Vapaa kuvaus

Aloituksia

374

Kommenttia

1697

1. Hei Tyttö2010Neitinen99,9%Nainen, vollotuksessasi ei ollut mitään muuta minua koskevaa, kuin lopputoteamus.
    Totta puhut, täytyy olla tietoa että on taitoa.
    Internetimurointitieto ei kuitenkaan tuo taitoa, mikäli pysyy vain teoriatasolla ilman käytäntöä.
    Monissa ammateissa, myös ravintola- ja rakennusaloilla on teoriassa päteviä, sekä käytännössä päteviä ammattilaisia, mutta niillä on suuri ero keskenään.
    Mainittu koskee myös kotikokkailua, kun sen oikein oivaltaa.
    Ei suinkaan tule aliarvostaa ja vähätellä internetfeikkeilyä, varsinkaan sinun osaltasi.
    Sinä olet oivallisesti kartuttanut teoriatietoisuuttasi työkaluinasi Trip, G ja W, sekä karttasovellus ja fotosoppi.
    Mainittua kaikesta kaiken teoriatietoisuutesi olet hyödyntänyt käytännössä lukuisia vuosia internetfeikkeilysi saralla monin eri henkilöprofiilein saavuttaen arvostetun asemasi paikkakuntarakastuneiden ryhmässä internetissä.
    Saavutuksesi täytyy huomioida ja arvostaa periksi antamatonta sinnikkyyttäsi pyrkimyksessäsi olla yksi internethistorian lähes täydellinen feikki, olet melkoisen onnistuneesti onnistunut olosuhteistasi.
    Aina kun merkittäville henkilöille annetaan kunniamainintoja, niin huomioidaan myös lähtökohdat ja elämänpolun vaiheita, joten syytä myös sinun osaltasi.
    Olet lähtöisin ongelmaperheestä lapsuutesi ollen turmiollista aiheuttaen sinulle elämäkestoisia traumoja, mutta olet sinnikkäästi jatkanut keinoja kaihtamatta päämäärääsi kampitellen, sekä itse kompastellen ja aina takaisin pystyyn nousten ajatellen vain itse itsesi parasta jättäen muut oman onnensa nojaan.
    Olet yli viidenkymmenen vuoden uurastuksesi tuloksena saavuttanut olotilan, että koet itse olevasi onnistunut huippuyksilö, et vain luonteeltasi vaan myös olemukseltasi ja ulkonäöltäsi huippu-urheilijan näköisenä.
    Lyhyesti kiteytettynä olet saavuttanut itserakkauden ja omanapanarsismin korkeimmat tasot, joten voitaneen sanoa että sinulla on kymmenen viskin mustavyö internetfeikkelyssä.

Voinet kartuttaa teoriapätevyyttäsi opiskelemalla aihetta mitä tarkoittaa ja sisällään pitää Psykologinen manipulointi, jonka uhriksi esimerkiksi exäsi on joutunut.
  2. Ei minulla ole mitään tarvetta puolustella mitään, minä vain ruokin sinua ja fanejasi.

Opiskelijakortti on vain osoitus minun opiskeluistani ammattiini, kun sinulla omasta teknikkokoulutuksestasi vai sanoja ja kertomuksia jotka osoittaa että et ole rakennusteknikko.

Kihlatullasi omasta insinöörihaaveestaan sinun tavoin on vain sanoja.

Totta ja varsin oivallinen on lausumasi siltä osin että ei mitkään paperit tee minusta perheellistä ja täällä Chiang Maissa asuvaa.
    Minut "Tekee" perheelliseksi ja täällä asuvaksi todellakin muut seikat kuin paperit, siksi en osallistu sinun paperipelleilyyn.

Oletko vienyt kottitemppeliisi linnuille siemeniä, taitaa olla aikamoinen menekki, kun on niin iso lintulautakin sulla?

Sulla kun on noita kaloja ihan omasta takaa, niin oletko loihtinut niistä mitään omaa ilman reseptikirjaa?
    Fisuthan muuttuu ruodottomiksi fileiksi käden käänteessä sulta ja tottakai sulla on halsteri.
    Olithan myös kätevästi väännellyt pellistä vallan hiiligrillinkin.
    Kun laitat fileet vastakkain halsteriisi, niin mitä tapaat laittaa niiden väliin?

Kai sinä nyt kommuunillesi kokkailet jotain mitä he eivät osaa eikä ole ennen maistanut, mitkä on sun pravuurit joita aina vaan uudestaan kommuunisi pyytää sua valmistamaan?