Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
380
Kommenttia
1711
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos samoin ja terveiset viehättävälle vaimollesi myös, juhlistakaa päivää hieman.
Meillä päivänvietto täällä vuoristomökillä kokkaillen ja leppoisalla meiningillä ilman tarvetta raivata viidakkoa.
25.11.2025 06:10
Mielenkiintonsa kullakin, toivottavasti saa kaipaamansa huomion ja tyydytyksen.
24.11.2025 03:08
Voi Aasi hyvä.
Minä kestän varsin hyvin itseäni kohtaan saamani nimittelyt, ne enemmänkin huvittaa minua, koska niiden taso osoittaa paljolti minkälainen henkilö harjoittaa nimittelyjään.
Tuo määritelmä yksinoikeus on todella hauska, kun Tyttö2010Neitinen99,9%Nainen ottaa aina määrävälein paniikkikohtauksen tasolla pulttia kun ei kestä piirun vertaa itseään kohtaan arvostelua mistään ... siis yhtään mistään, mutta itse bablaa täysin rajattomasti mistä kulloinkin.
Sinä Aasi olet myös erittäin herkkähipiäinen.
03.11.2025 18:53
Hyvä Aasi.
Sinä asut osan vuotta täällä Thaimaassa ja sinulla on puoliso, lapsistakin olet perheessäsi lausunut, sekä mökki jota asustelet ja hieman remppailetkin , ja perheelläsi on auto ja mopo.
Nyt siis ryhdyit reppureissaajaksi perusteella että sinulla on reppu.
Eedenin miljonäärilläkin on reppu, jopa turvareppu kun ajaa mobedillaan.
Kirjoituksesi osoittaa että olet kuten kaikki muutkin rakkaat, pelkästään näsäviisaana riidantahtoinen.
01.11.2025 19:59
Kiitos että ajattelet minua myös tänään.
Minä elän täällä Chiang Maissa sellaisena kuin tämä on, en voi sitä toiseksi muuttaa, eikä minulla ole sen asian kanssa ongelmia, meidän perheen on parempi asua täällä Thaimaassa kuin Suomessa.
31.10.2025 20:32
Ymmärrän mutta annan sille vähän oma lääkettään, koska se ei sitä kestä.
23.10.2025 11:22
Tolla horopillusen herkkähipiäisellä on varsin outo käsitys itsestään.
Pieni sielu alkaa piipityspärräämään kun ei kirjoiteta täsmälleen kuten hän on kertonut, mutta itse lataa toisista mitä sylki suuhun tuo ja sairas päänsä tuottaa.
Jalkatapit jep jep, tapit järjestetään sille korkeudelle missä niitä tarvitaan.
Missä mahtanee olla mobedin jalkatapit tai seisooko korealainen siinä kusipään ja sarvien välissä?
Edes lumppusella ei oo varusteita, eikä mitään yhteistä harrastusta muuta kuin ryytimaa ja viinan juonti.
23.10.2025 10:53
Hauskaa ... Eedenin hukkapala aktivoitui ... Esson baarien kingi ja kaikkien amismopoilijoiden esikuva.
23.10.2025 10:02
Hei Tyttö, ei Jumala eikä kukaan muukaan voi sulle suoda viisautta ymmärtääksesi että minä en ole Numba.
Mua ei ahdista mikään täällä Thaimaassa, mutta sulla näyttää olevan paljonkin ongelmia koska jos olisit ongelmaton niin jättäisit kokonaan vex nuo oireilusi Numban kanssa.
12.10.2025 08:51
Jep, mutta kun minä en ole aiheessani sanaakaan kantaa ottanut Thairavintoloiden tarjontaan.
Naudan sisäfileen kypsyysaste on laaja käsite ja on jokaisen ruokailijan oman mieltymyksen mukainen.
Ei ole olemassa ns. raakaa grillattua sisäfilepihviä edes olemassa.
Isäni pihvit oli tosi hyviä lapsena, platta punaisena ja toisella lämpeni valurautapaistinpannu.
