Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
MrHyvis
profiilit
MrHyvis
MrHyvis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
208
Kommenttia
11249
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Torre...+Jeesus+on+Henki+ja+Hän+on+kaikkialla+.Hän+on+Jumala.
Hän+on+nyt+alussa+Hän+on+ja+Hän+on+oleva.
Jumalaa+ei+voi+ajatella+kuin+Isä+ja+Poika+maanpäällä+sillä+Hän+on+Henki.
Siksi+Hän+on+kaikkialla+ja+Pyhyyden+Hengessä+ihminen+kuulee+Hänen+äänensä.
Se+on+se+Jumalan+uusi+liitto+ja+kyllä+Jeesus+on+taivaassa+Isän+luona+ja+on+meidän+edustajamme+ja+Hän+rukoileekin+Isää+meidän+puolestamme+eli+Hän+on+puolustaja++ja+puolustajamme..
04.06.2020 12:53
Jeesus+asui+Israelissa....
04.06.2020 09:57
Miksi+siis+et+ottaisi+pelastusta+vastaan+ja+uskoisi+Jumalaan...+siitä+se+lähtee+kun+tunnustetaan+synnit+rikkomukset+ja+aloitetaan+parannuksen+teko+sitten+aletaan+rukoilemaan+Jumalaa+tai+sitä+voi+kutsua+myös+keskusteluksi+ja+kenties+sitkeästi+kun+yrittää+vilpittömällä+sydämmellä+ilman+epäilystä+...kenties+Jumala+vastaa+ja+sitten+on+niin+,että+olet+se+uskova+itse.
Kun+kerran+saa+ymmärryksen+Jumalasta+,että+sen+tajuaa+koko+olemuksellaan+niin+Hänestä+ei+tahdo+luopua.
04.06.2020 09:56
Niin+pitkään+kun+on+elämää+niin+on+toivoa.
++Se+on+saatanan+ykkösvalehtelu+aihe+ja+korviin+kuiske+ihmisille+,että+.....+olet+paha+ja+syntinen+ja+turha+on+yrittää+taivaaseen+kun+teot+on+pahaa+täynnä+et+kelpaa+et+ole+hyvä+et+ole+mitään..........+kuitenkin+jos+vaikka+kymmenesti+murhannut+antaa+sydämmensä+murtua+ja+pyytää+Jumalalta+anteeksi+niin+raamatun+Jumalan+ilmoituksen+mukaan+pelastus+on+mahdollinen+ja+aivan+huulilla+puheena+ja+uskona+sydämmessä.
04.06.2020 09:51
Tosi+se+on+ja+ei+minun+tarvitse+saada+kaikkia+ihmisiä+vakuuttuneeksi..se+olisi+mahdoton+tehtävä.
Helpompaa+on+nähdä+Jumalan+Hengen+kautta+asioita+maailmakaikkeudesta+ja+eri+tapahtumista+,joita+Jumala+pitää+tärkeänä+näyttää+ja+minä+sitten+kerron+ihmisille.
++Se+uskooko+joku+on+ihmisen+oma+asia+,mutta+olen+tehtäväni+kertonut+ja+se+riittää.
04.06.2020 09:47
Kerroin+useaan+otteeseen+kokonaisuuden+ja+se+on+totta.
03.06.2020 18:53
Sinähän+taidat+vitsikkääksi+heittäytyä....Jeesus+tietenkin+on+elossa+ja+itsekkin+olen+kuullut+Hänen+äänensä+ja+Hän+on+kysynytkin+minultakin+erään+kysymyksen.
Hän+puhuu+yleensä+Hengen+kautta+ja+uudesti+syntynyt+siksi+kuulee+Hänen+äänensä+eli+uudestisyntynyt+ylhäältä+on+saanut+Pyhyyden+Hengen+ja+näin+kaikki+asiat+tulee+Hengen+kautta.
03.06.2020 18:51
Jeesus+on+Henki+ja+ihminen+sillä+siinähän+juuri+on+se+tärkein+eli+pelastus+Jumalalta+ihmisessä.
03.06.2020 16:53
No+mutta+raamatussa+tunnetaan+juuri+Jumala+ja+ihmiset+vaelsi+Jumalan+kanssa.
Nyt+asia+on+tehty+Pyhän+Hengen+kautta+kaikille+mahdollisena+eli+entistä+parempaa+ja+ihan+tuntea+Jumala.Se+on+Hengen+kautta.
Pyhyyden+Henki+,jonka+Jumala+antaa+on+samaa+Henkeä+Jumalan+Kristuksen+kanssa.
Hän+on+se+kasvattaja+meissä+Totuuteen.
03.06.2020 16:51
Jeesus+on+myös+Henki+ja+Hän+syntyi+Israelissa+lihaan+eli+tavallinen+lapsi+siis.Hän+on+Jumalan+poika+ja+Ihmisen+poika+äitinsä+puolelta.Näin+oli+pohja+sovitustyölle+ihmisessä.
Jumala+,joka+oli+ja+on+ja+on+oleva+on+Isä+Jumala+ja+Jeesus+on+Poika+Jumala+sillä+muuta+mahdollisuutta+ei+ole+olemassa+kun+Poika+on+samaa+Henkeä+kuin+Isä+Jumala.
Jeesus+personoitui+Jumalana+ihmissyntyiseksi+ja+näin+liha+ja+Henki+eli+Jumala+sovitettoin+ihmisen+Jumalan+veressä.
Veri+tuo+sovituksen.Nyt+sovitus+on+ikuinen+eikä+muuta+tule+milloinkaan...+Se+on+Jumalan+Rakkautta+luotujaan+kohtaan.
Jumala+on+Pyhyys+ja+Jumalalla+on+myös+Pyhyydessä+säännöt+itsessään+ja+siksi+Jumala+toimii+täsmälleen+tarkasti+ja+muuta+ei+ole.
Se+myös+tarkoittaa+samalla+monia+monia+monia+asioita+,jotka+täytyy+mennä+sen+kaavan+mukaan+,että+asiat+menee+oikein.
03.06.2020 13:34
Se+varmaan+on+sumeeta+sille+,joka+on+tietämättään+muun+palveluksessa.
03.06.2020 13:26
Torre...+katsos+kun+Jumalan+Henki+tulee+ihmiseen,niin+silloin+tuntee+Jumalan...se+kuten+kaikki+hyvä+tapahtuu+Hengen+kautta+ja+tästä+asiasta+tulen+kasvattamaan+niitä+,jotka+Kristuksen+haluaa+oikeasti+TUNTEA.
Moni+elää+sellaista+välivaihetta+Kristuksessa+eikä+ole+päässyt+siihen+syvyyteen+ja+korkeuteen+,mikä+tuo+tietoisuuden+Jumalasta.
En+koskaan+halua+luopua+Jumalasta+sillä+nyt++elän+täyttä++elämää+Todellisuudessa.Se+on+sitä+Jumalan+tuntemista+konkreettisesti.Se+on+sanalla+sanoen+RAKKAUTTA.
03.06.2020 13:23
Kun+tietää+Totuuden+ja+tuntee+Jumalan+niin+rukoilee+noiden+ateistienkin+puolesta+noiden+herjaajien+,jotka++herjaavat+ja+sitten+aikanaan+joutuvat+sen+Jumalan+eteen+,jota+herjaavat+ja+kirjat+avataan.
03.06.2020 10:22
Ei+tarvii+minun+puolesta+pelätä...
03.06.2020 10:17
Tuota..en+kuulu+helluntai+srk+hon.
Kuten+sanottua+näistä+on+turhaa+ajankulua+väitellä+kun+Hengen+asiat+on+Hengen.
03.06.2020 10:16
Israelin+Jumala+Isä+ja+poika+Jeesus+Kristus+,joka+on+samaa+Henkeä+Isän+kanssa.
Jumala+on+Henki+ei+niinkuin+me+kuvittelemme+helposti+Isän+ja+pojan.
