Vapaa kuvaus

Aloituksia

275

Kommenttia

1338

  1. KAUNIITA THAIMAALAISIA NAISIA.

    Kukaan ei liene minun kanssani eri mieltä, että thaimaalaisten naisten kertakaikkisen ylivertainen kauneus, ystävällisy
    Pattaya
    66
    916
  2. Minkä tähden viiden tähden kotiruokaa?

    No mutta siinäpä oiva kysymys Pattayan kalamiehillle. Tuli tuossa mieleeni, että koska on tiedostettu populassa olevan
    Thaimaa
    60
    724
  3. Karma ja 13.

    Hyvää huomenta toivotan täältä Chiang Maista hyvä juntti / juntit sinulle / teille kun aikanaan sitten heräätte Thaimaan
    Pattaya
    11
    649
  4. Ylärima ylitetty.

    Numba. En tiedä tosiasiallisia toimiasi, mutta nyt on tilanne se, että neuvon sinua thaiviranomaisten sijaan vakavasti
    Pattaya
    59
    585
  5. Näin tällä kertaa.

    Se on sitten välit poikki kertalaakista juntit, ei kaduta muutto tänne.Chiang Maihin. Suomi on päättänyt lähettää Ukrai
    Pattaya
    17
    576
  6. INTERNETROHKEUTTA.

    Internet on siitä hyvä että pieni sielu voi sanailla ihan mitä tahansa, se on turvallista, mutta myös erittäin neitimäis
    Pattaya
    54
    484
  7. Harrastuksia.

    Rakkailla on paljon harrastuksia leipomisista ja kasvimaan hoidosta lähtien kun aikaa liikenee matkailupalstamatkailulta
    Pattaya
    39
    423
  8. Narsismin ja kiusan ero?

    45 vuotias hieman vanhoollinen mies. Hän ei ole niin varakas kuin kiusallaan on antanut ymmärtää. Tuo vanhoollinen ei
    Pattaya
    10
    361
  9. Tutustuin hieman aiheeseen pakastetut viinirypäleet.

    Kuten olen todennut, tältä palstalta toki voi myös jotain oppia. https://www.google.com/search?q=%E0%B8%AD%E0%B8%87%E0%
    Pattaya
    24
    332
  10. Kullan kultapitoisuuksista täällä Thaimaassa.

    Selvennän hieman otsikon aihetta. Ensinnäkin naiset täällä Thaimaassa mielellään pitää kultakoruja sormissa, kaulassa j
    Pattaya
    14
    297
  11. Sopiiko puuron hunaja vai omena, entä grillatessa?

    100 vuotta vanha erikoisresepti, mureaa naudanlihaa grillattua yrteillä hunajaan sekoitettuna. เนื้อวัวหมักน้ำผึ้ง วัว
    Pattaya
    32
    295
  12. Hyvät paikkakuntarakastuneet, minua ei ole olemassa.

    Mitään Senssua ei ole olemassa. Pasasen keksimä mielikuvituskaveri joka tajuaa kaiken täsmälleen samalla tavalla väärin
    Pattaya
    31
    292
  13. Kuksa kirjoitetaan isolla Koolla.

    Kiitän lämpimästi että minut huomioidaan Pattayan Savossa vaikka minua ei ole olemassa. Näin olemattomana kuitenkin suo
    Pattaya
    101
    289
  14. KEHON MUOTONA TYNNYRI.

    En olisi tahtonut kommentoida mutta koska Lenkkitossuleipuri Tyttö Neitinen 2010 joka poistattaa tyttömäisyyttä itsestää
    Pattaya
    16
    276
  15. Luottokortti, pankkikortti, monesta pankista ja luottoyhtiöstä?

    Hieman ihmetyttää jopa riitelyksi virinnyt korttiasia, joten tässä oma näkökantani. Mihin ihmeeseen ihmiset tarvitsevat
    Pattaya
    28
    237
  16. Vaikkapa uudenvuodentoive, tai uuden vuoden toive.

    Olisiko millään mahdollista sellainen, että terveys-sairausaiheiset niin itsestään kuin toisista siirtyy julkaistavaksi
    Pattaya
    15
    234
  17. Kotivälipalaa.

    Hei kaikille rakkaille ja varsinkin sille lenkkitossuiselle viikottainsämpylöitä leipovalle tytölle, että olisipa mukava
    Pattaya
    9
    231
  18. Sbugen palaute itse itselleen.

    Alkoholisti Tyttö Neitinen on ladannut näkemyksiään minusta sen verran runsaasti, että on aihetta palautteen antamiselle
    Pattaya
    37
    216
  19. YHDISTÄVÄ TEKIJÄ.

    Maaseudun tulevaisuus ja rakkaus pattayaan, voitaneen kiteyttää paikkakuntarakkauden olevan yksi yhdistävä tekijä. On to
    Pattaya
    14
    212
  20. Rakkaalle terveiset täältä Chiang Maista.

    Aivan ensimmäiseksi hyvä Feikki-Trolli Tyttö Neitinen 2010 täytynee todeta, että kovin monta muuttuvaa olemusta "Tervees
    Pattaya
    7
    194