Ukko poltti pihvien pinnat siinä hellan punaisella platalla molemmilta puolin hetken ja laittoi sitten paistinpannuun ja valkopippuria päälle, sekä Monopol konjakkia ja tilitikun.
Ranskanleivät paahtoi myös siinä hellan päällä hieman ja ei muuta kuin syömään.
Fileensä osti Vaasan kauppahallista joltain tutulta ja oli niin riippuneita lihoja että melkein mustia.
Tapoja on siis monia.
04.10.2025 18:52
Kobet ja Wagut.
Ensinnäkin minä pistiin aktiivia tähän aloitukseen jonka tekijä kuuluu TyttöNeitisen edustamaan rakkaiden ryhmään.
Aloitús perustuu hunajanaamailuun.
Olen jyrkästi määrätyistä asioista eri mieltä niin Numban, Tytön ja nuolijansa kanssa.
En ole sanallakaan kantaa ottanut Thaimaassa ravintoloissa tarjottaviin, en mitä Thaimaalaiset osaa tai ei osaa, enkä siihen mitä kenelläkin on varaa ja mistä lihat on peräisin, en myöskään kirjoittanut Kobeista enkä Waguista.
Huvittavia nuo raakakypsennysselitykset, ei marinointi ole kypsennystä.
Maailma on täynnä reseptejä, mutta rakkaat ne mollaa kaiken mitä tietoa on tarjolla, nyt tässä tapauksessa juutuupissa johon itse tukeutuu muissa asioissa.
Täällä Thaimaassa on lihakarjatuotantoa, eikä se ole yhtään niin huonolaatuista, että sitä tulisi mollata.
Yhtälailla Suomeenkin tuotetaan ulkolaista lihaa.
Jokaisella naudan ruhonosalla on omat ominaisuudet ja sen johdosta myös valmistustavat ja ajat.
Nyt oli kyse pihvilihoista, ei siis esimerkiksi paisteista joihin Tyttö ryhtyi viittaamaan.
Täyttä puppua että Thaimaalaiset ei osaisi valmistaa naudanlihaa, mutta osaavat valmistaa porsaanlihaa.
Kyllä kuulkaas Thaimaalaiset osaa valmistaa kaikkia lihoja ja naudanlihat on jopa helpompia kuin porsaanlihat, koska vajaavaisesti kypsytetyt possunlihat on terveysriski.
Thaimaalaiset ei esimerkiksi ole uusavuttomia keittiöissään yli kolmekymppisiksi kuten 2010 on kertonut itse olleensa.
Varsin on järjetöntä selitellä että olisi laaduttomia ja ala-arvoisia sisä- ja ulkofileitä, koska on olemassa myös erittäin tasokkaita myös.
Ei pitäisi ottaa niin kärkkäästi kantaa asioihin jotka ei ole oman kiinnostuksen kohteena, ei harrasta aihetta, eikä ole omakohtaista kokemusta siis aiheesta.
Numba kotikokkailun tuloksena, sekä ravintolaruokailun kokemuksena kommentoi mielestäni aiheesta omiaan, jotka ei pidä paikkaansa.
2010 sen sijaan tapansa mukaan kommentoi äärilaidan asioita, ei kotikokkauksia normaalisti käytetyistä lihoista ja laajentaa vänkää mitä ihmeellisimpiin aiheisiinsa.
2010 myös on vain teoriassa kotikokki joka mollaa minun kotikokkailuni, kun itse ei kokeile mitään erilaisia tapoja, mutta kuitenkin väittää niiden tapojen tulokset tietävänsä.
Mutta mikä jälleen pääasia kuten lausuin ..... Viikonlopun aihe rakkaille, olkaa hyvä.
04.10.2025 18:09
Ruokitaan hieman rakasta hunajavinkillä viikonlopuksi.
Juoksevaa hunajaa runsaasti purnukkaan ja myös usean valkosipulin kaikki kuoritut kynnet ja antaa muhia todella pitkän ajan, kuukausia ja voi käyttää kun mieli tekee.
Sellaisia piffejä joita TyttöNeitinen tarjoili appiukon synttäreillä juhlakansan huudellen kokille stop.
