Vapaa kuvaus

Aloituksia

352

Kommenttia

1616

1. Katsos+Rakas+Neiti+avautunut+täällä.Olen+samaa+mieltä+seikassa+että+biisi+on+ala-arvoisinta+musiikkituotantoa,+mitä+olla+saattaa+ja+siksi+sen+sanoitus+osui+sinun+olemukseesi+täydellisesti.Mitä+tulee+kielinerouteen,+niin+ei+voi+olla+mahdollista,+että+tällä+palstalla+olisi+usempi+kielioppeihin+ja+yhdyssanoihin+sun+muuta+kirjoitusasuihin+puuttuvaa+kuin+yksi,+henkilö+eli+sinä.Jos+on+useita,+niin+johan+on+bobulaa.Oothan+ollu+aikuisena+tosi+kova+jäbä,+että+oikein+Ruissalossa+veneellä+musiikkia+kuuntelemassa.Minä+olin+kerran+pelipaikalla+alle+mopoiän+kun+Nazaret+myös.Hiekkakankaalle+putkahtanut+vehreä+puutarha,+senhän+täytyy+olla+se+...+paratiisi+ja+onhan+siellä+kukkokin+tunkiolla+joka+tykkää+huomion+saamisesta.
  2. Arvaa+aloittaja.
  3. Hei+rakkaat+sinne+suomeen.Joko+pajunkissaa+pukkaa+tai+kissaa+pökkää+livenä?Täälä+Chiang+Maissa+ei+kassat+laula+Pattayan+tavoin,+joka+aiheuttanut+monta+muutosta.Ei+Pattayan+tavoin+duunarit+lähtenyt+landelle+sukulaisten+huolenpitoon,+kun+sukulaiset+ei+edes+asu+landella.Työsopimukset+ja+ihmisyys+velvoittaa,+joten+muuta+puuhaa+on+tullut+keksittyä+että+lojaalit+työntekijät+ei+joutuisi+sietämättömään+ahdinkoon.Uusioisäkin+kertoi+namilumpun+olevan+aktiivi+lapsien+auttaja,+joten+varmaankin+näinä+aikoina+hänelläkin+kiire+ja+rahaa+palaa,+ovathan+niin+kovasti+pyyteettömästi+huoltapitäviä+heikko-osaisista+ottaen+varpaistaan+valokuvia.Onneksi+meidän+elämämme+ei+perustu+kuukausituloihin+vaan+vuosikymmenien+taloudenpitoon,+johon+ei+ole+kuulunut+minun+yksin+miltsillä+matkailuja+ja+miltsillä+oppaita,+joten+plakkarissa+on+ns.+pahan+päivän+varalle.En+käynyt+aamulenkillä+tänään.Ohjelmassa+palaveri+tänään+jota+suomessa+kutsuttaisiin+yt-neuvotteluksi+ja+tiedän+jo+lopputuloksen,+ainuttakaan+duunaria+ei+irtisanota+ja+jokaiselle+löytyy+tehtävä,+sekä+tulot+kattamaan+koko+perheen+tulotarpeen,+vaikka+aviopuoliso+olisi+ollut+toisen+työnantajan+tai+oman+yrityksensä+palveluksessa.Tämä+ei+ole+taloudellisesti+järkevää,+väkihän+lisääntyy+entisestään,+mutta+elämä+ei+ole+pelkkää+liiketoimintaa,+vaan+kun+sen+oikein+oivaltaa+miksi+ollaan+ihmisiä,+eikä+apinalauman+päälliköitä,+niin+ihmisyys+on+tärkein.Elämällä+on+tarkoitus,+kuten+kilahtaneella+omansa.
  4. 71 / 81