssani. Teimme sitä usein ja monen vuoden aikana. Se oli hyvin salaista. Kukaan ei koskaan saanut tietää siitä. Leikimme monasti äiti/poika leikkejä ja se oli minusta valtavan kiihottavaa. Joskus ajattelin, että uskaltaisinko ehdottaa omalle äidilleni samaa, mutta en tohtinut. Kerran hän taas soitti ja pyysi tulemaan kahville, kuten teinkin. Hän kävi selvästi ylikierroksilla ja halusi kaikenlaista. Hän kyseli minulta minun juttujani ja tunnustin hänelle siinä pikkuhousufetissini kysyen samalla millaiset pikkarit hänellä oli juuri silloin jalasaan. Hän kertoi ja välittömästi sanoin haluavani ne! Pyysin häntä menemään kylppäriin ja tuomaan ne sitten minulle. Yllätyksekseni hän teki sen. Sain todella upeat pikkarit jalkaani, mutta hän haki minulle myös yhdet rintsikat mitkä olivat jääneet hänelle pieniksi ja parit tiukt lahkeelliset housuliivitkin lähti samaan matkaan. Minulla oli sen jälkeen pitkäksi aikaa fetissiini tyydytystä runkkuhetkieni kanssa.

    • Anonyymi

      Minulla on ollut jostain syystä ihan pikkupojasta lähtien kova kiinnostus sukkahousuja ja hameita kohtaan, en muista enää minkä ikäisenä, enkä tarkkaan, että miksi, mutta vein äidin vaatekaapista sukkahousut, kun ne ainakin tuntui kivalta. Toki ne silloin oli tosi isot minulle. Myös ”teurastin” jonkuu tyynyliinan hameeksi, en siis silloin tiennyt runkkailusta tms yhtää mitään. Muistaakseni kulli kyllä silloinkin jo kovettui, kai se sitte tuntui hyvältä tai jotain, että niistä jo silloin innostui. Kerran äiti sitten siivotessa löysikin sukkahousunsa tyynyni alta, ja nolostuin niin kovin, että en varmaan moneen vuoteen enää sellasia harrastanut. Muistan myös, että pikku poikana jo jostain syystä naiset sukkahousuissa miellytti, vaikkei seksuaalisesti kai silloin osannut ajatella. Joskus 10-11 vuotiaana runkkailujen alkamisen myötä alkoi pikku hiljaa taas kiinnostamaan naisten vaatteet, n. 14 vuotiaana aloin viemään äidiltä sukkahousuja ja hameita ja siskoltakin rintsikoita ja hameita vein. N. 18 vuotiaana tilasin ensimmäistä kertaa itselle sukkahousuja yms naisten vaatteita ja naisten vaatteissa runkkailu oli ihan arkea varmaan johonkin 23 vuotiaaksi asti, jolloin alkoi kaikki sukkahousut olla kiimassa revitty paskaksi, niin ei niitä enää jaksanut pukea päälle. Sittemmin pukeutumishalut on laantunut miltei kokonaan. Nykyään 25 vuotiaana minulla on vain yhdet isot rintsikat ja muutamat pienemmät, jotka vein joskus pikkuveljen mällivaate varastosta, johon oletettavasti äidin ja siskon vaatekaapista rintsikoita oli hamstrannut, olivat silloin valkoisena mällistä ja ihan koppuraiset ja sekös kiihottikin. Nykyäänkin rintsikat, joskin monet pesut kokeneena, ovat valkoiset ja koppuraiset, tosin omasta mällistä. Nykyään vaan tulee katsottua pornoa, jossa on iso tissiset naiset sukkahousuissa. Miehet naistenvaatteissa lähinnä oksettaa, ei itseäkään peilistä halunnut katsella, ne vaan tuntui kiihottavalta.

    • Anonyymi

      Täällä oli mukavia tarinoita.. Itsekkin tuli nuorena kokeilta salaa aiädin bodya ja se tuntui kiihoittavalle.
      Sitten tuli käytyä pyykkikorilla ja tuoksuteltua siskon pikkuhousuja.. stondis oli valtava!
      Nykyään kun tulee tilaisuus on mukava laittaa sukkahousut jalkaan ja tehdä
      pientä kivaa.. :)

      • Anonyymi

        Nuorempana tuli otettua aina jostain naisten vaatteita,kaverini vaimon alusasuja joskus otin ja uimapukua hiplasin,aina palautin pikkarit mutta yhdet jäi eikä niitä kukaan kyselly.
        Aina piti katsella nurkat kun jossain kävi mitä naisten alusasuja sieltä löytyi,kerran näin jopa kaverini vaimon ja hänen teinityttärensä uimapuvuissa kun uimaan olivat lähdossä,eivät nuo yhtään ujostelleet siitä laittoivat päälivaatteet ylle ja vaihtoalusasut kassiin ja läksivät.
        Toisen kaverin vaimon hameen alle näin sitten ihan selvästi kun rappusilla istui,alkoholilla oli toki osuutta asiaan,saman naisen kyllä näin sitten kyykkypissilläkin eikä se kännissä paljoa ujostellu eh!


