Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ei.luotu
profiilit
Ei.luotu
Ei.luotu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1658
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miksi+valehtelet?
03.08.2017 16:34
Ja+taas+valetta+pukkaa...
Se+olet+sinä+joka+tässä+hikeennyt.+Ethän+ole+vieläkään+pystynyt+kumoamaan+yhtäkään+minun+argumenttia.+Mutta+jatka+vain,+juuri+tämän+hauskuuden+takia+pyörin+tällä+palstalla.+:D
03.08.2017 16:33
Et+todellakaan+elä+tässä+todellisuudessa.+Ja+miksi+käytät+näitä+nuoria+hyväksesi+ajaessasi+omia+valheitasi?+Luulisi+aikuisella+(?)+olevan+jotain+rotia.
Et+pääse+sitä+tosiaaiaa+pakoon+että+mitään+pahaa+ei+ole+tapahtunut+noilla+leireillä.+Vain+sinun+sairas+mielesi+haluaa+näille+nuorille+pahaa+:(
02.08.2017 18:04
Et+ole+vieläkään+pystynyt+osoittamaan+missä+muka+puolustan+vapareita.+Minulle+on+ihan+sama+mitä+he+tekevät+siellä+Suomessa.
Olen+edelleenkin+vain+pitämässä+hauskaa+sinunlaisten+valehtelijoiden+kanssa.+Ja+tämä+muuttuu+vain+enemmän+hauskemmaksi,+kun+jatkat+valehteluasi.+Jatka+hyvää+työtäsi+itsesi+upottamisessa.+:D
02.08.2017 17:55
Ja+taas+valehtelet.+Kuten+sanoin;+olet+niin+helppo+;)
Ainut+mikä+tässä+asiassa+on+epäselvää+on+se,+että+miksi+kenenkään+pitäisi+uskoa+aloituksen+väitteitä+ilman+todistuksen+häivääkään?
02.08.2017 14:39
Elät+kyllä+ihan+eri+todellisuudessa+kuin+muut+ihmiset.+Oletko+yksinäinen+kun+joudut+keksimään+näitä+tarinoita?
02.08.2017 14:16
Jatkat+vittuilua+ja+välttelet+asiasta+puhumista,+niin+kuin+teit+nytkin.
Se+on+ihan+sama+minkälaisena+minua+pidät,+aloituksen+väitteitä+ei+ole+siltikään+todistettu.+Eli+niitä+voidaan+pitää+valeena+siihen+asti+kun+jotain+todisteita+ilmenee.+Nyt+vain+sinultakin+tulee+turhaa+suunsoittoa.+Mutta+ymmärrän+kyllä+käytöksesi;+tämä+tapahtuu+aina+kun+jäät+valehtelusta+kiinni+;)
02.08.2017 14:13
Ja+vittuilu+ja+valehtelu+sinulta+senkun+jatkuu...+Olet+kyllä+niin+ennalta+arvattavissa+:)
En+ole+edelleenkään+nähnyt+yhtään+todistetta+aloituksessa+tehdyille+väitteille.+Sinäkään+et+näköjään+niitä+löytänyt.+Joten+ei+minun+tarvitse+mitenkään+puolustella+vapareita,+kun+ei+ole+mitään+minkä+takia+puolustella.+
Olen+sinullekin+sanonut+jo+monta+kertaa,+että+olen+ampumassa+sinunlaisten+valehtelijoiden+väitteitä+alas.+ja+teen+tätä+ihan+pelkästään+koska+minusta+on+hauska+katsoa+kun+kiemurtelette+omissa+valheissa+(kuten+nyt)+:D
02.08.2017 12:51
Ah+kun+olet+niin+ennalta+arvattava.+Kun+et+pystynyt+mitään+aloituksessa+kerrottua+todistamaan,+rupesit+vittuilemaan.
Edelleenkin+on+väitteen+esittäjän+velvollisuus+esittää+väitteilleen+todisteet.+Aika+hiljaista+on+ollut+tämän+suhteen.+
Miksi+muuten+et+itse+pysty+niitä+todisteita+tänne+laittamaan,+vaan+käsket+muiden+todistamaan+aloituksen+väitteet?+Antaa+taas+aika+typerän+kuvan+käytöksestäsi+jälleen+kerran.+
Voisitko+tuon+vittuilun+sijaan+keskustella+tästä+asiasta,+vai+onko+taas+niin+kiperä+paikka+että+yrität+harhauttaa?
02.08.2017 08:56
Voisitko+kirjoittaa+perussuomea?+En+osaa+teidän+matujen+suomea,+kun+en+siellä+asu.
01.08.2017 19:38
Mutta+eihän+Nasa+ole+ainut+joka+noita+kuvia+on+ottanut.+
Ja+miksi+esimerkiksi+neuvostoliitto+ei+sanonut+mitään+noista+kuu+huijauksista?+Johtui+varmaan+siitä+että+heillä+oli+oma+satelliitti+seuraamassa+tapahtumaa.+Kuvittele+millainen+propagana+voitto+se+olisi+ollut+heille+kylmänsodan+aikana.
Mutta+sinunlaiselle+salaliittohörhölle+nyt+on+turha+mitään+tosiasioita+yrittää+selitää..
01.08.2017 19:31
Ah,+no+ilmankos+en+löytänyt+mitään+kun+etsin+vuoden+tai+uudempia+artikkeleita.+Mutta+sehän+on+jo+tullut+kaikille+tällä+palstalla+vähän+enemmän+oleskeleville,+että+antivaparilla+on+hieman+oudot+fantasiat...
01.08.2017 19:04
Lol.+Tämä+tekstihän+oli+parodiaa?
01.08.2017 15:42
Eihän+tuo+ole+edes+mikään+lehti+vaan+blogi+sivu+jossa+vähän+yksinkertaiset+ihmiset+kirjoittavat+omia+mielipiteitään+asioista+mistä+eivät+ymmärrä+ja+pelkäävät.+imo
01.08.2017 12:33
Aloitus+on+valetta+ennen+kuin+toisin+todistetaan.+Ja+täten+myös+aloittaja+on+valehtelija.+Laita+todisteet+tuosta+aloituksen+väittämästä,+niin+sitten+ne+eivät+enään+ole+valheita.+Helppo+homma,+kun+kerta+niitä+todisteita+muka+on.
Tuo+sinun+tosiasia+on+vain+ihan+sinun+omassa+päässäsi.+itse+asiassa+kuulostat+sairaan+pakkomielteiseltä+tässä+asiassa.
01.08.2017 12:11
Näin+se+vittuilu+alkoi,+kun+todisteita+ei+löytynytkään.+Niin+tyypillistä+antivaparin+käytöstä+kun+jää+valehtelusta+kiinni.
01.08.2017 10:27
Googlasin+ja+ei+löytynyt+mitään+joka+olisi+tukenut+aloituksen+väitettä.+Joten+voimme+pitää+tätäkin+aloitusta+taas+yhtenä+antivaparin+valheena+ja+fantasiana.
Miksi+muuten+et+itse+pysty+niitä+todisteita+tänne+laittamaan,+vaan+käsket+muiden+todistamaan+aloituksen+väitteet?+Antaa+taas+aika+typerän+kuvan+käytöksestäsi+jälleen+kerran.
01.08.2017 10:26
En+näe+syytä+miksi+näkisin+vaivan.+Ja+tiedän+jo+vastauksen+valmiiksi;+koska+he+ovat+mitätön+järjestä,+ei+valtiota+kiinnosta+heidän+mielipiteet.+Joten+se+joka+täällä+väitti+että+olisi+useita,+valehteli...+taas+jälleen+kerran...
30.07.2017 16:58
Ja+mitään+todisteitahan+sinulla+ei+taaskaan+ollut...+luuletko+että+kukaan+ottaa+sinua+tosissaan?
30.07.2017 16:55
Mitä+luulet+saavuttavasi+tuolla+valehtelullasi?
30.07.2017 16:54
38 / 83