Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Osmium76
Osmium76
Osmium76
Liittynyt 6v sitten
61
aloitusta ·
3349
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Anteeksi+jäi+ja+sana+pois,+kirjoitin----+piti+olla+"kansakoulun+opettaja",+haukkuvat+kaikkea+mitä+Sanna+Marinin+hallitus+esittää,+vaikka+heillä+ei+ole+asiaa+ja+toimintatapaa+vastaan+mitään.
20.02.2021 15:00
Olen+kannassasi+samaa+mieltä+lähes+joka+asiassa.
Sirpa+Pietikäisen+ajatukset+ympäristönsuojelussa+ovat+lähes+samat+kuin+Vihreillä+ja+vielä+lähemmät+SDP:n+kanssa.
Kokoomuksen+nuoret+naiset+Sirpa+Pietiäisen+johdolla+torppasivat+Esko+Ahon+hallituksen+suoranaisen+luonnon+turmelisin+sallivan+lain.
Toivottavasti+Sanna+Marinin+hallituksen+teot+yritysten+ja+koko+elinkeinoelämän+käynnissä+pitämiseksi+herättää+myös++pölhöpersu+Petturi+Orpon+tähän+päivään.+EK:n+Jyrin+Häkämiehen+viha+palkansaajia+kohtaan+on+niin+suuri+ja+leppymätön+ettei+sille+näy+loppua.
Pölhöpersu+Petturi+Orpon+rakkikoiralauma+on+lähes+säälittävä,+Mykkänen,+Akkanen+ja+se+järjestyneen+rikollisuuden+kanssa+veljeilevä+pitkä+poika,+"kansakoulun+opettaja",+haukkuvat+kaikkea+mitä+Sanna+Marinin+hallitus+esittää,+vaikka+heillä+ei+ole+asiaa+toimintatapaa+vastaan+mitään.
Ehkä+Kokoomuksessa+puolueaktiivit+huomaavat,+ettei+rakkikoirataktiikka+pure+heidän+peruskannattajakuntaansa.
Ei+Suomi+elätä+kuin+yhden+hullujenhuonepuolueen+ja+se+on+vielä+vähän+aikaa+Perussuomalaiset,+sitten+se+lakastuu+kuten+muukin+myrkkykasvit.
20.02.2021 14:54
Olet+varmasti+käynyt+tänään+varmistamassa+kenellä+kaikilla+Valtioneuvoston+jäsenillä+on+hätäpaska+housussa.+Vai+kuinka+pankkobanaani?
Kun+olet+kauppatieteitä+korkeasti+opiskelut+ja+todennäköisyyslasakennan+ja+-matematiikan+tuntija,+niin+pitäisi+sinun+huomata,+kuinka+esimerkiksi+Uudenmaan+sulku+ja+muut+kovat+toimenpiteet+vaikuttivat+koronan+leviämiseen+Suomessa.
Ellet+tiedä+tai+osaa+vastata,+kysy+Teuvo+Hakkaraisen+yliopistosta.
Valmiuslait+Suomi+otti+käyttöön+hyvin+nopeasti.+Silloin+Perussuomalaiset+puolue+ja+älämölööpersut+esitti+kolmea+täysin+toisistaan+poikkeavaa+mallia.
20.02.2021 13:56
Lähes+joka+avauksessa+ja+puolissa+vastauksissa+on+diplomiekonomin+ja+AMK:n+loppututkinnon+suorittaneella+on+hätäpaska,+siis+HÄTÄPASKA,+ylin+sanoma.
Hänen+häiriköinnissä+ja+räyhäämisessä+Suomen+keskustan+palstalla+oli+myös+avainsanana+paska+eri+muodoissa.
Miksi?+
Olen+hätäpaskamies+minä+vain
kun+tän+homman+sattumalta+sain
ei+mikään+lämmittää+
kai+voisi+enempää
kun+paskat+vain
mun+housuissanin
Eikö+tuo+onneton+diplomiekonomi+PankkoBanaani+muuhun+pysty?+Siis+pysty+parempaan.+Vain+ja+ainoastaan+alatyyliin+varsinaista+paskanjauhamista.