    • Anonyymi

      Minulla vähän samanlaisia juttuja 70-80 luvulla,kerran pääsin kokeilemaan kaverin siskon skottiruudullista minihametta (vekki) ja hetihän syöksyn sain....tämä jatkuu vieläkin,mutta harvemmin,vaimon hameita salaa välillä koitan....tietysti olisi kivaa jos vois tutustua samaa harrastavaan henkilöön.
      Mukavaa uuttavuotta lukijoille.

    • Anonyymi

      Kiva tarina. Minullakin on samansuuntaisia kokemuksia, mutta minulla ei valitettavasti ollut siskoa, jonka vaatteita olisin saanut pukea. Piti tyytyä äidin asuihin. Teini-ikäisele pojalle oli vavisuttava kokemus pukea rintaliivit, alushousut, hameet ja sukkahousut. Se viitoitti tieni seksuaalisuuteen. Sukkikset, pikkarit ja rintsikat olivat aina yllä kun masturboin, ilman niitä ei ollut hauskaa, jokin olleellinen puuttui. Sillä tiellä olen edelleen monen vuosikymmenen jälkeen

      • Niin vaikka minulla oli sisko niin ei se kovin paljon auttanut kun hän kuitenkin oli sen verran monta vuotta minua nuorempi. Jotkut hänen vaatteet joskus kokeilin mutta suurin osa oli minulle kuitenkin sen verran liian pienet että eivät minulle mahtunut päälle sitten millään. Jotkut hänen pienet koon 110 vaatteet kuitenkin onnistuin änkeämään minun päälle vaikka itse jo siihen aikaan käytin jo koon 160 vaatteita. Uimapuvut oli kuitenkin sellaisia että ne venyivät tarpeeksi ja menivät minun päälle vaikka olivat reilusti liian pienet. Kerran kun olin yksin kotona olin löytänyt hänen yksiosainen uimapuku ja onnistuin pukemaan sen päälleni ja siinä olin sitten kotona useamman tunnin ja riisuin sen vasta hetki ennen kun vanhemmat tulivat töistä kotiin. Luulin että kukaan ei saa tietää mitä olin tehnyt mutta olkaimet olivat tehnyt selvät jäljet olkapäille ja illalla saunassa sitten selitin jotain todella painavasta koulurepusta jonka olin vuorotellen kantanut molemmilla olkapäillä. Tuohan aikaan minä olin juuri siirtynyt yläasteelle ja sisko oli vasta juuri aloittanut koulun ala-asteella.


    • Anonyymi

      On vuosien varrella tullut hommattua naisten vaatteita jotka käytän usein , varsinkin seksikkäät alusvaatteet päällä kun runkkaan .
      Rintaliivit lähes joka päivä tulee pidettyä ja stringit. On nämä naisten vaatteet niin kiihottavia että on aivan pakko runkkaa kun käyttää niitä .
      M 63 CD💃💖

    • Anonyymi

      Ihania tarinoita. Mullakin nuorena samanlaisia kokemuksia isosiskon asuista. Niillä aloitin tyttöilyn, joka jatkunut tähän päivään asti

    • Anonyymi

      Hei..oisko Lahdessa samaa harrastavia. Vois olla kiva tavata..T:ukm60+

    • Anonyymi

      He­­­i! Kuts­um­me sinu­t kä­ym­­­ään u­udess­­­a cha­­­tis­sa! Mei­­tä on yl­­i mil­jo­ona! 👉 http://1lingo.com/H/I1h0G9

    • Joo,siskon asuja tuli salaa kokeiltua mutta sitten naapurin lesken yläkerran aarteet,korseletit rintsikat,housuliivit olivat niin ihania.Ja sileät nylon pöksyt seisovaa kalua vasten,se oli kiihottavaa.
      Kaveri sai isonveljen jalluja,niitä selattiin metsämajalla ja kohta sitten jo lainattiin pyykkinarulta naisten alusasuja valoisina kesäöinä.Opeteltiin runkkailemaan ja myös toisiamme ja lopulta otettiin suuhun.Lämmin kaverin suu imuineen,kyllä lähti mehut nopeasti.Ja toisinpäin

      • Anonyymi

        Seisoo jo tätä lukiessa. ukm61


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 134 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe