MrHyvis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
118
Kommenttia
8133
Seksi ja uskova ihminen ja lopunaika.
Olen aihetta pitänyt yllä pitkään sillä aihe on tärkeä nimittäin seksi. Seksuaalisuus on Jumalan lahja ihmiselle onnelli2492424Lopun aika on Nyt.
Olemme aivan viime metreillä kun tapahtumat alkaa vyörymään. Korona rokote hulluus ja pakoitteet oli vain NWO n näytös j1842208Profetia ilmestys Jeesuksen paluusta..
Lauloin ja treenasin ja vaimoni soitti koskettimia. Ääni vyöryi voimalla rintakehässä. Sanoin Jumalalle hymyillen ,että1471797Lapsikaste.Oikein vai väärin.
Kristitty kastetaan aikuisena kun on tehnyt sydämmessään päätöksen ottaa Jeesus Kristus vastaan pelastajanaan Herranaan1431690Corona rokote ei toimi sanoo huippu lääkärit.
Tätä viestiä on tullut ympäri maailmaa ,että variantit muuntuu liian nopeasti ,että pistos lääkkeet pysyisi vauhdissa mu6924Lapsikaste.Oikein vai väärin.
Kristitty kastetaan aikuisena kun on tehnyt sydämmessään päätöksen ottaa Jeesus Kristus vastaan pelastajanaan Herranaan142917Rokotus valhe jatkuuuuuuuuu...
Edelleen hulluus jatkuu Suomessa eli ei muutosta Ylen ja keltaisen lehdistön toiminnassa. Toivon ,että tämä otetaan aika2808Naiset tuovat tuhon.
Tämä näky on jo vuosien takaa ja Jumalalta laskeutui selvästi sanat.: Naiset tuovat tuhon. Näin nopeasti tapahtumia j72763Vapaus on Kristityllä syödä ,mitä haluaa
1Kor.10 25 Syökää KAIKKEA MITÄ LIHAKAUPASSA MYYDÄÄN,kyselemättä mitään omantunnon tähden. Tässä siis faktaa ruoka asia21660Karhu jo rappusilla
9.7.2023..... Näin päiväunien jälkeen lyhyen pätkän näkyä jossa oli mökki missä vietän nyt paljon aikaa ja karhu. Ajatte13492Suomi Finland Kuoleman Porteilla
Olemme nyt sellaisessa tilanteessa ,että hiljaisuus on laskeutunut ja on tyyni. Tyyni on ennen myrskyä. Mitkään tai mikä9390Lopunaika / Raakuus on NYT
Olette varmaan huomanneet kuinka pahuus ja väkivalta on lisääntynyt ja myös kauhea RAAKUUS. Mies poltti elävältä tyttöys44385Onko Sanna Marin satanisti ???
Niin ...ihan sillä vaan kun Suomen valtiossa tapahtui järkyttävä tapahtuma ja yleensä valtion johto on ilmaissut vankast28364Lopunaika ...pohtikaa asioita ja kirjoittakaa.
Tyhmää kysymystä ei ole .Nyt on hyvä aika heittää ilmoille pohdintoja sillä monesti niissä on hyvä siemen. Raamatun teks3305Vanhurskaus
Mutta nyt Jumalan vanhurskaus josta LAKI ja PROFEETAT todistavat ON ILMOITETTU ILMAN LAKIA ! Se Jumalan vanhurskaus joka31254Saatanan nostamat raamatut nousee .
Tämä on Ilmestystietoa jonka Jumala on antanut kahdessa eri osassa . 1.Saatana alkoi heti Jeesuksen ristiinnaulitsemise2252Esplanadin kaahaaja 33 tason vapaamuurariko ja...
Ja muka poliisi on muka vapauttanut tyypin kun vapaamuurarit eli ylemmällä tasolla satanistit ovat järjestäneet vapautuk6242Hulluus .Ilmoitus Jumalalta .
Näin voimakkaan näyn jossa itse olin tarkkailijana mukana. Tämä näky oli ehkä n 10v sitten .En merkkaa ylös päiviä, mutt2234Varoitus jokaiselle uskovalle
Tämä näky oli kaksiosainen koskien omaa palvelustehtävääni Jeesuksen palvelijana. Olin vihreällä kauniilla rinne niityll46226Laki kiroaa ihmisen joka sitä yrittää !!
Kuten selvästi raamattu osoittaa kymmenin ja kymmenin kohdin elävämme armon aikaa Jeesuksessa Kristuksessa jossa lakilii20222