Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

65

  1. Niin+vaikka+minulla+oli+sisko+niin+ei+se+kovin+paljon+auttanut+kun+hän+kuitenkin+oli+sen+verran+monta+vuotta+minua+nuorempi.+Jotkut+hänen+vaatteet+joskus+kokeilin+mutta+suurin+osa+oli+minulle+kuitenkin+sen+verran+liian+pienet+että+eivät+minulle+mahtunut+päälle+sitten+millään.+Jotkut+hänen+pienet+koon+110+vaatteet+kuitenkin+onnistuin+änkeämään+minun+päälle+vaikka+itse+jo+siihen+aikaan+käytin+jo+koon+160+vaatteita.+Uimapuvut+oli+kuitenkin+sellaisia+että+ne+venyivät+tarpeeksi+ja+menivät+minun+päälle+vaikka+olivat+reilusti+liian+pienet.+Kerran+kun+olin+yksin+kotona+olin+löytänyt+hänen+yksiosainen+uimapuku+ja+onnistuin+pukemaan+sen+päälleni+ja+siinä+olin+sitten+kotona+useamman+tunnin+ja+riisuin+sen+vasta+hetki+ennen+kun+vanhemmat+tulivat+töistä+kotiin.+Luulin+että+kukaan+ei+saa+tietää+mitä+olin+tehnyt+mutta+olkaimet+olivat+tehnyt+selvät+jäljet+olkapäille+ja+illalla+saunassa+sitten+selitin+jotain+todella+painavasta+koulurepusta+jonka+olin+vuorotellen+kantanut+molemmilla+olkapäillä.+Tuohan+aikaan+minä+olin+juuri+siirtynyt+yläasteelle+ja+sisko+oli+vasta+juuri+aloittanut+koulun+ala-asteella.