Sinä+hätäpaskamies+et+ole+ikinä+opiskellut+mitään.
Useat+sinut+paremmin+tuntevat+vihjailevat+kiljunteostasi+ja+sen+juomisesta,+niin+sitäkö+tulee+sinun+epätavallisen+suuri+rakkaus+hätäpaskaan`:+Löytyykö+sitä+oikein+"omasta-takaa?"
20.02.2021 13:05
Sipilän+hallitus,+johon+perussuomalaiset+antoivat+tukensa,+sekä+hallituksessa+että+oppositiossa+aina+silloin+kun+oli+kansan+kurittamisesta+kysymys.+
Jussi+Halla-ahon+perussuomalaiset+ovat+niin+äärioikeistolainen+puolue+ettei+moista+ole+nähty+sitten+Talvisodan.
20.02.2021 10:46
Pankkobanaalille+kuuluu+vastata+samoin++kuten+hän+pilkkaa+eritäin+hyvin+Suomilaiva+ohjaava++pääministeri+Sanna+Marinia
Lähes+joka+avauksessa+ja+puolissa+vastauksissa+on+diplomiekonomin+ja+AMK:n+loppututkinnon+suorittaneella+on+hätäpaska,+siis+HÄTÄPASKA,+ylin+sanoma.
Hänen+häiriköinnissä+ja+räyhäämisessä+Suomen+keskustan+palstalla+oli+myös+avainsanana+paska+eri+muodoissa.
Miksi?+
ei+mikään+lämmittää+
kai+voisi+enempää
kun+paskat+vain
mun+housuissanin
Eikö+tuo+onneton+diplomiekonomi+PankkoBanaani+muuhun+pysty?+Siis+pysty+parempaan.+Vain+ja+ainoastaan+alatyyliin+varsinaista+paskanjauhamista.
Useat+sinut+paremmin+tuntevat+vihjailevat+kiljunteostasi+ja+sen+juomisesta,+niin+sitäkö+tulee+sinun+epätavallisen+suuri+rakkaus+hätäpaskaan`:+Löytyykö+sitä+oikein+"omasta-takaa?"
20.02.2021 10:32
Toista++kun+Teuvo+Hakkarainen+käy+paskantamaan+kirkon+sakastiin+ja+vielä+ulosteillaan+sotkee+koko+paikan.+Se+on+suurinta+persuisänmaalisutta,++Anon+lapsien+sairaalakuntoon+pahoinpitelyn+jälkeen.
"Tuomiot+ovat+sulka+hattuun+näissä+piireissä."
Mihin+te+perussuomalaiset+olette+menossa?
20.02.2021 10:21
Miksi?+
ei+mikään+lämmittää+
kai+voisi+enempää
kun+paskat+vain
mun+housuissanin
20.02.2021 10:13
Kuka+on+bankkopanaani,+tai+pankkobanaani?
Hän+tietää,+pankkobanaani+tietää,+että+lähes+joka+päivä+on+pääministerillä+Sanna+Marinilla+hätäpaska+housuissa.+Miten+tämä+omatekoinen+diplomiekonomi+se+selvittää?
Miksi?+
ei+mikään+lämmittää+
kai+voisi+enempää
kun+paskat+vain
mun+housuissanin
20.02.2021 10:04
Asiantuntijat+ovat+laskeneet,+että+Suomen+ero+EU:sta+pudottaisi+BKT:tä+18%,+aiheuttaisi+massatyöttömyyden,+konkurssivyöryn,+ja+totaalisen+köyhyyden.+Me+jäisimme+tullimuurien+taakse.+Esimerkiksi+tuontitullit+Suomesta+Euroopan+Unioniin+olisivat+18%,+jota+on+pidetty+todennäköisenä,+se+olisi+kuolinisku+suurelle+osalle+metalliteollisuutta.+
Ei+kirkon+sakastiin+paskantaminen+ja+ulosteilla+sotkeminen+korvaa+järkeä,+koulutusta+eikä+ahkeruutta+sanoopa+persumepit+Hakkarainen+ja+Huhtasaari+mitä+hyvänsä.
19.02.2021 14:03
Oikeistopopulistit+haluavat+EU:n+jäseneksi.+Se+on+hienoa,+jos+järki+tulee+oikeistopopulisteihin.+Kunpa+Suomen+persut+ymmärtäisivät+tämän+viisauden.
19.02.2021 13:50
Höpö+höpö+höpönassu,+edustatko+perussuomalaisten+virallista+kantaa?+Tuo+on+uhkailua.
19.02.2021 13:42
Sinun+tietosi,+pikkuinen+höpönassu,.+on+parasta+pölhöpersujen+totuuksia,+siis+äärimmäisiä+typeriä+valeita.+En+olisi+mitenkään+voinut+uskona,+että+sinunlaisia+typeryksiä+on+Suomessa.
Saksan+Kansallissosialistinen+työväenpuolue+toimi+1928+-+1945.+Natsi+Saksa+hävisi+sodan+jolloin+sen+Liittoutuneet+kielsivät+rikollisena+rasistisena+puolueena+ja+liikkeenä,+joka+oli+tehnyt+vakavia+rikoksia+ihmiskuntaa+vastaan.
Vihreä+liike+syntyi+Länsi+-Saksassa+1960+luvulla.
Suomessa+vihreän+liikkeen+alku+lasketaan+Koijärvi+liikkeen+synnyttyä+lintujärven+kuivausyritysten+johdosta.
Tämä+Koijärvi+liike+tuli+Vihreän+liikkeen+ja+myöhemmin+Vihreät+puolueen+alkupiste+1970+luvulla.
Sinä+ja+muut+idiootit+väitätte+että+1945+kielletty+puolue+olisi+perustanut+Vihreät+1970+luvulla.
Ei+teidän+tyhmyydellä+ja+täydellisellä+tietämättömyydellä+ole+äärtä+ei+rajaa.
19.02.2021 13:39
Ano+ilmoittautui+perussuomalaisten++puheenjohtajakilpaan.
Hänessä+yhdistyvät+kaikki+ne+ominaisuudet+joista+me+persut+tunnemme.+
-+Viha,+kauna+ja+kateus
-+Tyhmyys,+typeryys+ja+tosiasioiden+kieltäminen
-+Aito+väkivaltainen+rasismi.+Poliisiväkivaltaan+kuolleen+julkinen+pilkkaaminen.
-+Kiellettyjen+aineiden+myyminen+jopa+alaikäisille.
-+Taloudelliset+väärinkäytökset,+talousrikokset.
-+EU+vastaisuus,+aivan+hulluuteen+asti
Hän+täyttää+kaikki+ne+vaatimukset+mitä+Perussuomalais-puolueen+puheenjohtajalta+kenttä+vaatii+ja+näiden+ominaisuuksien+ja+käytännössä+koetelleiden+tapausten,+kuten+pahoinpitelyiden+määrä+tekee+hänestä+yhtä+pätevän+kuin+Timo+Soini+ja+Jussi+alla-aho+ovat,+ellei+jopa+parempi,+siis+tyhmempi+typerämpi+enemmän+vihaa+kaunaa+ja+kateutta.
"Tuomiot+ovat+sulka+hattuun+tässä+porukassa."+Ehdoton+ykkönen+persujen+puheenjohtajaksi!
19.02.2021 11:58
Ei+ole+sinun+päässäsi+tietoa,+jos+luulet+että+minä+oikea+Osmium+76+ja+Bankkopanaani+ovat+sama+henkilö.
Et+ole+paljon+kirjoja+kädessäsi+pidellyt+saati+lukenut+ellet+erota+minua,+oikea+Osmium+76+muista,+varsinkin+perusuomalaisista+kirjoittajista.
Katso+kirjoituksieni+rakennetta,+yhdyssanoja+ja+alkukirjaimia,+niin+siinä+jo+pitäisi+tavallisen+ihmisen+ymmärtää+ero.
Eivät+pölhöpersut,+persuidiootit+ja+höpönassut+ole+tiedoiltaan+ja+taidoiltaan+lähelläkään+minua.
19.02.2021 11:35
Persujen+tyhmyys,+tietämättömyys,+tosiasioiden+hulluuden+rajoille+menevä+kieltäminen,+vihan,+kaunan+ja+kateuden+ylivalta+persujen+päissä+sekä+väkivallan+ihannointi+saa+meidät+täysjärkiset+surulliselle+mielelle.+Me+haluamme+herättää+teidät+persutyperyyden+valveunista+oikean+totuuden+äärelle.
