Vapaa kuvaus

Aloituksia

380

Kommenttia

1711

1. Kobet ja Wagut.

Ensinnäkin minä pistiin aktiivia tähän aloitukseen jonka tekijä kuuluu TyttöNeitisen edustamaan rakkaiden ryhmään.
    Aloitús perustuu hunajanaamailuun.

Olen jyrkästi määrätyistä asioista eri mieltä niin Numban, Tytön ja nuolijansa kanssa.

En ole sanallakaan kantaa ottanut Thaimaassa ravintoloissa tarjottaviin, en mitä Thaimaalaiset osaa tai ei osaa, enkä siihen mitä kenelläkin on varaa ja mistä lihat on peräisin, en myöskään kirjoittanut Kobeista enkä Waguista.

Huvittavia nuo raakakypsennysselitykset, ei marinointi ole kypsennystä.

Maailma on täynnä reseptejä, mutta rakkaat ne mollaa kaiken mitä tietoa on tarjolla, nyt tässä tapauksessa juutuupissa johon itse tukeutuu muissa asioissa.

Täällä Thaimaassa on lihakarjatuotantoa, eikä se ole yhtään niin huonolaatuista, että sitä tulisi mollata.
    Yhtälailla Suomeenkin tuotetaan ulkolaista lihaa.

Jokaisella naudan ruhonosalla on omat ominaisuudet ja sen johdosta myös valmistustavat ja ajat.
    Nyt oli kyse pihvilihoista, ei siis esimerkiksi paisteista joihin Tyttö ryhtyi viittaamaan.

Täyttä puppua että Thaimaalaiset ei osaisi valmistaa naudanlihaa, mutta osaavat valmistaa porsaanlihaa.
    Kyllä kuulkaas Thaimaalaiset osaa valmistaa kaikkia lihoja ja naudanlihat on jopa helpompia kuin porsaanlihat, koska vajaavaisesti kypsytetyt possunlihat on terveysriski.

Thaimaalaiset ei esimerkiksi ole uusavuttomia keittiöissään yli kolmekymppisiksi kuten 2010 on kertonut itse olleensa.

Varsin on järjetöntä selitellä että olisi laaduttomia ja ala-arvoisia sisä- ja ulkofileitä, koska on olemassa myös erittäin tasokkaita myös.

Ei pitäisi ottaa niin kärkkäästi kantaa asioihin jotka ei ole oman kiinnostuksen kohteena, ei harrasta aihetta, eikä ole omakohtaista kokemusta siis aiheesta.

Numba kotikokkailun tuloksena, sekä ravintolaruokailun kokemuksena kommentoi mielestäni aiheesta omiaan, jotka ei pidä paikkaansa.

2010 sen sijaan tapansa mukaan kommentoi äärilaidan asioita, ei kotikokkauksia normaalisti käytetyistä lihoista ja laajentaa vänkää mitä ihmeellisimpiin aiheisiinsa.

2010 myös on vain teoriassa kotikokki joka mollaa minun kotikokkailuni, kun itse ei kokeile mitään erilaisia tapoja, mutta kuitenkin väittää niiden tapojen tulokset tietävänsä.

Mutta mikä jälleen pääasia kuten lausuin ..... Viikonlopun aihe rakkaille, olkaa hyvä.
  2. Hei Tyttö2010Neitinen99,9%Nainen, vollotuksessasi ei ollut mitään muuta minua koskevaa, kuin lopputoteamus.
    Totta puhut, täytyy olla tietoa että on taitoa.
    Internetimurointitieto ei kuitenkaan tuo taitoa, mikäli pysyy vain teoriatasolla ilman käytäntöä.
    Monissa ammateissa, myös ravintola- ja rakennusaloilla on teoriassa päteviä, sekä käytännössä päteviä ammattilaisia, mutta niillä on suuri ero keskenään.
    Mainittu koskee myös kotikokkailua, kun sen oikein oivaltaa.
    Ei suinkaan tule aliarvostaa ja vähätellä internetfeikkeilyä, varsinkaan sinun osaltasi.
    Sinä olet oivallisesti kartuttanut teoriatietoisuuttasi työkaluinasi Trip, G ja W, sekä karttasovellus ja fotosoppi.
    Mainittua kaikesta kaiken teoriatietoisuutesi olet hyödyntänyt käytännössä lukuisia vuosia internetfeikkeilysi saralla monin eri henkilöprofiilein saavuttaen arvostetun asemasi paikkakuntarakastuneiden ryhmässä internetissä.
    Saavutuksesi täytyy huomioida ja arvostaa periksi antamatonta sinnikkyyttäsi pyrkimyksessäsi olla yksi internethistorian lähes täydellinen feikki, olet melkoisen onnistuneesti onnistunut olosuhteistasi.
    Aina kun merkittäville henkilöille annetaan kunniamainintoja, niin huomioidaan myös lähtökohdat ja elämänpolun vaiheita, joten syytä myös sinun osaltasi.
    Olet lähtöisin ongelmaperheestä lapsuutesi ollen turmiollista aiheuttaen sinulle elämäkestoisia traumoja, mutta olet sinnikkäästi jatkanut keinoja kaihtamatta päämäärääsi kampitellen, sekä itse kompastellen ja aina takaisin pystyyn nousten ajatellen vain itse itsesi parasta jättäen muut oman onnensa nojaan.
    Olet yli viidenkymmenen vuoden uurastuksesi tuloksena saavuttanut olotilan, että koet itse olevasi onnistunut huippuyksilö, et vain luonteeltasi vaan myös olemukseltasi ja ulkonäöltäsi huippu-urheilijan näköisenä.
    Lyhyesti kiteytettynä olet saavuttanut itserakkauden ja omanapanarsismin korkeimmat tasot, joten voitaneen sanoa että sinulla on kymmenen viskin mustavyö internetfeikkelyssä.

Voinet kartuttaa teoriapätevyyttäsi opiskelemalla aihetta mitä tarkoittaa ja sisällään pitää Psykologinen manipulointi, jonka uhriksi esimerkiksi exäsi on joutunut.