Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
372
Kommenttia
1696
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos mutta kiinnosta ladata sulle oireiltavaa, sulla on sitä jo riittämiin.
Asumisvinkkejä, mitähän sellaiset mahtanee pitää sisällään?
Olen kertonut mielipiteitäni lasten urheiluharrastuksista palautteen ollen noita sun kattilatasoisia.
Lahjakas motoristi ... Hänen ei tarvinnut vahingossa hoksata, eikä osaa keulia istuen moton päällä väärinpäin kuten Topin poika.
Näkemyksesi mukaan lapset jotka ei ole uusavuttomia ovat kokkeja, joten olkoon niin.
21.05.2025 20:34
Lapset tuppaavat katsomaan vanhemmistaan mallia ja isä on poikien esikuva.
Sinulla on vain se ongelma, että sinun lapsesi ei tiedä mikä sinä todellisuudessa olet.
Esikuva .... Possotteluillasi tällä palstalla ..... tietävätkö lapsesi mitä päivittäin harrastat netissä, että voivat pitää sinua esikuvanaan?
21.05.2025 20:25
Kovin on ylihintaisia kun samalla rahalla voi saada mobedin tai jopa moottoripyörän.
Harmillista että uutisten mukaan niillä sähköpotkulaudoilla jo murkut menettää henkensäkin.
Aikanaan silloin kun lehdissä poliisit alituiseen kirjoitti "Tapattajamopoista" ja kun alle 15 vuotiaat jäi kiinni ajeluistaan, niin poliisit ei myöntäny mopokortteja.
Oma poikani kolaroi kaverinsa kanssa kun temppuilivat ja juttu tuli poliisin tietoon, kun sairaalassakin joutuivat käymään.
Kävin aikamoisen kädenväännön poliisin ylijohtoa myöden, ennen kuin lähettivät suomen jokaiselle poliisiasemalle ohjeet, että alle 15 vuotiaan töppäilyjä ei voi rankaista 15 vuotiaana eväten ajoluvan.
Nythän nuo sähköpotkulaudat ja sähkömopot on ihan toista luokka kun ajelevat vielä jalkakäytävillä, jota mopoilijat ei ole tehnyt koskaan.
21.05.2025 11:04
Väärä maalitaulu sulla mutta jatka toki niin sulla on puuhaa 24/7.
20.05.2025 21:11
Sorry hyvä huippu-urheilijan näköinen, en osallistu noihin sun idioottimaisuuksiisi.
Jatka sinä tätä päiväkirjaasi päivittäin juuri siten kuten parhaan nautinnon siitä saat, ei haittaa minua lainkaan.
Posso ja tosiposso .... jep, mene kertomaan nuo juttus esson baarin amispöytään, siellä saat kaipaamaasi arvostusta ..... internetmiljonääri.
20.05.2025 19:39
Tyttö2010Neitinen99,9%Nainen ja tuhat yötä Jomptiella.
Hyvä Dille, mulla ei ole mitään tarvetta tietää ketä liikkuu, majailee ja mitä he tekevät Pattayalla.
Sulle se tuntuu olevan kovin tärkeää.
Minä en ole haukkunut Thaimaata, vaan Suomea ja siksi koska nautin elämästäni täällä Chiang Maissa juuri sellaisena kuin tämä on.
Olen vain ottanut kantaa sun idioottimaisuuksiisi.
Lienet saavan runsaasti mielihyvää vääristelyistäsi koska niitä alituiseen harrastat.
Räpsräps.
20.05.2025 16:43
Eikös olekin vaikea vastata miten kommuunisi jäsenet ovat lomailleet, mutta tiedät prosenttien tarkkuudella jopa millä autoilla Thaimaalaiset saapuvat loman viettoon Pattayalle.
Ei ole ollut kyse teidän lomanvietoistanne.
Täällä Chiang Maissa siis ei ole mitään tekemistä .... ryhdy Dille tubettajaksi aiheessasi pärställäsi, saat varmasti kommentteja osaksesi.
20.05.2025 13:59
Hauskaa, miksi mun tulisi laatia historiikkeja, antaa Dillen olla historioitsija kun siitä nautintoa saa.
Kyllä täältä Chiang Main historiasta on ihan tarpeeksi aiheesta imuroitavissa netistä ilman että niistä minä teen yhteenvetoja.
Niin löytyy Namistakin, mutta antaapa Dillen päteä tavallaan.
20.05.2025 13:56
Aito Thaimaa, varsin oiva otsikko.
Myös historiikki hyvä, kiitos siitä.
Olet siis ymmärtänyt vihdoin mitä aito ja oikea Thaimaa tarkoittaa, sellaisessa Thaimaassa jopa tekemisen meininki ja elämisen maku on vahva, perhearvot kunniassa ja jokaisen on kannettava kykyjensä mukaan kortensa kekoon.
Kun kerran olet Pattayan rakkaista rakkain, niin teeppä samanlainen historiikki Pattayasta.
Laita kuvia Pattayan historiallisista puistoista ja massiivisista thaikulttuuria kunnioittavista rakennushankkeista.
Kerro kuinka Pattayalla perhearvot on kunniassa ja kuinka Pattayalla thaiyhteisöt puhaltavat yhteen hiileen.
Kerro valokuvin miten Pattayalla historia havisee ja ilmenee käytännössä, että kyseessä on historiallinen kalastajayhteisöjen elintapojen ja kalastuselinkeinon menneisyyttä arvostava ja kunnioittava kohde, eikä kuten rekkalesbot, invahomot, katkerat ja kateelliset väittävät, että se onkin vain turisteille rakennettu pillunjakometropoli ja kaikin mahdollisin tavoin turisteilta setelien imukohde.
Mikäli väität että aitoon ja oikeaan Thaimaahan olennaisesti kuuluu mestat joissa olet tuhat yötä kännännyt Pattayalla, niin laitappa tulemaan fotoo sieltä sun Naminamista saman kaltaisista mestoista.
Kerro toki myös kuinka usein, missä ja miten edustamasi kommuunin jäsenet ovat lomailleet.
20.05.2025 03:03
Todistelen kyllä kun Tyttö räpsräps, en sinulle anopuskarunkkari yhtään mitään tosin.
18.05.2025 16:53
Sun olis jo aika ryhtyä funtsimaan vähän tarkemmin mihin uskot ja mihin et, sekä tarkistelemaan omien päätelmiesi järkevyyttä.
18.05.2025 16:48
Kun näin tuon puolimetrisen niin ajattelin että vastaan yksilöidysti jokaiseen kohtaan, mutta kun luin oireilun, niin huomasin että siinä ei käsitelty itse asiaa 70 miljoonaisen kansan lomanvietoista.
2010:n Thaimaa on Pattayaa ja pääkaupunkia, näkökanta siis varsin suppea.
Ei siis ollut mitään kommentoitavaa, mutta mukava huomata että olen jälleen aktivoinut hermoheikon faneineen ja klooneineen pätemään.
18.05.2025 13:25
Paljon on Kymppi esitellyt joo, se on todellakin ihan normaalia esitellä tällä palstalla kaikkea mahdollista, mutta mistä mahtanee johtua että ei esittele Kympin fanit mitään omiaan?
Kommentin tähän tiedän jo mutta antaa tulla.
Tiedoksi, Laiffi ei asu Vantaalla eikä ole insinööri yhtään sen enempää kuin myöskään Kymppi ei ole teknikko ..... kortteineen.
17.05.2025 21:39
Siis ei Bingalow vaan matkailupalsta.
17.05.2025 21:33
Hauska lukea näitä alituisia senssutteluja.
Siis mitä lomalla saa ja ei saa tehdä täällä Thaimaassa.
Tottakai jokainen saa tehdä sitä mistä nauttii, ei kai se nyt voi olla noin suuri ongelma ja vollotuksen aihe.
Toisille miehille matkailu tänne on kuin taivaallinen karkkikauppa ja vielä jos vaimo jäi kotiin, niin alkoholin kulutuskin toista luokkaa kuin olisi mikäli vaimo saatika myös lapset mukana.
Toiset matkailee rakkaansa kanssa ilman tarvetta vuokrarakkauteen.
On monenlaista matkailijaa.
