Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
SENSSU
SENSSU
Liittynyt 6v sitten
436
aloitusta ·
1946
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miten juoksuaikas, haittaako kuukautiset?
18.09.2026 16:30
Kiitos kysymästä johon vastaan että ei kiinnosta pätkän vertaa junttilan asiat.
Funtsi vähän voisitko arkeesi hankkia jotain muuta tekemistä ja ajattelemista sen sijaan että oireilet tällä palstalla noita älyttömyyksiäsi.
17.09.2026 22:08
Onko sulla pokien ilta sitten maratonireisullas norsunilkkaisen, sairaspohkeisen, silkkipaitaisen ja Hulkin kanssa. Varmaan herrat hellä ja hella koukuttajatkin liittyisi joukkoon.
17.09.2026 05:03
Lienee tullut ryppy rakkauteen MinäMinällä kalliin asianajajansa kanssa kun ei ole järjestynyt jeppeläisiltä kutsua kuulusteluihin.
Eikös olekin Numba helppo havaita että rakkaita ei edusta yksikään järjellinen olia.
17.09.2026 03:06
Sulla on roolionelma ja addiktiona MinäMinä nyt kun sulla on juoksuaika.
13.09.2026 04:20
Kuten sanoin odotan tuttavani Robinin miesten yhteydenotto kun ovat ensin saaneet tehtävän pol-hal menninkäisiltä.
09.09.2026 17:49
Mielenkiintonsa kullakin omien kykyjensä ja mieltymystensä mukaisesti.
06.09.2026 02:03
En ole edelleenkään possosi.
Minä päädyin Hondaan ja ostin sen suomessa ajamista varten, en alpeille enkä euroopan kiertämiseen.
Minun matka-ajoni ei ollut rauraperseilyä.
Kyllä, tilasin Corbinilta korkeamman plexin ja monen monta pikkunipeliä.
Asennutin myös kahvalämmittimet ym. hyödyllistä
Olen samaa mieltä kanssasi apinakiikuista ja heistä jotka kerää pultteja raitilta,mutta se on heidän harrastuksensa.
Kantosäde, riittävä teho ja luotettavuus .... on ollut riittäviä.
Se tässä onkin hauskaa että sulla on ollut tarve jakaa infoasi pappatunturista lähtien, mulla ei ole vastaavaa tarvetta.
Kyllä, olet kokenut omalla tavallasi, mutta et ole ainut.
Sulla muuten on parta ajamatta siinä mersukuvassasi joka melko pian aiheuttaa sulle taas tarvetta olla yhteydessä poliisihallintukseen ja siksi että kestotilauksesi uusit alituiseen.
04.09.2026 07:43
Ihan yhdentekevää mitä sinä bumbelostasi olet mielipidettä.
MinäMinähän on tehnyt ilmoituksen identiteettivarkaudesta mielikuvituksessaan eläen harhaisessa maailmankuvassaan olosuhteissaan.
Siis miksi oireilet selvässä asiassa, jota menninkäiset tutkii?
28.08.2026 11:09
Hauskoja nämä MinäMinän leikit.
Pesäpalloharrastus on vain vertauskuvallinen maininta pesäpallojoukkueesta, kun MinäMinällä sen sijaan on kavereita joilla kavereita ja hänellä heille rahaa.
27.08.2026 21:01
Esimerkiksi hönöttelyt hönöttelijälle ja mausteena hieman perseennuolija syylittåjån oireiluista.
26.08.2026 21:39
Voipi olla toista mieltä tutkijat.
26.08.2026 20:45
Tämä on hauskaa Numba.
Kauanko tuo törppö arvelee vievän aikaa tästä päivästä lukien että menestyy ja saa aikaiseksi lainvoimaisen tuomion oireilleen?
26.08.2026 20:31
Oletko nyt MinäMinä aivan varma että syyllistät oikean henkilön?
Minä otan kantaa vain puheena olevaan identiteettivarkausasiaan tässä kohtaa.
Mikäli on myös toinen ilmoitus toimestasi alla olevaan viitaten, niin siihen voin ottaa kantaa kun saan siitä enemmän tietoa.
