Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
352
Kommenttia
1616
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Katsoin+.....+googlesta+.......+Nazareth+oli+vuonna+1974+eli+olin+15+vuotias.
24.04.2020 08:53
Katsos+Rakas+Neiti+avautunut+täällä.
Olen+samaa+mieltä+seikassa+että+biisi+on+ala-arvoisinta+musiikkituotantoa,+mitä+olla+saattaa+ja+siksi+sen+sanoitus+osui+sinun+olemukseesi+täydellisesti.
Mitä+tulee+kielinerouteen,+niin+ei+voi+olla+mahdollista,+että+tällä+palstalla+olisi+usempi+kielioppeihin+ja+yhdyssanoihin+sun+muuta+kirjoitusasuihin+puuttuvaa+kuin+yksi,+henkilö+eli+sinä.
Jos+on+useita,+niin+johan+on+bobulaa.
Oothan+ollu+aikuisena+tosi+kova+jäbä,+että+oikein+Ruissalossa+veneellä+musiikkia+kuuntelemassa.
Minä+olin+kerran+pelipaikalla+alle+mopoiän+kun+Nazaret+myös.
Hiekkakankaalle+putkahtanut+vehreä+puutarha,+senhän+täytyy+olla+se+...+paratiisi+ja+onhan+siellä+kukkokin+tunkiolla+joka+tykkää+huomion+saamisesta.
24.04.2020 08:44
Nasun+sanavarasto+on+katkerat+ja+kateelliset,+johan+on+kumma,+nyt+täytyisi+jonkun+olla+kateellinen+aiheesta+ja+asianosaisista.
23.04.2020 15:50
Aloittajalle+(+Neiti+?+)+pisteet+täältä.
23.04.2020 15:35
Laita+poju+koriis,+ei+ole+mun+juttua,+mutta+toisaalta+onhan+se+hyvä+että+narahdat+päivittäin+myösjonkun+muun+porkkanaan.
22.04.2020 19:56
Väärin+taasen+voivoi+sentään+sun+kanssas.
Muuten+eikös+sovikin+kuin+....+no+en+sano+.....+mutta+tuo+erilainenhan+on+mun+mielestä+....+jätän+sen+kunkin+oman+päätelmän+varaan.
Miten+muuten+mahtanee+tuolla+Namin+suunnalla+rikkaruohokaiset+poistua+puutarhasta+pohdin+kun+itsellänikin+tätä+puutarhatuntemusta+jokusen+verran?
22.04.2020 19:25
Arvaa+aloittaja.
22.04.2020 18:04
Kiitos+Neiti+terveisistä,+minäkin+tässä+altaan+kupeessa+vakipaikallani,+tosin+ilman+lenkkiä+ja+ajattelin+vähän+aikani+ratoksi+pakinoida+palstalle.
Pistäppä+siitä+aurinkotuolistasi+kuvaa,+älä+varpaistasi,+vaan+.....+no+onhan+sulla+noita+albuumissas.
22.04.2020 03:06
Aha+et+ole+alistunut+herjaamiseen+Neiti,+et+mustamaalamiseen,+ok.
Ai+että+perseaukinen+vedonlyöjä+oikein+valmis+anteeksi+pyytämään,+jeps.
Kuules+nöyryyttä+sinä+et+opi+nykyisessä+Buddhakaisessa+elämässä,+ehkä+kun+synnyt+apinaksi+seuraavassas,+niin+voi+olla+pientä+toivoa.
21.04.2020 19:55
No+en+todellakaan+Neiti,+mutta+jatkakaa,+mulla+hauskaa.
Nasukin+vollottaa,+pistäppä+taas+sarjatuotantoa.
21.04.2020 19:49
Voi+rakas+kilahtanut,+minä+annan+näyttöjäni+aivan+jollekin+muulle+kuin+sinulle.
Tällä+hetkellä+Bing-ohjemani+idioottikirjoituksestasi+aiheutti+kupin+kuksallista+siggellä+ja+sitten+annan+näyttöä+muutamalle+duunarille,+miten+tämä+meidän+uus-vanha+sorvi+toimii.
18.04.2020 15:20
Jumankekka+täällähän+avaruusammattilaiset+ja+ilmakitkan+asiantuntijat+bablaa+päivänselvästä+tekniikasta+jonka+jokainen+juntti+punasen+laivan+hytissäkin+on+kokenut+jo+vuosikymmeniä.
Joo+aivan+ihmeelistä+että+huonetilojen+lämpötilaa+voi+säätää+ilman+laatikkoa+heiluvin+siivin+katon+rajassa.
18.04.2020 14:24
Voi+rakas+pieni,+älä+ole+huolissasi+olostani,+seuraa+mieluummin+omaa+2+minuutin+päivystysviivettäsi,+se+on+huolestuttavan+pitkä+ja+se+kaipaa+skarppaamista+vielä+koska+sinulla+ei+ole+Bing-ohjelmaa.
18.04.2020 13:52
Hauskasti+tuo+vauvakin+talon+alla+varjossa,+vaan+kun+varvaskuvan+talon+alla+ei+ole+kuin+myyränpesiä.
18.04.2020 13:43
Voi+niin+mukava+Neiti+lukea+sinun+päiväohjelmaasi,+mutta+vielä+mukavampi+huomata+miten+sinut+saa+bablaamaan+paskaa,+seuraavaksi+alkaa+uhoomaan+tai+olemaan+oma+peppusesi,+mutta+sallinet+muutaman+kommentin.
Neljäs+lapsesi+edelleenkin+kehumatta+maasta+taivaaseen.
Minkäslainen+takaluukku+Ducatissa?
Anopin+ovelle+veit+vaikka+anoppihan+on+teillä+koronaevakossa.