Nämä astiaan tai pussiin ja kokista runsaasti päivää ennen grillausta.
Tietänette kokiksen vaikutuksen joten en viitsi sitä valaista.
Paksuja kun piffit on niin niitä on hyvä käännellä grillatessa minuutin välein poiketen monesta ohjeesta.
Hunajavalkosipulilientä sivellään lihojen päälle määrävälein.
Kokonaisgrillausaika lihan paksuus ja grillin lämpötila huomioon ottaen halutun kypsyysasteen saavuttamiseksi voi vaihdella kuudesta kymmeneen minuuttiin.
Tätä ei tietenkään kannata edes kokeilla mikäli on sitä mieltä, että kaikkien grillipihvien tulee maistua vain suolalta ja mustalta pippurilta.
Nyt siis ei ole kyse muista pihveistä, ei paistinpannusta induktioliedellä, eikä myöskään uunista.
03.10.2025 20:11
Joo niinhän se on, mitäpä tuohon muuta sanoa kuin että, rakkaiden skaala on laaja kun pääartistina on TyttöNeitinen Eedenistä.
03.10.2025 03:08
Siis molemmilla persoonilla, jep jep.
Tosin sulla noita persoonia riittää joka lähtöön.
Kerroit tontin ja mökin olevan exäsi äidin nimissä, siis hän sen omistaa siitäkin huolimatta kuka on hirsiporuklle maksanut ja kuka maksaa sähköt ja kiinteistöveron.
Maailma on pullollaan sopimuksia mm. että ei myydä koskaan ja että ainiaan ollaan hyvissä väleissä, vaan totuus on toinen.
Ymmärtäisin varsin hyvin exän lapsien osallisuuden mökkiin mutta että sinä olet tunkenut itsesi myös heidän asemaan, pistää hymyilyttämään, mutta jopa naurattamaan että vollotat noista aiheista tällä matkailupalstalla.
Saisit kaipaamaasi vertaistukea jos vaihtaisit sanaa nuolijasi Laiffin kanssa mökeistänne, veneistänne, lapsistanne ja tulevista perinnöistänne.
Kutsut Numbaa aina jonnekin missä kerrot olevasi, vaan et kyennyt sopimaan tapaamista normaali-ihmisten tavoin.
Eikös ole myös mukava että sulla on tuo syylittåjå jokapäiväisenä tukenasi, onko entinen duunarisi ehkä.
28.09.2025 20:49
Hei Tyttö2010Neitinen99,9%Nainen, vollotuksessasi ei ollut mitään muuta minua koskevaa, kuin lopputoteamus.
Totta puhut, täytyy olla tietoa että on taitoa.
Internetimurointitieto ei kuitenkaan tuo taitoa, mikäli pysyy vain teoriatasolla ilman käytäntöä.
Monissa ammateissa, myös ravintola- ja rakennusaloilla on teoriassa päteviä, sekä käytännössä päteviä ammattilaisia, mutta niillä on suuri ero keskenään.
Mainittu koskee myös kotikokkailua, kun sen oikein oivaltaa.
Ei suinkaan tule aliarvostaa ja vähätellä internetfeikkeilyä, varsinkaan sinun osaltasi.
Sinä olet oivallisesti kartuttanut teoriatietoisuuttasi työkaluinasi Trip, G ja W, sekä karttasovellus ja fotosoppi.
Mainittua kaikesta kaiken teoriatietoisuutesi olet hyödyntänyt käytännössä lukuisia vuosia internetfeikkeilysi saralla monin eri henkilöprofiilein saavuttaen arvostetun asemasi paikkakuntarakastuneiden ryhmässä internetissä.
Saavutuksesi täytyy huomioida ja arvostaa periksi antamatonta sinnikkyyttäsi pyrkimyksessäsi olla yksi internethistorian lähes täydellinen feikki, olet melkoisen onnistuneesti onnistunut olosuhteistasi.
Aina kun merkittäville henkilöille annetaan kunniamainintoja, niin huomioidaan myös lähtökohdat ja elämänpolun vaiheita, joten syytä myös sinun osaltasi.
