Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

5

1. Tääl+yks.+Miten+yhteyttä?
  2. Panen+jatkuvasti+varattuja+rouvia+ja+heitä+yhdistää+kaikkia+huono+itsetunto+sekä+väkivaltainen+isäsuhde.+Nämä+naiset+hakevat+huomiota,+etenkin+humalassa,+ja+ovat+ns.+Helppoja+pokia.+Vähän+aikaa+kun+tiirailee,+niin+aina+saa+pillua+baareista.+Lirkuttelee+ja+nämä+ihmissieluparat+ovat+valmiina+levittämään+länget.+Suurimman+syyn+mikä+näitä+naisia+yhdistää+(n.+273+otos)+on+huonot+välit+isäänsä+ja+alentunut+itsetunto,+mikä+johtaa+kyltymättömään,+jopa+addiktioon,+saada+huomiota+ihan+keneltä+vain.+Lopulta+ei+ulkoiset+seikat+edes+paina,+kunhan+vain+jaksan+kuunnella+ja+kysellä+kivoja,+niin+aina+saa+pimpulaa.+En+ole+kyllä+muuta+syytä,+mikä+selkeästi,+yhdistää+näitä+naisia.+Rupesin+tekemään+itse+tätä+munagalluppia,+kun+oma+exä+nussi+vieraita+ukkoja+baaritanssireissuilla.+Aluksi+oikeutettuna+kostona+ja+lopulta+rupesi+halutamaan+saada+selville+pettämisen+perimmäisyys+ja+syyt.+Itsessä+olen+havainnut+muutoksen+narsistiseen+empatian+kuolemiseen,+rakkauden+tunteen+katoamiseen+ja+jotenkin+pakonomaisuuteen.+Nussia+pitää+vierasta,+vaikkei+aina+edes+panettaisi.+Olen+tehnyt+kirjauksia+tunteista+ja+painoista+sekä+niiden+vaikutuksista+minuun+sekä+omasta+heijastusvaikutuksensa+lähipiiriin.+En+erään+koe+mitään+tunnetta+kun+nussin+vieraita+naisia.+Kaikki+on+kuin+mekaanista+rävellustä.+Hieman+jännitystä+on+siinä,+että+pääsenkö+heti+eka+tapaamisella+pukille.+Pakko+on+myöntää,+että+tämä+romuttaa+moraalini+ja+tunteeni+sekä+empatian,+mutta+eipä+tarvitse+tuntea+ahdistusta+enää+exän+juoksuista,+onhan+se+helpotus+jollain+tavalla+ajateltuna.+Minä+en+koe+kuitenkaan+tekeväni+mitään+väärin,+vaan+huoraavat+rouvat+ne+ovat+pahan+alku+ja+juurisyy.