Me+kerromme+teille+jo+ehkä+syntymässä+vähälle+jääneille+oikeaa+totuutta+ja+pyrimme+tuomaan+persuvaleiden+tilalle+oikeaa+rehellisyyttä,+ahkeruutta+ja+oikeudenmukaisuutta.
Näytämme+toteen+kuinka+persupamput+ja+-pamputtaret+teille+valehtelevat+ja+yllyttävät+teitä+laittomiin+väkivallantekoihin.
Herätkää+sitä+valheellisesta+valveunesta+mitä+perussuomalaiset+teille+tarjoavat.
19.02.2021 11:10
Lisään+vielä+hyvään+artikkeliisi,+Skotlanti+haluaisi+eroon+Englannista+ja+EU:n+jäseneksi+ja+he+haluaisivat+luoda+maastaan+pohjoismaisen+hyvinvointivaltion.+Pohjois-Irlanti+haluaa+myös+eroon+briteistä+ja+EU:n+jäseneksi.
Hyvän+kuvan+pölhöpersujen+ja+sen+yhden+alajaoksen+höpönassujen+käsityksistä+saa+kun+lukee+tätä+ketjua.
""Eivät+tullit+nosta+hintoja."++Vihervasut+valehtelee,+ei+yksikään+firma+ole+lähtenyt....+jne.
Kyllä+nämä+koulupudokkaat+ja+henkisesti+laiskat+persut+tulevat+olemaan+raskas+taakka+veronmaksajille.
Valitettavasti,+mutta+totta+on-
19.02.2021 10:41
Kuvitteletteko+te+lähes+luku-+ja+kirjoitustaidottomat+persut,+että+maalima+muuttuu+valehtelemalla+teidän+äärimäisen+tyhmien+toiveittenne+mukaiseksi`?
Eivät+tosiasiat+muutu+vaikka+Yli-sivari+Jussi+Halla-aho+leikkisi+pyssyleikkejä+päivät+pitkät.+Teuvo+Hakkarainen+kävisi+paskantamassa+kaikkien+Suomen+kirkkojen+sakasteihin,+Laura+Huhtasaari+julistaisi,+että+maapallo+on+6000+vuotta+vanha,+Ano+Turtiainen+hakkaisi+5000+12+-+14+vuotiasta+lasta+sairaalakuntoon+jne.
Tosiasioihin+perehtyminen+vaatii+luontaista+järkeä,+jonkin+asteista+suomen+kielen+taitoa,+halua+ottaa+asioista+selvä+ja+hieman+ahkeruutta.
Pölhöpersujen+ja+näiden+pikkuisten+höpönasujen+ominaisuudet+ovat+aivan+vastakkaisia.+Viha,+kauna+ja+kateus+joita+somasti+korostaa+tyhmyys,+tietämättömyys,+typeryys+ja+väkivallan+ääretön+ihailu+ja+sen+käyttö.+Nämä+ovat+persujen+ominaisuuksia+ja+kun+lisäämme+tähän+henkisen+laiskuuden+joka+estää+totuuden+etsimisen+ja+sen+ymmärtämisen+onkin+meillä+näkyvissä+koko+Perussuomalainen+puolue+ja+yksittäiset+persut.
19.02.2021 10:29
Mites+siellä+hullujen+huoneella+tuulee.
19.02.2021 01:57
Aivan+varmasti+hinnat+nousevat+tuontitullien+takia.+Missä+tyhmyyden+tynnyrissä+sinä+pikkuinen+höpönassu+asut?
Tullit+ovat+maksu+siitä,+että+tavarat+saa+tuoda+toiseen+maahan.
Miten+voit+olla+noin+persumaisen+ääliömäisen+tyhmä?
Olet+tyhmä+kuten+kaikki+persut+ovat+tyhmä,+hyvin+tyhmiä+ja+mistään+oikeasta+todellisuudesta+te+ette+tiedä+mitään.
19.02.2021 01:54
115 / 168