Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
274
Kommenttia
1338
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Omalta osaltani jos sallit, niin kommentoin väitettäsi.
"Sensein mukaan kelakortti on kingi, Suomeen pitää thai viedä synnyttämään ja lapset kouluttaa Suomessa ja suomalaisessa koulussa. Hän katsoo että Suomessa perhe on turvassa."
Mitä mahdat "Turvassa" letkaisullasi tarkoittaa?
Kelakortti on hyödyksi monessa asiassa, eikös sellainen ole sinullakin ja lapsillasi, mikäli sinulla sellaisia on.
En ole sanonut, että "pitää viedä", vaan olen todennut sen olleen ainakin meidän osalta ok, jolloin poikamme on suomen ja thaimaan kansalainen.
Miten hän sen hyödyntää aikanaan, se nähdään sitten.
En ole lausunut koulutuspakosta, onhan oma poikammekin kotiopetuksessa, jonka sallii suomalainen oppivelvollisuus, sekä sen lisäksi täällä Chiang Maissa kansainvälisessä koulussa valinnaisissa aiheissa.
Mitä tulee oireiluusi vuosikymmenistä ja huoneesta, niin sillä osoitat ainoastaan oman idioottimaisuutesi.
Mun mielipide siitä että Tyttö2010Neitinen ei opeta edes leikkimielellä korealaisilleen suomea, on toki hänen asiansa, mutta hän jättää opettamatta lapsille taidon josta voipi olla hyötyä elämässään.
Valokuvajutuista en vaivaudu sanaa vaihtamaan anonyyminä bablaavan kuvattoman olion kanssa.
08.12.2023 19:26
Tuossa myös aiheesta suomeksi, joten ongelmasi ei liene ylitsepääsemätön.
https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/6-herkkua-jotka-maistuvat-viela-paremmilta-pakastettuina-kokeile/4263420#gs.1bzivz
08.12.2023 18:49
Käännösohjelmat on tarkoitettu käytettäväksi kun ei sanaakaan siitä ymmärrä, tosin kyllä minä jonkun verran ymmärrän, vaan kirjoitusta en lainkaan, mutta onhan se hienoa että sinä osaat.
Puheena kuitenkin pakastetut viinirypäleet.
Ai onko Paraisilla perämetsää, no lienee olevan koska sinä senkin tiedät.
Mukavaa viikonloppua harrastukseesi toivotan.
08.12.2023 18:46
Myös thaimaassa.
องุ่นแช่แข็ง
08.12.2023 18:02
Bing ...
Sorry rakas, en minä aloitusta hyvänen aika vahingossa tehnyt, on sulla kans ihmeellinen järjenjuoksu oireiluissas.
Oletko selvittänyt onko sut tehty vahingossa ja kuka todellisuudessa äidilles maksoi kyseisestä?
08.12.2023 16:48
Itsehän ........ ? Sitä nimenomaan tarkoitin myös että sinun harhasi siitä kuka kulloinkin jotain lausuu, kuuluisi mainitsemiini toisille saiteille, mutta ....
Kiitos kuitenkin ja ...
Tosiaan marinadi, laitoinkin eilen jo kolme fileetä muhimaan.
Konjakkia, chiliä pieninä paloina, valkosipulia murskattuna, ei muuta.
Päädyin myös hankkimaan varalle mikäli aamutunteina vielä tarvetta, kaksi lohta loimutettavaksi, ja isoja pataatteja jotka siinä ohessa alumiinikääröissä mausteineen kypsyy samalla.
Toivotan mukavia oireiluja sinulle ja huomaankin muutaman idiotismialoituksesi jotka ei ole saanut tuulta purjeisiin tuut tuut. muilta “lukuisilta” Pattayan rakkailtasi.
08.12.2023 11:38
1. Ei kiinnosta.
2. Suosittelen kokeilemaan niin ymmärryksesi karttuu.
06.12.2023 17:21
Bing …
Kiintoisa mielipide sinänsä sinulla, mutta …. no antaas olla.
Asian ydin perustuu rakkaista rakkaimman Tyttö2010Neitisen klooneineen aiempaan näkökantaan, että nimenomaan hunajaa ei missään tapauksessa käytetä mainitulla tavalla, eikä muullakaan tavalla kyseiseen herkkuun.
Joo, maailma on täynnä reseptejä ja 100 vuotias perustuu kyseiseen thaikieliseen linkkiin, mutta kotikokit kuten minä, voimme tehdä omalla tavallamme, jonka mainitsin.
Asia tuli mieleeni, koska tulevana viikonloppuna valmistan kyseistä kolmen fileen verran illanistujaisiimme, jossa läsnä rakennusporukkaa, jotka puuhastelevat kitaranmuotoisen laatimien suunnitelmien mukaan vaatimatonta mutta varsin erikoista ns. viikonloppumajaa pienen puron kupeeseen jalopuukierrätysmateriaalista komposiitin sijaan thaimaalaista käsityöperinnettä kunnioittaen.
Fileet flambeeraan tällä kertaa ruokailupöytämme keskellä olevan rosterikaukalon päällä jossa hieman hehkuvia hiiliä kun ruokailijat istuvat nauttimassa näkemästään.
Alkoholina taidan käyttää konjakin sijaan ainakin johonkin panaani, eikun banaanilikööriä, koska leipurimme mainitsemaa panaania ei ole olemassa.
