Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
LiisaO
profiilit
LiisaO
LiisaO
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
1021
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
https://youtu.be/arKxCiTZoyQ
Hyvää+itsenäisyyspäivää+a-mummulle,+Ceelle+ja+Ravulle+ja+ketjumme+mahdollisille+miehisille+vahvistajille.+Itse+olen+sotilaan+tytär+ja+talvisodan+syttyessä+jo+pyrkimässä+äitini+kohdusta+valoon.+Läheltä+liippasi+etten+syntynyt+30-luvun+puolella.+Isänmaa+on+minulle+kallis+asia+senkin+vuoksi,+että+molemmissa+suvuissamme+sodan+uhri+oli+raskas.+Isäni+nuoret+veljet+kaatuivat+parin+viikon+välein+pohjalaisten+miesten+riveissä,+juuri+niissä+joiden+kohtalontiestä+Antti+Tuurin+Talvisota-romaani+kertoo.
06.12.2019 08:25
Ylläpidolta+pitäisi+oikeastaan+tiedustella,+millä+eväillä+tämä+yksi+AliBaba+yrittää+omia+ketjun+itselleen+ja+korkeintaan+parille+kaverilleen.+Muut+tulokkaat+häädetään+henkilöön+menevillä+härskeillä+sanankäänteillä.+Tuntemattomasta+naisihmisestä+rakennetaan+peräti+paholaismainen+kuva+vain+siksi,+että+tämä+haluaa+puolustaa+itseään+pääjehun+suuvärkistä+sinkoilevilta+syytöksiltä.+Onko+tuo+AliBaba+niin+pelottava+nimimerkki,+että+robokin+kavahtaa+sitä+ja+varoo+koskemasta+hänen+pitkien+vuodatustensa+sisältämään+saastaa?
06.12.2019 08:11
Millä+tosiaan,+varsinkin+kun+täällä+moiset+varusteet+on+kahdella+kirjoittajalla?+Itäsuomalainen+pokasahakaan+ei+niihin+pysty+eikä+ainakaan+kukaan+jaksa+kuunnella+noiden+sorkallisten+tuskanulvaisuja.
"viusi+naksia+mtkaan"+-+tunnuslauseesi+Mustasta+Raamatusta+vai?
05.12.2019 02:51
Jo+se+että+tämä+toinen+väittää+"scrollaavansa"+meidän+syöttämän+p***an+yli,+todistaa+että+jokainen+rivi+tulee+tarkkaan+syynätyksi.+Minäkin+piruuttani+laskin,+niin+noin+viisitoista+niitä+täkyjä+oli.+Tai+sitten+hän+on+todella+hidas+lukija,+ehkä+jopa+lukihäiriöinen.+Minä+ainakin+hahmotan+jonkun+muutamarivisen+tekstin+yhdellä+silmäyksellä.
Herra+oli+katsonut+myös+saippuoita+ja+paheksui,+kun+niissä+tapahtuu+tavallisille+ihmisille+jotain+mitä+ei+normaalisti+tapahdu.+Varsinainen+älynväläys!+Mistä+hän+tietää,+mitä+kaikkea+ihmisille+tapahtuu+ilman+suurta+dramatisointiakin?+Eihän+esim.+tänne+kirjoittaessaan+kukaan+meistä+naisista+tiennyt+joutuvansa+hain+hampaisiin,+jopa+kahden!
05.12.2019 00:06
Minusta+tuo+viisaan+psykologituttavasi+lausunto+pätee+myös+toiseen+"pukariin".+Edsonni+ei+sentään+koskaan+keksisi+niin+nerokkaan+ilkeitä+adjektiiveja,+mitä+tuo+toinen+on+suoltanut+yksin+minun+päälleni+kohta+jo+vuosien+ajan.+Koko+tämän+toisen+tyypin+eittämätön+monitietoisuus+valuu+hukkaan,+kun+siihen+liittyy+täysin+ulkopuolisena+tekijänä+henkilökohtainen+viha+muuten+varsin+tavallista,+mutta+ihmisarvostaan+kiinni+pitävää+naiskirjoittajaa+kohtaan.
04.12.2019 19:07
Sinun+kannaltasi+elämäläisten+kommentit+ovatkin+varmaankin+murheellista+luettavaa.+Totuutta+ei+ole+aina+helppo+sulattaa.+Itse+vannot+ihmisyyden+ja+rehellisyyden+nimeen,+mites+nyt+suu+pannaan,+kun+kummastakaan+hyveestä+ei+ole+jälkeäkään+ainoan+kaverisi+kommenteissa?
Tuota+olenkin+aina+epäillyt+-+nimittäin+lempiohjelmiesi+laatua:+taidat+uskoa,+että+saippua+voitelee+syntisi+puhtaaksi.
04.12.2019 18:42
Onnen+kerjäläinen?++Mulla+on+tarpeeksi+onnea,+mitä+nyt+kasikymppinen+tarvitsee.+Koettaisit+itse+jaksaa+tähänkin+tasoon+asti+ne+kahdeksan+vuotta.