Pahin rikos johon olet syyllistynyt on uhkailu kostolla, väkivallalla ja kiristys. Olet vaaraksi hengelle ja terveydelle koko perheelleni. Luuletko että annan sellaisen anteeksi koskaan ja annan asian olla?
Minä kostan sinulle aikanaan sitten omalla tavallani sulle, hanki sinä niitä virolaisia ym. joita kaverin kavereita joiden palveluita olet ilmoittanut käyttäväsi koska sulla on rahaa.
26.08.2026 20:04
Tulen mielelläni todistamaan ja tuleehan siinä sitten samalla harjoitettua pitkästä aikaa suomimatkailua.
Tosin ei ole olemassa eikä tule mitään tutkintoja, nuo pärrät on pelkkiä neitimäisiä herkkähipiäisen heikkohermon piipityksiä ja peppusnuolijoiden oireiluja.
26.08.2026 19:30
Opastan hieman asiassa rakasta Numba.
Mikäli ylipäätään on olemassa ilmoitus, joissa kirjattuna asianomistaja (Minäminä) ja epäilty (Numba), niin se aiheuttaa toimenpiteitä.
Puheena olevassa asiassa ensiselvitys on kuka henkilö on nimimerkin Senssu takana, mikäli ilmoituksessa Senssuun viitataan.
Mikäli Senssu ja Numba ei ole sama henkilö, niin tutkinnan siltä osalta tehdään päätös olla tutkimatta.
Tämä aiheuttaa ilmoituksen asianomistajalle ja epäillylle, jossa ilmoituksessa Numballe ilmenee asianomistajan nimi ym.
Mikäli tutkintaa jatketaan kirjaten epäillyksi Senssu, niin se sitten joko etenee tai ei, sen aika näyttää, kuitenkin kaikissa tapauksissa ainakin yksi asia on varma, asianomistajan tiedot tulee tietoon Senssulle, eli minulle.
26.08.2026 18:55
Miten tämä seuraava liittyy siihen että latasin motokansan tietoisuuteen mitä mieltä minäminä on heistä?
Entä miten tämä vertaus liittyy aiheeseen että minäminä ilmoitti nyrkkinsä koon ja minä vain siirsin sen laajemmalle lukijakunnalle?
OIKEASTAAN PÄÄKYSYMYS, miten tämä keissi ylipäätään liittyy Numbaan?
Vertaa asiaa siihen että joku tulostaa kuvasi A4 paperille, liimailee niitä kaupan ilmoitustaululle ja liittää niihin tekstin että "Tämä mies ahdistelee lapsia ja haistelee polkupyörän satuloita, oletko nähnyt ja tiedätkö kuka hän on? Kaikki tiedot tänne"
26.08.2026 18:03
Mielenkiintoisia sun todisteet.
Mun sinisen takana on mun yhteystiedot, sen kai sinä nyt ainakin olet ymmärtänyt oletan.
26.08.2026 17:57
Tyttöhyvä, en todellakaan asu Pähkinärinteessä ja olet varsin ymmärtämätön ja leikit välinpitämätöntä.
Et sinä anonyyminä pysty toimimaan ja kun minä saan tietooni sun henkkarit, niin minuuteissa ne tiedot toimitan Numballe.
Se miten toimin sitten sinun osaltasi niin .... kuten olet lausunut ... pidetään hullua jännityksessä.
Ei minua tarvitse virolaisten periä, kyllä mulla on varaa maksaa sulle tästä huvista mitä rosis määrää, mutta mulla on kans pesäpallojoukkue joka mielellään mun kustannuksella tutustuu Thaimaan maaseutuun.
25.08.2026 16:03
Höpönen sun kanssas ja pähkinärintees.
Nimesi tulee tietooni rikilmoituksen myötä ja jos etenee niin rosiksessa.
Sun Tyttö on turha puhua miten miehet hoitaa, kun sulla on tällä palstallakin turva-aikuiset.
25.08.2026 15:34
1 / 98