Tyttö2010Neitinen99,9%PellenaamaKullipääNainen on ylistänyt itseään että ei pettänyt koskaan suomiexiään, mutta kuitenkin rakastui Pattayaan ns. golfmatkoillaan ja on kertonut seuraamuksetkin joissa ovenkahvat jää toiseksi ja tuhat yötä kännissä Pattayalla sammuen minne kulloinkin, sekä känniajelut.
Siis tämä Dille on vain yksi esimerkki.
Asiallisempia matkaajia on sitten esimerkiksi Santtu ja Santun sekä Dillen väliin mahtuu monen sorttista matkailijaa.
Laiffi tosin ei ole enää matkailija, tai ehkä sellainen kerran viidessä vuodessa triptrappeineen.
Kyse on siitä mitä kukin matkailija tahtoo lomaltaan, onko turistirysäsidonnainen Pattayan rakkaiden tavoin, tai tahtooko kokea oikeaa thaimaata, se on jokaisen oma valinta.
Myös on matkailijoita joille kelpaa vain tasokas turisteille rakennettu ja toiset tahtovat kokea jotain aidompaa thaimaata kun kerran tänne thaimaahan matkustaa.
15.05.2025 19:45
Ei minulla ole mitään tarvetta puolustella mitään, minä vain ruokin sinua ja fanejasi.
Opiskelijakortti on vain osoitus minun opiskeluistani ammattiini, kun sinulla omasta teknikkokoulutuksestasi vai sanoja ja kertomuksia jotka osoittaa että et ole rakennusteknikko.
Kihlatullasi omasta insinöörihaaveestaan sinun tavoin on vain sanoja.
Totta ja varsin oivallinen on lausumasi siltä osin että ei mitkään paperit tee minusta perheellistä ja täällä Chiang Maissa asuvaa.
Minut "Tekee" perheelliseksi ja täällä asuvaksi todellakin muut seikat kuin paperit, siksi en osallistu sinun paperipelleilyyn.
Oletko vienyt kottitemppeliisi linnuille siemeniä, taitaa olla aikamoinen menekki, kun on niin iso lintulautakin sulla?
Sulla kun on noita kaloja ihan omasta takaa, niin oletko loihtinut niistä mitään omaa ilman reseptikirjaa?
Fisuthan muuttuu ruodottomiksi fileiksi käden käänteessä sulta ja tottakai sulla on halsteri.
Olithan myös kätevästi väännellyt pellistä vallan hiiligrillinkin.
Kun laitat fileet vastakkain halsteriisi, niin mitä tapaat laittaa niiden väliin?
Kai sinä nyt kommuunillesi kokkailet jotain mitä he eivät osaa eikä ole ennen maistanut, mitkä on sun pravuurit joita aina vaan uudestaan kommuunisi pyytää sua valmistamaan?
12.05.2025 20:45
Räpsäytä pääsylippusi ja tule tänne Chiang Maihin pyytämään nöyrimmästi anteeksi.
Opiskelijakortin takapuolelle:
Suomen tekniikan opiskelijoiden liittoon kuuluvan teknillisen koulun tai opiston oppilasyhdistyksen jäsenkortti.
Oppilaitos valmistaa kahden, kolmen tai neljän vuoden koulutusajalla teknikoita ja insinöörejä teollisuuden suunnittelu-, käyttö- ja johtotehtäviin.
Miten sun kirjekurssiopiskelusi rakennusteknikoksi kun et ole rakennusmestari, montako viikkoa opiskelit lattioita liipatessasi?
Miten Laiffin isnssiopiskelut?
12.05.2025 19:57
Mikä olisi syy että toteutan toiveesi, kun kerran asiaa on vatvottu sinun ja faniesi toimesta vuosikausia ja kuten sinäkin jälleen, tänään, huomenna ja .... 24/7?
Sun "Hoponpoppoosi" ei kykene räps .... joten jatka kullipää kuten tähänkin asti.
12.05.2025 13:22
Joo on se niin harmillista että mulla on tuo sun määrittelemä kohtalo, mutta yritän pärjätä, toivottavasti sinäkin omassa elämässäsi tavallasi jonka olet varsin selkeästi osoittanut.
12.05.2025 11:10
Luin = Kuin, anteeksi kirjoitusvirhe.
12.05.2025 10:59
1 / 85