Aha,+nyt+on+Neidilläkin+ilmastointi+joka+ei+ollut+meillä+mahdollista,+näin+ne+tarinat+muuttuu.
Dille+hei,+lämpimän+käyttöveden+kiertojärjestelmä+on+keksitty+aikoja+sitten,+ja+että+oikeinpaljonkin+vesipisteitä.
Sun+altaas+ja+koko+rakennukses+on+pelkkää+höpöä.
Saunaakin+alkaa+pukkaamaan,+onkos+savunen?
Teatterihuone,+kuules+sun+tetterihuonees+on+siellä+missä+näppäilet+näitä+omanapanarssuja.
Muista+rakastaa+itseäsi,+rakkaus+on+kaikki+kaikessa,+olet+juuri+sen+arvoinen+kuin+itse+itsesi+luokittelet+apina.
Nasua+käy+kateeksi,+heh,+joku+kirjoitti+hanki+elämä,+mutta+inhan+Nasulla+24+elämä.
Mutta+muistakaa+tärkein+kuitenkin,+Pattaya+on+paratiisi+myös+autiona.
18.04.2020 13:36
Sorry+minulla+ei+ole+mitään+tekemistä+aidsien+kanssa,+mutta+hyvä+että+sulla+puuhaa,+ilmoittele+kun+tarvitsen+uuden+tietokoneen,+niin+voin+auttaa+sinua.
17.04.2020 18:44
Sallittaneen+pienoinen+faktailu+vielä.
5+lasta+josta+viidennestä+ei+sanaakaan.
Tytär+nyt+18+toisesta+avioliitosta,+eli+kakkosen+kanssa+avioitunut+noin+40+v+jonka+kanssa+tytär+18+v+eikös+Neiti+ole+iältään+60-70+vuotias.+
Pattayalla+asunut+vuosikausia+avioliittojensa+jälkeen.
Grattis+Dille.
17.04.2020 17:54
Ajattele+ensin+kirjoita+sitten,+olen+sanonut+tämän+ennenkin.
Nyt+pukkas+Neiti+hyvän+bablan.
Siis+pari+vuotta+myöhässä+armeijaan+ja+sen+jälkeen+seurusteluja+ja+viimein+18+vuotinen+avioliitto+ekan+exän+kanssa+pettäen+ekaa+tokan+kanssa.
Paria+vuotta+myöhemmin+kakkosen+kanssa,+eli+olisiko+arvio+yli+40+v+iässä+alkoi+kakkossuhde.
Kertomatta+jäi+kauanko+kakkosen+kanssa+perhe-elämää+harrasti,+mutta+nythän+Neito+on+viiskymppinen,+joten+summasummaarum,+jokin+on+pielessä.
17.04.2020 17:49
No+mutta+täällähän+vallan+markkinat+on+ollu+pystyssä.
Kuules+Nasu,+otappa+ja+lähde+kimppaan+sen+Aasin+kanssa+joka+jo+on+ollut+yhteydessä+allapitoon+ja+jeppeihin,+lieneekö+asia+jo+edennyt+kansainvälisen+etsintäkuulutuksen+tasolle.
Vallanko+väkivallalla+voi+voi+sentään,+lyöttäytykää+yhteen+Neidin+2010+kanssa,+hän+on+tuki+ja+turvanne.
Hauskaa.
14.04.2020 20:48
Hei+rakkaat+sinne+suomeen.
Joko+pajunkissaa+pukkaa+tai+kissaa+pökkää+livenä?
Täälä+Chiang+Maissa+ei+kassat+laula+Pattayan+tavoin,+joka+aiheuttanut+monta+muutosta.
Ei+Pattayan+tavoin+duunarit+lähtenyt+landelle+sukulaisten+huolenpitoon,+kun+sukulaiset+ei+edes+asu+landella.
Työsopimukset+ja+ihmisyys+velvoittaa,+joten+muuta+puuhaa+on+tullut+keksittyä+että+lojaalit+työntekijät+ei+joutuisi+sietämättömään+ahdinkoon.
Uusioisäkin+kertoi+namilumpun+olevan+aktiivi+lapsien+auttaja,+joten+varmaankin+näinä+aikoina+hänelläkin+kiire+ja+rahaa+palaa,+ovathan+niin+kovasti+pyyteettömästi+huoltapitäviä+heikko-osaisista+ottaen+varpaistaan+valokuvia.
Onneksi+meidän+elämämme+ei+perustu+kuukausituloihin+vaan+vuosikymmenien+taloudenpitoon,+johon+ei+ole+kuulunut+minun+yksin+miltsillä+matkailuja+ja+miltsillä+oppaita,+joten+plakkarissa+on+ns.+pahan+päivän+varalle.
En+käynyt+aamulenkillä+tänään.
Ohjelmassa+palaveri+tänään+jota+suomessa+kutsuttaisiin+yt-neuvotteluksi+ja+tiedän+jo+lopputuloksen,+ainuttakaan+duunaria+ei+irtisanota+ja+jokaiselle+löytyy+tehtävä,+sekä+tulot+kattamaan+koko+perheen+tulotarpeen,+vaikka+aviopuoliso+olisi+ollut+toisen+työnantajan+tai+oman+yrityksensä+palveluksessa.
Tämä+ei+ole+taloudellisesti+järkevää,+väkihän+lisääntyy+entisestään,+mutta+elämä+ei+ole+pelkkää+liiketoimintaa,+vaan+kun+sen+oikein+oivaltaa+miksi+ollaan+ihmisiä,+eikä+apinalauman+päälliköitä,+niin+ihmisyys+on+tärkein.
Elämällä+on+tarkoitus,+kuten+kilahtaneella+omansa.
11.04.2020 02:35
71 / 81