Olet lähtöisin ongelmaperheestä lapsuutesi ollen turmiollista aiheuttaen sinulle elämäkestoisia traumoja, mutta olet sinnikkäästi jatkanut keinoja kaihtamatta päämäärääsi kampitellen, sekä itse kompastellen ja aina takaisin pystyyn nousten ajatellen vain itse itsesi parasta jättäen muut oman onnensa nojaan.
Olet yli viidenkymmenen vuoden uurastuksesi tuloksena saavuttanut olotilan, että koet itse olevasi onnistunut huippuyksilö, et vain luonteeltasi vaan myös olemukseltasi ja ulkonäöltäsi huippu-urheilijan näköisenä.
Lyhyesti kiteytettynä olet saavuttanut itserakkauden ja omanapanarsismin korkeimmat tasot, joten voitaneen sanoa että sinulla on kymmenen viskin mustavyö internetfeikkelyssä.
Voinet kartuttaa teoriapätevyyttäsi opiskelemalla aihetta mitä tarkoittaa ja sisällään pitää Psykologinen manipulointi, jonka uhriksi esimerkiksi exäsi on joutunut.
02.09.2025 02:08
Kiitos mutta kiinnosta ladata sulle oireiltavaa, sulla on sitä jo riittämiin.
Asumisvinkkejä, mitähän sellaiset mahtanee pitää sisällään?
Olen kertonut mielipiteitäni lasten urheiluharrastuksista palautteen ollen noita sun kattilatasoisia.
Lahjakas motoristi ... Hänen ei tarvinnut vahingossa hoksata, eikä osaa keulia istuen moton päällä väärinpäin kuten Topin poika.
Näkemyksesi mukaan lapset jotka ei ole uusavuttomia ovat kokkeja, joten olkoon niin.
21.05.2025 20:34
Lapset tuppaavat katsomaan vanhemmistaan mallia ja isä on poikien esikuva.
Sinulla on vain se ongelma, että sinun lapsesi ei tiedä mikä sinä todellisuudessa olet.
Esikuva .... Possotteluillasi tällä palstalla ..... tietävätkö lapsesi mitä päivittäin harrastat netissä, että voivat pitää sinua esikuvanaan?
21.05.2025 20:25
Kovin on ylihintaisia kun samalla rahalla voi saada mobedin tai jopa moottoripyörän.
Harmillista että uutisten mukaan niillä sähköpotkulaudoilla jo murkut menettää henkensäkin.
Aikanaan silloin kun lehdissä poliisit alituiseen kirjoitti "Tapattajamopoista" ja kun alle 15 vuotiaat jäi kiinni ajeluistaan, niin poliisit ei myöntäny mopokortteja.
Oma poikani kolaroi kaverinsa kanssa kun temppuilivat ja juttu tuli poliisin tietoon, kun sairaalassakin joutuivat käymään.
Kävin aikamoisen kädenväännön poliisin ylijohtoa myöden, ennen kuin lähettivät suomen jokaiselle poliisiasemalle ohjeet, että alle 15 vuotiaan töppäilyjä ei voi rankaista 15 vuotiaana eväten ajoluvan.
Nythän nuo sähköpotkulaudat ja sähkömopot on ihan toista luokka kun ajelevat vielä jalkakäytävillä, jota mopoilijat ei ole tehnyt koskaan.
21.05.2025 11:04
Väärä maalitaulu sulla mutta jatka toki niin sulla on puuhaa 24/7.
20.05.2025 21:11
Sorry hyvä huippu-urheilijan näköinen, en osallistu noihin sun idioottimaisuuksiisi.
Jatka sinä tätä päiväkirjaasi päivittäin juuri siten kuten parhaan nautinnon siitä saat, ei haittaa minua lainkaan.
Posso ja tosiposso .... jep, mene kertomaan nuo juttus esson baarin amispöytään, siellä saat kaipaamaasi arvostusta ..... internetmiljonääri.
20.05.2025 19:39
1 / 86