Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
372
Kommenttia
1696
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sallinetko+kysyä+koska+istuit+vuonna+2001+sohvalla+ekassa+avioliitossasi+ja+oli+lapsia+päivähoidossa+ja+toisessa+tyttö+joka+juuri+täytti+18v+sinun+ostaen+hänele+mersun,+teitkö+tyttäresi+toisen+vaimosi+kanssa+koska+kysyn,+kun+kerroit+kuitenkin+seurustelleesi+toisen+exäsi+kanssa+pari+vuotta.
Onko+matemaattinen+ajatteluni+väärä,+jos+on+niin+korjaa.
06.05.2020 22:15
Vieläkö+siellä+junttilassa+poliisi+ahjoittaa+10+hengen+nuorisopotukoita+ostareiden+pihalla+ja+lapset+menee+kouluun+pariksi+viikoksi+järjestämään+koronan+levitystä?
06.05.2020 08:22
No+johan+taas+pomppas,+että+nyt+Nasunen+siirtyi+2010:n+housuihin+tietämyksellään+vaihteeksi+ja+jos+nyt+tarkoitat+Thimaata+niin+siihen+kommentoin.
Ensinnäkin+tuo+päätöksentekorinki+pisti+hymyilyttään+ettäkö+aivan+silleen+tahdotaan+ammattiin,+että+oikein+rinkiin.
Ei+pidä+paikkaansa+eliitiperhevalinnat+kouluihin,+joskin+kyllä+korruptiolla+on+jalansijansa.
Muita+sinne+ei+ote+......+jaha+jassoo,+että+Nasu+on+tullut+näistä+asioista+tietoiseksi,+mistä+mahtanee+tieto+olla+peräisin.
Noihin+sairaisiin+maatamme+juttuihin+en+ota+kantaa+vaan+kuten+lausuin+Thaimaata+koskien.
Täällä+on+alakoulusta+asti+jopa+sairaaloinen+kilpahuoksu+paremmuudesta+koulussa+ja+se+harmittaa.
Toiset+lapset+käyvät+ensin+normaalikouluajan+opinahjossaan,+sitten+illat+viettävät+täydentävissä+opinnoissa+tavoitteena+jatkokoulutusmahdollisuudet.
Tottakai+edellyttää+vanhemmilta+kykyä+maksaa+koulutus,+mutta+sen+eteen+moni+tekee+töitä+kuulumatta+mainitsemaasi++eliittiin.
04.05.2020 21:41
Kiitos+että+ajattelet+minua.
04.05.2020 20:15
Kiitän+lämpimästi+tahdostasi+osoittaa+Pattayan+rakkaiden+tosiasiallisen+tason+ja+kastin,+ei+nimittäin+jää+arvailujen+varaan+lainkaan+sun+korvien+välis+toimintaso.
04.05.2020 09:08
Hyvä+että+Neidillä+on+taustajoukkoja,+miten+muuten+pärjäisikään+todellisessa+elämässä+kun+anopalstallakin+tarvitsee+taustatukea.
04.05.2020 09:06
Jaahas,+että+tällaista+saa+lukea.
Edelleen+tervetuloa+tänne+Chiang+Maihin+tai+mikäli+tahdot,+niin+Phukettiin.
Ei+tarvitse+kääntyä+notaarin+puoleen,+ainoastaan+kolmen+ystäväsi+puoleen.
Keskustelet+peppusesi+kanssa,+joka+latailee+mitä+luettavissa,+joten+hyvä+että+sinulla+oman+tasoistasi+kommunikointiseuraa+palstalla.
Hieman+vastamielipidettä+sallinet.
Jos+aviopareista+toinen+keksii+alituiseen+toisesta+asioita+jotka+ei+pidä+paikkaansa,+sekä+unohtaa+omat+sanomisensa+kuten+sinä+siirrät+oman+pa-lyöntisi+bablan+nyt+Jariin+ja+matkarahoihin,+niin+kaltaisesi+ihmisen+kanssa+ei+voi+parisuhteessa+ongelmitta+elää.
Kaksi+exääsi+on+sen+aikanaan+tajunnut+ja+pian+kolmas+on+myös+exä.++
Olen+opastanut,+ajattele+ensin,+kirjoita+sitten,+mutta+ei+tunnu+menevän+jakeluun,+siis+oleppa+hyvä+ja+ryhdy+sitä+notaariasiaa+hoitamaan+ja+tietänet+sopimuksessa+ilmenevän+nimesi.