Kurjuuden+asiantuntija+on+jokainen+joka+on+joutunut+sinun+ja+Alin+kanssa+tekemisiin.+Tuntuu+kuin+mustassa+pilvessä+tarpoisi+kun+lukee+teidän+kahden+''äärimustia"+näkemyksiä"+mistä+hyvänsä+ja+varsinkin+Suomestamme.+Ette+kuitenkaan+voi+tehdä+mitään,+kunhan+leveilette.+
Koeta+edes+olla+vähän+itsenäisempi.+Älä+kuuntele+Alin+valheita.
04.12.2019 16:22
Mitäs+me+nyt+Edson-kultaa+moitimme?+Hänhän+oli+Alin+ainoa+elämänlanka+hänen+kurjuudessaan
04.12.2019 15:42
"saas+nähdä+saako+Ali+kohta+osansa+solvauksista"
Veikkaan,+että+eihän+toki.+Ed+sonni+on+sen+verran+hannari.+Joutuu+vielä+huonoihin+kirjoihin,+ties+minkä+"Keski-Suomen+obeesi+käähkän"+Ali+heittää+hänen+silmilleen.+Nuo+heidän+pikku+erimielisyytensä+jostain+ruotsalaispimusta+tulevat+hetkessä+unohdetuiksi.+Yhtä+nättiä+ja+varovaista+"riitelyä"+harvoin+näkee.+Ja+minä+sentään+olen+monen+mielestä+oikea+ketjuriitelyn+asiantuntija.
+
Olen+varma,+ettei+kumpikaan+noista+pukareista+todellakaan+uskalla+riskeerata+"hyviä+välejä"+toiseen.+Ei+korppi+toisen+silmää+noki.
Onhan+heillä+meidät,+joihin+purkaa+raivoaan,+että+rakkaan+toverin+nahka+säilyy+ehjänä.+Ja+sitä+riitaa++jaksetaan+ylläpitää+vaikka+kymmenen+vuotta...
04.12.2019 13:39
Mistä+ihmeen+lepakosta+ed+sonni+puhuu+nimissäni?++Vaikka+maan+korvessa+asuukin,+luulisi+jopa+tuollaisen+tollon+kuulleen,+mitä+'lepakko'+slangissa+tarkoittaa.
Pysy+sinä+vaan+sen+hemmotellun+pikkulikan+ylistäjänä,+senkin+p******li.
+Kielemme+rääkkäämisestä+vihaisena+
m
04.12.2019 09:59
Edsonni+on+olevinaan+niin+niin+porinalainen,+vaikka+totuus+on,+että+hänen+aamupäivähöpinänsä+eivät+kiinnosta+Alia+pennin+vertaa.+Täältä+raukka+kinuaa+myötätuntoa+keksimällä+"leikkisiä"+valekommentteja.
Rauhoittaisiko+pieni+synttärionnittelu+8.12+johdosta?+Äitisi+oli+sentään+fiksu,+kun+jaksoi+pidätellä+sinua+itsenäisyyspäivän+yli.+Muuten+joutuisit+häpeämään+syntymääsi+yhtä+kovasti+kuin+häpeät+kotimaatasi+isänmaattoman+Alin+mallin+mukaan.
03.12.2019 12:38
Niin+turhalta+kuin+edsonnin+väärennysten+korjaus+tuntuukin,+huomautan+että+ylläolevasta+tekstistä+eka+kappale+oli+minun+vastaukseni+Alille+Porinoissa.+Jälkimmäinen+kappale+taas+sonnin+ikiomaa+sekoilua.+A-mummulla+ei+ollut+mitään+tekoa+tämänkään+huijauksen+kanssa.
m
03.12.2019 11:04
Siinä+Hesarin+räppisarjassa,+joka+tänään+päättyi,+oli+aika+hauska+riimi,+joka+sopii+erääseen+tuntemaamme+"potilaaseen".+Muutenhan+ne+ei+luettuina+tunnu+kovin+kummoisilta.
"Sun+jälkeen+nimetään
+tauti/jokin+vakava
johon+kuolee+suu+auki."
Suurmiehethän+saavat+nimensä+milloin+mihinkin,+ja+tällä+on+luonnostaan+suu+ammollaan+eli+tylsistyttävää+ja+suomikielteistä+saarnaa+riittää.
02.12.2019 18:27
"siellä+kukaan+ei+sellaisesta+mitään+henkilöön+käypää+"halpuuttamis"yritystä+edes+tee"
Katsopas+tarkemmin.+Jokaisella+vanhempien+ihmisten+foorumilla+on+aina+joku+joka+halveksii,+jopa+nimittelee+muita+kirjoittajia.+Tosin+monenkaan+mielikuvitus+ei+yllä+kovinkaan+törkeisiin+solvauksiin.+Sellaisia+oppii+vain+pikku+kipparien+hämäräporukoissa,+joissa+kovimman+miehen+maineen+saa+kelpo+naistenhakkaaja.