Lisukkeita toki useita, mutta mainittakoon että riisin keitän liemessä, jossa myös hunajaa ja kyseistä likööriä mausteineen.
Vähän wokkia ja muuta pientä.
Juomat toki vapaavalintaisia tarjolla ollen vettä, limuja, olutta, ja muutama viini väkevämpien ohessa, mutta oma mieltymykseni on Sangre de toro, koska pidän sen vahvasta mausta nimenomaan kyseisen fileen kanssa.
06.12.2023 16:13
Kiitos rakkaat mielenkiinnostanne ja hyvää itsenäisyyspäivän oireiluanne, ohessa oma versioni kokonaiselle naudan sisäfileelle.
Minulla on pullo laatujuomaa jonka sekaan olen laittanut muhimaan tulista chiliä, eri pippureita ja yrttejä.
Siitä lorautan hunajan sekaan sen verran että seos on sopivan juoksevaa ruiskutettavaksi lihan sisään.
Lihaan viiltoja jonne tuikkaan murskattuja valkosipulinkynsiä.
Fileen pinnan poltan ensin kiinteäksi ns. kokin tohollani, jolloin lihan nesteet pysyvät sen sisällä ja sen jälkeen grillaan miedolla lämmöllä kauan välillä käännellen.
Lihan paksumpaan pään sisään tuikattu lämpöanturi ilmoittaa kännykkään lämpötilan johon perustuen kypsyysaste tietoon.
Tämä palvelee myös seikkaa että kun fileen paksumpi pää on medium, niin ohuempi pää on kypsempi sellaisesta pitäville.
Lopuksi sirottelen lihan päälle valkopippuria jonka jälkeen jalojuomaa päälle ja sytytys.
Suosittelen kokeilemaan.
06.12.2023 14:32
Uskaltanut ? Joo pelottaa aivan hurjasti !
Sorry rakas, en ole ottanut enkä ota kantaa näihin puuro- ja massaman aiheisiin.
Voipi olla että jouluna on itse valmistettua puuroa, mutta sen haudutamme uunissa.
Emme osta puuroja mistään mihinkään aikaan, kyllä ne valmistuu ihan kotioloissa.
28.11.2023 13:50
Joillain on esim. hyönteiskammo kun taasen toisella pimeän pelko, jonkun uskoen ufoihin ja kummituksiin, sekä uskoo oman haaveilluusioelämän olevan todellisuutta.
Savolaisuutta ei ole määritelty sairaudeksi mutta idiotismia varmasti on Tyttö2010Neitisen mielikuvituksestaan rakentamat tarinat ja niiden perusteella irvailut.
Ei osoita myöskään mitään muuta kuin ongelmallisuutta valikoiva huomiokyky rakkaan "Kympin" arvostelun ulkopuolelle jääden idioottimaiset valokuvarakentelut, kuin myös tämän aloituksen babla.
Ei ole 2010 ikävöinyt 44:n ja TT:n kommenttien loppumista, vaikka itse on ne kloonannut fanittamaan itseään.
28.11.2023 10:46
Olet rakas Tyttö2010Neitinen ajatellut mua ja jopa vaimoanikin jälleen, joten kiitos siitä.
https://ibb.co/9bjfYfJ
26.11.2023 19:27
Kiitos Tyttö2010Neitinen että muistat myös minua kun sinulla taas hyvä syy ottaa kännit.
Ai että miten synttärit ... kertoisinko ... no en viitsi muuta kuin että ei ollut tarjolla huopatossun makuista puuroa.
26.11.2023 12:35
Senssu olisi sitä ja Senssu olisi tätä, sekä Senssu olisi tehnyt sitä ja tätä ..... etkö ymmärrä että minä kiusaan sua ja mulle on ihan ok että jauhat tuota samaa tarinaas loputtomiin, se onkin aivopesusi tarkoitus .... koska olet elänyt viimeksi päivän kun et ajatellut mua, funtsippa sitä.
15.11.2023 17:00
Niin ja vielä .... en ole sanaakaan kirjoittanut mistään thaimaainhosta, enkä ole mustamaalannu thaimaata sanallakaan, päinvastoin me asumme täällä koska tämä on parempi kuin suomi.
15.11.2023 16:37
Miksi mun tulisi ruokkia sua valokuvilla?
Kyllä sulla on jo aivan riittämiin 24/7 ajatuksiisi minusta.
15.11.2023 16:33
Ai että näinkö on päässyt tapahtumaan, no voi voi sentään, on se niin harmillista.
13.11.2023 10:40
Moikka.
Nuo ton Tyttö2010Neitisen väkivaltajutut ei oo terveen tuotoksia, en vaivaudu muuta kommentoimaan kuin että voi hyvänen aika sentään.
12.11.2023 10:51
Hei rakas, mukava huomata että ajattelet mua tarinoita keksien myös lauantaina, mutta olethan sinä aivopesty sitä tekemään.
En ole harrastanut mainitsemaasi painia, sekä on kyllä luottokortti, vaan ei useita luottokortteja.
Hauska tuo riihikuiva, melkein yhtä hauska kuin keloheinäseipääsi.
04.11.2023 19:26
Sorry, jutut on mennyt niin järjettömiksi, että ei aihetta muuhun.
31.10.2023 14:52
1 / 67