Kiitos+sinulle+2010+taasen+tästä.
04.05.2020 05:54
Sinun+juttusi+on+anonyymin+eli+sukupuolettoman+kirjoittamia+ja+näkökulmasi+on+peppusen.
03.05.2020 17:38
Ensimmäinen+miehekäs+peppunen.
03.05.2020 15:53
Bing.
"Miehisyyden"+merkkejä+ensinnäkin+tällä+palstalla+osoittaa+tuo+sininen+kloonini+tasolla+jonka+miehisyyttä+sinä+Neito+edustat.
Sinun+narssuilusi+lohkeamisista+ym.+osoittaa+vain+että+sinulla+täytyy+olla+mm.leveät+hartiat+ym.+pärjätäksesi.
Vahva+mies+saa+arvostusta,+joo+kyllä+mutta+ei+kaltaisesi+saa+todellisuudessa+ja+arvostuksesi+tällä+palstalla+tulee+mitä+sairaammilta+peppusiltasi.
On+historiassa+ja+nykyisinkin+voimamittelöitä,+mutta+terveisiin+sellaisiin+ei+kuulu+kaltaisesi.
Mies+siis+sinä+joka+pidät+itseäsi+miehenä+ollen+kuitenkin+täysneiti,+joka+ei+kykene+asiasta+keskustelemaan+asiana,+vaan+täytyy+turvautua+tuon+kaltaisiin+Senssutteluihin,+on+täysi+nolla+ja+jos+joku+sinua+arvostaa+ja+kunnioittaa+ensin+lukien+tälle+palstalle+lataamasi+piipitykset,+niin++ei+omaa+järjenhäivää.
Olet+puskista+uhoava+paniikkihäiriöinen+päävikainen+esiintyen+rahakkaana+vedonlyöjänä+tarinoiden+rakkaasi+kanssa+matkustelut+suomessa+juhannuksena+ja+jouluna,+sekä+kun+hyväksyn+ehdotuksesi+yksinkertaisin+ehdoin,+niin+johan+alkoi+sinun+ja+tämän+palstan+faniesi+uikutus+asiasta.
Ymmärrän,+tuollaista+tyyppiä+kukaan+täyspäinen+nainen+ei+voi+pitkäaikaisena+vakikumppaninaan+pitää+ja+sen+johdosta+tiedän+kertoa,+elät+kolmannen+ex-vaimosi+kanssa+varmuudella+jos+sulla+sellainen+on.
03.05.2020 14:46
Hyvä+Kläppi.
Hyvä+kirjoitus+ja+siitähän+huokuu+elämänkokemusta,+mutta+sallinet+viimeisen+rivin+letkautuksesi+johdosta+mielipiteeni.
Sinulla+tuntuu+olevan+varsin+laaja+elämänkokemus+urheiluun+liittyen+ja+jos+nyt+olen+oikein+ymmärtänyt,+niin+lähellä+sydäntäsi+on+ollut+voimailut+ja+kamppailut,+varsinkin+valmennus.
Minä+olen+vahvasti+puuttunut+kielteisessä+mielessä+seikkaan,+jota+en+koskaan+ole+hyväksynyt+ja+ihmettelen+miksi+et+sinä.
Sinä+Herrasmiestelet+2010+Neitiä,+jolla+samat+mielenkiinnot+kuin+sinulla,+mutta+varsin+negatiivisin+tavoin.
Kun+ensin+pullistelee+ollen+sadan+katutappelun+ykköstyrmääjä+ja+samaan+hengenvetoon+homokaraten+harrastaja+sittemmin+valmentaja,+kuin+myös+samaa+thaibox+historiaa,+on+yhtälö+sairas.
Siihen+päälle+selittelyt+lukuisista+laakista+tatamiin+kun+joku+käyttäytynyt+vastoin+hänen+tahtoaan+ja+päälle+2+pahoinpitelytuomiota,+joista+hän+on+jopa+ylpeä.
Asia+kun+nyt+vain+on+niin,+että+kamppailulajien+harrastaja,+puhumattakaan+valmentajasta,+ei+käytä+koskaan+ikinä+väkivaltaa+tatamin+ulkopuolella+ja+jos+joutuu+konfliktitilanteeseen,+niin+tulisi+olla+kyky+tilanteen+rauhoittamiseksi+ilman+nyrkkejä+ja+omalla+olemuksellaan.
