Vapaa kuvaus

Aloituksia

397

Kommenttia

1767

1. Kolmeen kysymykseen yksi vastaus, minä.
  2. Ai että kiksejä. En mutta sun toimintas aiheuttaa hymyilyä.
    Keksiä superlatiivejä sinusta, hyvä oivallus.
    Funtsippa Tyttö mitä olet ladannut minusta ja lähes päivittäin myös possottelet minun suuntaani yhdessä meseseuraajiesi / internetin turva-aikuistesi kanssa.
    Olet tehnyt kestotilauksen jonka uudistat lähes joka päivä.

Sun juttus on niin laidasta laitaan äärijuttuja, että oksat pois, sä oot pillereillä ja viskillä pääsi sekoittanut peilisalipelle ystävänäsi mielikuvitushenkilö Hulk ja liike-elämässä paras kaverisi 44 valtakunnallisen rakennusliikkeen Hesan pomo kun ylivertainen poikasi on HUSsin työmaan haaveilluusiopäällikkö.

Todellista ammattitaitoa sulla ei oo mistään muusta kuin narsismin harjoittamisesta ja sitten juttujen muuttamisista käänteisiksi, olet nimenomaan esimerkki Savolaisuudesta sepitellen tarinoita ja sitten niihin perustuen irvailet lähes joka ikinen päivä.

Numba on lukuisia kertoja maininnut sun idiotismeistasi aiheina katkeruudet ja kateellisuudet, hän on osunut naulankantaan, sulla on jokin trauma kyseisistä aiheista.
    Minä en todellakaan ole piirun vertaa kateellinen sun elvistelyjen aiheille, reaalielämä on ihan jotain muuta kuin sun harhainen arkesi ja mielipiteesi.

Minun näkökantani sinusta ei muutu, sinä olet päästäsi vakavasti sairas ja sinulla on vakavia ongelmia ei vain itse itsesi kanssa, vaan myös olet pelkkä aikapommi kolmannelle parisuhteellesi kuten olet ollut kahdelle aiemmallekin kunnes he järkiintyivät.
    Mikäli ei tule päivää kun myös Tinder sanoo vex vex vaan, niin ei ole hänkään ihan terve.