Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
397
Kommenttia
1767
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pientä karkeloa täällä vielä monta tuntia, ehkä aamuun asti.
Kuka latasi kuvan kun istun terassilla poikavauvani kanssa ... ihan vain vastakysyyksenä edelliseen?
18.04.2026 22:40
Kolmeen kysymykseen yksi vastaus, minä.
18.04.2026 22:09
Aiemmin rapujuhlat kun vain starttaa auton ja kaksi tuntia koska nyt raja ylitetty, sekä seuraavaksi jos vielä yksikin toiselle palstalle.
Tyttö alkoi toimimaan kuin 1% saat vieraita ja järjestää vieraat kaverien kautta kavereilta ja ilmoittaa se vielä tällä palstalla ..... Hermioheikko ja edelleen fanit tukena, todellinen NEITI.
18.04.2026 16:58
Se mitä järjstelet Numballe on sinun ja hänen asia.
Sinä saat nyt palautteet sanoillesi jotka olet kohdistanut minuun ja Kitaranmuotoiseen.
Huomaatko jo että minä olen olemassa?
Kirjoitappa Tyttönen taasen mitä näet kuvassa jossa pidän sylissäni 6 viikkoista poikaani.
Tule kuvallisia viestejä mikäli asenne ei muutu, pallo on sinulla.
Syylittäjäsi on jo tilannut uusia viestejä puolestasi huomaatko ja muista omat sanomasi miten jonkun laari muodostuu.
18.04.2026 15:40
Mikäli asenne ei muutu tämän päivän aikana niin lienee paras seuraavaksi jatkaa motopalstalla ladaten Suzu-, Honda-, Kawa- ja Jahajahamahapalstalle tietoa vahingossa hoksanneesta Essobabloineen jos vaikkapa ylivertaiset saitteja lukevat.
Lahti tulee sitten myöhemmin.
18.04.2026 12:48
Niin ja otan mielelläni vastaan rikosilmoituksen koska niissä on kirjattuna asianomistaja.
18.04.2026 12:22
Näistä saa mukavaa tarinaa aikaiseksi Savolaisittain kuten tällä palstalla on tapana.
Raptor
https://ibb.co/MDDkb7KG
Loikka
https://ibb.co/PG2JFXqn
Yhden hengen poreamme
https://ibb.co/qY5YLfvF
Suomen ensimmäinen vahingossa hoksannut 300-kerholainen
https://ibb.co/KxpxpS5W
Minä itse mersussa
https://ibb.co/1tVyFSBX
18.04.2026 12:20
Siis vakavasti harkita muuttuuko asenne ja syylittelyt loppuu.
18.04.2026 10:19
Ai että minne katosin, no tähän saunan viereen uima-altaan kupeeseen, mutta tässä aloituksessa otan osaa vain tuohon vauvajuttuun koska muut asiat ei liity minuun.
14.04.2026 05:15
Niin tosiaan mitäpä sinä et tietäisi, ja kaikessahan olet aina oikeassa vaikka et olisi kokenutkaan asiaa.
Hyvä että olet löytänyt elämällesi tarkoituksen .... maratoni.
13.04.2026 21:26
Uskottava ..... taidat olla nössönen myös pumpulissa kasvatettu, palstalla hilluu eläkeläiset kuten tosin minäkin, onko todella niin että rakkaat ei ole elämää kokenut vauvaiästä lähtien muuta kuin erityisessä eristyksessä kaikelta normaalilta.
13.04.2026 19:18
Vanhan kuvan "Hönönä" laitoin tarkoituksella että olimme samassa hotellissa jossa sinä väitit olleesi.
Poika on syntynyt suomessa kun asuimme suomessa.
Hänen ollessa 6 viikkoinen niin matkustimme heti tänne mummulaan kun saimme hänelle passin.
Ei tietenkään 6 viikoista rinkkaan laiteta, mutta sen ikäisille on muitakin tapoja kuten rinnalla olemista erilaisin kangasjutuin en tiedä nimeä.
Juttu on yksinkertaisesti niin että ei lapset rajoita aikuisen / perheen puuhia, vaan aikuiset lasten varjolla, kun lapsi saa olla mukana mitä erilaisimmissa olosuhteissa .. vaikkapa veneilemässä ja reissaamassa missä milloinkin, niin lapsista tulee sopeutuvaisempia.
Eikös tässä asiassa voi käyttää ns. maalaisjärkeä ja kuten maaseudulla eletään ja on eletty siellä metsurin perheessäkin sen sijaan että ollaan "Stadilaisia" tumpeloita jotka käyttää tututkin mikrossa kun tipahtanu lattialle?