2010+on+osoittanut+kirjoituksillaan+olevansa+ylpeä+tuon+kaltaisesta+olemuksestaan+ja+tekee+sen+vielä+yli+viiskymppisenä+urheiluaddiktina,+kun+minä+vastaavasti+luokittelen+hänet+sen+johdosta+urheilun+häpeällisimpään+ryhmään.
Tämähän+on+foorumi+jossa+täysi+vapaus+arvostella+yhtä+sun+toista,+eli+minun+arvostukseni+tuollaisesta+kuumakallegorillasta,+joka+hauksiaan+ja+nyrkkejäänkiin+alentuu+esittelemään,+on+täysi+nolla+ja+kamppailulajien+yksi+ala-arvoisimpia+edustajia+koko+lajille+häpeäksi.
Aloitat+Kläppi+kirjoituksesi+seuraavasti:+
Kiitos+jälleen+kerran+sinulle+2010+erittäin+hienosta+kirjoituksestasi+!!!
Jepjep,+jälleen+kerran+....+noita+jälleen+kerran+kirjoituksia+kun+nyt+vaan+sattuu+olemaan+vähän+toisen+sisältöisiä+myös,+joten+se+siitä.
03.05.2020 08:40
Hui+kuinka+monta+riviä+vollotusta+tavan+mukaan+aloituksen+asiasisällöstä+poiketen.
Imuroi+poju+ja+elä+menneisyyttäs,+muuta+sulla+ei+oo+kuin+sanoja.
02.05.2020 16:28
Ei+ole.
Tämä+on+kilahtaneelle+päiväpuuhaa+Junttilaan.
02.05.2020 16:13
Minulla+taasen+on+ystävä+joka+ei+ole+koskaan+laittanut+mitään+kuvaa,+eikä+edes+koskaan+käynyt+täällä+thaimaassa,+mutta+hänellä+on+ilmiömäinen+kyky+havaita+kuvien+näpsäytyshetki.
Tämä+ystäväni+on+myös+antanut+koko+elämänsä+itse+elämättömänä+muiden+elämien+analysointiin+24/7.
Mistä+se+kertoo,+jätän+toisten+arvioitavaksi.
02.05.2020 15:58
Kiitos+monesta+rivistä,+se+olikin+tarkoitukseni.
Kyllä+olen+huomannut+että+et+ole+kuvissasi+itse+lainkaan,+olethan+erikoistunut+autojen+kojetauluihin+ja+mittaristoihin,+polkupyöriin+porraskäytävässä,+mainoslehtisten+poreammeisiin+ynnä+muihin+tasokkaampiin.
Otin+kuvan+muuten+sinua+varten,+eli+miltä+vuodelta?
Onko+pallomahaa?
Muutenkun+arvostelet+kuvia+joissa+itse+on+pääkohde+jotain+taustalla,+niin+kiitä+Neitiä+myös+muutamasta+poseerauksestaan+altaiden+ja+hotellin+sisäänkäynnin+kupeessa+sormi+pystyssä+jopa+niin+kauniita+tatskoja+esitellen.
02.05.2020 15:42
Itse+aloittajan+kysymykseen+tämä+voisi+auttaa+laittaa+googleensa,+on+jopa+valokuvia+tarjolla.
สุสานในจังหวัดเชียงใหม่
Sbuge+voi+tehdä+aiheestaan+oman+aloituksen.
02.05.2020 15:34
Kuvaa+koskien+kysymykset,+mikä+on+Rolls-Roycen+vuosimalli+ja+onko+jollain+ryppynahkaisella+urheiluaddiktilla+jotain+ongelmia+minun+kehoni+suhteen?
02.05.2020 14:54
Jos+sinä+valitset+ystäväsi+sen+perusteella+ovatko+he+iljettävän+rumia+tai+ei+niin+grattis+sinulle+tuosta.
01.05.2020 11:43
Ai+muuten+kiitos+vielä+toteamuksestasi+että+olen+hyväkuntoinen+ikämies,+kiitos,+lämmittää+sydäntäni+todella.
01.05.2020 11:41
Sorry,+tuo+on+ainoa+kuva+tälle+palstalle+jonka+olen+aijannut+minun+ollen+kuvassa,+muut+kädet+sun+muut+on+muiden.
Edelleen+kopioi+kirjoitukseni+jossa+olen+väittänyt+baarin+olevan+Pattayalla,+et+kykene,+siis+jatka+bablaas+jos+siitä+nautit.
01.05.2020 11:40
71 / 85