29.11.2019 08:01
Meillä+oli+Hgissä+korkea+vihreä+muovikuusi+parikymmentä+vuotta.+Nykyiseen+kotiini+hankin+pienen+valkoisen+muovikuusen.+Se+on+aika+sievä,+kun+siihen+kietoo+sähkökynttilöitä.+Koristeet+ovat+ikivanhoja,+monet+omasta+ja+mieheni+lapsuudesta+peräisin.
Ilmanpuhdistinta+tai+-kostutinta+ei+meillä+ole+ollut+aikoihin.+Kauan+sitten+oli+kaappimallinen+Elixair.+Astmani+on+hyvällä+tolalla,+liekö+syynä+puhtaampi+ilma+kuin+Hgissä.
28.11.2019 17:21
Kiitos+vaan+sulle+Cee.+Mistä+ihmeen+valehtelusta+hän+aina+puhuu?+Mielestäni+en+ole+mitenkään+leuhkinut+tai+korottanut+itseäni+täällä.+Jos+joku+leveilee,+niin+se+on+juuri+Ali,+jonka+tiedoille+ja+taidoille+ei+löydy+voittajaa.+Ei+kai+hän+ole+edelleen+katkera+siitä+vuokra-asumisjutusta?+Pitihän+minun+jotain+vastinetta+keksiä+siihen,+että+hän+jatkuvasti+vihjailee+mädäksi+lahonneesta+suotorpasta+ja+muusta+idän+kurjuudesta,+jossa+kuulemma+elää+kituutan+jäkälää+syöden.++Itse+kuitenkin+on+puheittensa+mukaan+Lappeenrannasta+ja+sehän+on+itää+jos+mikä.+Mikkeli+on+siihen+verrattuna+Keski-Suomea.+Jos+se+Itä+nyt+jollekin+suuri+peikko+on+Suomen+maantieteessä.
+Alan+epäillä,+että+kimpussamme+on+tosi+paha+trolli.+En+tiedä+mistä+saa+käskynsä+mutta+vaarallinen+on.
27.11.2019 14:19
Kukahan+se+hormin+vahti+täällä+on?+Kutsupa+Elämän+naiset+todistamaan,+olenko++manipuloinut+heitä+vai+en.+Itse+taas+aloitit+räyhäämisen+syyttä+suotta.+Mene+ihmeessä+terapeutille+purkamaan+nuo+vainokuvitelmasi,+joissa+ei+ole+päätä+ei+häntää.
Toimintasi+on+niin,+niin+turhanpäiväistä,+että+jos+joskus+kirjoitteletkin+asiallisesti,+se+pyyhkiytyy+kaikkien+mielestä+pois+tuollaisen+älyttömän+vainohulluuden+takia.
Mistä+olet+niin+katkera?+Enhän+minä+osaa+edes+suuttua+kunnolla+sinulle,+vaikka+sitä+kai+toivotkin.+"Mylvimiseni"+on+varsin+lievää+siihen+nähden+mihin+oikeasti+pystyisin.
Naisiin+on+pakko+saada+"yhteyttä"+jos+ei+muuten,+niin+negatiivisella+tavalla.+Siitäkö+se+riippuu+eli+roikkuu?
27.11.2019 13:56
Lisäksi+en+voi+olla+ihmettelemättä+joidenkin+äkkinäisiä+mielenmuutoksia.+Välillä+tehdään+ihan+järkevän+ja+monitietoisen+ihmisen+vaikutelma,+ja+sitten+taas+kun+piru+iskee,+sen+pikkumaisempaa+kostajanilkkiä+ei+näiltä+saiteilta+löydy.
27.11.2019 09:34
Lisään+vielä,+että+normaalit+keskustelijat+eivät+välttämättä+pidä+hyökkäyksenä,+jos+toinen+sattuu+olemaan+eri+mieltä+kuin+nyt+siinä+ikimuistettavassa+U:n+kädettömyystapauksessa.
Lisäksi+tiedustelen,+oliko+akentti+sinulle+"hyvinkin+tuttu",+kun+närkästyit+siitä,+että+Whon+kanssa+paheksuimme+hänen+sivistymättömyyttään?+
En+tunne+merimiesten+heiloja,+mutta+otaksun,+että+heissä+merkkaavat+muut+"arvot"+kuin+kyky+kirjoittaa+sivistyneesti.
27.11.2019 08:30
Huonounisuudesta+puheen+ollen,+ei+ollut+kovinkaan+rauhoittavaa+saada+iltayöstä,+kun+juuri+olin+nukahtamassa,+kuolinviesti+tekstarilla.+Eikä+se+ollut+edes+vainajan+omaiselta,+vaan+naapurilta.+
Mutta+toki+asiansa+oli+tärkeä+ja+liikuttava.+Toisen+naapurin+viisitoistavuotias+koira,+jota+olin+usein+hoitanut,+oli+vaipunut+ikiuneen.
Iso+sekarotuinen+karvaturri+oli+matkustellut+emäntänsä+mukana+maat+ja+mannut,+esiintynyt+elokuvissakin+ja+maskottina+tapahtumissa.+Siitä+oli+ollut+hauskuutta+monelle.+Paljon+enemmän+kuin+monesta+ihmisestä.
Hyvää+keskiviikkoa
27.11.2019 08:16
45 / 52