Pimennetty päiväunihuone, ilmastointi, wifi, voi matkustaa vasta kun ovat vanhempia, ei voi istua prätkän kyydissä.
Isä rakensi saarimökin vuonna kun minä synnyin ja siellä oltiin kaikki kesät.
Sittemmin sisko muutti miehensä kanssa sinne asumaan ja syntyi tytär.
Nyt tytär asuu siellä ja on kaksi lasta.
Vene oli ainoa kulkuneuvo kunnes siskon aikaan naapurisaareen asti valmistui autotie.
Ei ole ilmennyt ongelmaa että täytyisi vollottaa ilmastoinneista, viidakoista eikä ötököistä ja vaatimattomuksista kten rakkailla.
13.04.2026 18:39
Todella mielenkiintoista.
02.04.2026 13:18
Käväsin tuossa tallin puolella ja päätin antaa palautteen, koska riidantahto voimakas rakkaalla, jolla itsellä luonnollisesti on kaikkea ja vähän päälle.
Minä ajelen pääsääntöisesti Laatupyörä Inkkarilla ja Romumersulla.
Kitaranmuotoinen vastaavasti Sporalla ja Premium MB-G täyssähköllään jonka osti käteisellä kohtuumiljoonasaaren myyntituotoillaan.
Poika silloin tällöin pikkumatkan rekisterissä olevalla Ärrällään, mutta useammin Mobedilla.
Venettä ei tällä hetkellä ole.
29.03.2026 21:54
No mutta onhan se harmillista että mun asema huonontuu Pattayan rakkaiden keskuudessa, miten mahdankaan jatkossa pärjätä.
29.03.2026 21:33
Kirjpoitan hyvä Maalainen tahallani Isolla koska se aiheuttaa sun tuota typerää jauhamista isoista kirjaimista.
Ei kiinnosta ladajutut mutta sinähän näemmä selvittelet rupliakin jo aiheesta, joten onhan sulla taas puuhaa.
Idiootti oot se on täysin varmaa.
29.03.2026 08:42
En ole urbaani. vaan Vaasalainen.
Sinä olet hermoheikko Juntti.
29.03.2026 08:14
Samankaltaisuuksia Pattayan rakkailla.
Hermoheikkoisuus.
Herkkähipiäisyys.
Savolaisuus.
Juntteus.
Idioottimaisuus.
29.03.2026 04:11
Mukavasti aktivoiduit possottelemaan eli maalittamaan väärää henkilöä.
Vain täysdille julkaisee alituiseen lapsista valokuvia internettiin.
Ei pienintäkään kunnioitusta heidän yksityisyydelle.
28.03.2026 11:04
Ai että kiksejä. En mutta sun toimintas aiheuttaa hymyilyä.
Keksiä superlatiivejä sinusta, hyvä oivallus.
Funtsippa Tyttö mitä olet ladannut minusta ja lähes päivittäin myös possottelet minun suuntaani yhdessä meseseuraajiesi / internetin turva-aikuistesi kanssa.
Olet tehnyt kestotilauksen jonka uudistat lähes joka päivä.
Sun juttus on niin laidasta laitaan äärijuttuja, että oksat pois, sä oot pillereillä ja viskillä pääsi sekoittanut peilisalipelle ystävänäsi mielikuvitushenkilö Hulk ja liike-elämässä paras kaverisi 44 valtakunnallisen rakennusliikkeen Hesan pomo kun ylivertainen poikasi on HUSsin työmaan haaveilluusiopäällikkö.
Todellista ammattitaitoa sulla ei oo mistään muusta kuin narsismin harjoittamisesta ja sitten juttujen muuttamisista käänteisiksi, olet nimenomaan esimerkki Savolaisuudesta sepitellen tarinoita ja sitten niihin perustuen irvailet lähes joka ikinen päivä.
Numba on lukuisia kertoja maininnut sun idiotismeistasi aiheina katkeruudet ja kateellisuudet, hän on osunut naulankantaan, sulla on jokin trauma kyseisistä aiheista.
Minä en todellakaan ole piirun vertaa kateellinen sun elvistelyjen aiheille, reaalielämä on ihan jotain muuta kuin sun harhainen arkesi ja mielipiteesi.
Minun näkökantani sinusta ei muutu, sinä olet päästäsi vakavasti sairas ja sinulla on vakavia ongelmia ei vain itse itsesi kanssa, vaan myös olet pelkkä aikapommi kolmannelle parisuhteellesi kuten olet ollut kahdelle aiemmallekin kunnes he järkiintyivät.
Mikäli ei tule päivää kun myös Tinder sanoo vex vex vaan, niin ei ole hänkään ihan terve.
28.03.2026 02:12
1 / 89