Vapaa kuvaus

Aloituksia

372

Kommenttia

1696

1. Vieläkö+siellä+junttilassa+poliisi+ahjoittaa+10+hengen+nuorisopotukoita+ostareiden+pihalla+ja+lapset+menee+kouluun+pariksi+viikoksi+järjestämään+koronan+levitystä?
  2. Hyvä+Kläppi.Hyvä+kirjoitus+ja+siitähän+huokuu+elämänkokemusta,+mutta+sallinet+viimeisen+rivin+letkautuksesi+johdosta+mielipiteeni.Sinulla+tuntuu+olevan+varsin+laaja+elämänkokemus+urheiluun+liittyen+ja+jos+nyt+olen+oikein+ymmärtänyt,+niin+lähellä+sydäntäsi+on+ollut+voimailut+ja+kamppailut,+varsinkin+valmennus.Minä+olen+vahvasti+puuttunut+kielteisessä+mielessä+seikkaan,+jota+en+koskaan+ole+hyväksynyt+ja+ihmettelen+miksi+et+sinä.Sinä+Herrasmiestelet+2010+Neitiä,+jolla+samat+mielenkiinnot+kuin+sinulla,+mutta+varsin+negatiivisin+tavoin.Kun+ensin+pullistelee+ollen+sadan+katutappelun+ykköstyrmääjä+ja+samaan+hengenvetoon+homokaraten+harrastaja+sittemmin+valmentaja,+kuin+myös+samaa+thaibox+historiaa,+on+yhtälö+sairas.Siihen+päälle+selittelyt+lukuisista+laakista+tatamiin+kun+joku+käyttäytynyt+vastoin+hänen+tahtoaan+ja+päälle+2+pahoinpitelytuomiota,+joista+hän+on+jopa+ylpeä.Asia+kun+nyt+vain+on+niin,+että+kamppailulajien+harrastaja,+puhumattakaan+valmentajasta,+ei+käytä+koskaan+ikinä+väkivaltaa+tatamin+ulkopuolella+ja+jos+joutuu+konfliktitilanteeseen,+niin+tulisi+olla+kyky+tilanteen+rauhoittamiseksi+ilman+nyrkkejä+ja+omalla+olemuksellaan.2010+on+osoittanut+kirjoituksillaan+olevansa+ylpeä+tuon+kaltaisesta+olemuksestaan+ja+tekee+sen+vielä+yli+viiskymppisenä+urheiluaddiktina,+kun+minä+vastaavasti+luokittelen+hänet+sen+johdosta+urheilun+häpeällisimpään+ryhmään.Tämähän+on+foorumi+jossa+täysi+vapaus+arvostella+yhtä+sun+toista,+eli+minun+arvostukseni+tuollaisesta+kuumakallegorillasta,+joka+hauksiaan+ja+nyrkkejäänkiin+alentuu+esittelemään,+on+täysi+nolla+ja+kamppailulajien+yksi+ala-arvoisimpia+edustajia+koko+lajille+häpeäksi.Aloitat+Kläppi+kirjoituksesi+seuraavasti:+Kiitos+jälleen+kerran+sinulle+2010+erittäin+hienosta+kirjoituksestasi+!!!Jepjep,+jälleen+kerran+....+noita+jälleen+kerran+kirjoituksia+kun+nyt+vaan+sattuu+olemaan+vähän+toisen+sisältöisiä+myös,+joten+se+siitä.
  3. Sorry,+tuo+on+ainoa+kuva+tälle+palstalle+jonka+olen+aijannut+minun+ollen+kuvassa,+muut+kädet+sun+muut+on+muiden.Edelleen+kopioi+kirjoitukseni+jossa+olen+väittänyt+baarin+olevan+Pattayalla,+et+kykene,+siis+jatka+bablaas+jos+siitä+nautit.