Siis+Henki.
03.06.2020 10:15
Torre...+minä+elän+Jumalaa.Se+,mitä+raamattu+sanoo+on+tullut+täysin+todeksi+minun+kohdalla.
Se+alkaa+siitä+,että+kuulen+Jeesuksen+äänen+ja+tunnen+myös
Jos+puhutaan+maailman+luomisesta+niin+olen+nähnyt+lyhyen+välähdyksen+,miten+Jumala+sen+Loi+ja+kuinka+kehä+toisensa+jälkeen+sykki+ja+laajeni+avaruudessa.
Se+mitä+tunsin+sen+voiman+määrän+kaikessa+menee+yli+ymmärryksen.Sitä+ei+voi+kuvailla+kun+ei+ole+mitään+millä+voisi+edes+yrittää.
Minä+siis+en+tarkkaile+ulkopuolelta+vaan+olen+sisällä+ja+toimin+ulospäin+Hänessä.
Kun+Jumala+on+totta+ihmisessä+niin+ihminen+muuttuu+ja+kaikki+epäilys+katoaa+ja+on+Totuus+,joka+sitten+paljastuu.
02.06.2020 18:04
Torre...+miksi+Jumalan+pitäisi+alkaa+show+temppuja+tekemään.
Eikö+se+riitä+,että+on+luonut+kaiken+ja+on+vielä+oman+pojan+antanut+mitä+karmeimmalla+tavalla+kuolemaan+,jotta+meillä+olisi+elämä+,ketkä+uskomme+Häneen.
Jumala+on+tehnyt+kyllä+osansa+ja+nyt+ihminen+valitsee+elääkö+ylpeästi+oman+ja+vaikka+tieteen+viisauden+varassa+,mikä+tietysti+suurelta+osin+on+maailman+prinssin+masinoimaa+ja+se+näkyy+siinä+,että+esim+juuri+maailman+synty+on+selitetty+,mitä+typerinmillä+ja+tyhmemmillä+selityksillä+,mitä+vain+voi+olla+kaikkine+ajanmääreineen+ja+evoluutioineen+,jotka+on+niin+tyhmää+,että+ei+sanoja+sille+pohjattomalle+tyhmyydelle+,mutta+näin+se+menee.
Pahin+on+edessä+kun+Jumala+alkaa+tämän+saatanan+hallituskauden+aikana+näyttämään+sen+hulluuden+ihmisissä+,että+mitä+ylpeys+tuo+tullessaan.
Nuo+tyhjästä+syntyneet+on+jo+pohjaa+sille.Mutta+Jumala+jättää+nuo+ihmiset+siihen+tilaan+,mitä+ne+ovat++ihailleet.
Voi+sitä+päivää+kun+noille+raukoille+paljastuu+se+valhe+,missä+ovat+eläneet.
Kun+kaikki+pyyhkäistään+pois+ja+Totuus+Jumalasta+tulee+esiin.
02.06.2020 17:57
Kun+uhriasiasta+tekee+maailmanlaajuisen+laskelman+niin+huomaa+äkkiä+,että+ei+missään+olisi+riittänyt+uhraus+eläimet.
Koko+maailmalle+sovitusuhri+Jeesus+poisti+kaikki+ongelmat+,joita+olisi+riittänyt+koskien+jo+uhraamispaikkojakin..sekä+paljon+muuta.
Se+vaan+oli+väliaikainen+kun+uusi+tuli.+Se+täydellinen+ja+iäti+pysyvä.
02.06.2020 15:36
Jumala+ilmoittaa+itsensä+niille+,jotka+uskovat+Häneen+..Rakastavat+ja+syntyy+myös+ylistys.
Kuten+sanottua+turhaa+keskustelua++sillä+Hengen+asiat+on+Hengen+ja+muut+on+sitten+muuta.
Liha+ja+Henki+ovat+toistensa+vastakohtia+ja+siksi+asiat+ovat+täysin+eri+laidoista.
Siksi+turhaa..
02.06.2020 15:31
495 / 563