SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
274
Kommenttia
1338
KAUNIITA THAIMAALAISIA NAISIA.
Kukaan ei liene minun kanssani eri mieltä, että thaimaalaisten naisten kertakaikkisen ylivertainen kauneus, ystävällisy66939Ylärima ylitetty.
Numba. En tiedä tosiasiallisia toimiasi, mutta nyt on tilanne se, että neuvon sinua thaiviranomaisten sijaan vakavasti76794Minkä tähden viiden tähden kotiruokaa?
No mutta siinäpä oiva kysymys Pattayan kalamiehillle. Tuli tuossa mieleeni, että koska on tiedostettu populassa olevan60735Karma ja 13.
Hyvää huomenta toivotan täältä Chiang Maista hyvä juntti / juntit sinulle / teille kun aikanaan sitten heräätte Thaimaan11693Näin tällä kertaa.
Se on sitten välit poikki kertalaakista juntit, ei kaduta muutto tänne.Chiang Maihin. Suomi on päättänyt lähettää Ukrai17591INTERNETROHKEUTTA.
Internet on siitä hyvä että pieni sielu voi sanailla ihan mitä tahansa, se on turvallista, mutta myös erittäin neitimäis54508Narsismin ja kiusan ero?
45 vuotias hieman vanhoollinen mies. Hän ei ole niin varakas kuin kiusallaan on antanut ymmärtää. Tuo vanhoollinen ei10461Harrastuksia.
Rakkailla on paljon harrastuksia leipomisista ja kasvimaan hoidosta lähtien kun aikaa liikenee matkailupalstamatkailulta39454Luottokortti, pankkikortti, monesta pankista ja luottoyhtiöstä?
Hieman ihmetyttää jopa riitelyksi virinnyt korttiasia, joten tässä oma näkökantani. Mihin ihmeeseen ihmiset tarvitsevat28421Tutustuin hieman aiheeseen pakastetut viinirypäleet.
Kuten olen todennut, tältä palstalta toki voi myös jotain oppia. https://www.google.com/search?q=%E0%B8%AD%E0%B8%87%E0%24367Sopiiko puuron hunaja vai omena, entä grillatessa?
100 vuotta vanha erikoisresepti, mureaa naudanlihaa grillattua yrteillä hunajaan sekoitettuna. เนื้อวัวหมักน้ำผึ้ง วัว32337Kuksa kirjoitetaan isolla Koolla.
Kiitän lämpimästi että minut huomioidaan Pattayan Savossa vaikka minua ei ole olemassa. Näin olemattomana kuitenkin suo101333KEHON MUOTONA TYNNYRI.
En olisi tahtonut kommentoida mutta koska Lenkkitossuleipuri Tyttö Neitinen 2010 joka poistattaa tyttömäisyyttä itsestää16332Kullan kultapitoisuuksista täällä Thaimaassa.
Selvennän hieman otsikon aihetta. Ensinnäkin naiset täällä Thaimaassa mielellään pitää kultakoruja sormissa, kaulassa j14318Hyvät paikkakuntarakastuneet, minua ei ole olemassa.
Mitään Senssua ei ole olemassa. Pasasen keksimä mielikuvituskaveri joka tajuaa kaiken täsmälleen samalla tavalla väärin31315YHDISTÄVÄ TEKIJÄ.
Maaseudun tulevaisuus ja rakkaus pattayaan, voitaneen kiteyttää paikkakuntarakkauden olevan yksi yhdistävä tekijä. On to14287Outo Bablaaja.
Ajattele ensin, bablaa vasta sitten on vaikea ohje noudatettavaksi sbugelle. Sain lukea seuraavan: Jokainen thaimaalain12280Sbugen palaute itse itselleen.
Alkoholisti Tyttö Neitinen on ladannut näkemyksiään minusta sen verran runsaasti, että on aihetta palautteen antamiselle37276Kotivälipalaa.
Hei kaikille rakkaille ja varsinkin sille lenkkitossuiselle viikottainsämpylöitä leipovalle tytölle, että olisipa mukava9266Mitä on pleissaus ja mistä puusta Kuksa.
Yhdistän iaheeseeni muutaman asian samalla tarinalla säästäen sanoja. Ensinnäkin on makuasia mistä puusta Kuksa on valm15264